sâmbătă, 13 octombrie 2012

The name of the game: Motanu

Academia de Teatru, Film și Fotbal are deosebita onoare de a vă anunța câștigătorul premiului special Kaka pentru actori masculini (!) în rol principal. Laureatul din acest an este domnul Motanu, protagonistul peliculei Natural Pelican Killer. Meritele domniei-sale sunt întru totul deosebite, deoarece, la cinci goluri avans pentru orătăniile maro, armata pinguină se resemnase deja cu înfrângerea. Găbiță își lingea rănile la portiță, Bețișor și Ciuli încă își numărau bobițele aflate pe conștiință, Gabi era demoralizat, văru Dan și cu Claudiu nu legau nimic, unicul care mai încerca să țină steagul sus rămăsese bravul Bebe. Și atunci, cu un curaj greu de imaginat, cu o dăruire exemplară și un talent cu totul ieșit din comun Motanu s-a hotărât să înfrunte gașca de venetici aproape de unul singur. A urcat în atac, precum un adevărat căpitan de oști, a luftat, a înscris (una dintre reușite, un no-look goal, fiind de antologie), a presat, iar a ratat, s-a retras apoi pe baricade, iar a interceptat și a pasat decisiv, pentru ca într-un final apoteotic să împlânte pumnalul răzbunării în poarta apărată de bravul Paulică.
 Ceremonia de premiere a avut loc vineri, 12 octombrie, în cadrul intim al restaurantului Nea Nicu Milițianu, în fața unai asistențe erudite și entuziaste. Iată, cu această ocazie, fragmente din discursul festiv:
"Înainte de toate, țin să mulțumesc sponsorilor acestui eveniment, domnul Mihăiță Hănescu, căruia pe această cale îi urăm din suflet cât mai multe mingi ridicate la fileu și domnul Ciulică, latifundiar din Tărtășești, precum și distinsului nostru amfitrion. De asemenea, îi asigur de respectul meu deosebit pe inamicii pelicani, în mod special pe domnii Cristi și Cătălin, pentru faptul că ne-au îngăduit să evoluăm cu un om în plus. Cuvinte de laudă merită domnii fundași Tavi și Mitică, unii dintre cei mai buni prieteni ai atacanților adverși. Un gând pios se îndreaptă  și spre bunul prieten Marinuș, a cărui prezență, blândă și suavă, ne înveselește ziua și aproape că ne garantează victoria. Aprecieri deosebite și colegilor pinguini, fără aportul cărora victoria de astăzi nu ar fi fost posibilă și cărora le atrag atenția, la modul cel mai respectuos, că un vârf de conjunctură, cu bunele și cu relele sale, multe dintre ele datorate timpului scurs de când nu a mai evoluat pe acest post,  este câteodată chiar mai individualist decât "senatorii" obișnuiți, dar, în compensație, face mai mult pressing decât aproape toată echipa la un loc. Nu pot încheia această seară cu totul deosebită fără a mulțumi echipei naționale a României, care a reușit un joc excelent și un rezultat pe măsură, învingându-i pe turci chiar la ei acasă, iar tot ceea ce vă pot promite este că sper ca asemenea ocazii să ne găsească împreună cât mai curând. Onoare patriei!"


45 de comentarii:

  1. Bravos Motane si felicitari! Inteleg ca ai marcat golul victoriei pinguine,dar nu prea am inteles componenta echipelor;Mitica la Pelicani?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ajutati-i pe cei slabi13 oct. 2012, 21:11:00

    Am fost cu Mitica la veterinar,s-a constatat ca nu are sexul la el si s-a stabilit ca e o gaina lesinata cu care s-au blagostovit pelicanii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ajutati-i pe cei slabi13 oct. 2012, 21:12:00

    Tavi,iti mai pastrez branza?

    RăspundețiȘtergere
  4. Exista motani care sufera de cultul personalitatii

    RăspundețiȘtergere
  5. și se pare că există pelicani care nu suferă persoanele culte...

    RăspundețiȘtergere
  6. motanu către Silică14 oct. 2012, 11:40:00

    nu a fost golul victoriei, ci ăla de i-a trimis la culcare. Mitică (adus de Gabiță) a venit mai târziu și s-a făcut pelican de conjunctură. amănunte o să dea cronicarii de meserie...

    RăspundețiȘtergere
  7. Asteptam pe cineva mai serios cu scorul si cronica meciului.Lui Motanu ar trebui sa i se interzica sa scrie.

    RăspundețiȘtergere
  8. E greu de spus ceva care să fie valabil şi la -5 şi la + 5. Totuşi, o să încerc. Cred că iniţial pelicanii s-au dus la o diferenţă exagerată pe fondul unor goluri conjuncturale. Le voi aminti aici pe primele două ale lui Beţe, care data trecută fusese zmeu în poarta pelicană. Prima dată a intervenit la un şut care se ducea pe lângă şi a deviat cumva pe sub braţ în bară-gol, apoi la o minge învîrtită şi-a retras mâna crezând că se duce afară, dar ea s-a oprit în plasă. De-aia spun că distanţarea pelicanilor a fost exagerată, mai ales că pinguinii au avut şi un om în plus. Cătălin a contribuit la asta din poartă, apărând ca de obicei tot ce era de apărat şi ceva în plus.
    Cam atunci am simţit o contractură (aşa-mi trebuie dacă sar din maşină direct pe teren!) şi am crezut că s-a scris istoria acestui meci. Dar faptul că am intrat în poartă şi nu s-au mai luat goluri aiurea a contat. A fost mult până l-am convins pe Claudiu să renunţe la şuturile alea leşinate de la distanţă şi să paseze mai mult cu văru' Dănuţ sau veleitaru' Motanu, care strica două din trei faze. Dar dacă zice el că aşa a vrut să dea şutul ăla "no-look", a fost şmecher. Noi am avut impresia că a greşit bine...:) Deci meciul animat, am redus până la -2, fiindcă în timpul ăsta am luat doar două goluri, de la Cristi-gaze şi de la Mitică, găsit în apropierea porţii de acelaşi Cristi. Ely a scăpat de două ori singur cu mine, dar o dată şi-a bătut joc de fază încercând să dea cu călcâiul, iar altă dată i-am băgat o alunecare agresivă, a trebuit să sară coarda.
    Cum piciorul mi se mai relaxase, am ieşit din poartă şi i-am luat locul lui Motanu în faţă. Pe nesimţite am egalat şi apoi am trecut în avantaj, ajungând noi +3 sau +4. Cam atunci a ieşit Cătălin din poartă şi a alimentat atacul. S-a jucat frumos, pe contre, pelicanii reuşeau unu-două goluri, apoi diferenţa se refăcea. La momentul de forcing maxim, pelicanii s-au apropiat la -1. Nerăbdători, s-au aruncat în atac cu mai toţi oamenii, lăsând maximum doi fundaşi în faţa portarului. Iar cum portarul nu mai era Cătălin, pinguinii au făcut legea pe contraatac. De vreo două ori m-am trezit în situaţia lui Ely de data trecută, cu un fundaş plus Mitică (tot el!) în faţă şi juma de teren liber. Ne-am dus iar la +5 (de scorul exact n-am idee, s-ar putea să-l ştie Tavi) şi asta a fost.

    RăspundețiȘtergere
  9. Erată: meciul S-A animat. Şi echipele:

    Pinguinii - Luci, Beţe, Bebe, Gabi, Motanu, Claudiu, văru" Dănuţ, Găbiţă.

    Pelicanii - Cătălin, Tavi, Paul, Popică, Mitică, Cristi-gaze, Ely.

    RăspundețiȘtergere
  10. motanu către clasa pregătitoare14 oct. 2012, 22:23:00

    fiecare cu ale lui. io spun că la cinci diferență deja eram blazați, Căpriță se retrăsese în poartă, iar cei doi puști erau prea dezordonați ca să recupereze diferența. golul cu pricina n-a fost întâmplător, fie și pentru că n-avea nici un rost să dau atâta efect mingii dacă pasam. am și greșit, mai ales pase și am fost subțire rău în apărare, dar în față n-am stricat nici pe departe atât cât se povestește. mai ales că băieții cam preferau șutul de la distanță. în bălării, unde am avut și io unul...

    RăspundețiȘtergere
  11. Popescule, vineri și sîmbătă am stat cu gheață la umăr...
    Vinere viitoare te-ngheț!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ajutati-i pe cei slabi15 oct. 2012, 10:31:00

    Nu-i nimic,asa puteai sa tii berea la rece.Tot eu sa te invat! Dar banuiala mea e ca te doare mana de la sportul ala, sti tu care.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ajutati-i pe cei slabi15 oct. 2012, 10:35:00

    Pentru ca sunt milos,iti recomand un tratament cu blend-a-med si sa mai schimbi si mana.Tavi,mai vrei branza?

    RăspundețiȘtergere
  14. Data viitoare nu mai veniți voi în mine ci vin eu în voi.Oricum, așa cum spunea și Gabi,în careu, portarul este intangibil, așa că dacă vrei să-mi dai flori, o faci după sau înainte de joacă.
    Rămîne cum am discutat.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  15. Senzaţie!!!

    http://xfactor.a1.ro/sezonul-2-episodul-4-integral-indragostitii-frumoasa-felina-puscariasul-306.html

    Daţi copy/paste în browser şi de la minutul 26 şi ceva veţi vedea cui nu i-a mai ars de fotbal vinerea! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Totuși, l-ai auzit cîntînd?
    L.
    Să-l ia Motanu la nea Nicu.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ajutati-i pe cei slabi15 oct. 2012, 23:49:00

    Tavi,iei sau nu branza ca i-o dau lui Ciulica.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ii curgeau ochii lui Delia.Cred ca are nigerianul un darab!

    RăspundețiȘtergere
  19. Celui mai slab ii dedic piesa " Raluca" a lui Margineanu.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ajutati-i pe cei slabi16 oct. 2012, 20:21:00

    Unii ciumpalaci isi fac singuri dedicatii.
    Mda.Pe maine!

    RăspundețiȘtergere
  21. Ha ha, ce papagal! Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  22. Pupăcel, ești empty, tată( nu că pînă acu ai fi avut cineștie ce conținut)! Ce-i cu tine? Nici cochilia nu se mai ține de tine! Încearcă cu niște sculamicină, poate măcar îți recapeți respirația.Și nu forța, că mai faci vreo hernie, ceva.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  23. Dacă vrei, te-ajut eu cu conținutul, că am și pentru tine...
    L.

    RăspundețiȘtergere
  24. Ajutati-i pe cei slabi17 oct. 2012, 11:10:00

    Uite asa imi stric eu stilul cu o slanina si o zacusca!

    RăspundețiȘtergere
  25. Pe bune că ai probleme, dacă nu mai poți nici să faci spume!Ia măsuri, nu sta așa că-i grav.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  26. am ciugulit și io ceva la meciul de aseară, dar m-a scos din sărite boul de arbitru.

    Tavi și Ciulică, ce are nenea ăla cu voi?

    RăspundețiȘtergere
  27. V-as fi putut spune cine castiga meciul, chiar inainte de inceperea lui, numai citind echipele. Cu varul Danut in echipa n-ai cum sa pierzi. E cel mai util dintre toti si despre el vad ca nu se scoate o vorba.

    RăspundețiȘtergere
  28. V-as fi putut spune cine pierde meciul, chiar inainte de inceperea lui, numai citind echipele. Cu varul Tavi in echipa n-ai cum sa castigi. E cel mai inutil dintre toti si despre el vad ca nu se scoate nici o vorba.

    RăspundețiȘtergere
  29. numai clasici p-acilea...

    RăspundețiȘtergere
  30. Mmmda. Ce disperati sunt unii morti! Pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  31. Deci pelicanii bat mereu. Goooooooooooooooolllllllll!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  32. Merge don Razvan,merge sa fie publicat,dar chiar asa fara un cuvant despre M....us,parca-i lipseste ceva...

    RăspundețiȘtergere
  33. Ajutati-i pe cei slabi18 oct. 2012, 12:16:00

    Am aflat echipa castigatoare de vineri a pelicanilor:
    Budinca,Zacusca,Conopida,Patrunjel,Placinta,Pastarnac,Gulie
    antrenor nejucator si masor:Tavi

    RăspundețiȘtergere
  34. Bai, lui asta i-e foame tot timpul!!!

    RăspundețiȘtergere
  35. bine că nu m-am mai băgat la tenis și le-am lăsat pe pizdele să-și facă numerele. Sorana o bate pe Martic și o fură de la Pervak, locul 106 în lume. Halep, și mai șmecheră, o bate pe Petrova și o fură de la Dolonc, locul 160, cu 1-6, 0-6, iar la scorul ăsta adversara îți poate lua și chiloții. în schimb, Niculescu, locul 70, o bate pe Goerges, locul 19!

    nici cu baschetul nu mi-e rușine. o echipă câștigă primele două sferturi cu 24-16 și 23-17 și pe al patrulea cu 22-20. pe total însă o fură, pentru că l-a pierdut pe al treilea, cu 12-31...

    RăspundețiȘtergere
  36. motanu către Marinuș18 oct. 2012, 22:40:00

    te rog io, nu lipsi mâine! dau și o bere dacă vii...

    RăspundețiȘtergere
  37. Spre dimineata revin in B. Eu ii dau doua beri daca se duce la orice parada aprobata de Primarie. Pe maine.

    RăspundețiȘtergere
  38. Cel mai bine ia-r sta la parada gay.

    RăspundețiȘtergere
  39. Motane, după ce-ai scris acolo ai devenit the name of the shame!

    Altfel, aseară am înregistrat la competiţie un scor la fel de probabil ca la hochei: 0-0!

    RăspundețiȘtergere
  40. retard mic, la ce scris te referi? stai că n-ai văzut articolul pentru saptamâna viitoare!

    adu-i și tu ziare lui Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  41. retard mare, nu pot, sunt pieton.

    RăspundețiȘtergere
  42. Za nem of za gem: magiun de prune Topoloveni.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  43. motanu în misiune19 oct. 2012, 14:18:00

    domne, aș vrea ore suplimentare plătite, că de două ore mă tot chinui să-l fac la nea nicu pe cel mai rău (pardon, bun) fundaș pelican, Paulică.

    ăla mic, să-ți fie rușine!

    RăspundețiȘtergere