duminică, 1 august 2010

Vasilica pentru noi e Popicu number doi

O alta vinere trista. Mese nu a mai avut bani de bilet si a intrat la Pelicani, Bebe e dat disparut si adio fundas drepta, Mitica, Gabita si Razvan au fost lamentabili, Gigi a venit la stadion dupa ce a sarbatorit implinirea a 100 de kg. in viu, Stelica a confundat portile, cert este ca plangaciosii au mai castigat un meci. Iata echipele:
Pinguinii: Cocoru, Razvan, Stelica, Gabi, Paul-guvern, Mitica, Gigi, Gabita, Vasea
Pelicanii: Sorin, Paul, Tavi, Eugen, Tudor, Mese, Popicu, Virgil
Scorul final a fost 2-4, goluri Mese din lovitura libera pe langa zid (Cocoru isi aranja freza...), autogol Stelica (la vinclu!), doua goluri Vasea, trecut intre timp la ai lui, unul cu AN si ultimul Razvan. Probabil meciul s-ar fi terminat egal, insa, in dorinta de a-l transfera (adica sa-l dam afara...) pe Vasea, l-am chemat la teren pe presedintele clubului de divizie W Inter Adunatii-Copaceni, si dupa o scurta discutie inaintea partidei, am incercat sa-l scoatem cel mai bun de pe teren. Se pare ca am reusit, hartiile sunt la federatie, iar suma de transfer a constat in cate 50.000 de lei (evident, vechi...) platiti de fiecare dintre Pinguini catre Inter, plus un rand de sorturi pentru Pelicani, in culorile traditionale deja, galben in fata, maro in spate.
Pentru acei dintre dvs. care sunt eventual curiosi, iata fisa tehnica a lui Vasea in meciul de vineri:
- suturi: 23, dintre care 3 cu stangu'n dreptu', 2 cu dreptu'n stangu', 3 pe langa minge, 5 in aut lateral, 3 in corner (pentru echipa adversa...), 2 pe langa poarta, 3 pe deasupra portii (inaltimea maxima atinsa 32,5m.) si 2 goluri, primul de la 17,8cm de linia portii, al doilea un sut naprasnic de la 40,2cm. Totodata, dl. Vasea este asteptat sa-si ridice roadele materiale ale suturilor domniei-sale: trei nuci, doua corcoduse, o doza de bere (goala) si un pui de vrabie (saracu'...)
- pase: 37, toate reusite!!! Cu tot respectul, cred ca distinsul oaspete nu a observat ca Vasea a jucat la ambele echipe...
- stopuri: 7, dintre care 3 cu tibia, 2 cu peroneul, 1 (ma scuzati!) cu oul stang, 1 pe frunte. Mentionam ca dupa acest ultim stop s-a luat o pauza pentru reumflarea balonului.
- faulturi: 3 suferite, 13 comise, 3 autofaulturi.
- disciplina: cartonas galben pentru port ilegal de talent pe teren si vociferari.
- impresie generala: nota 6,28, adica dublu Pi pentru cunoscatori.
Sa-i uram succes in noua cariera!

ps: vineri si-a facut debutul la Pelicani tanarul Sorin, fiul stimatei tanti Geta si al lui nea Nicu, prietenii unora dintre noi. Este un copil cuminte, politicos si un pic firav, astfel incat va rog sa-l tratati cu tot respectul cuvenit iar cine se leaga in vreun fel de el va avea de-a face cu mine.

9 comentarii:

  1. din cate stiu eu, vasea e cam blat cu motanu, pe care-l tot cinsteste.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ia uite unde era numărătorul de cornere! Ţi-a scăpat faptul esenţial că am jucat accidentat de la 0-1, când m-a faultat coechipierul Mitică în poziţie clară de gol! Am sfârşit în poartă, dar acum, la doua zile, deja nu mă mai deranjează la mers. Plus că data viitoare o să vin cu celelalte ghete, alea care nu produc bătături, ci goluri. Pe o bere că îi facem.

    RăspundețiȘtergere
  3. sorine, tu erai la meci si ziceai ca esti la coada la sifoane. fuga acasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @tavi: pari un baiat destupat. ce ar fi sa strangi tu cotizatia, ca pe mitica il depasesc adunarile?
    @gabila: ce ai, tati, cu inginerii? te-au refuzat cumva la seral? cat despre numaratul cornerelor, nu am facut decat sa pun mana pe foaia observatorului.
    @arv: unchiule, lasa-ma sa ghicesc. este ca initialele vin de la "am ratat victoria"?

    @EVERYBODY (adica toti...): eu sunt baiat sarac si nu am aparat foto, dar posesorii de asa ceva isi pot exersa (pe gratis), mana la teren. ceea ce vi se pare astazi banal isi va multiplica, in timp, valoarea.

    RăspundețiȘtergere
  5. obraznicule ce esti,o sa bei de acum incolo numai PI-pi de la mine.ARV=am reusit victoria{4-2}daca,cumva,te-a lasat memoria.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ARV: unchiule, ca sa ma ierti, promit ca iti fac rost de numarul de telefon al lu' soacra-mea.
    pe pipi al lu' matale e cam nasol sa ma bazez, ca-l duci la analize, dar, daca tot te-am facut celebru, accept sa ma cinstesti.

    RăspundețiȘtergere
  7. @brazvan:motane,adevarat,imi faceam freza si am luat un gol de adevarat PINGUIN!Ma oftic de 2 ori,1)am luat un gol de CASCADORII RASULUI si 2)nici freza nu mi-am aranjat-o ca lumea...Despre meci:am avut o echipa bramburita,cu Vasea inexistent cat a jucat la noi,(cand a trecut la ailalti a avut bulanu' cat casa;sa nu uite sa-l cinsteasca pe STELICA!),Gigi daca nu-i dai o pasa la picior sau in buzunar,la revedere,iar Mitica a fost(ca de obicei)la numar,ZERO in atac(l-a mai incurcat si pe Gabitza la singura noastra ocazie mai de Doamne ajuta),ZERO in aparare.Nu inteleg cum unii pt.care JABULANI e un OZN si le pune fizicul in pericol,se incapataneaza sa stea in atac?Le-ar trebui VIZA ca sa treaca de centrul terenului!(Pt.Mitica nici 99 de vize nu ar ajunge)

    RăspundețiȘtergere
  8. ma gandeam sa le dau o bere la parlitii astia daca se califica dinamo

    RăspundețiȘtergere
  9. auzi la vasea:"furtuna in halbele cu bere". e clar, trebuie sa-l trec pe ceai de papadie...

    RăspundețiȘtergere