luni, 22 octombrie 2012

O cronică aproape clasică

Doar o oră de joc vineri, 19 octombrie, pe obişnuita vreme călduroasă ce a acompaniat anul ăsta fenomenul de ziua 5. Ar trebui să ne mişcăm şi noi mai repede, să începem la 3 jumate, mai ales că mai avem doar un meci până trecem la ora de iarnă. Echipele:

Pinguinii: Luci, Virgil, Motanu, Gabi, Mitică, Mihai T, Claudiu, Găbiţă.
Pelicanii: Cătălin, Tavi, Paul, Beţe, văru' Dănuţ, Eugen, Tudor, Ely, Popică.

A fost rândul pelicanilor să joace cu un om în plus, până la plecarea lui Tudor cu 10-15 minute înainte de ora 5. Faptul că s-a jucat doar o oră a făcut ca scorul să n-o ia razna, cum se întâmplă de obicei la porţile mari. A fost 6-4 pentru pinguini şi, după destul timp, pot descrie aproape exact golurile, succesiunea şi autorii lor.

0-1, Ely. Pătrundere şi şut în cross, pe jos, mingea ducându-se în plasa laterală, chiar lângă bară.
1-1, Găbiţă. Semi-dribling spre lateral, cât să se elibereze dreptul, şut tare la semi-înălţime.
2-1, Claudiu. Centrare plouată şi foarte lungă a lui Mihai, Cătălin nu ajunge, iar Claudiu, aproape lipit de linia de corner, direcţionează mingea cu capul, aceasta ducându-se în poartă în ciuda unghiului aproape imposibil.
2-2, Ely. Pasă facilă la mijlocul terenul greşită de Găbiţă, Ely interceptează şi trage direct, cu pământul, mingea bate în careu, Motanu îşi fereşte mâna şi încearcă să respingă cu şoldul, derutându-l pe Luci.
2-3, Popică. Eugen centrează din stânga, Virgil respinge iniţial, Eugen mai centrează o dată şi Popică deviază din faţa porţii.
3-3, autogol Beţe. Gabi trimite bine prin faţa porţii, Beţe, cu faţa spre propria poartă, intervine greşit.
4-3 şi 5-3, Găbiţă respectiv Claudiu (nu sunt sigur care dintre goluri a fost mai întâi). Primul: pasă dificilă trimisă din stânga, oprită cu capul şi înţepată în criză de timp cu şpiţul, mingea ducându-se cu destulă şansă în bară-gol. Celălalt: corner lung, pe Mihai, minge întoarsă cu capul în faţa porţii, iar de acolo cap imparabil.
6-3, Găbiţă. Faza meciului: Mitică face pressing la Popică, la mijlocul terenului, îi fură mingea, urmează un dublu un-doi cu Găbiţă prin care doi fundaşi pelicani sunt scoşi din joc, Mitică rămâne singur cu Cătălin, putea încerca să finalizeze, dar alege continuarea ideală, trimite în faţa porţii pentru o reluare fără riscuri.
6-4, ?. Aici am nevoie de ajutor în privinţa autorului, care a pătruns din stânga spre centru şi a şutat tare, din afara careului.

În loc de concluzie, pinguinii au învins fiindcă toţi ai lor au jucat bine, în timp ce unele piese grele ale pelicanilor doar aproximativ. Luci  a scos două mingi grele, una de sub bară, una de la vinclu, dar e adevărat că nici pelicanii n-au excelat în precizie, mingea zburând de destule ori peste gard!. În apărare, Virgil l-a suplinit perfect pe Bebe cel aflat la Buşteni, iar Motanu şi Gabi au dublat mereu la Ely. Mihai a ţinut ca de obicei mijlocul terenului, deci misiune mai uşoară şi pentru Mitică, iar în faţă Claudiu şi Găbiţă au dat golurile. Au mai fost două ratări mai frumoase ca golurile (de fapt nu ratări, ci scoase de Cătălin), dar le voi povesti în comentarii, că deja e luni, zi de muncă. La pelicani, cam multă tensiune, în mare parte inutilă, nu numai Popică fiind responsabil.

29 de comentarii:

  1. Asa Gabita,din cronica ta aproape "clasica" am inteles si eu ce s-a intamplat in acest meci;cand scrie Motanelul nu pricep mai nimic...

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabita,multam pentru voucherul cadou!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta da cronica,nu aberatiile pe care le scoate Motanu din inchipuiri!Hai Dinamo!

    RăspundețiȘtergere
  4. motanu către Silică22 oct. 2012, 22:18:00

    nu-i vina mea că unii apreciază mai mult numărătorii de cornere decât stiliștii. iar cu hai dinamo ce să mai zic? și așa e lumea amărâtă...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ajutati-i pe cei slabi23 oct. 2012, 10:51:00

    Tavi,se strica branza!

    RăspundețiȘtergere
  6. motanu supărat23 oct. 2012, 23:43:00

    nu mai vorbesc cu ăla mic,Că a zis că articolul meu e penibil.

    m-am ocupat cu prietenul Cocoru de pariuri la cupele europene și am jucat modest să ne iasă o cotă de 2,00. era să o furăm de la Juventus și de la Cluj, dar am ciupit ceva. mai mult el...

    RăspundețiȘtergere
  7. Excelentă etapă în Liga Campionilor! Păcat că n-a bătut CFR-ul, intuisem victoria lui Şahtar, mi-a părut rău de Celtic...

    RăspundețiȘtergere
  8. ...SA-mi bag piciorele in CFR ! Am mers pe 2 variante (scor
    corect}: 0-1(cota=14!!!)ratata,dar mi-a iesit la 1-1(cota
    "doar"7)...Am bunghit-o si la Sahtior-Chelsea:scor corect
    2-1(cota=8).Putin,foarte putin...Sa vedem maine.
    @motanu:prietene, cine stie cunoaste !
    @toti baietii: salutari si inspiratie la pariuri, ca de talent(e) nu duceti lipsa in ziua 5-a.
    Amical, Cocoru.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce e Motanele,te-ai ofuscat?!? Oricum,apreciez stilistul din tine,esti din bransa lui Bote?!?
    La pariuri=zero barat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar domnul MItica de ce nu ne impartaseste din intelepciunea sa?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Anonim:din pudoare.
    @Tavi:vezi ce faci cu branza aia oferita de "prietenul" tau bun...

    RăspundețiȘtergere
  12. Mitică a plecat într-o binemeritată vacanţă. Parcă văd că luăm bătaie vineri!
    Bravo Cocorule, dar au fost pariuri live, nu?

    RăspundețiȘtergere
  13. @Gabita: Nu Gabita, nu au fost live. Le-am pus inainte sa
    inceapa meciurile. Prietenul nostru comun Motanu (care scrie
    bine dar joaca fotbal ca o "muhaia") poate confirma.

    RăspundețiȘtergere
  14. Păi atunci eşti sculă la pariuri, dă-ne şi nouă nişte ponturi la Liga Europa, că deja la LC se cam trage linia.

    RăspundețiȘtergere
  15. @Gabita: Merg si "duble" sau numai "simple"? Pt. Liga Europa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Va dau eu niste ponturi. Ajax bate pe City, Porto pe Kiev si Dormund pe Real!

    RăspundețiȘtergere
  17. Cotoiule nu ta astamperi ?

    RăspundețiȘtergere
  18. bă marinuș, noi vrem să-ți refacem viața și să te luăm în echipă și tu te ții de obrăznicii?

    am cotizat un pic pentru dortmund și steaua, dar nu-mi pare rău.

    RăspundețiȘtergere
  19. Cocorule, ai tras de timp, dar apreciem că nu ne-ai dat ocazia să pierdem pe mâna ta! :)

    Pelicanii or fi plecat în ţările calde? Chiar nu ştie nimeni marcatorul ultimului gol? Oscilez între Eugen şi Dănuţ.

    Să vă zic repede şi fazele alea de mi-au plăcut mai mult ca golurile. La prima mă dezechilibrez dintr-o contră cu Paul, dar din cădere agăţ mingea cu crosa şi o redirecţionez unde trebuie, mă ridic repede, mai trec de un fundaş, dar Cătălin mă aştepta pe stângul şi a respins. Pe urmă a fost o pasă de Tenisman, în lung de line, dar eu plecasem pe alt culoar, aşa că mingea se ducea în aut de poartă acompaniată lejer de Beţe. Fac un ocol şi, spre surprinderea tuturor, dar mai ales a mea, o ajung chiar deasupra liniei, o jonglez puţin ca s-o ţin în teren, îi bag un sombrero lui Beţe şi mă îndrept spre careu paralel cu linia de fund (scuze, aşa îi zice). Cum nu urmărise nimeni o minge teoretic pierdută, n-am avut cui să pasez, aşa că am şutat din unghi, fără şanse de gol, dar măcar să am satisfacţia că am finalizat. Ceea ce vă doresc şi vouă! :))

    RăspundețiȘtergere
  20. Sper că v-am deschis apetitul de fotbal. Eu abia aştept să joc, că aseară, în competiţie, am avut meci cu nişte stelişti şi nu s-au prezentat, au preferat să se ducă la marele meci şi m-au lăsat nejucat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ajutati-i pe cei slabi26 oct. 2012, 11:24:00

    Lauda-ma,gura!

    RăspundețiȘtergere
  22. De ziua ta Dumitre! Acesta e sloganul pregatirilor care se fac in acelas parc in care Seful meu va spuneam ca ma plimba din ce in ce mai des.
    Asa mi-a picat fisa de ce si-a luat liber Mitica al nostru.
    Asadar, LA MULTI ANI Capitane! Sa ne traiesti si sa ne fericesti cu prezenta ta pana la ”la loc comanda Fenomen de ziua 5-a”

    RăspundețiȘtergere
  23. Gabita, din ceea ce s-a intamplat vineri, nu-mi amintesc decat faptul ca am plecat suparat pe atmosfera. Ma rog, daca nu revendica nimeni ultimul gol pelican, atunci deduc ca autor e Belfegor Popicu, persoana tare modesta, extrem de talentat cu mingea si mai presus de orice, foarte tacuta si linistita.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ne vedem dupa 14-30 la teren. Cata nu vine, e in delegatie, da la peste pe faleza din Tulcea. In schimb s-au anuntat Danut si Cristi-g.
    Belfegor va juca mai mult ca sigur la pinguini si astfel s-ar putea sa se echilibreze valoric echipele.
    Problema este dl. Somnorila. El e cheia situatiei. Vine sau nu? Va juca la pelicani sau la pinguini? Acestea sunt intrebarile. El ava face diferenta.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ajutati-i pe cei slabi26 oct. 2012, 13:13:00

    Credeam ca am scapat de Zacusca si uite ca a prins cioc!Iei sau nu branza aia,ca deja miroase?
    Milogul de Mitica nu vine special sa nu dea si el o bare.

    RăspundețiȘtergere
  26. ”Acum, la final, să vă spun care a fost de fapt marele secret al victoriei pelicane. Au lipsit doi protagonişti! Câte unul din fiecare echipă. Ambele absenţe au "cântărit" în favoarea supercampionilor! De la pinguini a lipsit Somnorilă-scutul alb-negrilor, iar dincolo, prin desfiinţarea postului de trântor, n-a mai bifat prezent titularul de drept. Ei, nu am dreptate?”

    Am reprodus mai sus comentariul meu dupa ultima victorie pelicana de acum trei saptamani. Ei da, iata dovada ca am avut dreptate! Au urmat doua etape in care pelicanii au pierdut. De ce? Pai au revenit cei doi protagonisti. Si s-a cunoscut. Atunci ce branza am facut? Pai aia de-i miroase neajutoratului in palma.

    RăspundețiȘtergere
  27. Dom`Mitica iti urez "La multi ani!" de Sf. Dumitru.
    Purtatorului de branza(oricare ar fi el),daca dansa a inceput sa-i miroase,ar fi bine sa incerce sa se spele...

    RăspundețiȘtergere
  28. @Gabita:...Nu mi-ai dat raspunsul in timp util (chiar deloc).
    "Oameni" va faceam! Am "prins" 7 din 10 rezultate exacte si am jucat NUMAI simplu (exact ce voiam sa pun pe blog !)Din alea 3 ratate 1 sau 2 m-au "incurcat" intre min. 80 si prelungiri.
    Asa ca s-a "pricopsit" baiatu'.

    RăspundețiȘtergere