luni, 26 iunie 2023

CĂLDURA BAT-O VINA!

        CĂLDURA BAT-O VINA!




       Ei bine, până la ziua meciului nu cred să ne fi deranjat căldura atât de tare, încât unii dintre jucători să resimtă lipsa aerului.

Cald, foarte cald, chiar disconfort, dar nimic ingrijorător.

Echipele de start!

 → Gabi - Adi Colonelu’, Mihai, Mitică, Răzvan Motanu’, Bogdan, Tudor,

 → Salam - Doctoru’, Țolea, Gabi 3, Alina, Popică, Tavi,

Bebe - prima repriză la și 10 minute din repriza a doua la .

Două reprize diametral opuse, ale unui meci care au fost foarte diferite ca performanță.

Vedeta primei reprize a meciului, a fost , care a jucat aproape excelent până la scorul de 4-1, moment în care și-a intrat în rol natura (37 grade la umbră), soarele dogorind peste aproape toată suprafața terenului într-un mod infernal. Mitică, cel mai orientat jucător, prin purtarea baticuțului, nu a fost chiar așa afectat de razele soarelui.

În cea de a doua repriză, , a redus motorul ilustrând o performanță slabă a jocului, scăzând vizibil în intensitate controlul mingii, ceea ce a dat posibilitate , să revină în meci prin un bun control al jocului reușind chiar să marcheze mai multe goluri decât echipa adversă.

Aceste fluctuații în performanță a celor doua echipe, au fost cauzate de mai mulți factori, precum strategia tactică, starea fizică a jucătorilor, etc....

SCOR FINAL

-E .......4 - 7 (4 - 3)


13 comentarii:

  1. Ai plecat cu chef de scris de la terasă, Colonele! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Never! Dar tot am așteptat un cronicar să "încropească", o frază, două, nouă.....dar constatarea a fost "canci".
      Așa că, m-am gândit să purced la oră târzie la elaborarea cronicii!

      Ștergere
  2. 3-0 e chiar mai periculos decât 2-0. Am primit primul gol aproape cadou, Adi a mai avut ceva benzină-n rezervor, Mihai domina tot, am stat grupați, după care am primit și noi două goluri ușoare. cel de 4-4 a fost chiar întâmplător, G3 (super-disciplinat tactic, la fel ca și Tavi) a vrut să dea la poartă și a ieșit pasă. De aici ne-am rupt, Mihai a fost peste tot și nicăieri, încercând să acopere goluri, Țolea și Alina au prins o zi bună. I-am ajutat și eu cu autogolul de 4-6, care a rupt definitiv meciul. Nimic de comentat, per ansamblu am fost mai slabi.

    ps: mă înșel foarte rar la oameni. VB pare a fi chiar un băiat mai valabil decât aș fi crezut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumiri Colonelului-cronicar!
    Pacat ca Doctorila nu se implica si la scris cronici;pe grupul de pe WhatsApp e f.activ,de altfel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Poze cu învingătorii nu aveți? Motanu e mai frumos cu spatele decât cu fața iar Mitică zici că e de la sticle goale!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul Zilei: Bărbatul pleacă de acasă câteva luni și își roagă un prieten să-i supravegheze sotia. Un tip trebuia să plece din tară pentru câteva luni.Cum nu prea avea încredere în nevastă-sa îl roagă pe cel mai bun prieten al lui să fie cu ochii în patru și să îl anunțe zilnic printr-o telegramă dacă a văzut sau nu ceva neobișnuit.In fiecare zi acesta primea o telegramă cu același text ”N-am văzut nimic deosebit” și asta îl liniștea.;După 2 luni însă primește o telegramă:„Bărbatul care venea în fiecare noapte la nevastă-ta, a lipsit ieri”

    RăspundețiȘtergere
  6. Maine face Doctoru cinste de Sf. Petru.

    RăspundețiȘtergere
  7. Vineri este Sfânta Jigodie!
    Să văd cine face cinste...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I-auzi, Motane!!! :)))

      Ștergere
    2. îmi pare rău, la bere s-a votat cine a fost omul meciului. Colonelu(pe pile) avea ceva șanse, dar în lipsă, la vot a ieșit Mitică! Ghinion...

      Ștergere
  8. Bancul Zilei: Aventuri trecute Bancul Zilei - El ţi-a povestit despre aventurile trecute?- Nu.- Ce măgar. Dar tu lui?- Nu.- Bravo!

    RăspundețiȘtergere