sâmbătă, 24 decembrie 2011

Bună dimineaţa la Moş Ajun!

Aşa cum ne stă bine în Ajun de Crăciun, ne-am certat ca chiorii şi ne-am lovit ca orbii! Din fericire, nu mai e mult şi n-o să ne mai certăm între noi, o să avem arbitru pentru asta...:)
Deşi Tenismanul s-a dat lovit iar, 19 combatanţi s-au prezentat la apel, printre care neaşteptatul Popicu, el fiind prea suspect în general pentru a fi primit în avion. Iată echipele:

Pinguinii: Luci, Bebe, Motanu, Gabi, Virgil, Mitică, Găbiţă, Gică, Vasea şi într-un târziu Robert.
Pelicanii: Cătălin, Paul, Bronson, Tavi, Sudoru, Dan, Eugen, Tudor, Popicu.
(după ce a plecat Tudor, Motanu a trecut la Pelicani)

După cum se poate vedea, Robert chiar a trecut graniţa, a fost omul în plus şi a fost un plus, din moment ce a dat golul victoriei, cel de 2-1, cu un şut de la distanţă apreciabilă, atins uşor de Motanu şi Tavi, dar suficient. Să remarcăm, deci, că acest gol s-a dat în condiţii de egalitate numerică. Continui cronica de la coadă la cap, golul egalizator al pelicanilor fiind reuşit cu poarta goală de Popică, după un contraatac la care au mai participat Tudor şi Dan. Şi aşa ajungem la deschiderea scorului, un şut splendid la vinclu de la marginea careului, la care nici măcar Cătălin n-a avut nici o şansă. Cine putea fi autorul acestei bijuterii, altul decât Mitică, a cărui manifestare de bucurie o puteţi vedea în imaginile de mai jos...


O caracterizare obiectivă a meciului, fiindcă pinguinii nu sunt ca alţi cronicari, a făcut-o Gabi. Data trecută, când meritam  victoria, a fost egal, iar acum am fost premiaţi excesiv, jocul fiind foarte-foarte echilibrat. N-a mai fost cavalcada obişnuită la poarta pelicanilor, dar Cătălin tot şi-a făcut numărul cu 2-3 parade obişnuite şi una fabuloasă, când s-a aruncat efectiv pe jos, la sacrificiu, cu tot corpul în faţa lui Gică, aflat la vreun metru jumate de poartă. Aveam să aflăm mai târziu chiar de la el că... a alunecat!
Eu, după o inflamaţie la inghinalul drept care m-a chinuit toată săptămâna, am mai fost lovit şi la coapsa stângă, preventiv, de Paul sau Bronson încă din primul sfert de oră, aşa că n-am putut rupe nicicum ritmul, fiind unul dintre "bătrâni", coleg cu Eugen, încadrat tot aici de către colegii săi mai exigenţi. Dar cel mai şifonat a ieşit văru' Dănuţ, care, la un fault al meu care ar fi trebuit să rămână de joc, a căzut pe direcţia de alergare a lui Mitică şi a primit un genunchi  în cap. Şi se ştie ce genunchi ascuţiţi are Mitică...

În încheiere, vreau să remarc tonul cald cu care s-au făcut urările de Crăciun la despărţire, chiar m-am emoţionat. Unii am fost mai răi, dar ştiţi cum e cu răul necesar! :) Seara s-a încheiat ca în poveşti, cu Mitică şi Popică plecând îmbrăţişaţi, spre un loc numai de ei ştiut...

76 de comentarii:

  1. ar trebui să mă ascund de ruşine după ce am dat două autogoluri în două meciuri consecutive,dar banuiesc că am fost deocheat, chiar de Vasea (păcăliciu mi-a pomenit de autogol de cum am trecut la pelicani), care din acest moment este ieşit de sub protecţia mea.

    despre Mitică, ce să spun; nu-l bănuiam de gusturi prea rafinate, dar să vii la teren cu Găbiţă şi să pleci cu Tolomacu! poate i-a promis Întunericimea-Sa o pereche de şlapi cu discount...

    RăspundețiȘtergere
  2. trebuie sa fi fost bine tamaiati daca ati fost atat de entuziasmati de finalul apoteotic al lui Mitik & ...

    RăspundețiȘtergere
  3. Bebe, spiritul Crăciunului s-a făcut simţit şi în ceea ce te priveşte. Te-ai întors să ne ajuţi cu bani... E drept, era vorba de consumaţia ta! :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Propun infiintarea miscarii de ajutorare "Un sticks, un biscuite si-o maslina" si transformarea fondului "Mitica50" in fondul "Mitica100".

    La multi ani!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Donez si eu pentru Mitica o pereche de ciorapi de firma si o bandana.La multi ani, nefotbalistilor!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mai donez o basca de tractorist pentru Motanu, o oala de noapte pentru Bebe,o perna cu fulgi extra pentru Lucian, o pereche de andrele marimea 3 pentru Tavi si trei verze pentru Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  7. La Mulţi ani şi Sărbători Fericite tuturor admiratorilor! Vineri, ultima sesiune de autografe şi autogoluri cu dedicaţie!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ho-ho-ho, au fost alţii şi mai matinali! Petrecere frumoasă tuturor şi fiţi cumpătaţi ca mine: am promis că n-o să mă îmbăt ca porcul, ci CU porcul! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. motanu (după dictarea lui Tavi)25 dec. 2011, 12:01:00

    La mulţi ani tuturor doamnelor, domnişoarelor şi domnilor, fotbaliştilor, lui Mitică şi lui Popi! Sper să ne vedem vineri!

    RăspundețiȘtergere
  10. poate fuge porcul cu tine in .,.nas.,. si nu poti ajunge vineri

    RăspundețiȘtergere
  11. Tot după dictare, de la Cristi: Crăciun Fericit şi la anul ne vedem pe teren!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce m-as mai bucura sa aud ca Mitica+Popi=LOVE. Poate asa s-ar plimba vinerea de mina prin parc spunind-si poezii si ne-ar lasa sa ne vedem de ale noastre. La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  13. Dragi (autointitulati)fotbalisti de ziuacincea
    va urez refacere usoara dupa imbuibarea de Craciun!Sper ca n-ati ramas niciunul cu sarmaua
    sau carnatul in gat pentru ca,banuiesc,ati avut
    suficiente lichide la indemana...
    Razvane,eu iti "urez" sa dai autogol numai cand
    joci in echipa adversa,nu si cand suntem in
    aceeasi echipa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Vasea, recunoaşte că nu te-ai putut abţine şi ai băgat la pariuri şi de Crăciun!

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabita,sa stii ca m-am abtinut,dar o sa bag ceva
    pariuri intre Craciun si Anul Nou.

    RăspundețiȘtergere
  16. Sile neprotejatu...27 dec. 2011, 11:03:00

    Motane,ce faci ma,torci?!?

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc pentru perna.
    Cat despre treaba cealalta, acu', cand e vorba de dragoste, nu mai conteaza sexul, desimea parului sau culoarea ochilor sau lungimea bandanei. Important e sa se potriveasca. Iar daca nu se potriveste, ii mai ajutam noi. Totusi, stimabilii ar trebui sa fie foarte atenti, pentru ca stiu ca Motanu, cand e vorba de septelul lui, pe care cu truda l-a adunat si cu drag il pastoreste, devine foarte rau.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  18. am vazut aseara pe eurosport o retrospectiva a turneelor finale de campionat european. o groaza de calificari s-au obtinut la 11 m, inclusiv una de care uitasem: spania in dauna italiei, la euro2008. iar penaltiul lui mutu si acum zic ca n-a fost batut rau.
    pariuri am pus foarte putine. am inceput sa le prind la NHL, cu selectie, fie la cine marcheaza primul, fie la pronostic 12. nu sar insa de 220 de euro...

    sa-i comunice cineva lui sile ca nu discut cu obraznicii!

    RăspundețiȘtergere
  19. Tanti Vasilica,poale'n brau27 dec. 2011, 15:00:00

    I-am comunicat eu lui Sile mesajul tau,Motanele!

    RăspundețiȘtergere
  20. bre, mamare, ştii cum e cu poşta! comunică-i te rog lu respectivu că-i luasem un vin şi-o apă să-l cinstesc, da acum s-a lins pe bot. şi aşa pleacă ca fetiţele fuga acasă...

    RăspundețiȘtergere
  21. către păcăliciu mic:
    era clar că numai unul dintre noi poa să aibă dreptate şi la fel de clar că şansele erau de partea celui ce umblă mai puţin cu fluidele. ori, la mine numai vinerea e zi oficială de degustări...
    aşadar, Mutu bate penaltiul în lateral dreapta (destul de tare, nu foarte bine plasat) la vreo juma de metru de sol, Buffon îl ghiceşte, atinge mingea în cădere cu mâna dreaptă şi apoi, bafta lui, cu piciorul. oricum, cu vremurile alea n-o să ne prea mai întâlnim.

    RăspundețiȘtergere
  22. UIte Motanu ce le stie cu fotbalul de la televizor!Pe teren e mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Motanu: deci cum ai tu dreptate dacă intervenţia decisivă a fost cu piciorul?!

    Păcat că n-avem şi un doctor printre noi, m-ar fi putut avertiza că problema mea cu inflamaţia inghinală e simptom de hernie! Încep să se cunoască ăştia doi ani de încărcat-descărcat. Dacă mă retrag în poartă precum Cătălin, să vedeţi atunci meciuri de 0-0! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. PERSONAJUL COLECTIV28 dec. 2011, 11:54:00

    PREMIILE ANULUI 2011

    CEL MAI COMPLET JUCATOR CATALIN
    GOLGETERUL ANULUI GABITA
    COMENTATORUL ANULUI MOTANU
    SUFLETISTUL ANULUI TAVI
    REVELATIA ANULUI VASEA
    POETUL ANULUI POPICU
    CEL MAI CONSTANT GABI
    REVENIREA ANULUI GICA
    DECEPTIA ANULUI MITICA

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu sunt de acord cu premiile.Motanu scrie numai prostii,Vasea si cu Tavi trebuia sa ia premiul de "papagalul vopsit al anului" si Lucian pe cel de lipsa de talent.

    La Mitica sunt de acord!!!

    RăspundețiȘtergere
  26. Gabita,multumesc pentru premiu!
    Popicule,continua cu versificarea...

    RăspundețiȘtergere
  27. Vasea, n-am fost eu! O fi vreo coincidenţă...

    RăspundețiȘtergere
  28. Lui kunta kinte: amice, animicuțule, o să te supăr puțin; părerea ta are, pentru mine, valoare de minus zero( dacă ai fi deschis vreodată o carte de ,,artimetică,, poate ai văzut ce înseamnă, dar cum cartea asta n-are poze...).
    De altfel , te descalifici din start, cînd semnezi astfel...
    Te crezi , probabil cine știe cine, de faci calificări într-un domeniu în care ești sub cota zero. Nu este suficient să te ștergi la fund cu o pagină de carte, pentru a deveni erudit. Așa este și cu fotbalul. Problema ta este că, dotările tale ( sau lipsa lor) nu-ți permit să vezi unde te afli, pe o scară ierarhică. Îți spun eu, pentru a te lumina : ești o nonvaloare cu gura mare. Nu-i mare tragedie, se poate trăi și așa. De altfel această minune ne dă ocazia de a te avea printre noi: prostia nu doare și, în rare cazuri ucide. Deci : ,,prostul nu e prost destul dacă nu e și fudul,,. Dar tu să nu faci o depresie din asta și ignoră statutul tău, împacăte cu soarta.
    Pentru a rămîne în spiritul acestor zile de sărbătoare, te las în liniște și pace și-ți urez numai tot binele pe care mi-l dorești.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  29. daca pacaliciu mic zice ca n-a dat el premiile (in schimb pacaliciu mare se bucura c-a luat si el ceva...), am io o banuiala...

    kunta kinte, cand te cobori din copac te iau eu la tara sa-ti relansez cariera.

    RăspundețiȘtergere
  30. Rectific:multumesc personajului colectiv,multumesc
    juriului pentru premiile acordate,care de altfel reflecta activitatea combatantilor de ziuacincea in anul 2011.
    Pacaliciul total,adica Motanelul,este cam nemultumit.

    RăspundețiȘtergere
  31. Luciane daca vrei tu oala de noapte,e a ta cu tot cu picatele.Bebe n-o nimereste,Tavi ar folosi-o drept coif,Motanu n-are nevoie,ca face la copac,Vasea are deja doua iar Mitica nu stie s-o foloseasca.

    RăspundețiȘtergere
  32. băi păcălici, cine-o fi personajul colectiv, că pe Kunta parcă l-am bunghit? cred că acum face proba la oliţă...

    RăspundețiȘtergere
  33. @cotoiu: cică unii ar prefera sinonimul ăsta pentru tine, ghiceşti de ce?
    Cât despre cel care mi-a plagiat pseudonimul, nu poate fi decât pelican. :)

    RăspundețiȘtergere
  34. k.k. stai liniștit; de cînd m-am mutat la Tărtășești ( să trăiești..), nu mă mai deranjează nici o gîză, cît ar fi ea de mică și zgomotoasă. Viața e frumoasă chiar și cu voi, iar eu nu mă supăr din orice. Oricum s-a consumat prea multă cerneală pe tema ta, așa că pa!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  35. Luciane, nu ti-a spus nimeni pana acum ca nu exista im matematica semnul minus zero? Ti-o spun eu acum si-mi esti dator 500 verzisori pentru meditatie.Nu te mai uita-n carti fara insotitor, ca inveti prostii.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ia mai caută.Vezi la autorii ruși.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  37. Altfel de premii

    Cel mai bun marcator, nu conteaza unde :MOTANU ("ma, am dat gol, ce mai vreti?)
    Vuvuzeaua de aur: POPICU("nu dati voi atatea goluri, cat pot eu vorbi")
    Cel mai bun aparator :PAULICA("daca a trecut doar mingea nu si adversarul, nu e gol")
    Tinerete fara batranete:VASEA("sa ma vedeti la 100 ani")
    Premiul pacii:MIHAI'S ("lasa-i sa castige ei anul asta,castigam noi la anu")
    Rebusist 2011:BEBE("ce asemanare e intre intrarea mingii in poarta si capul meu")
    Omul invizibil:LUCICA("ori cu mine, ori fara, tot aia e")

    RăspundețiȘtergere
  38. După meciul de mâine am să vă ofer şi eu unele perle autentice, culese de-a lungul anului de pe teren. Unul fertil! :)

    RăspundețiȘtergere
  39. Nenea Kunta, Găbiţă ăla micu m-a făcut cotoi! cum poate un boss(chetar) ca matale să lase aşa ceva?
    să-i spună cineva lui Sile că trebuie să mă sune de cel puţin cinci ori ca să aibă o şansă să mă împace.

    ps:ştiu cine e Oscar!

    RăspundețiȘtergere
  40. Multumesc, Lucica! Deci fiecare popor are matematica lui.Eu stiam ca fiecare popor are limba sa,literarura sa, istoria sa, dar ca ar avea si matematica sa, asta n-o stiam.

    RăspundețiȘtergere
  41. Bine ti-a facut,Motane, daca nu stii sa te porti respectuos.Pe Vasea si pe Tavi lasa-i sa doarma!

    RăspundețiȘtergere
  42. Iata o dovada neasteptata ca omul se trage din maimuta: kunta kinte. Gibon cu chip de om si minte de primata. Stiu ca-i plac citricele. Ii daruiesc cu simpatie doua portocale si o banana. Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  43. Revin cu ceea ce recomanda "sfatul medicului" pentru intervalul dintre doua sieste majore: consumati legume, fructe (citrice nu mai sunt, le-a halit kk) si faceti miscare. Asadar maine este etapa!!! Ultima pe 2011. Cine castiga, va fi declarata ECHIPA ANULUI !

    RăspundețiȘtergere
  44. Cotoi = substantiv masculin(izat), unul care dă la cotoaie! :))

    RăspundețiȘtergere
  45. Ce naiba mă nea Lulescule, mă pui acum să caut cartea? Am găsit-o pe pian în baie,făcea nepotu, corăbioare din ea; deci în ediția 1961 a publicației ,, Teopna matematnyecknn,, a fraților Mîșkin, Țîșkin și Tabușkin este formulată următoarea lemă( încerc să redau caracterele slave cu toate că eu nu știu nici o boabă de rusă):,, odin ctpocka k tpend bo3pacta1-0wnn iabliaioscka mck3,,... etc, că mă și enervez acum! Este vorba de teoria șirurilor.

    RăspundețiȘtergere
  46. mai stati pe la casele vpoastre, cei care nu le aveti cu mingea.tavi, ma auzi? motane, trebuie sa repet? suntem prea multi si nu vreau sa ma incurc de voi.

    RăspundețiȘtergere
  47. Apropo de premiile acordate la sfarsit de an. Ca să nu fie ceva facut după capul fiecaruia, mai ales al unor vedete anonine, propun cateva categorii de premii, în dreptul cărora fiecare dintre doritori sa-si spună prerea. La final se poate face o centralizare (se iau în calcul doar clasificările asumate explicit de autor).

    RăspundețiȘtergere
  48. Aşadar cateva propuneri pentru tipuri de premii:
    a. Cei mai buni 3 pinguini
    b. Cei mai buni 3 pelicani
    c. Cele mai multe prezenţe (3nominalizari)
    d. Cei mai buni fundasi (3n)
    e. Cei mai buni portari (3n)
    f. Cele mai frumoase goluri (3n)
    g. Cei mai sportivi pinguini/pelicani (3n)
    h. Cei mai enervanti fani (3n)
    i. Jucatorul anului
    j. Premiul special....
    Se pot face si alte propuneri , de asemenea sa fie loc si de caterinca, asta sa zicem aşa, în completarea clasamentelor oficiale ale fiecaruia dintre noi. Putem sa ne exprimăm părerea pană pe 10 ianuarie (de exemplu).

    RăspundețiȘtergere
  49. Evident la c. se va tine cont doar de evidenta prezenţelor pe baza celor consemnate în cronici si comentarii.

    RăspundețiȘtergere
  50. Numai un castravete baltat precum Tavi poate sa scoata o enormitate mai mare ca dovleacul sau.Cum poti sa nominalizezi prezentele?Ori sint, ori nu sint!Der ce ma mir,daca a studiat aritmetica cu Lucian in Cismigiu?

    RăspundețiȘtergere
  51. Şi ce dacă la numărătoare iese că Popică este cel mai selecţionat?! Dacă nu-l votăm înseamnă că a venit degeaba! Până şi pe blog face trafic degeaba, în loc să înveţe matematici superioare se încăpăţânează să rămână la nivel de meteo.

    RăspundețiȘtergere
  52. motanu către boul şi viţelul29 dec. 2011, 21:26:00

    scumpete mică şi virilă (adică păroasă), un tălâmb ca tine ar trebui să fie fericit când joacă cu unii mai fraieri ca el. ghinionul tău e că nu i-ai găsit încă pe ăia!

    RăspundețiȘtergere
  53. Deja am o completare la galeria de premii: tembelul anului. Fac si nominalizarea ca sa nu mai pierdeti timpul, e clar ca personajul nu are contracandidat. E vorba de GP cu toate celalalte pseudonime ale sale. Propun sa pastreza trofeul for ever. E putin probabil sa dam peste al doilea ca el in urmatorii 20 de ani de democratie a vorbei.

    RăspundețiȘtergere
  54. Asadar voturile mele:
    a.-1.Gabita, 2.Mitica, 3.Stelica+Gigi(Gigi a lipsit destul de mult),
    b.-1.Cătălin, 2.Tudor, 3. Balaurul+Vasea
    C.
    d.-Pinguini:Stelica, Gabi, Bebe+Motanu
    -Pelicani:Balaurul, Nicu, MihaiS
    e.-La comun: Cata, Lucian, Balaurul
    f.-1.Găbiţă, gol la vinclu din centrarea lui Bebe, pe iarba
    2.Gigi, pe beton, bara-bara-gol
    3.Vasea, in poarta pelicanilor, deviere fenomenala la un sut al lui MS,
    Mentiune : Stelica , gol pe zapada, primul pe 2011.
    - continuare -

    RăspundețiȘtergere
  55. Motanu se insala, Popicu l-a gasit totusi pe Tavi!

    RăspundețiȘtergere
  56. g. -Pinguini:1.Gigi, 2.Lucian, 3.Motanu
    -Pelicani:1.Cata, 2.Virgil, 3.Cristi
    h.-La comun:1.Tembelul, 2..., 3...
    i.- Găbiţă şi la mustaţă Cată (asta pentru că totuşi a jucat foarte mult timp reţinut din cauza problemelor de la piciorul stang).
    j.- Mitica, pentru intreaga cariera, inclusiv cea de negociator si administrator de camp al celor necesare în fiecare vineri,
    Totusi si o mentiune:- Vasea+Gabi+Traian - pentru tot ce au dovedit ca pot sa facă pasionatii de fotbal, indiferent de varsta si anotimp.

    RăspundețiȘtergere
  57. Bai Tavi, am primit o reclamatie ca ai concurat ilegal la trei categorii, papagali, fazani si ornitorinci ca sa iei si tu locul unu macar odata in viata.
    hai somn usor si poate reusesti de nu ma plictisesti miine!

    RăspundețiȘtergere
  58. Acum am vazut si era sa lesin,Mitica locul intii pentru intreaga cariera!Poate la categoria milogi!

    RăspundețiȘtergere
  59. O să mă bag şi eu să-mi dau cu părerea, dar nu neapărat respectând lista lui Tavi. De exemplu, fără fundaşi şi portar, că atunci ar protesta mijlocaşii şi atacanţii (şi oricum ne-am lungi)... Să dea fiecare câte premii vrea, dar nu prea multe, ca să ajungă la toată lumea! :)

    - Cel mai bun pinguin: Mitică (mai ales când juca la pelicani!)

    - Cel mai bun pelican: Cătălin/Mese/văru Dănuţ (alfabetic)

    - Cel mai selecţionat: Popică, nu? Statisticienii ce zic?

    - La goluri, ce să zic... ăla al meu a fost într-adevăr irepetabil. Ca o completare, Bebe a centrat de departe, iar reluarea a fost cu capul, de la o distanţă apreciabilă, nespecifică pentru o astfel de finalizare. Plus că era Cătălin în poartă!

    - Cel mai sportiv pinguin/pelican: Stelică / văru' Dănuţ

    - Jucătorii anului: toţi!

    RăspundețiȘtergere
  60. Altul cu ciunga-n par.Cum sa fie Stelica sportiv cind s-a luat la injuraturi cu aproape jumatate de echipa:Lucian,Bebe,Mitica, uneori si Gabi!

    RăspundețiȘtergere
  61. Nu mai astept sa ma laudati voi.Nu sunteti competenti sa va dati cu parerea.Iata premiile anului 2011:
    Cel mai tehnic :GP
    Cel mai eficient: KK
    Cel mai muncitor :GM
    Progresul cel mai mare:LUCIAN(DE LA -0 IN 2010,LA 0+ IN 2011.
    Turca anului:STELICA

    RăspundețiȘtergere
  62. Gura pacatosului adevar graieste.Ciunga-n par a recunoscut ceea ce stia tot satu, ca a dat gol din nimereala.Asa, da!

    RăspundețiȘtergere
  63. Se anunță o partidă disputată? Văd multă exuberanță și combativitate.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  64. Băi mure, Stelică JOACĂ sportiv! Dar cum ţie îţi plac intrările din spate, nu apreciezi.

    RăspundețiȘtergere
  65. Ciulinule,intreaba-l pe Eugen, cat de sportiv joaca Stelica al tau.

    RăspundețiȘtergere
  66. din modestie, Ronaldinho nu a menţionat şi secţiunile unde a concurat şi a luat premiu. iată-le:
    - cel mai tehnic la sporturi sub pătură
    - cel mai eficient la căderi în nas
    - cel mai muncitor, cu ziua, la tarabă

    RăspundețiȘtergere
  67. Tot felul de neica-nimeni se baga in seama cu MAESTRUL.Epigoni de astia la kil am mancat cu sutele!

    RăspundețiȘtergere
  68. Nea Lulescule, dacă vii azi, adu și tabelul cu logaritmi, să-i frigem lui k.k. o integrală, să-l accepte băieții așa cum este el de natural și pur.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  69. GP-ule, o să te iau cu mine la ceapeu să-ţi predau nişte cursuri intensive de folosire a virgulei. nu cred că am prea mari şanse să pricepi, dar o să-mi dau silinţa.

    RăspundețiȘtergere
  70. Astazi se vor face poze!! Primele pe noul Stadio Comunale, destinate posterităţii. Există o problemă. Dacă apare Tembelul Anului însoţit de toată gaşca (GP, GGM, KK, GM, Ronaldinho, Chirilă din Obor, şoferul, etc.) şi se pun în faţă, ori se voalează imaginile, ori o să avem parte de o poză cu capăţâne precum varza de Lunguleţu aliniată pe galantar. Măcar secretara, ar merita să vină. Am cântări-o şi noi, ...din priviri! Să înţelegem şi noi voia ei.

    RăspundețiȘtergere
  71. Tavi, tu nu știi că secretara e gonflabilă?
    L.

    RăspundețiȘtergere
  72. Poate fi si altfel, mai Luciane... Aia de suceşte mintea celui ce abuzează de ea .....

    RăspundețiȘtergere
  73. Daca Lucica il confunda pe Lalescu cu Lulescu, nu ma mai mir de nimic. Apropo, cat fac -5+5=0 sau -0?

    RăspundețiȘtergere
  74. Nu vă mai obosiţi cu trolleru ăsta! Şi-a atins limitele şi devine din ce în ce mai greu de suportat. După ce i se explică lucrurile serioase, ajungem să-i explicăm şi glumele! Tot degeaba, evident...

    RăspundețiȘtergere
  75. Redacţia gazetei PELICANUL Sportiv30 dec. 2011, 12:59:00

    Să ne fie iertat, nu ne putem abţine. Premiul absolut pe 2011 pentru prognoze şi aranjamente meteorologice se acordă ...... aţi ghicit....., inegalabilului MM. Uitaţi-vă pe fereastră. Ce vedeţi? Ceaţă?-Nu. Ploaie, ninsoare?-Nu. Bate vantul?-Nu. E frig?-Nu. E clar, nu? Ne vedem la 14-30, nestresaţi de vremea rea sau de probleme. Si azi e sarbatoare!!!

    RăspundețiȘtergere