vineri, 4 septembrie 2020

S-a jucat 5 la 5 in balonul de la Cora

             Daca ieri, joi, capitanul Mitica ne anunta pe blog ca vom juca la Piata Chibrit, ploaia ne-a dat peste cap planurile si inventivul Mitica a aranjat sa jucam la Cora. Din pacate ne-am strans doar 10 oameni, din grupul fenomenului venind numai patru.Am jucat pe terenul din stanga la porti mai mici obtinute de Mitica de la administratorul terenului si instalate pe linia careurilor,fara mana, in urmatoarele formule:

            A. Vasea, Mitica, Hercule, Gabitrei, Ely.

            B. Tavi, Popica, Tolea, Sica, Andrei.

            Andrei a deschis scorul si Ely a egalat. Echipa A domina, dar nu inscria, Vasea irosind vreo doua pase si ceilalti abuzand de driblinguri. Mitica are ideea cu Vasea in poarta si el in aparare, intuind ca Ely, Hercule si Gabitrei oricum joaca mai mult intre ei.Formula da roade si scorul ajunge la 7-1, Vasea cu mana in dreptul inimii ca protectie, reuseste sa apere cateva mingi si sa nu ia gol.Ely se mai relaxeaza, adversarii incep sa marcheze reducand scorul pana la 5-7, se apasa din nou pe pedala si se face 10-5, apoi 11-5, scor final pentru echipa A.Ely a jucat foarte bine, dand cateva goluri de exceptie, secondat de Gabitrei si Hercule. Partenerii de intrecere au marcat prin Andrei, Tolea si Sica.

            A fost o miscare reusita si tonica, mai ales pentru invingatori. De data asta s-a lasat fara concluzii si fara hidratare.

            Pe vinerea urmatoare intr'un numar mai mare!

20 de comentarii:

  1. Esti formidabil grande Sile! Cred ca rapiditatea publicarii cronicii intra in top 3 all-times.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cred ca si Motanu a avut un rol in faptul ca s-a putut juca la Cora prin mobilizarea oamenilor, dar pacat ca tocmai el a lipsit, ceea ce Ely si Gabitrei i-au reprosat...
    Cu toate astea,eu va sfatuiesc sa cumparati "MOTAN"(centrale termice)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si totusi, MESSI ramane la Barcelona, casa lui!

    RăspundețiȘtergere
  4. B.

    Sotul catre sotie:
    - Ce idioata esti!
    - Bineinteles ca sunt idioata. Daca eram casatorita cu un doctor, eram doctorita!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un fan fără bilet5 sept. 2020, 16:45:00

    Vasea, mie să-mi spui cum a dat golurile Ely, a tras din poartă în poartă, a driblat toți adversarii, s-a mulțumit să dribleze toți adversarii sau i-a driblat și pe Adi și pe Mitică, Mitică a făcut vreun henț, a degajat vreo minge peste un balon mai mare, Andrei a înscris la colțul lung sau la colțul scurt, porțile alea mici au avut plase sau numai sacoșe goale, Adi a înscris din voleu sau stop și apoi șut cu latul lângă bară, Horeca a pus stop pe piept înainte de a șuta, s-a bucurat în stilu-i propriu după ce a înscris, tu ai ținut mâna la piept ca să te protejezi, ca să nu faci henț sau fiindcă în momentele alea se intona imnul, ai mai aflat ceva de Dudu Georgescu, cred că mai ai multe goluri avans din moment ce
    te-au lăsat băieții să stai în poartă, cum ai luat golurile, printre picioare sau printre mâini, ce crezi Găbiță ar fi apărat mingiile alea, dar Vlad, Sică a dat vreun gol la vinclu sau toate au fost la firul ierbii, Tavi câte assist-uri a dat, Tolea a plonjat la vreo minge sau a arat tot terenul ca de obicei ? Mie să-mi spui sincer, să nu mă minți, eu vreau să știu exact, lucrez intens la clasamentele sfârșitului de an, cel mai frumos gol, cel mai bun jucător, cel mai bun fundaș, cel mai bun curaș, cel mai bun portar, etc. Eu am venit la meci dar nu m-a lăsat portarul să intru, a zis că nu am aiură de fotbalist (aveam țigara în mâna stângă și berea în cea dreaptă) iar pt. spectatori accesul este interzis, am înțeles de la tine că mai nou nici pisicile nu mai au voie în balon, dar guvizii, guvizii au voie, au montat plăcuțe din alea de plastic care cică îi lasă pe uscat, îi pocnește în cap și îi adoarme pe pajiște ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Din toate cate ceva, maestre "Fanus Neagu", ai intuit bine...

      Ștergere
  6. B.

    -Iubitule, de la unu la zece cat ma iubesti?
    -Iubito, de la unu la zece te iubesc foarte mult, dar de la unsprezece ies cu baietii la o bere.

    RăspundețiȘtergere
  7. B.

    Doi ardeleni se suie intr-un tren ca sa se intoarca acasa. Dupa vreo ora de mers, parca incep sa banuiasca ca au gresit trenul. Cand vine controlorul, unul din ei isi face curaj si-l intreaba:
    - Domnule, nu te supara, trenul asta ma duce la Cluj?
    - Nu. Dupa cateva momente de tacere, al doilea ardelean intreaba:
    - Dar pe mine?

    RăspundețiȘtergere
  8. B.

    Un doctor se adreseaza unui betiv:
    -Daca mai bei iti scurtezi singur viata!
    Betivanul se lumineaza la fata:
    -Doctore, sa stii ca ai mare dreptate! Eu intr-o zi n-am baut deloc si asa lunga mi-a parut ziua...

    RăspundețiȘtergere
  9. Orice antrenor am avea,naționala tot cu curu-n poartă sfarseste jocul.N-ai cu cine,mă,niste tarani !

    RăspundețiȘtergere
  10. B.

    - Doctore, am aceasta problema la ochiul drept, clipesc intr-una, incontrolabil.
    - Nu-i nimic grav, e doar de la stres, cu o simpla aspirina iti trece.
    - Stiu asta, dar toti farmacistii, cand le cer aspirina clipind asa, imi dau prezervative

    RăspundețiȘtergere
  11. B.

    Un om merge la medic sa vada cum sta cu analizele.
    Doctorul:
    - Domnule am 2 vesti, una buna alta rea. Cea rea e ca ti s-au micsorat plamanii de la fumat. Iar cea buna, acum are loc ficatul!

    RăspundețiȘtergere
  12. B.

    - Tu cum il rasfeti pe sotul tau?
    - Cateodata tac.

    RăspundețiȘtergere
  13. B.

    In aprilie, la 400 de cazuri pe zi, nu mai gaseai faina. Azi, la 1000 de cazuri, nu mai gasesti loc la Mamaia!

    RăspundețiȘtergere
  14. B.
    Merge Bula la un magazin alimentar si intreaba:
    -Buna ziua, fiti amabila, aveti paine?
    -Da avem, de care doriti?
    -Pai, aveti de mai multe feluri?
    -Da, de azi, de ieri si de alaltaieri.
    -Bineinteles ca doresc una de azi!
    -Reveniti, va rog, peste 2 zile!


    RăspundețiȘtergere