sâmbătă, 31 decembrie 2011

Împodobeşte, Gică, pomu...

Ultima strigare pe anul ăsta a avut de toate: pălincă de Paulincă, bere de la mine, poze de la Tavi, alegeri, două meciuri pe două terenuri, victorii împărţite la acelaşi scor, iar la final două mingi rămase în pom de Anul Nou, opera lui Gică! Asta după ce în precedentele două meciuri spărsesem câte o minge, printre care şi aia a mea de Europa League, cu care jucam cel mai bine... În ritmul ăsta o să ajungem la minge de lemn!

Echipa lui Cristi Radio: Gică, Mitică, Motanu, Bebe, Luci şi, puţin mai târziu, Claudiu.
Echipa mea: Lucică Messi, Gabi, Paul, Virgil, Tavi, Vasea.

După cum se vede, a revenit după mult timp Cristi Radio, care s-a şi băgat la alegeri. Am convenit ca acela care va alege primul să joace în inferioritate, iar Cristi Radio a ghicit unde e piatra. Fiind puţini, am jucat la început pe terenul mic cu porţi mari. Aici era în avantaj şuteurul Gică, dar cât timp am avut om în plus am reuşit să aglomerăm bine. Numai că la 1-1 a apărut puştiul Claudiu care a intrat, normal, la cei mai puţini. Gică a început să aibă mai multe mingi şi ne-a dat vreo 3 bucăţi, poate chiar 4, de nu le-am mirosit. Am dat şi eu un gol pe sus, cu stângul, şi a mai dat, cred, Vasea. 4-2 şi a trebuit să ne mutăm pe terenul mare cu porţi mici. Chiar dacă s-au pus porţile pe linia careurilor, am profitat de lăţime şi am băgat tiqui-taca. S-a jucat de la 0-0, altfel n-am fi egalat niciodată la porţile astea. Până să se deschidă scorul, portarii Virgil şi Luci au salvat destule faze grele, ultimul ajutat şi de bare. Senzaţia era că cine dă primul gol câştigă. Şi aşa a şi fost, după 1-0 s-a făcut repede 4-0, un poker care i-a intrat lui Lucică Messi. Cele două goluri cu care s-a redus scorul sunt opera unor... adversari, pe care nu mi-i amintesc, fiind prea ocupat să mai apuc nişte pălincă şi s-o sting cu bere! Deci tot 4-2 şi am plecat prieteni. Am plecat, prieteni!


40 de comentarii:

  1. Asa este,ne-am despartit prieteni in 2011 si ne vom revedea, tot prieteni,peste o saptamana,dar in 2012.
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă promisesem nişte ziceri memorabile, şi într-un sens şi în altul. Sunt culese de-a lungul anului şi de-a latul terenului:

    Băi Tavi, ăia de la tine de la birou ştie ce joci tu aici? (Popică)

    Cât e scorul, 11-8 pentru noi? Mamă, puteam să le dăm 10! (Mitică)

    Băi Găbiţă, joci murdar! (Bebe, după ce am centrat dintr-o baltă)

    RăspundețiȘtergere
  3. mă mir că ăla mic a mai ţinut minte echipele, la cât de avion era. cred însă că i le-a spus ocrotitorul său, căpitanu Mitică.

    La Mulţi Ani pe teren!

    ps: bănuiala mea e că Sile e călare pe pariuri, de aia a prins primul blogul.

    RăspundețiȘtergere
  4. uitasem. golul de 1-4 l-a dat copilul Claudiu şi ăla de 2-4 Luci, plecat din poartă la păscut. încă mă gândesc cum să trec la caiet întâlnirea de ieri, un meci de 6-6, aşa cum înclin, sau două.

    RăspundețiȘtergere
  5. Doctor Docent in Fotbal31 dec. 2011, 16:02:00

    Daca tot jucati ca niste legume iata premiile oferite de Aprozar pentru voi:
    cartoful anului-Motanu
    compotul anului-Tudor
    conopida anului-Tavi
    dovleacul anului-Eugen
    fasolea anului-Mitica
    gogosarul anului-Lucian
    muratura anului-Gabi
    mango(ul) anului-Gabita
    nuca anului-Paul
    pastirnacul anului-Stelica
    pelinul anului-Virgil
    piersica anului-Popicu
    pruna anului-Sudoru
    rosia anului-Catalin
    smochina anului-Bebe
    strugurele anului-Gica
    varza anului-Vasea

    RăspundețiȘtergere
  6. La cateva ore dupa trecerea in 2012, am o oportunitate nesperata, asa ca profit si va transmit cele mai frumoase ganduri de bine si multa sanatate in Noul An. Sa fim impreuna si in urmatoarele 52 de etape, tot asa cum fotografia finalului de an ne-a surprins inaintea ultimul meci din sesiunea 2011. LA MULTI ANI ! dragi pelicani si pinguini.

    RăspundețiȘtergere
  7. La mulţi ani tuturor doamnelor, domnişoarelor şi nenilor pe care îi cheamă Vasilica!

    marele doctor docent cred că a trecut pe vegetale şi acum suferă de foame. pot să-l ajut cu nişte brânză proaspătă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Robert Junioru1 ian. 2012, 17:55:00

    La multi ani si un 2012 cu cat mai multe meciuri si cat mai putine autogoluri si chifle!

    RăspundețiȘtergere
  9. băi Robert, pe blog ca pe blog, dar să nu te mai prind pe la fotbal. anul trecut am luat de la tine patru goluri, dintre care două devieri, un ricoşeu din bară în spatele portarului şi un şut anemic de fetiţă. eu zic că e suficient. nici dacă mă cinsteşti nu cred că mă răzgândesc.

    au făcut şi ăştia de la gsptv un lucru bun, un super-interviu cu Marcel Răducanu.

    RăspundețiȘtergere
  10. varză la pariuri în ultimele zile din 2011. iau şi eu într-o pauză under 48,5 puncte la o repriză de baschet NBA (lakers-nuggets), după care boii vin, până să înceapă repriza(!) cu aceleaşi cote, dar under 49,5. evident, se dau fix 49 de puncte!
    ca dovadă că totul e baftă, iau azi cotă 2,6 pe under 11,5 cornere la sunderland-mcity. în minutul 68 erau 10 bucăţi şi se cota deja under/over 13,5, imi luasem la revedere. acu văz însă că banii sunt în cont.

    RăspundețiȘtergere
  11. Se vede că Robert e în vacanţă prelungită, are timp chiar să scrie pe blog, între două beţii!

    Cotoaie, dacă ţi-a ieşit, se cheamă inspiraţie. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Fotbalistilor,v-au rapus sarmalele!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sarmalele reci! Uite aici, domnu Popa de pe discul Aurolac :)) Versuri pe care le-ar fi putut scrie şi Adrian Băunescu al nostru...

    http://www.youtube.com/watch?v=jYMfZYnkHWI

    RăspundețiȘtergere
  14. Doctor Docent=Adrian Gaunescu

    RăspundețiȘtergere
  15. tinere bavarez Gabiţă, până acum te-am respectat şi am jucat superfin. de acum înainte însă, pentru treaba cu "cotoaie", te sfătuiesc să vii blindat la teren şi să te fereşti de raza mea de acţiune.

    RăspundețiȘtergere
  16. Poate te învârţi de nişte galbene şi iei suspendare vreo două-trei etape...

    RăspundețiȘtergere
  17. De data asta, dacă nu-l prinde iar vreo cufureală, cică vine şi Tenismanu. Iar dacă nu-l prinde dimineaţa la cârciumă, ar veni şi Robert.

    RăspundețiȘtergere
  18. Vinerea fara Popicu e ca un meci de fotbal fara spectatori.Vino Popicule, te asteptam!!! Fara tine si blogul e pustiu.

    RăspundețiȘtergere
  19. Anonimul de dinainte e Behaila care isi face singur reclama!

    RăspundețiȘtergere
  20. Fotbalul fără Popică e ca priveghiul fără mort...

    RăspundețiȘtergere
  21. ăsta mic iar a lins ceva, de a scos o perlă publicabilă! rugaţi-vă pentru mâine de vreme, că treaba se cam nasoleşte.

    RăspundețiȘtergere
  22. Anumiti tractoristi si cioflingari nu ma merita.Macar conopida,varza si gogosarul au decenta sa taca!

    RăspundețiȘtergere
  23. ăla mic, cred că o să mă bodogăneşti.

    domnului docent nu îi rămâne decât să aştepte următoarea cronică scrisă de subsemnatul. îi va fi dedicată...

    RăspundețiȘtergere
  24. E plina lumea de muste bazaitoare, care se lauda c-au impins caru, din neamu lu freciparu.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  25. Ba baeti,ce mai stiti despre cele doua orfeline din copac?!? Au fost recuperate de Gica?
    Vremea ne joaca feste;ploua sau nu ploua intre 14 si 17? Motane,ce faci,ce prognozezi?

    RăspundețiȘtergere
  26. Nu contează dacă plouă, acum avem teren. Ba chiar mi-e dor de nişte condiţii vitrege! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Apel catre pelicani!Nu va prezentati azi la teren! Motanu si Caprita au scris deja cronica meciului in care pun pe seama vremii catastrofala lor infrangere.Nu le dati satisfactie si stati acasa.Am vorbit cu mai multi pelicani si au confirmat ca nu vor veni.

    RăspundețiȘtergere
  28. Salut baieti! Ma uit pe fereastra si constat cu surprindere ca în parcarea din fata blocului sunt ceva pete cu asfalt uscat. Privesc mai atent la trecători. Majoritatea barbaţilor trec fară umbrelă, doamnele şi domnişoarele la fel. Zăresc şi o babă, probabil reomatică, înfofolită într-o şubă cu mesadă, glugă pe cap şi fular la gură. Probabil are şi vată în urechi şi nas. Nu bag mâna în foc că nu e chiar tălâmbul nostru, purtător de mucles şi în toiul verii. Aşadar e vreme de fotbal adevarat! Tot ce am consemnat e "apă de ploaie" în faţa dorinţei noastre de mişcare şi adevărată sănătate. Ne vedem la 14-30 la arenă. Sigur vin Cătă şi vărul Dănuţ. Baba poate să rămână acasă cu reşoul în braţe. E mai sigur aşa, guturaiul în exces poate să-i dăuneze grav sănătăţii.

    RăspundețiȘtergere
  29. eu îl ştiam pe Tavi de pelican-şef şi m-a mirat atâta laşitate din partea lui. m-am informat însă şi este vorba despre un escroc, pe nume Marinică, pe care nu-l mai lasă soacra la teren. ia cu brânză!

    RăspundețiȘtergere
  30. Că tălâmbul nostru e şi tembel, s-a văzut din premiul ce i s-a acordat la sfârşitul anului. Dar el dovedeşte că e mult mai mult decât atât. El e Tembel Doctor Docent. De ce? Păi care dintre noi şi-ar fi dat seama că pruna, piersica, strugurele, nuca, compotul şi pelinul sunt ...legume. Evident nimeni, în afară de el, ghiveciul perfect.

    RăspundețiȘtergere
  31. Da, chiar, Vasea are dreptate! Din curiozitate, a recuperat cineva "globuleţele" din pomul împodobit de Gigi?

    RăspundețiȘtergere
  32. Vom vedea la faţa locului. Între timp a început să plouă mai tare, dar am impresia că vom fi neaşteptat de mulţi azi. Doar trebuie să ducem recordul mai departe, către 2 ani neîntrerupţi de joc şi voie bună!

    RăspundețiȘtergere
  33. Ba chiftea,sa vorbesti despre mine cand vei invata sa scrii.baba poate fi reumatica nu reomatica.sa vii la meditatii si la limba romana nu numai la fotbal.

    RăspundețiȘtergere
  34. M-a sunat Stelica! Vine si el! Vestiarul o să fie plin! Yes, yes....
    Ob-La-Di, Ob-La-Da , baba cu reşou-n braţe e....
    Ob-La-Di, Ob-La-Da .

    RăspundețiȘtergere
  35. am mai vazut eu mulţi viteji care se pitesc după prima picătură de ploaie. Tavi, ia vezi cum îl convingi pe Silică să ne onoreze. pariu pe un ardei înflorit că nu reuşeşti!

    RăspundețiȘtergere
  36. Bai, ardei inflorit,o sa ai o surpriza...

    RăspundețiȘtergere
  37. Motanele, sa vii cu ardeiul. Sile tocmai ce a confirmat ca va fi prezent la arena!!! La parole d`honneur.
    Ob-La-Di, Ob-La-Da, baba cu reşou-n braţe e....
    Ob-La-Di, Ob-La-Da, yes, yes.

    RăspundețiȘtergere
  38. o picatura de ploaie6 ian. 2012, 13:57:00

    Motanele,ce faci ma,pui iscoadele pe urmele mele?

    RăspundețiȘtergere
  39. Băi Tăviţă, sunt dator. Îţi dau una şi mai grea: dacă îl aduci şi pe Paul îi dau lui Vasea telefonul lui soacră-mea

    ps: au zis că apar Bebe, Luci şi cu Gică


    prostu văd că le doarme...

    RăspundețiȘtergere