sâmbătă, 25 martie 2023

Revenirea in Agronomie

                                 Drumul de la o victorie lejera la una la limita


            Iata-ma din nou in Agronomie dupa aproape 4 luni de absenta din motive obiective,dar si subiective intr'o oarecare masura,deci iata-ma in sanul fenomenului nostru drag "fotbaldeziuacincea".

            Vreme ideala,21 grade cu un soare imbietor la miscare,prezenta masiva,cata frunza si iarba cum zice poetul,atat pe teren cat si in tribuna micuta a terenului din stg.spate...

Sica si Gabita purced la alegeri,acesta oferindu-i intaietate lui Sica sa aleaga primul si surpriza,Sica il prefera pe Lica(un jucator bun,de altfel)in "dauna" lui Andrei.In discutiile de dupa meci,Sica s-a scuzat ca nu l-a vazut pe Andrei...Asadar,

E1.Gaby,Razvan-M,Tolea,Bogdan,Adi-colonelu,Iulian cel tanar,Andrei,Gabita,Vasea

E2.Razvan-P(inlocuit de Tudor-Tv.dupa ce a parasit terenul),Tavi,Lica,Doctoru,Mihaita,Hercule,Popica,Gabitrei,Sica.

Spre finalul alegerilor a sosit si Tavi care a completat componenta celor doua echipe impreuna cu Iulian aflat pe margine,deci un 9 la 9,cam inghesuiala...Spectatori de marca,intre care Capitanu-Mitica,Giggs dupa ce a iesit, Macu,chiar si o prezenta feminina,etc plus Cristi din spatele portii,dar in afara terenului,pe alee.Printre absenti,Nelu-Bronson,Ely,Stelica...

Disputa incepe in ritm alert si Mihaita-englezu,deschide scorul prin impetuozitatea sa,Andrei(probabil cel mai bun de pe teren)egaleaza cu un sut sanatos,E2 conduce din nou,dar pentru ultima data,E1 egaleaza  ,apoi Ei1ia conducerea prin golul veteranului Vasea care primeste mingea de la Gabita,il obseva pe Razvan-P, portaru, ca intentioneaza sa sara si strecoara basica pe sub picioarele sale in poarta.In continuare meciul curge intr'o singura directie si scorul trece prin 5-2,5-3,9-3 pentru E1 cand se schimba portile si portarul va avea soarele in fata.Apropo de portari,au mai stat in poarta Adi-colonelu la E1 si Tudor,Popicu,Mihaita la E2.La adapostul acestui neverosimil 9-3,E1 isi pierde treptat concentrarea,se joaca mai mult individual si cu soarele in fata incep sa curga golurle in cealalta poarta,scorul strangandu-se ingrijorator.La 9-7 Gabita mai incearca un forsing,dar Mihaita se opune golului si cu ajutorul barelor.Timpul stabilit se epuizeaza,16,30, E2 mai inscrie o data si E1 termina in genunchi,dar totusi invingatoare cu 9-8,cred ca meritat.Printre autorii de goluri se numara Andrei,Gabita,Adi-colonelu,Iulian,Vasea si parca Tolea la E1,respectiv Gabitrei,Sica,Mihaita,Hercule si cine o mai vrea.

Razvan-M-aparatorul de fier a ramas neinvins cu echipa lui si de asta-data...

Procesul etapei a avut loc pe pajistea atat de draga cu bere si alte cele.

Gabita se grabea la celalalt loc de munca si m-a transportat si pe mine pana langa casa,fapt pentru care-i multumesc.

La buna-vedere vinerea urmatoare!

22 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Înțelesesem din prima, se duce după ea la următoarea aniversare... :))

      Ștergere
    2. Vasea, derutezi lumea cu bancurile astea! :)

      Ștergere
  2. Așa e, finalul ne-a găsit pe burtă, nu e ceva normal la cum dominasem meciul. Se verifică și de data asta tendința din ultima vreme, echipa la care e Motanu câștigă. Să vedem cât va ține, căci la fel a fost o vreme cu Bronson, dacă vă aduceți aminte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancul Zilei: Cererea soției la aniversarea a 10 ani de căsnicie - Iubitule, mai ții minte ce ai promis, că la aniversarea de zece ani de căsnicie o să mă duci să vizitez Australia?-Sigur că țin minte, scumpa mea. Am să te duc.-Și ai vreo promisiune și pentru aniversarea de douăzeci?-Nuu, dar promit că la aniversarea de treizeci o să vin în Australia după tine, să te vizitez și poate te aduc și înapoi.

    RăspundețiȘtergere
  4. am cartonaș maro, după intrarea la Pierdone, așa că s-ar putea să iau o etapă suspendare. salutăm revenirea mielului rătăcitor, Vasilică, cu gol!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,d-le Razvan Banciu.Ma bucur ca am revenit si nu oricum,chiar cu un gol,se pare ca destul de apreciat de catre cei prezenti;am mai avut sansa marcarii a inca un gol,dar pasa primita de la Gabita m-a prins prea in fata si de abia am reusit sa trag putin mingea din spate;m-am grabit eu sa ma apropii de poarta sau Gabita a dat pasa cam tarziu,asta este dilema?Cred mai mult in prima varianta.Am reusit sa dau si o pasa de gol si am mai fost implicat in doua faze cu portarul in fata,cu Mihaita chiar plonjand...
      Programul meu zilnic de juma de ora de gimnastica de intretinere,axat in special pe exercitii pt.coloana vertebrala, se pare ca m-a ajutat si nu am facut febra musculara,apeland si la o aspirina.

      Ștergere
  5. S-a întors tot ghinionul de la meciul din 20 ianuarie, când aveam 3 goluri avans cu 5 minute înainte de final, iar Marean Dostoievski și Tavi pleacă în atac!!! și o furăm la ultima fază. Ely, inteligent as usual, s-a supărat și a plecat chiar dacă ni s-am dat șansa egalării...
    Așadar, 10 meciuri fără înfrângere, dintre care 6 victorii consecutive, multe dintre ele fără a avea vreun merit personal. mă declarați jucătorul lunii fe-martie și dați ceva beri (multe!!!) și mă retrag în plină glorie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă citești cronica de data trecută, spuneam că m-aș fi potrivit mai bine la o echipă cu spatele asigurat, ca să pot juca de la mijloc în sus. Ei bine, etapa asta, am ales principalii fundași care-mi fuseseră adversari, pe tine și pe Țolea. Teoria s-a verificat, doar finalul e cam derutant... :)

      Ștergere
  6. Bancul Zilei: Un bărbat se ceartă cu soția Un bărbat își sună cel mai bun prieten:- M-am certat cu soția. Mă întrebam dacă aș putea să dorm la tine pe canapea.- Știi doar că și eu sunt căsătorit.- Și ce legătură are?- Pe canapea dorm eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Felicitari, Sile. In primul rand pentru revenire, apoi pentru frumosul si utilul gol marcat si nu in ultimul rand pentru cronica. Subtitlul este o adevarata bijuterie a genului!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa mai si radem...
    -Intr-o familie romaneasca ideala,sotia habar n-are de unde vin banii,iar sotul n-are idee pe ce se duc.
    -O blonda vorbeste cu prietena ei: -M-am saturat.De la cinci imi astept iubitul si acum e deja sase fara un sfert. -Dar la ce ora trebuia sa va vedeti? -La patru!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancul Zilei: Un pieton lovit se ia de șofer Pietonul lovit către şofer:- Ce-i cu dumneata? Eşti orb?- Cum adică orb? Nu vezi că te-am nimerit?

    RăspundețiȘtergere
  10. @găbiță: se poate ca adversarii să ne fi rupt cu bătălia dacă pretenu Munchausen (încă o dată, scuze, pupă tata) îl lua pe Andrei. și așa, contrar a ce spune Giggs, n-au avut echipă rea. Hercule (patru goluri!!!, dintre care probabil două ale mele) mie-mi place la nebunie, iar Gabi3 e un foarte, foarte bun motivator. culmea, de pe poziții diferite, el și colonelu au aceeași școală a vieții cu negrăbitu când echipa lor conduce.

    https://www.gsp.ro/gsp-ro/gsp-special/fotbal-la-judet-rapid-salciile-vulturul-zanoaga-prahova-gsp-692323.html

    splendoare-n iarbă, vorbiți cu Ely, poate-și găsește echipă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă îl lua pe Andrei, alta era dinamica la alegeri, probabil te lua și pe tine, așa că... fără dacă.

      Ștergere
  11. Bancul Zilei: Badea Gheorghe se duce în Coreea Badea Gheorghe se duce în Coreea. La aeroport, îl aşteaptă un coreean amabil, care-l salută:- Yon Kunkoy! Badea se prezintă imediat:- Gheorghe... Cu două!..

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.youtube.com/watch?v=n__aVnql2VA

    victorie în ultimele secunde, după ce nemții aveau un gol avans cu minut ănainte de final! uitați ce super-goluri s-au dat. iar Kiel e practic bayern munchen al handbalului.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bancul Zilei: Anunț periculos pe spatele mașinii Un bărbat a pus un anunț pe geamul din spate al mașinii sale de vânzare, cu numărul său de telefon. În timp ce conducea, a primit un apel telefonic neașteptat:- Alo, cine e la telefon?- Aici poliția. Suntem în spatele tău. Oprește pe dreapta, ai încălcat legea vorbind la telefon în timp ce conduci!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bancul Zilei: Un șomer din Timișoara caută loc de muncă Un șomer din Timișoara căuta de câteva luni un loc de muncă când dă peste un anunț în ziar:"Angajăm bărbat între 25 și 40 de ani pentru masaj la un club exclusiv pentru femei. Salariu 2500 euro pe lună, telefon, laptop și mașină de serviciu." Bărbatul s-a prezentat la firma respectivă, unde o domnișoară frumoasă l-a întâmpinat și i-a spus că postul e încă disponibil.- Ce trebuie să fac exact?, intreabă omul.- Trebuie să le întâmpinați pe cliente, să le ajutați să se dezbrace și să se simtă confortabil, i-a răspuns domnișoara. De asemenea, trebuie să le ungeți cu uleiuri plăcut mirositoare, să vă ocupați de muzică în surdină, lumânări parfumate și să le faceți masaj pe tot corpul.- Am înțeles, a răspuns bărbatul entuziasmat.- Dar trebuie să țineți cont că toate clientele noastre sunt modele care lucrează pentru diferite case de modă și e nevoie de discreție totală, l-a atenționat domnișoara.- Desigur, nicio problemă, a asigurat bărbatul.- Perfect, atunci completați această cerere și prezentați-vă la interviu în Oradea.- În Oradea? Dar am înțeles că postul e pentru Timișoara, a întrebat bărbatul surprins.- Așa este, dar acolo e coada.

    RăspundețiȘtergere