luni, 3 februarie 2020

Un meci in care scorul n-a mai contat la un moment dat...

             Asteptarea unei iluzorii cronici din partea oricarui participant la fenomenul deziuacincea s-a finalizat cu hotararea de a o scrie eu din nou; dumnezeu e sus si vede.
            Vineri, pe o zi primavaratica, parca n-am fi la sfarsitul lui ianuarie, ne-am strans pe terenul din dr. spate 17 amatori de o miscare usoara, fara Gabita, retinut  de afacerea sa. Oficiile de formare a echipelor au revenit lui Ely si Mitica; de remarcat ca cei din cartier au venit cu toata oastea de sase participanti, care trebuia sparta in doua, 3 cu 3.Dupa mai multe incercari, cu diverse permutari s-a ajuns la o intelegere.
            Ech.E. Luci, Bebe,Motanu, Doru-Bete, Tavi,Hercule, China, Ely, Vasea.
            Ech.M.Nelu-Bronson, Gaby, Bogdan, Popica,Mitica, Gabitrei, Cristi, Andrei.
          Inca de la inceput, Popica a inceput sa vocifereze nemultumit, numai el stie de ce si pe ce, deranjandu-si mai ales  propriii sai coechiperi, i s-a propus sa schimbe echipa, a refuzat si a zbughit-o in atac. Cristi deschide scorul, Doru-Bete egaleaza la o aparitie surprinzatoare in careul advers(cronicarul a avut initial impresia ca Popica si-a dat autgol).In continuare ech.E pune stapanire pe joc, mai ales prin sarjele duo-ului China-Ely, ducand scorul la 9-3. De remarcat ca primele 6 goluri au fost marcate de sase jucatori diferiti: dupa golul lui Bete a marcat Hercule, apoi Tavi(cu soldul dupa pasa lui Vasea), Ely, Vasea, China.Pana la noua, au mai inscris Hercule si Vasea de doua ori. La ceilalti au mai marcat Gabitrei din penalti si parca Andrei. La scorul de 9-3 Vasea trece dincolo si practic nu prea se mai implica, mai ales dupa ce paseaza lui Popica si acesta suteaza in fata lui Vasea, bine ca n-a fost in zona inimii.Scorul nu prea mai conta, se marcau goluri de ambele parti, eu cel putin n-am mai tinut socoteala, am intrebat la final pe mai multi cat a fost scorul si niciunul nu stia exact, numai Mitica zice ca a fost 12-8, cu toate ca ceilalti considera ca a fost mult mai mare.Oricum nu mai avea importanta din moment ce echipa lui Ely a fost net superioara.Au mai inscris Ely cu China(multe), respectiv Popica, Mitica si cei trei din cartier. De data asta Mitica a certificat ca Vasea a marcat 3 goluri.
            Dupa meci ne-am strans 10 insi pe pajiste unde am fost cinstiti de Bronson pentru cei 77de ani si de Gabitrei, multumim la ambii(sic) amandoi ca sa zic asa.

14 comentarii:

  1. Trebuie remarcata evolutia buna a celor doi portari, Luci si Nelu, mai ales a primului.
    Sub posibilitatile lor, Andrei si Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nici la comentarii nu va inghesuiti, hai sa va destind cu un banc.

    Un vanator intra intr-un magazin de specialitate si intreaba:

    - Aveti pantaloni de camuflaj?

    - Avem, domnule, dar nu-i gasim!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancul zilei: Prima dată...

    Un tip cam pămpălău se duce și el la bordel ca să cunoască niscaiva femei ușoare:
    - Ești nervos, dragul meu? il intreabă una.
    - Da, sunt puțin.
    - E prima dată pentru tine?
    - Nuuu ... am mai fost nervos și înainte ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Sile, uimitorule!, fara tine nimic nu misca. Toti este morti de ocupati. Aoleuu, nu-mi vine sa cred, zau asa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bancul zilei: Feminismul înțeles de bărbați

    Gheorghe il suna pe Ion:

    - Ioane, e normal sa am sotie si sa gatesc eu?

    - Nu-i normal ma ... Da' ea ce face?

    - Taie lemne ...

    RăspundețiȘtergere
  6. B.

    Doi indivizi dormeau pe o banca in parc. Se apropie politistul comunitar:

    - Ce faceti aici?

    - Pai eu nu am casa, nu am serviciu, asa ca dorm aici!

    - Si tu?

    - La el, in vizita!

    RăspundețiȘtergere
  7. Maine nu este loc in baloane, sunt la pamant. Chiar daca se umfla, intra copiii. Afara e zapada multa, trebuie curatata, vedem la fata locului la ora 3. Am vorbit si la Cora, este inchiriat tot de copii de la 3 la 7.

    RăspundețiȘtergere
  8. Maine nu va deranjez, asa ca rog pe cel care va scrii cronica sa se autodenunte pe blog astazi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancul zilei: Deosebirea dintre nenorocire și catastrofă


    Doi tipi discută:

    - Ştii care-i deosebirea dintre nenorocire şi catastrofă?

    - Dar ce, nu-i acelaşi lucru?

    - A, nu! Să-ţi dau un exemplu. Ştii candelabrul ăla uriaş de cristal din Camera Deputaţilor? Dacă ar cădea peste politicieni, ar fi o catastrofă, nu?

    - Da, şi?

    - Nenorocirea e că nu cade…

    RăspundețiȘtergere
  10. Scurtă erată.
    Scorul a fost cum spune Mitică, sau chiar mai strâns, dar asta după ce cei 3 băieți s-au plictisit și au încheiat antrenamentul cu publicul aflat ocazional pe dreptunghiul verde. Oricum niciun cronicar nu știe în general care e scorul, sau știe dar îl mai ajusteazâ de la sine, oricum nu prea are importanță deși, din păcate, ieșirile la iarbă uscată se fac tocmai din cauza scorului.
    Găbiță nu a lipsit pt. afacerea lui ci pt. afacerea mea, sau și a mea. Eu l-am învoit și l-am trimis să dea probe de joc la Inter și Galata de la care aveam oferte bune și comisionul baban. Din păcate nu a trecut testele, un răuvoitor se pare că i-a comunicat că în agronomie, fără plug și fără sapă, trei colegi de-ai lui fac un antrenament reușit cu public, ceea ce se pare că l-a afectat destul de serios. Totuși, ghetele lui fermecate au reușit un transfer spectaculos, pe trei ani, la Ludogoreț. În primul an vor fi purtați cu mare succes de C. Keșeru, ulterior acesta îi va lăsa, fără să-i aerisească, lui Mitriță pt. schimb de experiență cu aliații noștri. Mitriță va prinde naționala de handbal feminin la înghesuială, dar nu și europenele, ghetele fiind pe alt continent. În fine, în al treilea an ghetele vor fi încălțate de un băiat foarte tăcut (Adi, dar nu Hercule) care este ferm convins că va fi titular de bază la Olimpiada de old-boys organizată la Crevedia special pt. rațele suferinde ce au inhalat prea mult mac-mac. Eu le urez multă baftă, ghetelor, căci despre ele vorbeam.
    Propun să candidăm la primărie, dar până atunci, ca angajați specialiști de mare valoare europeană, hai să luăm exemplu de la șoimii patriei și să curățăm noi zăpada, doar e interesul nostru, mă rog, banul e al lor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vasea 5 goluri, cronica unde e ? Bașca retuș la purtate. Scriu eu cronica. La ora 9,,,,

    RăspundețiȘtergere
  12. Bancul zilei: Un pacient se prezintă la medicul de familie

    Un pacient se prezintă la medicul de familie. Doctorul de familie îl întreabă ce s-a întâmplat și pacientul îi răspunde:

    – Domnule doctor, eu am o problemă foarte neplăcută și anume:

    În fiecare dimineață, dar știți cum?? exact la ora 5 dimineață, eu am scaun.

    – Dar unde vedeți dumneavoastră neplăcerea, îi răspunde doctorul. La mine vin pacienți care solicită rețete pentru a avea scaun în fiecare zi!

    Pacientul îi spune atunci:

    – Va cred, domnule doctor, dar știți… eu mă trezesc în fiecare dimineață după ora 7…

    RăspundețiȘtergere
  13. B. Politicianul și viscolul

    Viscol mare.

    Lumea se plânge de diverse pățanii: un acoperiș smuls, o creangă cazută peste mașină, gradina distrusa de grindină.

    Un politician se alătură vecinilor și le explică de ce a avut el parte: vântul puternic i-ar fi trântit o vilă în curte. În perfectă stare.

    RăspundețiȘtergere
  14. B.

    Profesoarea le spune intr-o dimineata elevilor:

    - Copii, cel care imi da primul un raspuns corect la intrebarea pe care o s-o formulez poate sa plece acasa.

    In secunda urmatoare, Ion isi arunca ghiozdanul pe fereastra.

    - Cine a facut asta? intreaba furioasa profesoara.

    - Eu, raspunde Ion. Ne vedem maine!

    RăspundețiȘtergere