luni, 2 decembrie 2013

La ultima fază...

Încep cu poza din 8 noiembrie:


După cum se poate vedea, tandreţe mare între Cătălin şi Ely (de-ar fi aşa şi-n timpul meciului!), atitudine galantă a lui Popică faţă de Cristi (probabil îl invitase la dans), Beţe doarme (deşi meciul nu începuse!), Bronson se uită după studente, cu un genunchi în pământ Mitică se pregăteşte să fie înnobilat etc, etc...

Să revenim în actualitate: Vineri, 29 noiembrie, pe o vreme mai bună decât era de aşteptat, s-au prezentat la teren 12 combatanţi. Deh, format de iarnă... Am câştigat alegerile cu Ely şi am ales primul, rezultând echipele:

Bebe, Stelică, Motanu, Găbiţă, Robert, Cristi-gaze,

respectiv

Bronson, Paul, Bogdan, Cătălin, Mitică, Ely

Cum e şi normal la astfel de garnituri aerisite, s-au dat multe goluri, aşa că e greu de spus scorul exact. Să zicem 14-13 sau 13-12, posibil şi 14-12. După cum se poate vedea, s-a jucat, nu glumă. La noi, cum nu aveam portar, fundaşii au stat cu rândul în poartă, aşa că eu (Găbiţă) am jucat în faţa apărării, pentru a face faţă trioului de atac advers. În faţă, interul rătăcitor Robert şi Cristi care s-a simţit ca peştele în apă în lupta cu o apărare din care numai Paul era fundaş de meserie. Golurile noastre au fost opera lui Motanu - 1, Eu - 2, Robert - 3, Cristi - restul. Dincolo, toate golurile au fost opera trioului Cătălin-Ely-Mitică (destule ale lui Mitică!).

Noi am condus aproape în permanenţă, uneori şi la 4 goluri diferenţă, ceea ce a provocat obişnuitele reproşuri în echipa în care cuplul Mitică-Ely e prea mare pentru a alerga după egalare. În a doua jumătate, cel mai bine ne-a mers cu Robert în poartă, reuşind să nu luăm gol câte 10-15 minute, pentru ca apoi, când ieşea în câmp, să înhăţăm pe bandă. Au fost goluri frumoase, fie din combinaţii, fie cu şuturi excelent plasate de la distanţă, inclusiv la vinclu, dar şi ratări monumentale. Prefer să descriu câteva din ele:
- eu am reuşit să trimit prin faţa porţii după ce driblasem cei doi fundaşi şi portarul
- după o fază şnur, Ely a trimis spre poarta goală, dar i-am scos mingea printr-o alunecare la sacrificiu
- şi ratarea monumentală de la ultima fază... Apărare disperată la poarta noastră, aglomeraţie mare în careu, Ely se eliberează pentru şut cu dreptul, dar mingea îl loveşte pe Cătălin care încerca să iasă din cadrul porţii! Golul era ca şi făcut, iar dacă într-adevăr în acel moment diferenţa era de doar un gol, înseamnă că adversarii au avut un ghinion uluitor! Totuşi, eu simţeam în acel moment un confort de două goluri, Robert zice şi el la fel, alţii (Cătălin, Cristi, Motanu) spun că rămăsese doar unul...

27 de comentarii:

  1. Cu regretul ca n-am putut veni,va felicit pentru miscarea reusita de vineri!
    Motanul e castigator peste tot,mai ales la meciul Steaua-Petrolul, el primind doua beri la orice rezultat...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat să vă spun, data viitoare nu pot ajunge la timp, eventual dacă mai prind juma' de oră o să vă filmez.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu pe cine tin, tot pe Tudor?

    RăspundețiȘtergere
  4. dacă vinerea trecută am jucat minunat, acum am prins un meci slăban rău de tot. m-am mai scos pe final, când l-am blocat de trei ori pe Cătă, singur cu poarta și am încercat să-l fac mare pe Găzel, dar el rata din pasele mele și da goluri imposibile.

    Siliboa, să-ți facă nenea o schemă. iată ce sms ți-am trimis: "îți dau Steaua, pe 2 beri", iar tu îmi spui ce ai înțeles. oricum, se pare că ați scăpat ușor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleu, acum mi-am adus aminte de Motanu, trebuia să scriu în cronică de faza asta! Conform obiceiului său de a cere faulturi aiurea, a făcut-o şi de data asta pe motiv că Ely a pus mâna pe el la o fază de atac (mingea fiind la Ely, se-nţelege).
    Iată aici câteva faze cu jucători adevăraţi care nu-şi ţin mâinile în buzunare când trebuie să-şi protejeze mingea:

    http://nimg.sulekha.com/sports/thumbnailfull/zlatan-ibrahimovic-oleksiy-gay-2009-8-28-16-11-50.jpg

    http://news.bbc.co.uk/olmedia/1920000/images/_1924463_ronaldo300.jpg

    http://english.ahram.org.eg/Media/News/2013/2/26/2013-634975139425321158-532.jpg

    http://s1.reutersmedia.net/resources/r/?m=02&d=20120403&t=2&i=590559012&w=460&fh=&fw=&ll=&pl=&r=CDEE8321KK200

    http://p1.trrsf.com/image/fget/cf/619/464/images.terra.com/2013/08/17/bayern-frankfurt-3.jpg

    http://images.tsn.ca/images/stories/2013/12/01/waynerooneyandvladchiriches_2533-218x150.jpg

    RăspundețiȘtergere
  6. Lasa-l pe Motanu ca nu stie si mai descrie-ne golurile tale.

    RăspundețiȘtergere
  7. Primul nu-mi vine acum în minte, dar al doilea a fost după o recuperare în apărare şi o cursă pe stânga, finalizată cu şut în vinclu, la colţul scurt. L-ai vizualizat?

    RăspundețiȘtergere
  8. Doar atat?Mut pe alt canal.

    RăspundețiȘtergere
  9. Încearcă la Mitică TV, că are cu ce.

    RăspundețiȘtergere
  10. motanu către Găbiță3 dec. 2013, 18:58:00

    câtă muncă, nene, special pentru mine, dar de fiecare dată când cineva îmi mai dă peste față sau îmi bagă mâna în gât cu mișcări bruște o să cer fault.

    Ciuli, poți să mă ții pe mine cu vreo trei beri.

    RăspundețiȘtergere
  11. Tot felul de atarnatori, fratii Motanu si Mitica!

    RăspundețiȘtergere
  12. Care muncă? Ajunge să dai căutare după numele unui fotbalist şi luptă pentru balon şi găseşti tone. Şi nu mai exagera, ce ţi-a făcut Ely a fost imperceptibil pentru ceilalţi.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mai întâi Cristi şi acum Motanu mi-au semnalat că n-am scris nimic de ping-pong, eu fiind convins că am scris. După câte văd, e ca ei. Aşa că bag acum două vorbe... Bronson a fost revelaţia, are nişte reflexe extraordinare. Mitică şi-a luat ţeapă, l-a ales pe el să joace şi a furat-o! Cristi ştie mai bine decât lăsa să se înţeleagă, am 1-1 cu el la seturi, dar când am luat bătaie eram după bere+vinul lui Stelică. Cu Cătălin nu m-am băgat, că mă făcea sigur, el fiind negustat...:) În rest s-a jucat la dublu, eu făcând pereche mai ales cu Bebe, Cătălin cu Cristi, Bronson cu Stelică, dar s-au mai făcut şi permutări. Important e că ne-a plăcut tuturor şi ar trebui să devină obişnuinţă măcar o dată pe lună, până în primăvară.

    RăspundețiȘtergere
  14. Babaieti (mai ales cei mai "copti"), stie careva un descantec contra ghinioanelor? Azi am cazut iar in mana paradita, si daca nu aveam banda elastica, o rupeam de tot. E accident de munca, eram in drum spre minister. Niste dureri de mi-au iesit ochii din cap, a trebuit sa umblu in 4 labe sa-i adun de pe trotuar, sa nu calce cineva pe ei.

    RăspundețiȘtergere
  15. Lucica imi pare rau pentru tine sper sa iti revii cat mai repede, in aceeasi situatie sunt si eu cu piciorul, s-a invinetit (il las sa se odihneasca;)) ). Legat de Ping-Pong a fost super; chiar daca eu nu le am cu consumul (...) m-am bucurat alaturi de ei, partidele fiind echilibrate (Nota zece pentru Bronson). Vineri nu o sa pot sa ajung, va anunt ca nu sa va incurc.

    RăspundețiȘtergere
  16. Ciulică, mai dă și tu de la tine. vezi dacă mă serveai cu berile...

    RăspundețiȘtergere
  17. La Mitica TV da si filme cu femei? Ca sa-i trimit pe Vasea si Luci la culcare. Bebe poate sa se uite numai sa nu-i cada ochelarii.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma gandeam ca de la tine, Mitica si Marin mi se trage...

    RăspundețiȘtergere
  19. Maine,vineri se anunta cam multi absenti importanti...
    Macar se va juca cu brazuca?!?

    RăspundețiȘtergere
  20. Mâine or să facă alegeri Mitică şi Ely. Dacă nu vine nici Ely, Mitica e numărul 1, vorba lui! :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Nici eu, fostul junior, nu pot sa vin, imi pare rau.

    In afara de absentii anuntati cred ca va veni, totusi, lumea. Vremea vad ca e neasteptat de frumoasa pentru decembrie.

    Robert

    RăspundețiȘtergere
  22. conam,conam Bebe pe tine!

    RăspundețiȘtergere
  23. Siliboa, vezi că am vorbit cu Luci și a zis că se duce la culcare și te lasă pe tine să te uiți la filme. uite, ia aici unul să te bucuri

    http://youtu.be/InAlCF3UHVw

    nu uita rețeta succesului, două beri la bibicu!

    RăspundețiȘtergere
  24. La multi ani Nicule , Niculailor, Nicoletelor!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Subscriu Luci la cele de mai sus.
      La multi ani! in special lui NICU.
      In alta ordine de idei(proaste),va anunt ca imi pare cu regret ca azi nu va pot incurca...
      Motane, berea pe alta data, la primavara!

      Ștergere
  25. La multi ani ! tuturor ce azi isi serbeaza ziua de nume si poate chiar de nastere.

    RăspundețiȘtergere