luni, 24 februarie 2020

Doua meciuri intr-o ora

La alegerile facute de Gabi III si Ely cei 15 combatanti au fost repartizati astfel:
E Gabi III: Gaby - Tone (?), Stelica, Popica- Gabi III, Mitica, Andrei - Vasea.
E Ely : Doru - Bebe , Razvan, Tavi - Cristi, Ely, Bogdan.
Echipa lui GabI III a atacat in permanenta si profitand de omul in plus s-a distantat destul de repede la 4-0. Ei au combinat f. mult si astfel toti atacantii au marcat cate un gol, inclusiv acest Tone, care a fost surpriza meciului.
La adversari jocul se baza pe driblingurile lui Ely si deschiderea pe extrema a lui Cristi.Prea putin pt. a reusi ceva.
Razvan a sesizat diferenta mare de valoare si a propus o schimbare de jucator. S-a convenit la schimbarea Mitica cu Bebe si reluarea jocului de la 0-0.
Al doilea meci s-a desfasurat cam la fel, dar a fost mai echilibrat(a trecut si Vasea la E Ely). De altfel si evolutia scorului arata acest lucru: 0-2, 2-2, 2-3, 5-3 pt. echipa lui Gabi III.
La sfarsitul meciului s-a trecut la hidratare si comentarii ( a aparut si Nelu ).

12 comentarii:

  1. A fost o miscare placuta in aer liber, pe terenul din stg. spate.
    Am marcat si un gol din pasa lui Gabitrei si ca sa nu uit, Mitica i-a dat gol cu capu lui Gaby.

    RăspundețiȘtergere
  2. Trecerea lui Mitica in ech. lui Ely n-a rezolvat mare lucru si tot ech. lui Gabitrei s-a impus si in al doilea meci.
    De remarcat prestatia lui Gaby in poarta care a incasat doar 3 goluri, din care doua de la Ely(parca).

    RăspundețiȘtergere
  3. B.

    Astazi la supermarket am vazut o femeie care se chinuia sa parcheze o masina.

    - Vrei sa te ajut si s-o parchez eu? am intrebat-o politicos.
    - Nu, multumesc, mi-a raspuns.
    - Esti sigura? am intrebat-o din nou dupa 45 de minute cand am iesit de la cumparaturi.

    RăspundețiȘtergere
  4. sarmalele nesărate26 feb. 2020, 17:24:00

    Mitică, ai vorbit cu Ionuț, ne poate organiza un meci de retragere pt. Paul și Virgil ? Dacă da, când ? Eu am vorbit în principiu la telefon cu mutu și din contra, cu rățoi, au spus că sunt de acord să participe la meci, cu o singură condiție, să se interzică consumul de aspirine, ranitidină, scobutil, paracetamol, ibuprofen, ceapă, țuică, gogoșari în spațiul public, iar pe sticlele de vin să se pună etichete cu oameni care se sprijină de gard, borăsc și vorbesc ca la Vaslui.
    Numai să nu fie vinerea asta că sunt prognozate ploi, în balon nu avem loc, că nu ne ștergem pe picioare la intrare. Dar putem noi să punem mână de la mână, luăm un cort de nuntă, îl montăm între două cămine, un miel la proțap, o mămăligă la ceaun, o saramurică, să vedeți cum pică studentele de la etaj direct în balon.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din ultimele 25 de lovituri libere consecutive, RONALDO Cristiano n-a marcat niciun gol; oare ce sa insemne asta?!?

    RăspundețiȘtergere
  6. Bancul zilei: Olteanul aude de coronavirus

    Un oltean se întoarce de la spital, unde a auzit că un pacient a fost depistat cu coronavirus. Se întoarce înapoi în sat și se duce la gardul vecinului să-l întrebe:

    - Mă, vecine, tu ai coronavirus?

    Stă vecinul nostru și se gândește: dacă-i spun că am, îmi cere să-i dau; dacă-i spun că n-am, zice că nu-s om gospodar…După ce se gândește răspunde:

    - Am, dar numa’ puțin mi-o rămas pe fund.

    RăspundețiȘtergere
  7. Banc. Multumire

    -Salut Gheo!Te vad fericit azi.
    -Pai cum sa nu fiu, daca nevasta-mea mi-a zis ca sunt cel mai bun la PAT din tot satul.

    RăspundețiȘtergere
  8. Daca la 14nu ploua ne vedem.la 15 fix la teren afara

    RăspundețiȘtergere
  9. Dacă la 14,45 plouă ne vedem la 15,15 la o poștă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Gabitrei,te rog sa scrii ceva despre meciul de ieri, asa cum ai promis. Scrie aici la comentarii si eu o sa transfer sub forma de cronica.Merci!

    RăspundețiȘtergere
  11. Profesoara lui Bula pune intrebari:
    -Ce este verde si sare prin iarba?
    -Bula raspunde: - broasca.
    -Corect(spune profesoara) dar ar pute fi si un greiere.
    -Ce este maro si sare prin iarba?
    -Clasa raspunde - caprioara.
    -Corect dar ar pute fi si un cerb.
    Bula ridica mana si cere sa puna o intrebare.
    -Zi Bula.
    -Ce este tare cand se ia in gura, si moale si lipicioasa cand se scoate? Profesoara ii trage o pereche de palme, ofensata.
    -Corect, zice Bula, dar ar putea fi si o guma de mestecat.

    RăspundețiȘtergere
  12. E terminat si Messi.A fost frumos,dar,gata,a trecut.

    RăspundețiȘtergere