marți, 18 aprilie 2023

Adevărat a înviat!

Inclusiv Fenomenul de ziua 5, cu 21 combatanți (+ Virgil care nu s-a mai dezechipat, crezând că suntem și așa prea mulți, rămânând pe margine cu Bețe). Având în vedere afluența, ne-am mutat pe terenul mare, care teoretic era închiriat de la 16, dar nu ne-am lăsat duși până spre 16:30, astfel că tot am jucat vreo oră sau pe-acolo.

Echipe făcute de Gabi3 și atât, de la care l-am smuls pe Adi-Colonelul, altfel ar fi fost măcel...

E1: Salam - Bronson, Popică, Giggs, Hercule, Țolea, Andrei, Gabi3, Mihăiță, Doctoru
E2: Vasilică - Gabi, Motanu, Tavi, Mese, Mihai T, Adi C, Sică, Mario, Găbiță, Mitică

Nu mă pierd în amănunte, spun doar că nicând nu s-a potrivit mai bine spusa lui Motanu, ”să terminăm prieteni”, ceea ce s-a și întâmplat, 4-4 ca la teatru! Era păcat ca unii din noi să fie supărați la ceea ce a urmat, o masă numai cu bunătăți asigurată de Master Chef Țolea, să trăiască!, iar pe partea de lichide de Gabi3. A mai contribuit cu niște slană și Stelică, am mai băgat niște beri de la Mega, iar Măreața Vineri s-a încheiat pentru unii dintre noi la Nostalgia, după cum... puteți uita! :))







14 comentarii:

  1. Completați, nu vă sfiiți! O s-o fac și eu, când oi avea timp să-mi trag sufletu... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Penteleiciuc Razvan-Petru18 apr. 2023, 16:33:00

    Pentru "prietenia" rezultatului mulțumiți-i lui Popică.

    RăspundețiȘtergere
  3. Având în vedere evoluția în ritm accelerat a IA, în curând vom fi înlocuiți pe teren chiar și fizic nu numai audio.
    Roboţii ăștia nu obosesc, nu se îmbolnăvesc, nu pleacă în concediu şi în plus, vor avea chiar o viteza mai mare de execuţie și precizie a loviturilor.
    Și astfel vom ajunge chiar la scoruri fabuloase....ce ziceți de 40-40?
    Scorul de 0-0, 1-1, 4-4,, șamd....va fi legendă.

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt ati fost 21,s-a jucat 11 la 10. Sa fiti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul Zilei: Un controlor ajunge acasă, la soție, după ce a lipsit câteva zile Un șef de tren ajunge acasă, la soție, după ce a lipsit trei zile, și îi spune în glumă:- Bună dimineața! Biletele la control!Moment în care se aude un bărbat de sub pat:- Am abonament...

    RăspundețiȘtergere
  6. După ce deunăzi am jucat bine fără să marchez niciun gol (din 10!), de data am experiementat cealaltă fațetă: am jucat prost, dar am dat 3 goluri și l-am provocat pe al 4-lea! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am trecut în cont inclusiv ratarea anului, reușind să alunec și să se lovească mingea de mine, după ce culcasem portarul din fentă!
      De fapt, excesul de granule de pe terenul ăsta i-a făcut pe mai mulți să ia căzături, inclusiv pe Mese, dar eu cred că și la capitolul ăsta sunt campion, am stat mai mult pe jos. Chiar m-am semirupt la o fază în care încercam să-mi țin și echilibrul și să ciupesc mingea pe lângă portar. Dar cred că voi fi apt vineri, văd și azi la tenis cum mă mișc.

      Ștergere
  7. - meci subțire dpdv tehnic, aici au contribuit și mingea și faptul căm nu prea știm să stăm în terenul mare. bine, plus anii, plus talentul fiecăruia...
    - G3 a fost totuși la limita corectitudinii. mă uitam la Mihai și la Mese, plus Pierdone, i-am cam dominat fizic, plus că ne-au lăsat cu om în plus tot meciul
    - Hercule dă 3 goluri (nu știu cum de le tot dă), Găbiță 3, mie mi-au plăcut Goofy, muuuuuuuuuuuuuuuult mai muncitor as usual și G3. faza când a fost încolțit de trei oameni e epocală, chit că banditu de abia aștepta cel mai mic fault, ca să ceară penalti
    - îl înțeleg și pe colonel, că s-a dus la adversari. ca om al legii, pe cine ați alege între Mese și Marinuș?
    - vineri am fost șmecher, am ținut la Doctoru și a fost cum am plănuit. el n-a primit mingi, io n-am făcut prostii. culmea, cum s-a mutat pe dreapta, cum a dat gol
    - Marinuș, autorul golului nesperat al egalării, n-a făcut un meci rău

    RăspundețiȘtergere
  8. https://www.gsp.ro/international/campionate/cristiano-ronaldo-al-hilal-al-nassr-694835.html?utm_source=top-stories&utm_medium=intern&utm_campaign=stories-link

    Cum o fi scăpat cocalaru doar cu galben?!? Bașca se pare că la sfârșitul meciului își tot ducea mâna la puțuliCĂ, CÂnd tot stadionu striga Messi...

    RăspundețiȘtergere
  9. Piticul nici nu cred ca are cocoșel.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bancul Zilei: Un bărbat se duce la medic Un bărbat se duce la medic:- Domnule doctor, mă doare rău spatele când mă trezesc dimineața.- Atunci treziți-vă după-amiaza.

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancul Zilei: Bărbatul își scoate soția la cârciumă Un bărbat decide ca în seara respectivă să iasă cu soția lui la cârciuma din sat. Comandă pentru fiecare câte o țuică, însă ea se strâmbă de la prima înghițitură din cauza tăriei.Bărbatul îi spune:- Vezi, dragă? Și tu zici că vin aici de plăcere.

    RăspundețiȘtergere