duminică, 10 iunie 2018

”Leșinatele” câștigătoare (by Găbiță)

Meciul nostru a fost în ziua de pauză de dinaintea finalei feminine de la Roland Garros, așa că s-a comentat la greu despre Simona. Cam toată lumea simțea că sosise clipa. Tavi povestea cum a rămas fără net în tren, la 0-4 în sfertul cu Kerber, iar când a ajuns la destinație nu avea curaj să intre să afle rezultatul... De-acum gata cu stresul ăsta, ne-am îndeplinit un obiectiv în viață și ne putem vedea liniștiți de fotbalul nostru ziua 5! :)

Așadar, pe o temperatură care anunță vara, vineri au fost prezenți la teren 14 combatanți. Am făcut alegeri cu Gabi3, la piatră, eu alegând primul. Gabi3 putea minimiza acest dezavantaj dacă nu alegea portar imediat după ce o făcusem eu.

E1: Nelu Bronson - Virgil, Gabi, Paul, Tavi, Mitică, Găbiță
E2: Luci - Bebe, Motanu, Popică, Bogdan, Gabi3, Tudor

Cu oameni de bază în defensivă, cu Mitică la mijloc și Tavi volante, mi-am permis să joc de la mijloc în sus, că oricum mai mult nu mă lăsa condiția fizică. După un început bun, cu câteva ocazii la poarta lui Nelu, Gabi3 deschide scorul cu un șut din unghi mic, mingea stecurându-se pe jos, la colțul scurt. A urmat o serie de 4 goluri ale mele, în urma unor contraatacuri pe mingi respinse sau pe recuperări. În afară de un șut ceva mai tare, din întoarcere, celelalte au fost plasate ușor, pe jos, uneori pe contrepied. Între aceste ”leșinate” s-au strecurat și 3 ale lui Mitică, toate în poziție de singur cu portarul, toate la mingi așezate jos, central - dar respinse invariabil de Luci cu piciorul! Căpitanul și-a mai făcut vreo două mingi și singur, dar nici șuturile mai tari n-au intrat.
În ultimele 15-20 de minute, la E2 a ieșit Tudor și a intrat Claudiu, amicul lui Gabi3, un băiat subțirel și tehnic, care, dacă vă amintiți, are în palamares un eurogol astă iarnă, în balon. Teoretic, acum adversarii ar fi trebuit să fie peste noi, dar cumva tot noi am ieșit pe plus, cu două goluri ale lui Tavi din categoria ”leșinatelor”, între care s-a interpus un autogol la o minge aeriană disputată în plin soare de Gabi și Nelu. Scor final 6-2, deci sub zodia tenisului, care avea să ne aducă adevărata bucurie! :)

Motivul pentru care m-am băgat la cronică, anunțând înaintea meciului și a alegerilor, era că aveam pentru voi niște poze făcute de pe terasa fumătorilor la Casa Poporului. Le-am ales pe-astea:

Stadiul la zi al Catedralei

Terenuri de tenis, tot pe partea dinspre Marriott. Cine o juca pe ele? :)

Undeva, pe linia orizontului, se vede Arena Națională!

16 comentarii:

  1. Felicitari invingatorilor de vineri si grandefelicitari pentru SIMONA HALEP!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un cersetor statea zilnic cu o palarie in mana langa o biserica. Intr-o zi vine cu doua palarii.

    Un domn se apropie de el si-l intreaba:

    - Nu va suparati, de ce aveti doua palarii?

    Cersetorul raspunde:

    - Adevarul este ca mi-a mers atat de bine in ultimul timp, incat m-am hotarat sa-mi deschid o sucursala.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cei doi lideri mondiali ai tenisului si-au adjudecat titlurile la Roland Garros:daca Simona Halep o face pentru prima data, Rafa Nadal o "comite" a 11-a oara!
    Sincere felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  4. Àvem cateva zone frumoase in Bucuresti, asa cum se vad ele si in pozele lui Gabita. Desi nu apare, Casa Poporului e cea mai frumoasa si grandioasa, aici se poate fuma pe terasa si cu siguranta sorbi o cafea sau vara bea o citirica. De aia e a poporului, sa se bucure tot romanul. Dar cel mai maret si pretios lucru existent in Bucuresti ramane tot Fenomenul de ziua 5a. Suna bine, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Vorba lui Sile, Rafa si Simona domina tenisul mondial. Parca asta suna si mai bine . Ole, ole !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tavi, ma bucur ca ai profitat de absenta mea si ai dat doua goluri,chiar daca lesinate, vorba lui Gabita.
      Poate a fost mai bine ca am lipsit, nu de alta, dar as fi stricat paritatea.

      Ștergere
  6. O blonda iesea de la sectia de votare, iar o prietena o intreaba:
    - Ce faci? Pe cine ai pus stampila?
    - Pe presedintele comisiei. Era asa dragut!...

    RăspundețiȘtergere
  7. Vineri ne suprapunem cu Egipt-Uruguay.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vineri a fost ziua lui GABITA,merita o prezentare pe ARENA NATIONALA ,dar fara FIREA . A facut o echipa buna ,am dominat am jucat etc .etc . EU AM fost campionul ratarilor ,chiar nu inteleg ce afost acolo ,are un merit si LUCI ,care a blocat bine niste mingi, a intuit bine . Ca joc nu cred ca am jucat rau ,am combinat bine am construit dar la finalizare am gresit . Probabil trebuia sa joc mai plat ,apasat si sa deschid mai mult unghiurile ,sau sa il fi chemat pe CAHILL , dar tot raul spre bine daca mai marcam si eu 2 -3 goluri se prabusea tot . Il felicit pe TAVI ,el a avut noroc l-a ajutat fileul si a marcat .Asa LESINATE ,TARAITE ,mingile au intrat in poarta LUCI, nu era pe acolo cred ca a marcat cam aproape de pe linia porti . Asta este mergem inainte ca HALEP ,o sa marchez vinerea viitoare sa ma razbun pe minge si pe LUCI . Meciul de vineri de la televizor,nu trebuie sa ne incurce .

    RăspundețiȘtergere
  9. Portugalia - Spania, vineri. Cred ca nu ma intind la bere prea mult.

    RăspundețiȘtergere
  10. Pentru ca baietii a-fost cuminti, si cei de castigara, si cei de plecara necastigatori vineri, mandel are ceva deosebit, ceva care macar prin melos aduce la un moment dat un sentiment de amplitudine ascunsa, de spatiu nestiut, de plutire ireala, de bucurii parca ireale,pierdute usor-usor in timp, de liniste ce se transforma in altceva in acelas timp ireversibil. Aduce a nostalgie din partea unor duri. Si culmea, cine sunt artistii care ne-au daruit minunea asta de muzica! Sa nu-mi spuneti pe nume, daca nu va place!

    https://www.youtube.com/watch?v=GJlBfgu7HDk


    Cu mult timp în urmă m-am rătăcit prin minte
    În țara de basme și povești
    Pierdut în fericire nu aveam temeri
    Inocența și dragostea erau tot ce știam
    A fost iluzie?

    Curând, zilele au trecut în ani
    Fericirea nu a venit atât de ușor
    Viața era mai mult decât basmele și visele de vis
    Inocența a fost doar un alt cuvânt
    A fost iluzie?

    Pierdut în roțile confuziei
    Trecând prin cuptor de lacrimi
    Ochii plini de iluzii înfuriate
    Ascunderea în temerile de zi cu zi

    Așa că am aflat că viața este doar un joc
    Dar știi că nu a fost niciodată un câștigător
    Încercați-vă cel mai greu, veți fi în continuare un ratat
    Lumea se va întoarce în continuare când vei pleca
    Da, când ai plecat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Am pus si cuvintele intr-o traducere aproximativa luata de pe internet.
    Merita.

    RăspundețiȘtergere
  12. Salutare baieti! Incepe Rusia mondialul cu stangul sau nu? (In opinia mea si un egal tot rezultat negativ ar fi pentru ei)

    RăspundețiȘtergere
  13. A inceput balul Cupei Mondiale 2018!
    Se pare ca Rusia nu va avea probleme cu sauditii.

    RăspundețiȘtergere
  14. O mama ingrijorata discuta cu fiul ei:

    - Asculta, esti baiat mare deja, ai 25 de ani. E timpul ca toate decizilile importante sa le ia prietena ta, nu mama!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ronaldo omul meciului Portugalia-Spania prin cele 3 goluri fenomenale (Spania a inscris 2 goluri prin fault in atac)

    RăspundețiȘtergere