sâmbătă, 1 aprilie 2023

BD la fotbal și la soare

 Cu ocazia acestei zile festive, Casa de Filme Agronomy vă anunță premiera unui nou episod din atât de îndrăgita serie BD. Distribuția, în ordinea gradelor de pe sub tricou, va fi una cu totul deosebită:

- Vasilică și Nelu în rolul maiorului Dobrescu (Iurie Darie), vom avea așadar o conducere bicefală (anagramații, mâna pe carte!), prin rotație, domnul Ion suplinindu-l pe dl. Vasile atunci când acesta  e la piață sau la medicul de familie, iar dl. Vasile inlocuindu-l pe dl. Ion atunci cînd acesta se duce la pescuit, la restaurant, în vizită la doamne șa... 
- Adi Colonelu, în rolul căpitanului Panait (Toma Caragiu), cadru de nădejde, liceu la seral, școala de maiștri și ucenici, serios, sobru, intuitiv, deocamdată rezervă sau portar(!!!) în echipa de fotbal, dar cu timpul promite
 - Găbiță, în rolul plutonierului Căpșună (Sebastian Papaiani), inteligent, serios, două facultăți, estet, iubitor de animale, l-ați văzut acum câteva luni, cât de bine intrase în rol, jurai că este maestrul Papaiani
- Bogdan și  Doctoru, pe post de Dorel și Gigel, în rolul lui Costel. Aici am avut ceva probleme cu ecologiștii, pentru că amândoi duhănesc iar Dorel le și machește și nu ar fi chiar cel mai bun exemplu pentru cățeii mai tineri. În calcul a intrat și Tavi, dar obișnuiește să întârzie la repetiții și îi este mai greu să învețe replicile
- Tudorică, în rolul sergentului-major Cristoloveanu (Dumitru Furdui),  cea mai naturală alegere!
- Mihăiță, în rolul lui Harpalete (George Mihăiță), în versiunea nouă va juca rolul unui tânăr veșnic îndrăgostit, care este deprimat că nu mai are prietenă și nici telefon mobil
- Mitică, în rolul maestrului Trandafir (Puiu Călinescu), recomandat de fizicul său excepțional și de evidentele aplecări artistice
- Marean, în rolul lui Patraulea, (Jean Constantin) borfaș ,așa scrie în scenariul original, suntem întru totul de acord
- Sică, zis și Vrăjeală, zis și Munchausen, zis și Pierdone, în rolul Gogu Steriade (Dem Rădulescu), cel mai deștept (zice el...)care este dintre cei trei simpatici
- scenariul și regia:  subsemnatul
- hairstyliști: Ely și Hercule; la trei tunsori aveți un bărbierit gratuit, Mitică are abonament pe viață
- catering și caterincă: Gabi3, organizăm evenimente speciale, nunți și botezuri, filmări deosebite, plata în avans
- mise en place (cu asta i-am rupt pe unii): Țolea, bucate ca la mama acasă
- coloana sonoră: Doru din Militari, Lucică de la Tărtășești, Stelică din Floreasca, Virgil al lui Mincinosu
- recuziter: Marean, să mai ia și el un ban. NU garantăm însă pentru obiectele "pierdute".

Premiera, luni, 31 aprilie anul curent, ținuta obligatorie, locuri limitate, vă așteptăm.


                                                                        *    *    *

Ieri a avut loc o nouă etapă în Agronomie. Un fleac, i-am ciuruit: Vasea, zero, Mitică, minus doi, Colonelu minus patru și două fustițe cadou,de la subsemnatu, Doctoru minus șase, cu Găbiță s-a distrat Marean, Ely a plecat plângând că-i gras, Munchausen, cel mai câștigat, că n-a venit. Pentru amănunte, neesențiale de fapt, îl puteți contacta pe colegul Ilie Vasile Dobre.





24 de comentarii:

  1. "Fă-te om, fă-te om! Alungă-ti gândul necinstit.
    Nu uita, eu veghez și nu te iert când ai greșit".

    Întrucât echipa mea se confrunta cu probleme pe postul de portar, am decis spre binele echipei să mă sacrific in acest sens.
    Si drept dovadă rezultatul a fost pe măsură.
    10 cu 4 sau 10 cu 5.......un gol nu mai contează.

    Vreau să-i aduc la cunoștință d-nului Răzvan zis și M16, faptul că, am avut restricții de călătorie până pe final de meci.
    Nu am putut părăsi buturile echipei.

    Și conform celor spuse de maestrul "Bibanu",...."nu ne jucăm".

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am distrat copios de 1 aprilie cu elucubratiile(hai ca pe unii i-am bagat in ceata) tale,de altfel scrise cu talent,da fa bine si scrie adevarata cronica.Salutare,ne vedem pe 31 aprilie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Fă-te om, fă-te om! Alungă-ti gândul necinstit.
      Nu uita, eu veghez și nu te iert când ai greșit".

      Întrucât echipa mea se confrunta cu probleme pe postul de portar, am decis spre binele echipei să mă sacrific in acest sens.
      Si drept dovadă rezultatul a fost pe măsură.
      10 cu 4 sau 10 cu 5.......un gol nu mai contează.

      Vreau să-i aduc la cunoștință d-nului Răzvan zis și M16, faptul că, am avut restricții de călătorie până pe final de meci.
      Nu am putut părăsi buturile echipei.

      Și conform celor spuse de maestrul "Bibanu",...."nu ne jucăm".

      Ștergere
  3. Un banc de 1 aprilie.Bancul Zilei: Doi pensionari încearcă să facă dragoste Bunicul încearcă să facă dragoste cu bunica.Se zbate, se chinuie timp îndelungat, în cele din urmă încetează și exclamă furios:- Dracu' să-l ia pe Iohannis... și pe Ciucă!- Da' ce-au ei cu asta Ioane?- Cum ce?? Mi s-a întâmplat așa ceva vreodată pe vremea lui Ceaușescu?!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bancul Zilei: Robotul de la Cotroceni - Alo, Palatul Cotroceni?- Da.- Sunt foarte plăcut impresionat că ați răspuns. Mă așteptam să-mi intre robotul.- Robotul e la Sibiu, revine luni.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ACvB: pe vremea când m-am apucat io de fotbal, în poartă stăteau doar grăsuții, netalentații și rezervele. ia închipuie-ți o tripletă letală cu Mitică Salah Salam și Vasea Mane Pane, franjuri ne făceați. și așa m-au chinuit ăștiălalți doi.
    @IVD: vrei să te laud io?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare că nu mai am loc in primul 11. Abia am prins și locul ăsta.........Trebuia să mă retrag în poartă, spre binele echipei. M-am sacrificat!

      Ștergere
  6. Cronică tipică de 1 aprilie. Vin și eu cu o completare în același spirit: n-am dat niciun gol din cele 10 ale echipei mele, deși am jucat de la mijloc în sus!
    De scris la facebook pe perete, mai mincinos cine nu crede. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bancul Zilei: O soție îngrijorată sună la morgă - Alo, morga?- Da.- Soțul meu n-a ajuns acasă, nu cumva a fost adus la voi?- Spuneți-mi câteva semne distinctive...- E bâlbâit.

    RăspundețiȘtergere
  8. "Colegul" Ilie Vasile Dobre te invita respectuos sa-ti indeplinesti in mod corespunzator datoria de cronicar si sa finalizezi cronica din 31 martie 2023.Aferim.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancul Zilei: Motivul unui bărbat pentru divorț - De vreo şase luni am renunțat la jocurile de noroc, de patru luni nu am mai băut, iar de două luni nu am mai fumat. Ieri i-am cerut divorțul soției mele.- Și cu ea ce ai avut?- Am realizat ca nu merita un barbat ca mine.

    RăspundețiȘtergere
  10. Există unii închipuiți cu care e mai bine să nu te bagi în seamă.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancul Zilei: Ultimatum de la soție Ieri seară, mă aflam la bar, când am primit un apel de la soția mea:- Cina este gata! strigă ea. Dacă nu ajungi acasă în 20 de minute, să știi că o voi arunca la câine!- Nu fi absurdă, îi răspund. Ce vină are el?

    RăspundețiȘtergere
  12. Rațele(5): Țolea, RăzvanM, Tudorică, Andrei, Hercule, Mihăiță, Bogdănel, Pacientu
    Vânătorii(10): Adriana, DanP, Tavi, Eliegras, Găbiță, Vasilică, Mitică, Doctoru

    Interesant, patru domni (trei dintre ei actori, unul nu) și-au exprimat părerea despre film. SMS, telefon, Facebook, dar nici unul în mod public...

    Diseară, cocalarii merg în vizită la Barcelona. Pe banii mei, as usual. Norocu lor, porcesc, cu liga campionilor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dle scenarist,regizor etc te-ai mai scos putin,da mai ai de completat...
      Felicitari pentru BD la fotbal si la soare!

      Ștergere
    2. Razvanel, ma gândesc ca extensia aplicata cuvântului Adrian, nu a fost intenționată. Cred ca erai supărat iarasi pe Real Madrid.

      Ștergere
    3. Cocalari,necocalari,echipa mare acest Real,cum speculeaza ei orice ocazie,oricum,a fost macel pe Camp Nou.

      Ștergere
    4. Vorba lui Caragiale " Am simțit că mă ia cu călduri, că mă ia cu frig, că mă ia cu un fel de slăbiciune, așa că dacă nu eram pe scaun, nu știu dacă nu cădeam mototol pe jos".
      Nu se mai saturau aia de la Real.

      Ștergere
  13. Atentie! Vineri ne onoreaza cu prezenta Titel alias Mese...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu o etapă prea devreme, abia vinerea viitoare va fi liber Tenismanu! :))

      Ștergere
  14. Cu o zi inainte de a ne prinde o noua etapa in Agronomie,imi permit sa vin cu cateva completari "neesentiale",vorba cronicarului de 1 aprilie,la meciul din 31 martie.
    *Pacientu=Popica
    *Vremea neprielnica din prima parte a zilei de vineri s-a transformat intr'una placuta,18 grade cu soare...
    *Fratii au facut alegerile.
    *Victorie lejera a "vanatorilor" contra "ratelor" asa cum au fost botezate cele doua echipe de catre simpaticul cronicar,cam 5-6 goluri diferenta.
    *Golurile invingatorilor au fost marcate de Doctoru 1g,Mitica 2g,Vasea 2g si Ely 5g-golgeterul si omul meciului;este surprinzator ca Gabita n-a dat gol,dar poate fi numit fara teama de a gresi,pasatorul partidei.Las placerea cronicarului sa numeasca autorii golurilor "ratelor".
    *Poate cineva sa descrie cum a marcat Vasea primul gol?
    *Seria de 10 meciuri fara infrangere,dintre care 6 victorii consecutive,s-a incheiat vineri din pacate pentru RazvanM.
    *Agramat versus Anagramat:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Bancul Zilei: Un bărbat prinde peștișorul de aur Un tip prinde peștișorul de aur, îl învârte pe toate părțile și nu știe ce să facă cu el.Peștele nu mai rabdă:- Hai, omule, pune-ți o dorință!- Ce fel de dorință?- Păi, cum să-ți explic... Ieri, de exemplu, m-a prins un bătrânel, m-a rugat să-i dau un milion de euro și eu i-am îndeplinit dorința. Dar tu, ce vrei?- Adresa lui!

    RăspundețiȘtergere
  16. @ACvB: înainte să ții cu o echipă te mai uiți și ce suporteri are. cu tot respectul, marinuș, vasilică(nu tu, ălălalt), giggs-pistol cu apă, hercule, eliegras, cred că și pierdone, sunt băieți buni, da-n rest cascadori la animafilm. io tot timpul sunt supărat pe cocalari, chit că la orice victorie (chiar și la egal, uneori) îmi intră bănuțul pe card. vineri, dacă nu uit, te cinstesc.

    @IVD: ar fi culmea să mai și țin minte cum am primit golurile. e suficient că m-ai taxat tu de două ori și mitică la fel, mai mare rușinea, dacă mai pățesc așa ceva cred că mă sinucid singur. Ilie, ai legătura.

    RăspundețiȘtergere
  17. Bancul Zilei: Bulă aleargă disperat pe plajă Un prieten îl observă pe Bulă cum aleargă cu disperare pe o plajă încinsă de soare.- Ce se întâmplă, Bulă? Te-a prins soarele cumva?- E mai rău, prietene! Nevasta!

    RăspundețiȘtergere