marți, 21 septembrie 2010

Fratelui meu mai tare !

Ma adresez tie in aceste clipe in care ecourile ultimelor tale scrieri vibreaza inca in mine. Marturisesc ca esti un frate bun. Randurile tale , in special ultimile, mi-ai oferit posibilitatea sa depasesc un moment tare greu la o cronica defavorabila noua pelicanilor.
As incerca, fara sa te supar desigur, sa comentez timid cate ceva despre ce am inteles eu ca se intampla cu tine. Nu de altceva dar ca frate as dorii sa te ajut.
Tu ai talent la scris, l-au remarcat cu siguranta toti care te-au citit, ai fair-play (nu pot sa uit cand te-ai retras tacut in iarba de pe marginea terenului si cu o figura senina si detasata ai adoptat o tinuta budista pentru a nu ne mai certa in privinta omului in plus), practici autocritica atunci cand mai gresesti, nu critici cu vehementa pe altii cand fac acelas lucru , sau mai rau, sa prafturesti echipierii cand o mai comit si ei doar ca sa-ti acoperi in fapt propriile greseli facute anterior ... si inca multe altele asemenea. Citindu-te am inteles ca nu mai ai cu cine sa polemizezi (era sa scriu polenizezi) iar chestia asta te macina. Crede-ma nu am banuit o clipa ca ai fi un virulent , un "acid periculos" pentru cei cu care intrii in contact atunci cand ceva nu-ti convine, sau ai alt punct de vedere decat ei. Cel putin cronicile sunt o marturie. Sigur poti sa-mi spui ca l-ai facut praf pe Mascherano, Sir Fergusson e ca si desfiintat, iar Mourinho crăpa de rusine că a batut Barca cu o echipa mediocra de asa-zisi macaronari daca, desigur, ar fi citit randurile tale. E posibil nu zic ba. Spre norocul lor soarta ia ferit si nu au aflat ce s-a scris despre ei. In rest... nu am gasit decat "numai de bine" la adresa pinguino-pelicanilor autohtoni. Desigur cu foarte mici exceptii aproape neobservabile in ansamblul problemei. Am totusi o nedumerire. Lipseste polemica de acasa. Macar un "atac" la Balaurul , o "tresarire" la Baba Popicu sau, si mai interesant, la cuplul fantezist BabaPopicu-Eugen, ambii performeri si la fotbat si la vorba. La fel cu MS si Vitezist. Taman cu ei ai tratate de buna amicitie. Adica pe Balaur il protejezi, Baba Popicu ti-a dat ceva si ai ramas miscat, adica nemiscat vreau sa spun (ce putea sa-ti dea BP ca sa te aduca in starea asta?. . . poate gol?), cu Eugen esti la paritate lexicala, cu MS-ul te respecti, iar Vitezistul, care ar trebuie pe bune polemizat pentru ca a inceput sa plictiseasca adversarul , inteleg ca te-a "debutat" la revista lui si . . .gata cu acidul la adresa lui, totul s-a trnsformat in baza .
Frate stii ce cred? Degeaba spui ca nu ai cu cine , dar incep sa cred ca o cauti cu lumanarea starea asta de insatisfactie.
In rest numai de bine si sincere aprecieri,
Fratele tau mai slab,
Şorţuleţ

9 comentarii:

  1. După cum ai început, aş fi jurat că vorbeşti cu Popicu! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @tavi: articolul meu este mai degraba o parabola menita "sa imbrace" cronica etapei si debutul literar (stiu ca suna pretentios) decat o stare reala de fapt. ma simt foarte bine in compania "vineristilor", am ajuns sa-i cunosc suficient de bine si la unii chiar tin. inclusiv la fratii mei mai slabi...

    RăspundețiȘtergere
  3. Tavi,fratele meu "egal",tine-o asa ca le zici tot mai bine "bibicule";

    RăspundețiȘtergere
  4. Frate Razvan nu trebuie sa-mi explici, eu stiu exact ce ai dorit , ce ai in minte si in inima vis-a-vis de noi. Am facut si eu un exercitiu de text cu cineva din „acelasi sange” cu mine.
    Hai pa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau, ce efuziuni sau chiar e-fuziuni! Io zic s-o daţi încolo de frăţie şi să vă luaţi...
    În altă ordine de idei, cred că stau în poartă vineri. Am fost la Guns'N'Roses fără maşină, bazându-mă pe 41. Numai că ăia au întârziat 2 ore, au mai cântat 2 ore jumate, aşa că m-am trezit pe la ora 1 fără tramvai şi cu banii de bere consumaţi pe bere, nicidecum păstraţi pentru taxi... N-am făcut decât două ore pe jos de la Romexpo până în Drumul Taberei, aşa că de pe-acum simt tendinţa acută de a mă sprijini de bară. Da' până atunci mai am un meci joi seară şi poate îmi revin, că doar cui pe cui se scoate...

    RăspundețiȘtergere
  6. Multi spun ca a fost totusi misto concertul, chir si cu intarzirea si cele cateva deficiente organizatorice. Eu zic sa nu fortezi totusi vineri si un remember la adresa melodiilor asculate, fredonate in gand si stand linistit in poarta, poate si cu o bere, nu ti-ar strica. Cat vibreaza inca rezonantele spectacolului. Ar fi si pacat... zau asa.
    De la un prieten pasionat si el de astia ce-au cantat.

    RăspundețiȘtergere
  7. @vasea&comp:papagalilor, mitica pleaca la munte, asa ca vineri n-aveti nici o sansa. iar sefu' vostru e capitan cu stransul banilor, asa ca sariti cu monetaru'.
    @gabita: ai nevoie de o bara sa te sprijini?

    RăspundețiȘtergere
  8. Am băut deja un kil de vin, plus că diseară am meci, deci voi plusa. Asta înseamnă că îmi revin. Probleme?!

    RăspundețiȘtergere
  9. face nea nicu cinste daca se incurca steaua diseara. a-ti vrea voi!

    RăspundețiȘtergere