sâmbătă, 8 aprilie 2023

Iartă-mă, Mihăiță

 Dacă aș fi știut că pui așa de mult la suflet rezultatul (oarecum neașteptat și poate ușor nedrept) meciului de ieri, aș fi încercat să fiu și eu, măcar o dată, băiat bun și să le ofer potențialilor învinși o șansă în plus. Ceva de genul două minute sau un gol cred că era o propunere decentă, dar tare mi-e că v-ați fi dorit mai mult.

În rest, logica, atâta câtă poate fi la o partidă amicală(!) de fotbal, spune altceva:

- meciul a început puțin înainte de 15.30 (Tudor mi-a confirmat că nu vine la 15.22) și s-a stabilit să jucăm până la 16.30, arhisuficient pentru 9 inși în câmp, cei mai mulți dintre ei bătrânei.

- propunerea mea la egal prieteni a venit puțin cam devreme, la 16.23, oricum Tavi a tratat-o cu oareșce lipsă de considerație, care s-a luat și ea în calcul la final

- la 16.30, nu se știe exact cum, dar aveam 2 goluri avans. cât și cum v-ați mai fi dorit să jucăm? s-a întâmplat să fie șapte minute, unii ar zice că prea destule

- contrar aparențelor, posed și eu ceva sensibilitate. dacă propunerea de a se prelungi în continuare meciul ar fi fost ceva mai "dulce" probabil că mi-ar fi fost jenă să vin cu un refuz. cere, dar cere într-un mod drăguț și poate ți se va da.


Nu vă bazați pe mine să fiu cronicarul de serviciu. Când am ceva de spus mă bag, în rest ar fi păcat să nu se afirme și alți cetățeni...


2 comentarii:

  1. Bancul Zilei: Bulă la recrutare Bulă la recrutare. Medicul:- Citește cu voce tare ce scrie acolo, pe tablă!- Care tablă, nu văd nicio tablă!?- Foarte bine, nici nu e vreo tablă acolo...Apt, următorul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu faci cronica, dar în loc de cronică pui ceva care mergea la comentarii, știi ce zic? Asta e, fac eu cronica separat, nu în comentarii, ca să nu inversăm logica lucrurilor.

    RăspundețiȘtergere