luni, 2 martie 2015

VASEA, GABY, DORU – Exemple de urmat si de respectat !

Motto : ” Ely, macar titlul baga-l in cap!” 

Vineri 27.02.2014, in ajun de martisor, a fost o zi minunata! Cald, un soare placut, multa lumina, dar si o adiere mai racoroasa, amintind parca de trecutul apropiat. Acestea au fost ingredientele meteo pentru pregatirea starii de buna dispozitie de dinaintea meciului. In balon, fie iarna, fie primavara, lucrurile sunt aproape neschimbate, teren verde, frumos, 2 bancute, un tomberon curat si stropi de condens care, de regula, incep sa cada de pe membrana in capul nostru  cam din a doua parte a jocului.

Cum Gabita declarase ca va sta in poarta, impunandu-si o perioada de recuperare de pe urma accidentarilor mai vechi, alegerile s-au facut probabil intre Cata si Ely. Au rezultat  distributiile din fisa tehnica  de mai jos.

 Partida a inceput in iures, ambele echipe oferind faze dinamice la ambele porti. Totusi primul gol s-a lasat ceva timp asteptat. El a apartinut lui Mitica, care, in pofida usoarei dominari de pana atunci a pinguinilor, pe contraatac, a finalizat cu sut pe centru, printre picioarele mele (cu sansa). Gabita fiind mascat de mandel, nu a putut interveni la timp.       
Urmeaza pentru pinguini un sfert de ora fast in care au punctat de trei ori, Gaby de doua ori si o data Bogdan, care a fructificat o pasa de la acelasi Gaby. Cred ca aceasta perioada de joc a fost cea mai spectaculoasa si mai eficienta  pe care seniorul Gaby a facut-o in ultima vreme. Un joc complet, in aparare, la constructie in treimea mijlocie si in atac cu pase de gol si finalizari de exceptie. La 3-1 pentru pinguini, acestia erau pe cai mari. Lucrurile mergeau bine, dar cum foarte binele este dusmanul binelui, lucrurile n-au mai continuat la fel. Ceva a inceput sa scartaie pentru pinguini. Un prim semnal a venit din faptul ca incet-incet s-a pierdut centrul terenului. In timp ce Ely a inceput sa tina de balon si sa inchida jocul echipei, Cata, Mitica si Doru incep sa combine mai mult, avandu-i de regula pe Popicu si Vasea avansati sacaind aparatorii, obligandu-i pe acestia sa faca marcaj, usurand in felul acesta sarcina celorlalti trei la finalizare. Inevitabilul nu s-a lasat prea mult asteptat. Doru, Cata si iar Doru inscriu foarte frumos, din actiuni clare si reusesc sa intoarca rezultatul, imping meciul spre un final ce parea incendiar. Asadar 4-3 pentru pelicani. Pinguinii au si ei cateva ocazii, dar Nelutu si Motanelul salveaza ori sunt salvati de sansa. Si pentru ca lucrurile sa se linisteasca inainte de vreme, vine faza meciului. Vasea, lansat pe dreapta, preia mingea, mandel vine la intampinare si, cand toti ne asteptam sa dea inapoi, sa centreze sau pur si simplu sa traga in blocaj, SuperSile prinde un sut perfect la coltul scurt, executie ce parea imposibila in situatia in care se afla, dovada ca nici Gabita nu a protejat coltul si anticipa o centrare, in cel mai nefericit caz pentru noi. La 5-3 incepe degringolada in tabara pinguina, aproape nimic nu mai functioneaza, Ely se rupe total de ceilalti echipieri, joaca singur, tinand-o intr-un dribling continuu, fara perspectiva, reprosand in stanga si in dreapta ca nu are cu cine sa joace. Ii amintesc faptul ca si in etapa precedenta, cand langa el era Gabita, a procedat la fel si a pierdut asemanator, adica lamentabil. Pe acest fond de descumpanire pinguina, magnificul Sile probeaza inca o data instinctul de killer si intercepteza un balon la care se invitau sa-l joace mai multi aparatori, ii face pe acestia si apoi plaseaza mingea genial pe langa Gabita, iesit si el in disperare de cauza. Asadar 6-3 si meciul era jucat. Finalul a fost unul incolor si fasait. 

60 de comentarii:

  1. Acel motto este valabil si pentru mine. In timpul meciului o mai iau si eu pe aratura, si imi doresc ca coechipierii mei sa practice jocul ideal, fara greseala. Cu aceasta ocazie ii cer scuze lui Mitica si sper ca scuzele sa fie acceptate. Despre cronicutza, numai de bine, foarte frumoasa, ultimele doua martisoare din echipa pelicanilor trebuiesc puse in pieptul fetelor din agronomie, insotite de mesajul ,, Cei mai frumosi baieti ai fotbalului de ziuacincea '' :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Tavi, sincere felicitari pentru ideea cu fisa tehnica si multumiri pentru laudele aduse!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laudele nu sunt gratuite, Sile, le meriti din plin!

      Ștergere
    2. Multam fain, vorba ardeleanului, rostita de un oltean!

      Ștergere
  3. În urma analizării fotografiilor s-a stabilit că echipa pelicanilor, prezentând poze din tinereţe, a încălcat flagrant regulamentul, motiv pentru care a pierdut meciul cu 3-0.Sperăm ca pe viitor să nu se mai repete, pentru a nu fi obligaţi să excludem echipa din competiţie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Faină prezentare, de apreciat efortul lui Tavi, dar eu ştiu şi plăcerea cu care se fac aceste lucruri! :) Mâine o să vin cu o descriere detaliată a fiecărui gol primit de mine, uşor diferit de ce a înregistrat Tavi în focul disputei.

    Deocamdată mărturisesc că am păcătuit, adică am fost la tenis cu Gabi... Dar am încercat să minimizez efectele, aşa că mi-am luat un unguent minune, Finalgon se cheamă. Se aplică în cantitate foarte redusă, care se pune pe o spatulă, pentru a nu exista contact la aplicare cu mâna. Locul afectat începe să ardă, chiar să usture, resimt efectul şi acum, după 6 ore. Ideea e că a fost ok, poate şi de asta am terminat pentru prima dată câştigători: 3-6, 6-3, 3-1.

    RăspundețiȘtergere
  5. mi-a plăcut mult ce-a făcut Șorțuleț, așa că l-am sunat personal și i-am promis două pase de gol pentru vineri. bineînțeles, îmi va fi mai ușor să-l servesc dacă va juca la adversari.
    oricum, poza mea zice că-i făcută de Cătă, acu vreo trei ani. io credeam că eram cu zece ani mai tânăr și cu zece kile mai slab, așa că încep să regret că m-am lăsat de fumat.

    Marinică, dar frumos mai ești, maică! te-a văzut câinele vecinei și de atunci nici să miaune nu mai poate.

    RăspundețiȘtergere
  6. Steaua e numai una2 mar. 2015, 22:35:00

    Hotie pe fata impotriva Stelei, doua penaltiuri refuzate in doua meciuri! Blestemul s-a abatut asupra cioroilor, doi oameni eliminati in meciul cu prostii lui Hagi, nu bat o echipa in noua.

    RăspundețiȘtergere
  7. Steaua nu mai e demult3 mar. 2015, 09:19:00

    Mare noroc pe "tinereii" lui Hagi ! Cât pe ce s-o încaseze de la Real Giuleşti. Tare m-aş fi distrat să-i batem în nouă jucători.Cât despre comentatorii meciului, n-am cuvinte. Aşa tolomaci doar la Digi mai poţi găsi.Habar n-au de fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  8. Cel mai fotoigienic tot Mitica este! Cred ca e poza de pe legitimatia de REBU.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ah Luci, abia astept sa-ti pun poza intr-o fisa !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ca o curiozitate am remarcat faptul ca in ultimele 5(cinci) meciuri disputate echipa in care a jucat Cata a iesit invingatoare de fiecare data, punct.

    RăspundețiȘtergere
  11. . . . sau, in aceleasi cinci etape, echipa in care a jucat Ely nu a castigat niciodata.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt cam prins în perioada asta, aşa că mai amân o zi-două descrierea golurilor primite de mine vineri. Merită aşteptarea.

    Până atunci, să mai consemnez o victorie a noastră în competiţie, un 8-4 foarte spumos, conturat, ca de obicei, în repriza a doua (1-0 la pauză). În general am observat că adversarii au un plan de joc pe contraatac, se ţin de el un timp, apoi ies la joc şi sunt taxaţi. Oricum, suspansul n-a lipsit, adversarii au ratat penalty la 1-0 pt noi, apoi ne-am dus la 2-0 şi am fost egalaţi cu două goluri foarte mişto, după care... potopul! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Am descoperit în echipa Pelicanilor un urmărit general, căutat pentru ciorditul paharelor cu băutură de pe mesele bodegelor de mahala.Individul a fost reţinut, urmând a-şi petrece următorii ani la spălatul closetelor din parcurile publice.Nu dezvăluim identitatea individului dar cunoscătorii ştiu despre cine e vorba.

    RăspundețiȘtergere
  14. La Mitik trebuia pusa la poza radiografia.

    RăspundețiȘtergere
  15. Traduce cineva ce a vrut să spună bebe ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Fan Pronostic Sportiv4 mar. 2015, 14:23:00

    Găbiţă, poţi amâna pe săptăluna viitoare descrierea golurilor pe care le-ai primit.Până atunci, spune-ne ceva despre regretul de a nu-l avea pe Bănel în echipa ta.Am văzut ce mare fotbalist ai pierdut.Era perfect pentru echipa voastră.Săracul, şi se mai miră că l-au dat afară francezii. Eu mă mir cum de l-au luat.

    RăspundețiȘtergere
  17. deși nu credea mai nimeni, Giuleștina ar avea ceva șanse să scape. cam toți și-au făcut socoteala că au nevoie 40 de puncte, lor le-ar mai trebui 25 din 15 meciuri. pare mult, dar cu 8 victorii ar fi cam pe acolo. ceahlăul, cefereul și oțelul miros a matineu. dintre ucluj și iași ar mai fi șanse să se scoată una, depinde cât de cinstit se va juca. viitorul și brașovul sunt și ele subțiri de tot.

    RăspundețiȘtergere
  18. O să-mi dezamăgesc fanul PS şi o să fac ce am promis. Cât despre Bănel, ar fi fost un real câştig, l-am văzut cum joacă pe teren mic, ce vitalitate are. De-aia nici n-a ajuns la minifotbal, mai are ceva de spus în fotbalul mare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Radiografia care i-a pus-o Gabita pe blog mai daunazi.

    RăspundețiȘtergere
  20. Tavi, ai pus muraturi?

    RăspundețiȘtergere
  21. Fiindcă ziua nu găsesc răgaz, am ajuns să scriu la ore de-astea, altfel nu puteam să livrez marfa promisă. Aşadar, câte un comentariu detaliat pentru fiecare gol încasat...

    RăspundețiȘtergere
  22. Golul de 0-1.
    Mitică şi-a făcut mingea în lateral şi a şutat ca Messi! Relax, că vă explic... :) Are Piticu o chestie care la început mi se părea întâmplare, dar am văzut-o de prea multe ori ca să nu-l suspectez de intenţie: după ce-şi creează spaţiu în lateral, în loc să şuteze pe culoar, trimite mingea pe direcţia fundaşului, un fel de contre-pied ca la tenis. Cum fundaşul face de obicei pasul mare ca să acopere culoarul creat, o fură printre picioare, iar portarul, care şi el se deplasează pe direcţia fazei, nu prea mai are şanse. Aşa a dat şi Mitică, chiar dacă la el a fost nimereală. Gol 100% meritul lui.

    Aveţi aici un exemplu, cel mai bine se vede în reluarea de la min 1 şi 25 de secunde: https://www.youtube.com/watch?v=73Wkdlohjeg

    RăspundețiȘtergere
  23. Golul de 2-3.
    Mda, Vasea. Singur, în unghi, realtiv aproape. Pentru că aveam om liber pe colţul lung, mă poziţionez "la jumate", cât să pot să intervin şi la centrare, dar şi la colţul scurt, credeam eu. L-am cam subestimat pe Vasea, care a împlântat şpiţul şi mingea s-a dus glonţ lângă bară. Aproape am atins-o, îmi reproşez şi că n-am băgat alunecare. Gol 60% meritul lui Vasea, 40% greşeala mea. (Adevărul e că a fost un gol care m-a indispus, am rămas cu ideea că i-am băgat înapoi în joc.)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, corect era golul de 3-2, că noi am condus cu 3-1.

      Ștergere
  24. Golul de 3-3.
    Cătălin, de la marginea careului, central. A fost invers decât la Mitică, minge făcută în lateral şi şut rapid pe spaţiul creat (aşa cum ar trebui să facă şi Ely, alt exemplu de urmat!). Nu prea am avut timp de reacţie, totuşi a fost destul de aproape de mine, la distanţa aia păguboasă la care nu ştii ce să faci ca portar, să te duci cu mâna în plonjon sau să scoţi cu piciorul. Gol 90% meritul lui Cătălin, 10% lipsa mea de inspiraţie.

    RăspundețiȘtergere
  25. Golul de 3-4.
    Vasea again. Bebe era presat şi a încearcat să schimbe partea în loc să joace simplu cu mine. Mingea l-a lovit în burtă pe Gabi şi i-a rămas în faţă lui Vasea, în careu. M-am aruncat la disperare, cum scrie la carte, cu braţele în lateral să ocup cât mai mult poarta, dar Vasea a înţepat-o iar cu şpiţul şi de data asta mingea a trecut. Spun "de data asta" fiindcă în meci l-am blocat pe Vasea de încă 3 ori în poziţie de singur cu portarul, pe Mitică de vreo două ori, pe Popică o dată şi parcă şi pe Beţe! Gol 50% meritul lui Vasea, 50% greşeala apărării.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apropo de asta, în timp ce în careul nostru era canonadă, în atac am avut o perioadă de vreo 20 de minute în care n-am tras şut pe poartă! Abia pe final ne-am mai trezit, dar atunci s-a trezit şi Bronson. Să apere, adică! :) Inclusiv un şut bun al lui Tavi, ar fi fost primul gol cu ghetele noi, care între timp au devenit vechi!
      Deci, în atenţia cronicarilor din etapele viitoare, dacă dă Tavi gol, formularea corectă e "primul gol cu ghetele foste noi"!

      Ștergere
  26. Golul de 3-5.
    E, aici e aici... Beţe, n-aveai şi tu treabă la şcoală?! La un atac la care participa aproape toată echipa adversă, reuşesc să prind o minge (nu cred c-a fost şut, mai degrabă era o minge la bătaie) şi mă ridic în grabă ca să repun repede. Era important, trebuia să-l prind pe Ely fără Cătălin prin preajmă, iar acum era tocmai bine, Ely era la centru avându-l doar pe Beţe la marcaj. Dacă dădeam bine, era de presupus că-l putea depăşi şi marca. Numai că în loc de un potenţial 4-4, s-a făcut 5-3.... Am aruncat uşor dezechilibrat şi Beţe a interceptat, a avansat câţiva paşi şi nu ştiu cum a putut să şuteze atât de bine prin toată lumea aia, mingea ducându-se lângă bară, fără speranţe pentru mine, care eram şi ieşit! La procentele astea voi sfida matematica, 100% greşeala mea, 50% meritul lui Beţe. Îmi cer scuze coechipierilor, le-am pus capac.

    RăspundețiȘtergere
  27. Golul de 3-6.
    Poate mai corect era să-i dau credit de 100% şi lui Beţe la golul anterior, dar se scoate la ăsta. La un corner, mă duc bine pe centrare, însă mă ciocnesc cu Popică şi abia reuşesc să deviez mingea, pe care Beţe o trimite în poartă cu o combinaţie de cap-gât-umăr. Aici n-am avut prezenţa de spirit să cer fault, judecând ciocnirea cu Popică din perspectiva unui jucător de câmp, numai că se întâmpla în spaţiul de protecţie al portarului şi, ce să vezi?, eram portar! Oricum nu mai conta. Gol 70% meritul lui Beţe, 30% fault.

    RăspundețiȘtergere
  28. Din descrierea golurilor ne-am dat seama că ţi-ai pierdut şi locul în poartă.Păcat, erai un tânăr care promitea. Poate îi găsim şi lui Găbiţă ceva de făcut vinerea. Veniţi cu oferte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabita e un baiat bun si generos. Ar putea sa se ocupe sa aiba grije de handicapati iar Popicu ar fi cel mai nimerit pacient.

      Ștergere
  29. Descriere destul de exacta a golurilor; in ce ma priveste adaug faptul ca la primul gol am sutat tare cu spitul drept, iar la golul doi am intepat mingea cu spitul stang. La ultimul gol al lui Bete am centrat din corner stg. la seminaltime, destul de tare si tot cu un fel de spit, pe un culoar liber la capatul caruia l-am vazut pe Bete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bre nea Vasea, te lauzi mai mult ca mine și dacă-ți pun buletinul în față citești pe silabe. Mai dă-o încolo de treabă, că te mușcă mingea.

      Ștergere
  30. Din comentariile domnului Vasea inteleg ca ii cam place spritul :). Curgere lina maestre :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, tinere "bavarez", datorita spritului am lovit necrutator cu spitul..
      Era sa uit, i-am pus o pasa pe tava, in milocul careului, "maestrului" Mitica, dar pe care a ratat-o cu nonsalanta..

      Ștergere
  31. Nene Vasea, dar cu altă parte a piciorului nu ştii să dai ? Te uiţi prea mult la Motanu, Bebe, Tavi, Stelică şi ce poţi învăţa de la ei ? Am să mă ocup de voi, să vă învăţ câte ceva. Dacă mă vede cineva că m-am băgat în cârd cu voi, nu mai am curaj să ies din casă cât trăiesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu vrei să te ocupi de ăla micu? dar poți doar să te ții doar de mână cu el, fără să-l duci la gură.

      @ feribotu: puțină modestie nu strică, că altfel îi dau numai lui Șorțuleț pase.

      Ștergere
  32. Profesorul de rebus5 mar. 2015, 15:07:00

    Rebusiştilor, "lucrări subterane" din 10 litere şi "un vechi act de bravadă" din 6 litere. Acum să vă văd.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subversive. Al doilea e prea vag, dar îţi iese din celelalte. :) Da' ia zi tu "şarpele cu pene", din 5.

      Ștergere
  33. După ce m-a bântuit toată săptămâna, Beţe mi-a ieşit astăzi în cale. Foarte elegant, parpalac şi şapcă gri, parcă era english man. I-am dat un claxon şi mi-a făcut semn că "mâine". Ăsta mi-a pus deja gând rău!

    RăspundețiȘtergere
  34. Bebe, e din 11. Al doilea să fie turnir?

    RăspundețiȘtergere
  35. Recidivez la ore mici. Dom' profesor de rebus ne dă şi soluţiile?

    RăspundețiȘtergere
  36. Vă dă că-i băiat bun.Comploturi şi desfid.Oricum, mulţumesc !

    RăspundețiȘtergere
  37. Da, la prima se putea, dar a doua nu putea ieşi decât din încrucişări. Că de-aia se numesc cuvinte încrucişate. O definiţie disparată poate fi imposibil de ghicit. De exemplu, ai noutăţi despre şarpele cu pene? :)

    RăspundețiȘtergere
  38. Tavica,azi ne mai autotransportam?

    RăspundețiȘtergere
  39. Da Sile, tocmai ce voiam sa-ti spun ca ramane valabila invitatia pentru astazi! La 14,45. Vine si Cata.

    RăspundețiȘtergere
  40. Azi am trecut pe la Agronomie; s-au spart baloanele si va fi in vigoare un cod vanat de ninsori portocalii si viscol rosu..., asa ca mai bine mergem in Cismigiu la sahisti.

    RăspundețiȘtergere
  41. . . . sau mai bine sa facem o preincalzire puternica. Iata un link pentru un videohit MAGNIFIC. Adica vreau sa spun CO-LO-SAL. Asa ceva nu se rateaza. In plus , toate babele care l-au vizionat au lesinat, unele chiar au dat dupa colt. Poate se intampla ceva si cu asta de astazi, ca tare urata mai e!

    www.youtube.com/watch?v=7iYpboTjtoQ

    Popi ar fi bine sa nu se uite, risca sa nu mai poata raspunde la intrebarea lui Gabita.
    LA MAXIM SONORUL!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fraiere, ți-a plăcut mai mult să te uiți în fundul balabustei decât melodia. Ia de aici una mult mai bună https://www.youtube.com/watch?v=UPrixYOTNHw

      Ștergere
    2. Capitanul Baba Novac- adevarat APV-ist6 mar. 2015, 13:53:00

      Asta e bine s-o asculti in concediu sau in familie, nu cand te pregatesti de lupta. Si nu mai copia din apropiere, ca nu e prea inteligent, papagal APV-ist . . . pe puncte.

      Ștergere
  42. Pedagog la derbedei6 mar. 2015, 11:37:00

    Ce să facă și Muci-Buci săracul? Stă cu degetul în nas și se uită la ceilalți copii cum se joacă. Zacuscă, am auzit că astăzi dormi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu poci pentru ca sa-mi pierz timpu' cu unu pe-a carui poza scrie "prost cu spume"...

      Ștergere
    2. Iar ai spart oglinda!

      Ștergere
  43. Capitanul Baba Novac6 mar. 2015, 12:21:00

    . . . mie-mi face bine preincalzirea.

    RăspundețiȘtergere
  44. Ăsta-i mai mult babă decăt căpitan. Oricum nu-l bănuiam pe Mitică, ăla se curentează cănd scrie.

    RăspundețiȘtergere