duminică, 15 decembrie 2013

Fara numar…




                Nu a fost nici nunta, nici botez si nici dedicatii nu s-au dat, ci doar o ploaie de goluri. Trecem direct la subiect, adica echipele care au fost facute de Cata si Cristi (Gaze) :
Echipa (Cata): Bete, Motanu, Stelica, Bebe, Vasea, Mitica, Tudor (20min), Ely
Echipa (Cristi): Gabi, Paul, Cristi (biciclistu - 50min), Eugen, Bogdan, Gabitza, Popica, Tudor (10 min), Baiatul in rosu ( asa ii spunea Mitica- 40-50min)
Dupa cum se poate observa au fost cateva permutari: Tudor a jucat si la noi si la ei, in paranteza am trecut timpul de joc efectiv, Biciclustu’ s-a carat pe la jumatatea meciului fara sa spuna nimic, Baiatul in rosu a intrat pe la jumatatea meciului si s-a incadrat in peisaj :) iar restul combatantilor au ramas pe pozitii.  Chiar daca multi dintre noi au venit pregatiti sa jucam in balonul mic,  jocul s-a disputant in balonul mare…. teren mare, porti mari, alergatura din belsug. Am facut alegeri cu Cristi si cum el e baiat …. mi-a spus  sa aleg primul,  cam ciudat, am ales primul si am jucat si timp de vreo 20 de min cu un om in plus. Buba dupa parerea mea nu a fost aici, ci la organizarea din teren a echipei adverse, in primele 15 min scorul era 4-0 si la Cristi in echipa era o debandata totala: Eugen (de la care eu unul am pretentii) era in alta lume, Biciclistu mai mult dadea din gura decat din picioare, Gabi a prins o zi mai putin buna (dupa atatea meciuri bune mai vine si unul rau) iar Paulica si Popica se vede ca au imbatranit. Dupa vreo 20 de min de joc (poate au fost mai multe), Tudor a intrat la ei sa echilibram un pic balanta si sa mai detensionam atmosfera, lucru care s-a si intamplat, golurile au curs in ambele parti cu o inclinare mai mare spre poarta adversarilor. Terenul mare, spatiile imense si de ce sa nu recunoastem tineretea si-au spus cuvantul pe un astfel de teren. Ely a avut mereu langa el cate 3 adversari iar cand pasa pleca din piciorul lui si ajungea la coechipieri era cam imposibil sa ratezi, astfel sau marcat cca. 19 goluri autorii fiind: Vasea (2), Mitica (5), Ely (6), Cata(6) si Motanu (15 goluri din transformari - 5 la numar) de cealalta parte s-au inscris 13 bobite avandu-i ca marcatori pe Gabitza, Cristi, Eugen, Baiatul in rosu… daca am omis pe cineva ...scuze. Per ansamblu jocul a fost de calitate presarat cu mici incidente, doar astea sunt sarea si piperul fotbalului deziuaacincea, dar a iesit o partida pe cinste, timpul de joc efectiv fiind de vreo 2 oricele :). Nu pot sa nu remarc prestatia excelenta in poarta a lui Bete, care a scos mai mult decat se putea si atentie! nu a primit decat o chifla, de cealalta parte Gabi a incasat mai multe, apararea a fost beton : Vasea, Stelica, Motanu si Bebe sau intrecut in interventii decisive, basca Roberto Carlos (Vasea) a dat si 2 boabe, de cealalta parte Paulica, Popica, Bogdan si Gabi au gresit foarte multe mingii, la noi mijlocul terenului a fost betonat de Cata, Mitica si urcarile om-la-om ale lui Stelica la ei i-am gasit cand pe Gabitza, cand pe Cristi, cand pe Baiatul in rosu …… iar in atac noi l-am avut nonstop pe Ely cu coborari dese la mijlocul terenului ei i-au avut pe cei trei mijlocasi amintiti mai sus care faceau si faza de atac (Baiatul in rosu nu s-a miscat rau deloc, putin cam hazardat la finalizare –gresea pasa decisiva). A mai incercat Gabitza sa schimbe cate ceva pe parcursul jocului prin schimbarea portarilor dar nici Popescu si nici Paul nu au prins o zi buna. Acestea fiind spuse nu ramane decat sa le uram noroc, bafta si sa revina cat mai curand colegilor accidentati , o saptamana usoara :).

41 de comentarii:

  1. Ce mă, Cristi a cedat de bună voie alegerile şi cu toate astea echipa lui a jucat cu om în minus?!?! Cătăline, da' tu cum ai acceptat aşa ceva? Şi, atenţie, este cât se poate de adevărat că nu numai omul în plus a fost problema, pentru că dacă nu îşi manifesta Tudor dorinţa să intre la noi şi ar fi fost de la început în echipa noastră Vasea sau Bebe, tot ne rupeaţi cu bătaia!
    Tudor a intrat la noi la 1-7 şi a plecat la 4-9, dar după aia, la egalitate numerică, iar am încasat pe bandă. Abia după ce a intrat băiatul ăla în locul lui Biciclistu (care nu s-a adaptat deloc la balon, ar fi vrut afara, ca mulţi dintre noi) am început să contăm, însă doar ca să nu mai crească diferenţa, poate chiar s-o mai fi micşorat puţin. Nu ştiu exact fiindcă de la jumatea meciului nu am mai ţinut scorul, fiind clar că luptăm pentru o cauză pierdută.

    PS1. Cătăline, intră din nou şi dă titlu cronicii, că poate nu se prind toţi să dea clic pe comentarii pentru a intra aici.

    PS2. Şi o observaţie în privinţa lui Paul, a greşit doar în poartă, la un gol, în schimb a făcut tot ce a depins de el ca fundaş, în faţa lui Ely. Dacă ar fi ţinut Eugen la Ely, cum s-a întâmplat în ultima juma' de oră, şi el doar să dubleze, am fi contat mai mult în meci.

    RăspundețiȘtergere
  2. Steaua campioana furaciunilor a ciordit si de la moldoveni!

    RăspundețiȘtergere
  3. am avut dreptate să mă ... în gura lor de vaci proaste și nespălate. treacă-meargă, cu cehoaicele au avut o perioadă în care au dat un gol și au luat 9 (nouă), dar n-a contat. acum, au condus în repriza a doua cu cinci bucăți și au furat-o fără drept de apel. și mulți îl făceau pe bășinosu ăla bătrân mare antrenor!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aseară fi-miu a fost cu clasa la concert Ştefan Bănică, l-am dus până acolo şi apoi am fost curios dacă mi-am păstrat abilităţile din copilărie când mă strecuram fără bilet la film. A mers din prima! :)) În fine, concertul ca-concertul, dar la un moment dat a apărut Minculescu şi au cântat în duet o melodie a juniorului, apoi "Strada ta", a lu' Iris! Vai, ce încântată era lumea, ziceai că toţi sunt rockeri travestiţi...

    RăspundețiȘtergere
  5. ;)). Cum de am acceptat asa ceva? Daca gasiti un portofel, un portmoneu, un portvizit cu un jucator in plus sunati la echipa adversa si il donati cu draga inima :)). ideea era ca Tudor nu putea juca mai mult de 4.30, deci urma sa fim egali (numeric), o sa vina intrebarea fireasca ; De ce nu ati jucat voi cu un om in plus? Aici poate o sa ma blochezi, dar iti pot raspunde cu o alta intrebare : Ce cauta biciclistul al 3-lea om la voi in echipa? ;)). Daca stau sa ma gandesc eu nu sunt refacut si oricand accept o pomana(mai ales daca vine din partea lui Cristi), imi aduc aminte ca acum cateva luni pe acelasi teren in echipa adversa se gaseau 3 jucatori gen: Gabitza, Ely, Claudiu (meciul s-a terminat egal) fara sa imi pun intrebarea ce cauta acel trio impreuna ;)) (imi plac provocarile dar cand sunt 100% pregatit fizic). Acum ca diferenta intre echipe a fost destul de vizibila, eu mi-am spus punctul de vedere (spatiile enorm de mari si tineretea), daca tu crezi ca Eugen a jucat bine iar Biciclistul nu s-a adaptat terenului, o sa iti spun ca Vasea, Razvan, Stelea si Bebe joaca numai in balon si Bete e portar de meserie. Langa Ely puteai sa mai pui un Eugen ca poate iesea ceva ;). Acum vreo 3 saptamani am jucat acelasi trio-ofensiv Eu- Ely -Mitica si aveati dupa 15 min vreo 4-0 iar cei doi flacai il loc sa joace fotbal se injurau si isi reproseau unul altuia toate tampeniile....... cu putina atitudine ne-am revenit dar foarte greu, stii bine cat am tras de ei. Eu nu am vazut aceea atitudine la voi in echipa, ma refer la jucatorii 3(Biciclistu) si 4(Eugen) alesi de voi. In timpul meciului nemultumirile tale erau altele gen: Eugen nu joaca nimic, Gabi a luat goluri usoare, Cristi se impiedica mai mereu de Vasea..... iar cand tu zici ca Tudor s-a oferit la voi, poate o sa te intrebi cine a fost cu ideea si cand iti vei da seama, o sa te intrebi si cine era impotriva acestei idei;)) (raspunsurile le stii cu sigurantza). Legat de titulul cronicutei o sa il schimb cand ajung acasa....

    RăspundețiȘtergere
  6. ... nu o sa il schimb ci o sa il pun acolo unde ii este locul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca nu va certati, v-aduc o juma' de covrig intreg ( cealalta e a Motanului).

    RăspundețiȘtergere
  8. Cătăline, m-am înţeles-o pe-asta cu Biciclistu, cum adică al 3-lea om în echipa noastră? Ştiu răspunsul la întrebarea cu Tudor, eu pe el l-am auzit spunând "hai că intru eu la ei". Iar nemulţumirile din timpul jocului normal că aveau legătură cu coechipierii mei, că doar nu era să le reproşez adversarilor că zburdă! Alegerile erau făcute, faptul era consumat. La cârciumă m-am nimerit numai eu din echipa mea şi restul de la voi. Ei bine, Stelică, Bebe şi Beţe credeau că eu am făcut alegeri şi mă întrebau cum de am ales aşa! :) Dă-mi link la meciul cu mine, Claudiu şi Ely să văd cu cine erai tu în echipă (probabil vreun văru Dan, Cristi-gaze, Eugen). Dacă ţie nu ţi-e clar că în formulele de sâmbătă numai o echipă putea câştiga, lasă-mă să fac eu alegeri cu Cristi, să aleg primul, să-l iau pe Ely şi să joc cu om în plus...

    RăspundețiȘtergere
  9. Biciclistu Mitzu era al treilea om pentru ca a fost al treilea ales. Oricum e rusine sa te bata o echipa in aparare cu Vasea Bebe si Motanu.

    RăspundețiȘtergere
  10. după cum remarca și tudor, echipele au fost aproape identice cu cele de acum câteva săptămâni. tot așa, în apărare cu Basil și Bebilă, deosebirea fiind că atunci am prins un meci excepțional, acum am fost varză, trei lufturi, trei avioane și un fault nașpa la găbiță. noroc cu bețișor, c-a apărat super, mai ales prima jumătate a meciului, când s-a făcut diferența.

    văd că nu spuneți nimic de domnișoarele vaci. dacă nu v-ați uitat la meci...

    RăspundețiȘtergere
  11. Da,Catalin, ai dreptate, eu de cand ma stiu am jucat numai in balon...
    Adevarul e ca m-am simtit destul de bine,cu toate ca a fost prima data cand am jucat in balon; aerul e cam imbacsit,nu e ca afara in aer liber!
    Am dat si eu doua goluri si pasa de gol lui dom' Mitica si nu ma lauda nimeni!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravo Vasea, ai fost varza ! Sa nu zici ca nu te lauda nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  13. despre handbal vorbeam oarecum din amintiri, iată și faptele

    http://www.gsp.ro/sporturi/handbal/exit-romania-un-tipar-negru-se-aplica-tricolorelor-la-ultimele-editii-ale-campionatelor-mondiale-415712.html

    dacă vă mai legați de luci sau de vasea aveți de-a face cu mine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe Biciclistu' tu l-ai ales al treilea om cand in teren mai erau multi oameni cu cateva clase peste el (alegerea ta, o respect dar a fost gresita). Legat de acel meci cu cei 2 frati in echipa, daca vei face un top al jucatorilor vei realiza ca ei si cu tine sunteti in primii 4 lejer (parerea mea), eu va cunosc foarte bine si am jucat cu voi in mai multe meciuri (in afara de ziuaacincea). Iar legat de Ely iti promit ca atunci cand o sa ma refac o sa va las sa jucati impreuna cat vrei tu, nu uita de pinguini si pelicani ce nucleu aveai si nu am zis nimic niciodata (Mitica, Gabi, Chiftelaru, Paul, uneori mai era si Eugen) si se mai auzea si o voce pe fundal (il aveti pe Catalin ;)), cand mai indraznea Paul si il cerea pe Eugen). Data viitoare te bagi la alegeri cu unul de valoare apropiata cu tine (adica Ely) si iei ce iti place tie, cum a observat si Tudor, aproape aceleasi echipe de la filmare (5-5) (atentie! teren mic, spatii mici, inghesuiala). Parerea mea este...noi ne-am dorit mai mult victoria, am alergat mai mult, ne-a cam intrat totul si ne-am pupat, imbratisat dupa fiecare gol ;))

    RăspundețiȘtergere
  15. Greşeală cu Biciclistu? Asta doar dacă aş fi văzut în viitor! Poate ar fi trebuit ales Eugen mai întâi, că altfel pe cine? (Apropo, ce amintiri ai?, Eugen şi Paul erau pelicani!) Dacă nu mă înşel, tu l-ai luat pe Stelică al treilea, deci noi aveam de ales între Motanu şi Biciclistu. Iar Biciclistu mai venise o singură dată, când a jucat foarte bine, inclusiv partea cu lansările în atac. N-aveam de unde să ştiu că nu îi va ieşi deloc jocul şi va pleca la jumate (şi fără să lase bani...)

    RăspundețiȘtergere
  16. Şi, într-adevăr, faţă de meciul filmat, terenul mare îl avantajează pe Ely, dar atunci noi am fost cei care am jucat cu om în plus, tocmai pentru că am ales al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  17. Steaua fura si cand nu joaca! Aseara am avut doua penaltiuri la Vaslui.

    RăspundețiȘtergere
  18. E.... nici asa, Dinamo a jucat bine dar ... trebuie sa o bage in ate de acolo nu are cine sa o scoata:).

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce protejati si-a gasit si Motanu! Exact pe nivelul lui.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ce disputa fotbalistica interesanta intre Catalin si Gabita! La fel ca si pe teren!
    Mai varza,conopida,muratura si alte popice,nu te mai da Mitica,el este un domn, nu poate sa scrie ca tine...

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa nu mai faca alegeri vedetele, sa le faca doi din grupa cealalta. Unul e stiut de toti, pentru celalalt se pot accepta voluntari.

    RăspundețiȘtergere
  22. Propun sa faca alegeri Bebe cu Mitica sau Vasea cu Motanu. Luci poate sa faca cu el insusi ca sa prinda loc la umbra.

    RăspundețiȘtergere
  23. Ba , da ce-a furat-o Steaua pe Astra! Esti nebun? Astia au cumparat TOT!!
    (am auzit ca i-au cumparat si pe caiani..).

    RăspundețiȘtergere
  24. Cum am spus asa a si fost. Kapetanos merita cartonas rosu dupa ce a lovit de doua ori cu pumnul.
    L. daca vrei iti fac eu cadou un caine. Nu am gasit insa nici unul mai fraier ca viitorul stapan. Sa mai caut.

    RăspundețiȘtergere
  25. Te pot creste pe tine, corespunzi perfect.

    RăspundețiȘtergere
  26. Am vazut si eu, acum, cateva faze; Kapetanos a recidivat, trebuia eliminat, chiar daca (mi s-a parut mie) a fost instigat.
    Vasea, tu ce stii?

    RăspundețiȘtergere
  27. Vasea doarme, ce sa faca?

    RăspundețiȘtergere
  28. PelicanRaduTanase19 dec. 2013, 15:29:00

    In urma cu 30min Seful a fost "salvat"!

    RăspundețiȘtergere
  29. - dovadă cât de bine se pricepe Tadici la handbal, Polonia, pe care el o văzuse mai slabă ca Ungaria și Germania, merge mai departe, ălelalte nu.
    -

    în femei mai bine nu te încrezi, cel puțin în sport: de la 5-4 pentru Franța în cinci minute Polonia face 10-5 și după aia pa, ca să nu mai spun că Norvegia dă numai 2 (două!!!) goluri în 20 de minute și de la cinci goluri avans o fură, meritat!, de la sârboiace. zic meritat, pentru că arbitrii, ca și la meciul anterior (Serbia bate Coreea cu gol în ultima secundă, raport 0-8 la goluri din 7m, și asta nu că ar fi ratat sârboaicele) au fost super-cuminți.
    -la fotbal, Kapetanos, boxeru lui pește, n-ar avea loc nici ca a doua rezervă a lui Siliboa. se știe că prima e Marinuș.
    - Ronaldinho nu joacă grozav, Mineiro pierde, dar jucătorii adverși, ca semn de prețuire, îl dezbracă și descalță la propriu. nu cred că o să se întâmple vreodată așa ceva și cu frizeru cocalar.

    Tavi, iar te ții de prostii... nu-l învăța și pe Ciuli.
    Găbiță, a întrebat de tine Narcisa Lecușanu. ce să-i spun?

    RăspundețiȘtergere
  30. Tavi, sa inteleg ca te-ai operat? Daca-i asa ,sa fie cu noroc!

    RăspundețiȘtergere
  31. Tavi, Vasea sa venim sa va salvam? Pe Luci il lasam sa fie gelos.

    RăspundețiȘtergere
  32. Veniti cu pahare, eu vin cu tuica.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  33. Vasea, esti geniu !.Cum l-ai ghicit pe impostor ?

    RăspundețiȘtergere
  34. Insanatosire grabnica, sanatate si mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Cata si distractie placuta astazi tuturor baietilor.

      Ștergere