sâmbătă, 16 iunie 2018

Alex-"CeRe7" VS Motanul Lunetist (detaliile duelului sunt in desfasurator)

Scapat de sub teroarea "stresiunii", am putut sa ma alatur partidei de azi, si ce mai joc a fost...
In ciuda caldurii si umezelii, ne-am aliniat la start in numar mare (17 mai exact) asteptand fluierul din piciorul de lemn al Capitanului sa anunte inceputul jocului. :p
Soarta pietricelei ne-a repartizat in urmatorul fel:
E1:Luci (P), Virgil, Bronson, Motanul, Gabi, Gabita, Mitica, Vasea si subsemnatul.
E2: Popica (P), Paul, Bogdan, Bebe, Gabi3, Alex, Tavi, Tudor
*Comentariul se va axa pe repriza a 2-a meciului (mult mai antrenanta si interesanta ca prima)
Scorul fiind unul neverosimil la pauza, un (aparent) categoric 8-1 pentru E2. Alex fiind autorul a 6 goluri din actiuni individuale si suturi de la distanta.
E1 putem spune ca s-a trezit din pumni si incet incet a inceput sa monteze o revenire prin 2 goluri marcate de Gabita (unul in urma unei combinatii frumoase cu Vasea iar al doilea din corner, eu facandu-i culoar de tragere).
 (Nu sunt sigur daca a inscris si Mitica sau nu)
Cert este ca au urmat 3 minute fulminante: Atat eu, cat si Mitica si Motanul am luat la tinta coltul stang al portii lui Popica, chiar la sudura barelor.
*Momentul Motanului* In urma unei pase gresite, a lui Tudor catre Gabi3 (?), Motanul, interceptand, a ochit si a nimerit exact vinclul portii lui Popica, exact sub incheietura barelor aceluias colt stang. Sut  aproape de pe loc, din apropierea mijlocului terenului. Executie care l-a lasat un pic masca si pe tanarul entuziast Alex.
La faza imediat urmatoare am punctat si eu, cu o reluare simpla in plasa dupa o pasa excelemta primita de la Gabita.
Cand "remontada" parea iminenta, E2 a fost salvata de "clopotelul" tras de antrenorul copiilor ce urmau sa isi inceapa antrenamentul.
Una peste alta, un meci frumos, inceput inegal si terminat umar la umar, cu doua reprize diameteal opuse. Scor final 8-(5/6)? pentru E2
Note personale:
-Intotdeauna voi prefera sa fiu intr-o echipa unde sa fiu lasat sa imi aduc contributia(stiu unii la ce ma refer)
-Prefer sa pierd frumos decat sa castig urat
-Nu mi se pare normal ca unii sa le dea indicatii altora cui sa paseze si cui nu.


46 de comentarii:

  1. Punem pariu ca se lauda Motanu?

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa Matei2, dovedeste ca ai personalitate!
    A fost ziua lui Alex care a marcat cum a vrut, aproape toate golurile,secondat de Gabitrei.
    Dincolo au inscris Gabita 2g, Mitica 2g, Matei 1g si Motanu un gol de exceptie, cam cat toate celelalte ale noastre.
    Intarzierea unora,ieri a lui Tudor,schimba componenta initiala a echipelor dpdv valoric.

    RăspundețiȘtergere
  3. Le cam încurci, Matei, poate de la schimbarea echipelor. Mitică a dat singurul nostru gol din prima repriză, cu capul din centrarea lui Gabi din aut lateral. La pauză cred că a fost 1-4. Apoi s-a ajuns la 1-7, 2-7 și tentativa de remontada a început pe la 3-8. Apoi tot Mitică a dat golul ăla la care zici că mi-ai făcut culoar, fiindcă șutul meu l-a îndoit pe Bogdan și a picat în fața porții, de unde Mitică a împins-o în plasă. Eu dădusem gol înainte din penalty. Motanu, bineînțeles, a dat golul meciului, cu bara la vinclu.
    Faptul că ne-am apropiat atât de mult după ce am fost dominați categoric ne-a dat o senzație aproape de învingători, dar să recunoaștem că asta a fost posibil pe fondul relaxării lor.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am văzut Portugalia-Spania la Neluțu și bine am făcut. Gabi a comentat la postarea anterioară că Ronaldo a dat 3 goluri fenomenale, eu n-am văzut decât unul - ultimul. Dar meciul a fost frumos, epitetul fenomenal potrivindu-se parcă și mai bine la golul lui Nacho.

    RăspundețiȘtergere
  5. Politistii de la Rutiera au anuntat ca au facut o descoperire interesanta:

    Dupa victoria Simonei Halep de la Roland Garros tot mai multi soferi de BMW au schimbat batele de baseball cu rachetele de tenis

    RăspundețiȘtergere
  6. Ghici ghicitoarea mea:Ronaldo da trei goluri și Messi niciunu, ba pe deasupra mai si ratează un penalty.Intrebarea e care e mai bun ? Cotoiul n-are voie sa participe pentru ca i-am suflat eu răspunsul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. OK, mă bag eu. Ronaldo se consideră perfect, spunea că dă bine cu ambele picioare, cu capul etc. Când Messi a fost întrebat ce ar perfecționa la jocul său a spus exact de execuția penalty-urilor! Vom vedea la sfârșit, când se trage linie, cine iese mai bine (nu cine e mai bun). Oricum, la Europenele de acum doi ani, Islanda i-a chinuit pe portughezi, tot 1-1 scorul, iar portughezii au ieșit campioni. Dacă se păstreaza pattern-ul? :)

      Ștergere
  7. Vineri ne-a omorat PALUGA , aia frate a fost ELY 2 i-a iesit tot dribling, sut adevarat etc etc . Cred ca trage mai tare ca ELY . Daca alta data, in alte meciuri a mai pierdut mingea in dribling a sutat si in afara porti destule, acum a prins multe suturi pe poarta . Mai mult de atit, copilul asta vine si in aparare fata de ELY ,si se vede nu prea ai ce sa-i faci e cam mult pentru noi acopera terenu . Ar fi un alt baiat daca nu s-ar lauda asa ,aici e diferenta dintre el si ELY ,are caracter de baiat de cartier . Cred ca la 2 goluri l-am ajutat si noi dar ce mai conteaza . Dar si asa vorba lui GABITA, ne-am scos onorabil .Cu un pic de noroc eu si VASEA puteam sa mai dam un gol,am dat citeva bare .Vad ca TUDOR,vine mai mult sa strice meciurile decit sa joace ,ar trebui cine vine mai tirziu sa anunte .Vinerea asta eu am fost mai util ,am reparat si gardul e ceva . Matei vad ca tu vezi alte meciuri .

    RăspundețiȘtergere
  8. Penalty dubios la Ronaldo(arbitru italian, Italia-Spania -eliminare Italia;puteau recuza spaniolii arbitrul?).
    Mi-am gasit (eu personal) :
    -o (palida) acoperire la Portocalia- Spania;
    -un nou adversar-Alex.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost penalty, Luci. Intervenție naivă a lui Nacho, de-aia nu e titular la Real, dar s-a scos cu golul ăla. Iar referitor la arbitru, acum e asistat de niște perechi de ochi la VAR. Orice nu vede sau vede aiurea îi este semnalat și vine la margine să se convingă. Tot el ia decizia, dar măcar îl trage cineva de mânecă. Iar la faza cu Nacho n-a intervenit nimeni - a fost contact, a fost în careu, poate Ronaldo a amplificat, foarte bine a făcut! :)

      Ștergere
  9. La Luci, daca nu-i rupe piciorul nu e penalty.Sa mor de ras ! Au băgat si VAR si suspiciunile n-au dispărut.

    RăspundețiȘtergere
  10. Băi, m-au înnebunit mexicanii ăștia! Chiar așa, să nu poți da ultima pasă în faze simple, de superioritate?!

    RăspundețiȘtergere
  11. Germania-Mexic 0-1!
    Asta e cea mai mare surpriza de la acest Mondial si, probabil nu va fi ultima.

    RăspundețiȘtergere
  12. vineri era normal să luăm bătaie, cu alex CeRe 7 și marin CeRe Palme la adversari. oricum, țin să mulțumesc atât celor care au contribuit la minge (juma puseră ei, juma eu, n-a rămas copilul în pagubă) și celor ce-au apreciat golul la vinclu.

    știu bine că a fost noroc, că doar n-oi fi eu sinișa mihailovici, dar e pentru prima dată când regret că golurile nu rămân înregistrate. nu de alta, dar e al patrulea de genul ăsta pe care-l dau într-un interval nu foarte lung. unul e chiar identic, ca teren și ca poziție, doar că mai spre centrul porții, portar era neluțu. tot pe el l-am omenit din aceeași poziție pe sinteticul mic, jucam în balon, cred că ambele meciuri le-am pierdut. al patrulea mi-a ieșit de undeva mai din stânga, în vinclul opus, mai mult din contră, pe celălat teren din margine, în spate, la poarta opusă, parcă mingea era una colorată. dacă le aveam pe astea în filmografie, eram șmecher, dădeam autografe la studente pe bikini...
    gaby știu sigur că mai are bucăți d-astea, cred că și tavi și bețișor. mitică trage bine, nu știu însă dacă de chiar așa de departe, găbiță e pe dribling și pasă, eli și vasilică nu se pun, marinuș e mai mult pe luate. numai el știe câte felicitări a primit din piața matache, de i-au umplut coechipierii frigiderul.

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi cer scuze pentru incurcaturile facute. Totodata multumesc celor care m-au corectat. Probabil ai dreptate Gabita, schimbarea echipelor m-a derutat.
    Mitica imi cer scuze! Nu am avut intentia sa imi bat joc de tine sau ceva. Nu te supara, te rog. Doar ca in focul meciului chiar nu mi-am mai amintit apoi ca ai inscris si tu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mai trebuie lucrat cu VAR-ul ăsta. A fost fault în atac la golul elvețienilor, brazilienii îi arătau arbitrului reluările pe ecran, ăla refuza să se uite. Băieții de la monitoare nu i-or fi spus nimic?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa e, a cam fost fault in atac,Miranda a fost impins de autorul golului, dar arbitrul e suveran...

      Ștergere
  15. Iaca-ta inca o surpriza: Brazilia-Elvetia 1-1,ceva mai mica, dar totusi surpriza!

    RăspundețiȘtergere
  16. E unul pe aici, nu-i dau numele ca-i fac reclama si nu merita, care, în naivitatea lui, credea că VAR e a opta minune a lumii si odata aplicată va dispărea furaciunea din fotbal.Asa or fi gândit si cei care au inventat incuietorile, sperând că hoții vor rămâne fără obiectul muncii si se vor calugarii.Ca nu s-a intamplat asa stiu toti prostii, mai puțin individul de care pomeneam.Zadarnic am incercat sa-l luminez, el o tinea pe a lui, in loc s-o țină pe a mea.A venit vremea sa inteleaga si nea caisa ca batea câmpii.Oare a inteles ? Voi ce credeti ?

    RăspundețiȘtergere
  17. Miorlaitul nu-si mai incape in blana de fericire.A dat o bonghinoasa, nici el nu știe cum si il încearcă regretul că n-a fost înregistrată pe dvd,sa se laude in fața blocului când iese in pijama sa joace table cu vecinul de la parter.Eu l-aș înregistra, dar cum sa scoatem din filmare chiflele pe cate le da sau sortuletele pe care le ia ?

    RăspundețiȘtergere
  18. Pt.Vasea:Moutinho e portughez,iar Coutinho e brazilian si e autorul supergolului la care te referi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gaby,Coutinho am gandit, Moutinho am scris!
      Cam asa era si bancul de pe vremea lui nea Nicu:Pana am gandit, Cioara am zis(era vorba de primarul Capitalei).

      Ștergere
  19. Problema cu VAR nu e că n-ar ajuta, doar s-au corectat vreo 2-3 chestii care altfel rămâneau greșite sau neobservate. Totuși, pentru altele de același fel nu s-a apelat la VAR, deci încă nu se aplică unitar. Cred că deocamdată rămâne tot la latitudinea arbitrului dacă apelează sau nu la video, dacă e capsoman și crede că e infailbil, ghinion. Dar regula e abia la început, se va îmbunătăți pe parcurs.

    RăspundețiȘtergere
  20. culmea, nu mi se pare vreo inginerie deosebită îmbunătățirea var-ului. dai 2-3 challange-uri de echipă/repriză, exact ca la tenis, oprești cronometrul când se face analiza, bagi publicitate.cât despre prelungirea jocului, n-am auzit să se plângă cineva la baschet, sport de super-audiență, unde ultimele trei minute de joc durează și un sfert de oră. oricum, infantiono și ăștia de la fifa sunt mai corecți ca derbedeii de la uefa și unii de la echipele mari (bufon-ul e un trist exemplu de labă, cică nu te poți bucura cum trebuie!!!), care nu vor să audă de sistem.

    pe marinuș poate-l bag în seamă mai încolo. norocul lui e că prefer un dobitoc cu umor unuia mai puțin cretin, dar sobru și trist.

    RăspundețiȘtergere
  21. Vasea,intreaba-ma acum ce vrei sa stii:cine castiga cm,daca Dragnea va fi achitat, când scăpăm de miorlaitul de ne strica fiecare zi de vineri etc.Raspunsurile ti le dau in particular sau la telefon,sa nu audă stii tu cine si sa se imbogateasca pe carca mea.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ce-o mai face Mitica,campionul la sarituri pe sub gard?

    RăspundețiȘtergere
  23. Discutie la tribunal, intre un judecator si un hot:

    - Ai intrat noaptea in magazin si ai furat o rochie, e adevarat?

    - Da, domnule judecator, pentru sotia mea...

    - 3 nopti la rand pentru o rochie?

    - Da, domnule... M-a trimis de doua ori sa o schimb!

    RăspundețiȘtergere
  24. Miorlaitule, eu as prefera un individ destept si spiritual ca mine, dar cum e greu sa-l găsesc accept,pana la un punct,unul ca tine de care e plină tara.Asta e, esti si tu o ființă de la D-zeu si as face un pacat sa rad de tine desi imi e greu sa ma abtin.

    RăspundețiȘtergere
  25. Bank:
    Discutie in cuplu:

    - Femeie, renunta la cainele asta, nu ai sanse sa il dresezi!

    - Ai rabdare, iubitule! Si cu tine am avut aceeasi problema la inceput...

    RăspundețiȘtergere
  26. Greu se mai impun" echipele mari".Desi unii sunt evaluati la zeci sau chiar sute de milioane diferenta dintre ei e in realitate mult mai mica.

    RăspundețiȘtergere
  27. Messi vrea sa castige fara sa se implice? Ronaldo mai prezent in joc, si atitudine de lider. Argentinian cu 2 talpi pe glezna croatului, fara penalitate , dupa care , intrare de hokey/rugby la croat, arbitrul da din maini ca apucatu'.
    Sa sacrifice rusii Croatia in favorea Argentinei?(ar avea n+1 motive de orice fel)?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la ce am văzut eu, rebic, ăla cu golul, trebuia eliminat după un fault grosolan. argentina subțiri, nu degeaba le-a dat spania șase bucăți, iar pe portar parcă l-am mai văzut în agronomie, seamănă cu unu care se gudură pe lângă mine, că sunt ființă de-a lui Dumnezeu, poate l-oi milostivi cu-n pol.

      Ștergere
  28. Pe Messi (favoritul meu din toate timpurile,..dupa Hagi) l-am vazut numai de cateva ori, incruntat, scrutand zarile.
    Mercado,Otamendi,Mascherano, Perez, Acuna - Messi,Aguero,Higuain, Di Maria,Dybala, Pavon, parca suna cunoscut,nu?

    RăspundețiȘtergere
  29. Azi, în timp ce joacă Brazilia, în Agronomie vor juca prazilienii! :) După aia ne relaxăm, vedem meciul care hotărăște soarta lui Messi, Islanda-Nigeria, la terasă.

    RăspundețiȘtergere
  30. chiftelaru mă tot bate la cap să pariem X la franța-danemarca. mai devreme era 2.7, acum a scăzut spre 2.5, nu știu însă cum joacă, tot ce-am văzut până acum la mondialul ăsta au fost fragmente pe picture in picture.

    șterg "comentariul" lui mitică și-l aștept pe gușter cu cronica.

    RăspundețiȘtergere
  31. Moutinho a lu' Coutinho, sau Coutinho a lu' Moutinho dadura la nas lu' Navas(adica printre urechi), care Navas n-avura vina la primul gol.

    RăspundețiȘtergere
  32. Credeam ca doar eu m-am plictisit de voi, dar constat ca voi v-ati plictisit de voi.Trist, tare boring.

    RăspundețiȘtergere
  33. V-am gasit un nou nume pt.ce faceti voi:fotbal de noapte,pentru ca sunteti prosti ca noaptea.ha,ha, ha.

    RăspundețiȘtergere
  34. Ba,Mitica sponsor? Cu ce, ca el n-are dupa ce bea apa ? Sau voi nu stiti ce e ăla sponsor, sau e o greseala si trebuie corectata.

    RăspundețiȘtergere
  35. Nu se lauda nimeni pe aici?

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce bine că s-a introdus VAR. S-a facut in sfarsit dreptate.Motane, ești multumit ? Nici eu.

    RăspundețiȘtergere
  37. Korea-Germania 2-0
    Germania locul 4 in grupa... :(

    RăspundețiȘtergere
  38. Salut baieti! Este ok daca vin maine cu un pusti care tocmai a dat BAC-ul?
    E un tip super ok. Ii voi spune de la inceput ca va intra doar daca este loc si una din echipe este in inferioritate numerica.

    RăspundețiȘtergere