sâmbătă, 2 iunie 2018

Cronica veselă

                                                                                                              by Luci

La numeroasele telejurnale , difuzate de totatat de numeroasele hebdomadare zilnice, de fapt niste polipolitruci, pupinpoponet ale diferitelor case mai mult sau mai putin regale,prezidentiale,parlamentare,senatoriale, etc, in banduliera(unii-i zic burtiera,dar am oroare idiosincraziabila de astfel de insinuari), o stire afirma ca vineri de ziulica copilasilor, cu pas sprintar-vioi, sontac, sontac, niste personaje istorice se strecurau printe numerosii populanti ai tarlalelor din Agronomie.
Astfel s-au strans vreo 14 combatanti, intre care si niste stranepoti, care de care mai dornici sa-si arate valoare.
Fiind constrans (de echipamentul tot mai neincapator) sa iau un loc in plasa uneia din portile tarlalei x6, de langa bariera, am fost nevoit sa suport interpelarile asistantilor de dincolo de plasa: “tataie, zice unu’, din ce leat sunteti? Din ’40,’50,’53,etc. A, bravo!. Da’ ala cine-i? Pai , sunt asa, in ordinea numerelor de pe tricou: Burebista, Dromihete, Deceneu,Cotiso Scorlilo(asta tine scoru’), Rubobostes ( asta are bube de la rujeola si i-a cazut paru’), Zalmodegicos (e mai ofticos) si avem si un transferat de la Legiunea Romana, tanaru’ Eu(n)genius.”
“Aha, si dincolo? Pai sunt; Marcius Motanus Turbo, Nelson, Lysimachus, Domitianus, Hadrianus(cu ceas cu aplicatie, dar fara implicatie, si nici cine stie ce aplicatie),Octavianus, si alt centurion cu televizor cu ecrane fumurii.
Ostilitatile s-au desfasurat conform cartilor de istorie: in fata asalturilor tinerei cavalerii imperiale, tarabostes au recurs la otravirea fantanilor, arderea campului, au sapat transee(in care era sa cad si eu), au vopsit mingea, barile, poarta, s-au vopsit si ei, ma rog orice pentru salvarea si propasirea neamului.
Ba au mai recurs si la altele:profitand de neatentia stranepotilor, le-au inversat incaltarile, stangu-n dreptu’ si invers, de-au rezultat niste executii artistice de toata frumusetea.
La final , nepotu’ cu aplicatia afirma c-a alergat 6 mile(fara mila?!), da’ am uitat sa-l intreb daca de-acasa sau de unde? Celalalt stranepot a cazut victima cinismului autohton ( eu le-am zis de-atatea ori “ba sa nu spargeti televizoru’, da uite c-au comis-o). I-au trasera, de-am zis ca i-au lipit ecranu’ de fundu de ochi, dar tanar fiind , a supravietuit miraculos(chiar trebuia sa poarte ochelari, ca traiectoriile tot ale au fost?).
Ne opriram la 4-1, 34gc, vant din lateral intr-o parte, 16,40, 45 gln, fus orar EEST. N-am mai stat sa aud alocutiunile ditirambice ale lui Rubobostes., dar sunt sigur ca ecourile lor se mai aud si acum.
Punct.
                VASEA
adauga componenta celor doua echipe .
     Echipa1. Luci,Virgil,Popica, Bebe, Gaby, Mitica, Eugen.       
     Echipa 2.Nelu,Motanu, Tavi, Andrei si baiatul cu ochelari - prietenii lui Matei2 , Vasea.                Scor 5-1.                                                                                                                                                  

40 de comentarii:

  1. ieri am fost carne de mici. mitică să fi ales, nu-și făcea așa trupă, unde cel puțin patru băieți pot dribla și mult mai mulți pot da o pasă decentă, mai lungă de câțiva metri. luci n-a fost în dispoziție de cadouri, virgil, cu lingemar popescu și cu bebe au jucat foarte bine tactic, blocând culoarele de șut pe jos, astfel încât ne-au rămas șuturile de la distanță, pe sus, unde somnorilă se distrează.gaby a devenit ceva mai liber, putând particia, inclusiv cu gol în atac. le copitan, după ce a dat cu mingea în plopi, încercând faze de unul singur, s-a prins că jocul în pase e cheia și de atunci n-am mai avut scăpare.eugen, din punctul meu de vedere talentul neîmplinit al grupului, găină când apar vulturi bătrâni precum eli sau găbiță, poate deveni, la rândul său, vultur printre găini ca noi și face astfel diferența. care cred c-a fost chiar de patru bucăți, în genul 5-1.
    dincoace, nelulu ne-a ținut cât a putut în meci, devenind și favoritul puștilor din tribune, dar cam cu atât ne putem lăuda. nu m-am acomodat deloc cu noua minge, prea mică și rapidă pentru ce știm să jucăm ( vă amintiți cum hoțomanu de găbiță refuza cu obstentație o minge mai mare și mai ușoară la cora)dar parcă n-am văzut vreodată atâtea execuții cu tibia sau pase de-un metru date cu ciocul, invariabil prea tari sau prea încete, prea în spate sau prea în față. asta e, mitică banditu a plecat vioi, lucru ce sper să nu se mai întâmple săptămâna viitoare.
    da dacă joc cu el?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Voi incepe cu un citat al Capitanului: "Bai nu stiu cum am pierdut cu asa o echipa! Am zis ca rup ca fac treaba cu ei!"
      Ce nu am luat in calcul, cum bine ai punctat si tu, Motane a fost jocul lui Eugen. Total altul decat cel parcticat cand pe teren se afla Gabi3, Eli sau Gabita. El a fost omul lor de legatura intre atac (Mitica) si aparare (Gabi).
      Nu m-am asteptat ca ei sa fie atat de combinativi sincer sa fiu. Mitica nu a mai lansat seriile lui de torpile(majoritatea necadrate) preferand sa paseze cu Eugen, fapt ce ne-a facut apararea zob.
      In ceea ce imi priveste evolutia, am avut un inceput mai mult decat modest, cu doua ratari uriase! Apoi pe parcurs am fost mai implicat in joc, reusind si cu ajutorul lui Vasea sa si inscriu. Trebuie sa laud insa apararea adversa. Pe langa Gabi, atat Bebe cat si Virgil dar uimitor si Popica au avut imterventii foarte bune care au scos 2-3 goluri ca si facute!

      Ștergere
    2. La combinativi, prin "ei" m-am referit la intreaga lor echipa. Toti au pasat si inca cu o calitate bunicica, chiar buna pe alocuri, pase fara preluari din prima, direct la coechipier.

      Ștergere
    3. Al de cunoaste2 iun. 2018, 19:54:00

      Daca ar sti limba romana,si Mitica ar rade cand ar vedea cuvantul Obstentatie.

      Ștergere
  2. nu încetez să mă minunez cum, la sfârșitul jocului, apuc să fac cam un kilometru pe jos, să aleg bericile pe gustul clienților, să stau la coadă, eventual să mă și păcălesc cu banii sau numărul de doze și tot să ajung primul la boscheți, gata să-mi facă unii nazuri. aceasta în condiții de vară, când lumea vine îmbrăcată subțire și nu prea are ce schimba după joc altceva probabil decât păreri, că tot îi găsesc la întoarcere exact cum i-am lăsat, pe băncuțe.
    oricum, m-am gândit și pe perioada când buticul va fi închis ori îmi voi selecta clientela deservită, ori voi introduce, pentru unii, o taxă de transport.

    RăspundețiȘtergere
  3. Despre ce va zisei, pa parolu' meu ca nu va mint. Tocmai cacamas - a s-antamplat.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sfatul medicului2 iun. 2018, 20:00:00

    Pentru prietenul nostru Mitica,in speranta ca-si va gasi si el o iubita;
    https://www.libertatea.ro/relatii-si-sex/adela-va-sfatuieste-sex-si-iubire-incerc-sa-o-conving-pe-iubita-mea-sa-facem-sex-oral-insa-refuza-categoric-2055620

    RăspundețiȘtergere
  5. Consider ca am pierdut meciul la 0-0 cand nu am reusit sa marcam chiar daca dominam, apoi am luat gol de la Gaby si cu multe eforturi am egalat prin Matei2 la o minge pe care am impins-o spre gol,dar Luci a respins-o si Matei2 a reluat-o in plasa.Ei au inceput sa dea drumul la pase si golurile au venit pe banda rulanta, de la 2-1 rupandu-se jocul. Mitici a dat trei boabe, intre care un sut in paianjen si Eugen un gol dupa ce a driblat si portarul.
    Asa te vreau Luci, cronica rapida, d-aia te grabeai tu...

    RăspundețiȘtergere
  6. dacă tot i-am promis lui marinuș că-l cinstesc cu-n vin pe prietenul lui, nea sandu, îngrijitorul din agronomie, am zis s-o fac duminică pe la prânz, c-o fi mai liber.
    surpriză și nu prea, se disputau finalele de la copii. înghesuială mare, domni cu burtă și sticluța la purtător, doamne gureșe, venite să-și susțină progeniturile,vreo câteva bunici (am vrut să le iau telefonul pentru prieteni, da am uitat) munți de coji de semințe, peturi, câțiva dobitoci cu vuvuzele, se juca la patru terenuri. m-am uitat și eu.
    pe ăia din grupa de 2011 îi rupem cu bătaia la orice oră, cu generația 2009 avem șanse mari cu mitică-n formă (ca vineri...), dar cu 2007 nu ne văd bine, doar silică și marinuș ne pot salva.

    ps: un domn lingBist m-a prins cu vorba-n gură: evident, cuvântul obstentație nu există, dar gândindu-mă la obstinație mi-a fugit pixu aiurea-n ostentație. e ca și cum te gândești la ceva între cal și catâr și-ți iese un cuvânt din cinci, care începe cu M și se termină, după inspirație, dar la fel de corect din punct de vedere al speciei, cu N sau R.

    RăspundețiȘtergere
  7. Un om vorbea cu sotia lui:

    - Astazi mi s-a intamplat o chestie ciudata. In timp ce ma aflam in tramvai, un tip mi-a strigat, "Hopa... impotentule!".

    - Ei, sunt tot felul de nebuni, ii raspunse nevasta. Nu-i mai baga si tu in seama.

    A doua zi, in timp ce sotul mergea cu tramvaiul spre serviciu, acelasi individ se apropie de el si ii striga:
    - Hopa... paraciosule!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Titi Maiorescu3 iun. 2018, 20:06:00

      Daca e vorba de tramvaiul 41,sint sanse mari ca sotul sa fi fost Mitica.

      Ștergere
  8. Vasea, dar cum te-a nimerit ? Asta se pricepe la oameni ! Cum te vede iti si spune cine esti.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daca vinerea trecuta a fost fabuloasa dpdv fotbalistic pentru mine, vinerea asta a fost modesta, ba mai mult m-am ales cu o minge in gura de la Bebe si cu alta in ochiul stang de la Gaby,de si acum am ochiul rosu, plin de sange.

    RăspundețiȘtergere
  10. Trei ardeleni alergau dupa un tren si la un moment dat doi dintre ei reusesc sa se urce.

    In acest timp, insa, cel ramas pe peron radea tinandu-se cu mainile de burta. Impiegatul, surprins, il intreaba:

    - Pai bine, bade, tocmai ce ai pierdut trenul, de ce razi?

    - Ioi, Doamne, eu trebuia sa prind trenul, ei doar trebuiau sa ma aduca pana aici!

    RăspundețiȘtergere
  11. M-am prins de ce doarme miorlaitu pe teren in timpul meciurilor.Se păstrează pentru partea când își ia in primire rolul de chelner, cel care i-a adus atata satisfacție in îndelungată sa activitate.Se agață cu obstentație de acest post,nu vrea sa-l piardă, simte ca Mitica sta la pândă dorind sa-i ia locul.

    RăspundețiȘtergere
  12. siliboa, la trei meciuri distanță de cinci beri, că doar i le-am promis dacă simona ia un turneu de mare șlem. da și el domn. mi-a promis un butoi cu același lichid, dacă ia cfr liga campionilor.

    intersant, sergio ramos să trăiască:
    http://sports.opera.com/?sport=news&page=news&view=article&news_id=1052667&localization_id=www

    RăspundețiȘtergere
  13. Cecchinato l-a rupt cu niște scurte fantasticie pe Djokovic! E în semifinale la RG, să-i zică mersi lui Copil că l-a iertat de la 2-0 la seturi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Cecchinato l-a bătut pe Copil, dandu-i un avans de 2 seturi.Copil il putea bate,dar doar in situatia alinierii astrelor.Faptul că a luat bătaie e normalitate si nu trebuie sa ne supere. Daca ar fi câștigat Copil, cu siguranță următorul meci l-ar fi pierdut,asa cum a facut Buzarnescu.

    RăspundețiȘtergere
  15. Baieti, etapa asta nu va mai alerg pe tot terenul. Trebuie sa imi indeplinesc obligatiile studentesti.(Am examen la ora 18.00)
    Promit sa revin data viitoare in forta!

    RăspundețiȘtergere
  16. Domnule politist, cineva mi-a furat bicicleta!

    - Era inca buna?

    - Da, mergeam cu ea la lucru...

    - Ati avut clopotel la ea?

    - Nu.

    - Frana de mana?




    - Nu.

    - Far si ochi de pisica?

    - Nu.

    - Atunci trebuie sa platiti amenda...

    RăspundețiȘtergere
  17. Doua blonde la dus:

    - Da-mi, te rog, samponul tau!

    - Dar ai unul langa tine...

    - Stiu, dar asta e pentru par uscat si eu am parul ud.

    RăspundețiȘtergere
  18. Vasea, n-ai unde spune bancurile astea si te-ai gasit sa le spui aici ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. omul e politicos și bine-intenționat, încercând, spre deosebire de alții, să țină blogul în viață. în plus, un banc, bun sau rău, n-are cum să strice cuiva.
      poate mai logic pentru sistemul tău rudimentar de (ne)gândire era să-ți zic de dulce și să-ți șterg postarea idioată. mă mir că n-am făcut-o, dar poți să mă încerci în continuare.

      Ștergere
  19. Simona i-a rupt buza lu' Garbine Muguruza! :)
    Am văzut meciul cu Mitică, cred că îi poartă noroc Simonei când ia ceva la bord, să văd cum îl tentez la finală...

    RăspundețiȘtergere
  20. Castiga Halep R.G? Ce parere aveti domnilor?

    RăspundețiȘtergere
  21. Maine e o zi astrala pentru tenis si sportul romanesc in general. Simona Halep, numarul 1 mondial, trebuie, trebuie repet, sa-si duca visul, sacrificiul si destinul ei sportiv catre ceea ce merita cu prisosinta, spre bucuria si mandria noastra a romanilor, de aici si de pretutindeni. Sunt atat de putine aceste clipe supreme in viata noastra, incat . . . Doamne, fi cu ea!

    RăspundețiȘtergere
  22. Hai ca spun si eu un banc bun.Motanu stie sa dea in basică, ca Mitica si nea Vasilica.Ha,ha,ha.V-a placut ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. marine, tu ești?


      ps: pentru matei. 92% spun că da.

      https://www.gsp.ro/sporturi/tenis/simona-halep-in-finala-la-roland-garros-fostul-antrenor-al-simonei-halep-declaratii-la-superlativ-n-a-jucat-niciodata-cum-a-facut-o-cu-muguruza-e-momentul-sa-castige-un-grand-slam-541354.html

      Ștergere
  23. Al de cunoaste9 iun. 2018, 14:44:00

    Motane,la cate mitinguri te duci azi?Ia-l si pe Mitica cu tine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la primul.

      evident, n-am nervi să mă uit la meci, m-am uitat în schimb la cote. înainte, simona avea 1.40 sloane 3.
      live, la 3-2 și ușor avantaj simona în setul 2, deja unibet dădea egal la cote!!!. am luat-o pe sloane, poate scapă găbiță...

      Ștergere
  24. SIMONA HALEP! ATAT!
    3-6, 6-4, 6-1
    FELICITARI!

    RăspundețiȘtergere
  25. Chapeau bas! In sfarsit! Bravo SIMONA! Azi batea pe oricine.

    RăspundețiȘtergere
  26. Am inteles ca cele doua mitinguri au acelasi scop, sa se contopeasca si sa incinga HORA UNIRII tuturor romanilor! Prin ce a realizat astazi, Simona cea Viteza a creat conditiile pentru aceasta dorita stare de fapt! Minunat Simona, ne-ai daruit o bucurie imensa!!

    RăspundețiȘtergere
  27. Ăștia care v-ați îndoit de Simiona ciocul mic.Motanul stătea la pândă doar o ciupi si el ceva.A luat jumătatea lui cinci, dovedind cat se pricepe si la tenis.I-as recomanda sa lase pariurile si sa fie un chelner model.Baiete, ascultă comanda la mine !

    RăspundețiȘtergere