marți, 30 octombrie 2012

N-a fost să fie

Vineri 26.10.2012, pe o vreme superbă pentru fotbal, s-a desfaşurat o nouă etapă a eternului derby dintre pelicani şi pinguini. Aşa cum numai în Agronomie se poate întâmpla, meciul a început pe un teren (cel mic) şi s-a încheiat pe un altul (cel mare).  
Echipele :

  Pinguini – Luci, Bebe, Gaby, Virgil, Stelică, Motanu, Gabiţă si Claudiu 
     Pelicani –Tavi, “Beţe”, Balaurul, Popicu, Cristi-g, vărul Dănuţ, şi Ely .

Pinguinii au câştigat din nou, probabil la o diferenţă de 4 goluri. Cu un om în minus şi fără Cătă, “echipa mai bună a pierdut”. Pistruiaţii albi-negri, având un portar magnific pe toată durata partidei (Luci), au scăpat ca prin minune de un eşec răsunător. 
Pe scurt, după o lungă perioadă în care supercampionii au tras din toate poziţiile, iar încăpătânata beşică a refuzat de cele mai multe ori să prindă cadrul porţii sau s-a lovit de reflexele Somnorosului ei străjer, pinguinii ajunseseră să aibă un avantaj de 5 bobiţe. Treptat pelicanii au revenit pe tabela de marcaj şi când mai era un singur gol de recuperat se petrece faza, care în opinia noastră, a decis rezultatul final. Cristi işi face mărgele cu trei bursuci arctici, pasează la firul ierbii prin faţa porţii, lui Tavi, iar şutul acestuia prinde un efect turbat, înrudit cu leşinul, curat para(a)normal, şi în loc să intre acolo unde trebuia pentru a aduce fireasca  egalare şi cu siguranţă răsturnarea situaţiei de ansamblu, se opreşte în braţele lui Luci. De aici încolo, pe fondul descumpănirii pelicanilor, scorul se duce către diferenţa consemnată la terminarea partidei.  Claudiu şi Găbiţă au meritul că au ştiut cum să gestioneze acest ultim segment de joc, reuşind, cu oarecare şansă, să puncteze decisiv.

28 de comentarii:

  1. Ti-a placut meciul Gabita?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu-mi face nicio placere sa citesc ca Pelicanii au mancat iarasi bataie;Tavi,da`nfometati mai sunteti?!?

    RăspundețiȘtergere
  3. Vreau o definitie cat mai exacta a cuvantului "stilist". Ma ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
  4. motanu către Luci30 oct. 2012, 20:13:00

    trăiască familia ta, să-mi amintești să te cinstesc pentru cum ai apărat vineri.

    RăspundețiȘtergere
  5. motanu neparior30 oct. 2012, 20:22:00

    în ultima vreme am încercat să joc cote mai mici pe sume mai mari, dar acum mă felicit că am stat cuminte. trei meciuri de tenis la care m-aș fi băgat, toate cu cotă sub 1,35, s-au dus pe invers. au pierdut Cilic și Dolgopolov la unii mai fraieri și a revenit Copil, set pierdut și 4-5 pe serviciul lui Rosol (100 de locuri mai bine plasat!!!) ca să ia apoi două tie-breakuri.

    cea mai mare bombă e din cupa Croației. joacă Dinamo, echipa de pe primul loc, cu ultima clasată, Zadar, cotă inițială 1,09. stau și aștept juma de oră, cota crește spre 1,30, plec la o țigară și când vin era deja 2-0 pentru favoriți. îmi pare rău și uit de meci. când colo, Zadar dă două goluri în ultimele cinci minute și câștigă în prelungiri, ultimele 20 de minute și cu om în minus.

    așadar, atenție la cotele mici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu mi-a plăcut în mod deosebit. Trebuia neapărat?

    Îl voi cita pe Paul, o fi echipa mai bună, dar nu merge! Tocmai am simţit-o pe pielea mea aseară, la competiţie, când echipa noastră, clar mai bună, a pierdut cu... cât credeţi?... 6-0!!! Nu-mi revin.

    RăspundețiȘtergere
  7. Click-Observator31 oct. 2012, 11:38:00

    UITE ca s-a facut dreptate !

    RăspundețiȘtergere
  8. Băbăieţi, nu doar pentru că am trecut la ora de iarnă, vineri ar trebui să începem la 3 FIX, fiindcă de la 4 jumate începe o competiţie pt copii.

    RăspundețiȘtergere
  9. Vasea, dormi(mai mult decît mine?!)?
    L.

    RăspundețiȘtergere
  10. Apropos, vineri nu poci pentru ca să vă-ncurc. Mă-c la expoziție să-mi iau pomi, flori ș-altele. Pentru doritori, în Romexpo e deschis pîn pă patru novembre.
    Adios amigos băbăieți!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  11. P.S.
    Mă cam doare inimioara, cînd n-o văd pe Mari(n)ioara cum pleacă din Ilioara, să ne-nveselască seara!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  12. N-ati fost in stare sa dati definitia stilistului. Va ajut eu.Un stilist este un suporter moldovean al echipei Steaua.Cine altcineva poate tine cu Steaua!!

    RăspundețiȘtergere
  13. un bou sinistru pe nume Djokovici. ia primul set la zero și după aia o fură de la un american păcălici. și luasem meciul ăsta doar ca să fac o cotă de 5, restul ieșindu-mi toate

    RăspundețiȘtergere
  14. Misto de tot aia cu stilistul moldovean! Motănelul o fi mulţumit de definiţie? El s-ar putea să fie stilist la pătrat.
    Gabita are dreptate cu decalarea orei de începere a partidelor. Ma refer la inceperea meciurilor noastre, a nu se confunda sensul, fiind campanie electorala.
    In perspectiva micsorarii zilei lumină în perioada de iarnă, cred că decalarea ar trebui oficializată şi cu administratorul terenurilor, ora putand fi stabilita chiar la 14-30. Poate şi vineri ar fi bine să pocedăm la fel pentru a ne putea duela 90min.
    Desigur cele de mai sus ar fi valabile dacă nu se ia în calcul şi nocturna. Nu ştiu cum s-ar traduce chestia asta in costuri, daca şeful baze ar solicita modificarea tarifului.

    RăspundețiȘtergere
  15. Aşa, hai că mi-am mai revenit, să-mi dau şi eu cu părerea despre meci... Într-adevăr, omul meciului a fost LUCI! N-a luat nici un gol la poarta de handbal, iar la cea mare a fost un fel de radar. Putea să mai ia liniştit vreo 3 goluri, cel puţin, pe care nu i le-ar fi putut reproşa nimeni, şi nu s-ar mai fi tânguit pelicanii că n-au echipă.
    Vineri a mai fost şi un moment rarissim, care nu trebuia să lipsească din cronică, Gabi a înscris direct din corner, la semiînălţime! Dacă îmi amintesc bine, doar Gică a mai reuşit aşa ceva, la porţile mici.
    În rest, ziceam că nu mi-a plăcut în mod deosebit meciul fiindcă n-am fost mulţumit de jocul meu. N-am fost în zi de şut, în afară de golul de pe terenul mic nu cred că mi-a mai intrat vreun gol în urma unei acţiuni personale. Tocmai pentru că nu-mi intrau şuturile, am forţat aiurea nişte faze la care Claudiu sau Motanu erau mai bine plasaţi. Spre sfârşit eram... sfârşit (s-a jucat până după 5 jumate!), aşa că am avut două execuţii superficiale în poziţie de singur cu portarul, pe care oricine avea dreptul să mi le reproşeze. Dar, atenţie Motanu, eu aş fi recunoscut, nu m-aş fi certat la nesfârşit cu ceilalţi.
    Claudiu ne-a scos pe final cu două curse solitare, pe care noi le admiram de la centru, dar pe parcursul meciului faptul că a jucat în ciorapi s-a văzut la şuturi (mai ales când a executat penalty-ul).

    La pelicani - reproşuri şi concentrare mai mult pe adversari decât pe joc. Altfel n-ar avea să-şi reproşeze prea multe, Dănuţ şi Cristi au făcut tot ce-au putut, dar când un portar scoate cum a scos Luci, iar când totuşi trece mingea, se ratează egalarea de pe linia porţii, nu prea mai ai cum să influenţezi. Ely a dat două goluri nemaipomenite, un nou şut imparabil de la distanţă şi un altul după ce a driblat tot pe diagonală. Dacă n-ar avea atâta energie negativă, ar putea fi mult mai util.
    Concluzia e că mi-a plăcut mai mult rezultatul decât meciul! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Acum regret că m-am supărat pentru plecarea Motanului la ,, munte,, ( a dat mingea la adversar), situație de care pelicanii au profitat ( cînd nu eram în poartă) și au înscris.
    Sper ca, pe baza unui tratament adecvat ( barbiturice, halucinogene și alte calmante lichide, la temperaturi bine potrivite) să nu mai am astfel de ieșiri ( și la propriu și la figurat).
    L.

    RăspundețiȘtergere
  17. motanu către Găbiță1 nov. 2012, 21:05:00

    măi, ăsta mic, tu ești un băiat mult prea valabil ca să se poată supăra cineva pe tine. nu-i nici cazul meu și, cu atât mai mult, am față de tine un respect deosebit. de aceea îmi și pierd timpul încercând să-ți explic câte ceva.
    -nu știu de ce veniți voi la fotbal, io însă, în afară de rezultat și încrâncenare, aș prefera să mai și joc. atât cât știu, că doar nu suntem la competiție și din când în când mai merită și servitorii să li se dea mingea
    - Stelică a fost deosebit de mitocan, stând tot timpul cu gura pe mine și izbucnind în înjurături la prima remarcă (foarte politicoasă, de altfel) că putea să dea în minge. am însă prea multe păcate ca să-mi mai fac și altele
    - Gabi are obiceiul, bun, prost, de vorbește pe la spate. când am auzit că "iar a plecat ăla în atac", am dat repede mingea în aut, destul de departe, ca nu cumva să fac o prostie. cred că am procedat exact așa cum se cuvine
    - n-oi fi cine știe ce sculă, dar cu atât mai mult, îmi este silă să mi se reproșeze mie o greșeală care altora, mult mai bine cotați, li se trece cu vederea

    în rest, o să încerc s-o las mai ușor (mult mai ușor!!!) cu înverșunarea.

    RăspundețiȘtergere
  18. motanu către Luci1 nov. 2012, 21:14:00

    nu știu cât contează, dar pentru mine este o onoare să jucăm împreună. nu trebuie să mă cinstești, io am rămas dator, inclusiv cu telefonul lui mama-soacră.

    RăspundețiȘtergere
  19. Motane, habar n-am de ce (şi că) te-ai luat cu Stelică. Dar la faza cu Gabi, nu, n-ai făcut deloc ce trebuie. Ca să demonstrezi că aveai dreptate ieşind cu mingea la picior, trebuia să continui că era fază de contraatac şi aveam toate şansele să iasă gol. Iar faza cu "servitorul" e total stupidă, e ca şi cum ai spune că fundaşii centrali fără tehnică briliantă sunt servitori! Păi atunci portarul e sclav, că el se aruncă în noroi şi mereu dă mingea altora.

    RăspundețiȘtergere
  20. Vă reamintesc, astăzi începem la 3 şi terminăm la 4 jumate. Vor fi destui care n-au cum să afle, trebuie să-i integrăm pe parcurs. Vorbim la teren dacă n-ar fi cazul să începem toată iarna de la 3.

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa-mi ziceti si mie ce-ati stabilit.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  22. Il sustin 100% pe MOTANU dar din pacate este inutil.
    PĂCAT prea mult c....!!!!!!!!!!!
    Conteaza sa ne simtim bine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Meteo-Stilistul iar si-a bagat coada in ale vremii si putem juca. Bravo lui. Ne vedem cel tarziu la 14-30 pentru a incepe la ora 15. Vorba aia: lumea trebuie sa faca ce zice popa, nu ce face el.

    RăspundețiȘtergere
  24. Luci,am stabilit in felul urmator:
    1. daca nu poti si vii, joci la noi,
    2. daca poti si nu vii, joci pentru noi,
    3. daca nu poti si nu vii, joci tot pentru pelicani(cu conditia sa nu vina la supercampioni masculul mamei albinelor).

    RăspundețiȘtergere
  25. Răspunsuri
    1. Frape=guler alb. OK!
      Vezi ca dupa guinness, urmeaza tulpina unui pomisor proaspat sadit. Deh, ca sa prinda si sa dea rod, nu? Ai grija ce soi cumperi de la expozitie.

      Ștergere
  26. Motane, sigur l-ai luat şi pe Murray! Altfel nu găsesc explicaţie pentru care să fi pierdut de la minge de meci... :))

    RăspundețiȘtergere
  27. motanu către Găbiță2 nov. 2012, 13:49:00

    obraznicule! am ratat ocazia cu murray, în schimb am luat handicap2 la steaua-dinamo, cotă 2,50

    RăspundețiȘtergere