duminică, 5 septembrie 2010

Doua intr-una intarziata !

Ati ghicit desigur, este vorba de ultimile doua etape si cronica comuna lor. Imi cer scuze dar din motive care tin de libertinajul presei saptamana trecuta mi-am permis sa rezolv probleme personale, altele decat cele pe care poate le asteptati. Nu rezultatul meciului a fost cauza (5-1 pentru pinguini) pentru ca altminteri nu a-si fi revenit acum la ceva care in opinia mea a fost cel mai previzibil meci din actualul sezon.
Cu o echipa cam subtire ( se vedea imediat diferenta de consistenta dintre loturi) toti pelicanii ne intrebam inca de la inceput cat o sa rezistam si care va fi pana la urma scorul cu care vom lua bataie. Ne uitam la galeria pinguinilor , numai vedete , unul si unul, cu aere de mari invingatori ( veneau dupa 6-2 va amintiti) si lacomi de victorie. Chiar si asa pelicanii au luptat cat au putut , s-au aparat mult dar au si atacat si pana la plecarea lui TVRTudor scorul era doar 2-1 (unul din cele doua goluri ale lor era de fapt un autogol ). Echipa noastra era pe val si redusese scorul printr-un gol frumos marcat chiar de VIP-ul micului ecran . Din acel moment filmul meciului a consemnat o dominare aproape totala a pinguinilor golul 3 consemnand in fapt inchiderea meciului. Celalalte doua bobite n-au mai insemnat decat o formalitate. Lupta a fost totusi inegala cu toate ca cei doi mai noi componenti ai lotului (Sorin si portarul-ii cer scuze dar in clipa asta imi scapa numele) si-au facut datoria. Pe foarte scurt, asta a fost. Rog colegul de la redactia pinguinilor sa publice fisa tehnica a etapei pentru a vedea si Dvs., printre altele , cine erau de fapt compomentii celor doua teamuri ca sa nu ziceti ca nu am dreptate . Va continua . . .

3 comentarii:

  1. Portarul era Nicu Rapidistu. Iar autogolul lui Popică a fost mai frumos decât orice gol al lui! :) Meciul următor s-a lipit de un gol în urma fentei uluitoare din corp ale lui Motta Nu! De când evolua la bară nu i-a mai ieşit aşa ceva. Mă întreb dacă n-ar trebui trecut tot la rubrica autogoluri...

    RăspundețiȘtergere
  2. da' motanu si mitica nu mai scrie?

    RăspundețiȘtergere
  3. @tavi: stai linistit, vineri nu mai fac cadouri.
    @gabita: buna de tot aia cu motta nu. te-as lasa sa ma cinstesti.
    @tanti geta: stimata doamna, nu v-am adus peste? poate da si nea nicu ceva...

    RăspundețiȘtergere