miercuri, 19 februarie 2020

Kăpitanu salvează cronicarii

Vineri, am avut echipa. n-am avut valoare, vorba lui MM. Este rusinoasa infringerea, tinind cont de echipele rezultate. Ne-a batut GABITA, nici el nu spera la inceputul meciului ca o sa-i fie asa usor. Scorul a fost 10-6 sau 7, cam asa. La infringerea noastra au contat mult interventiile lui BRONSON, care poate fi numit eroul meciului. Primele 15 minute au cam decis meciul, noi am avut citeva ocazii bune dar am ratat, dupa care am luat noi 3 goluri usoare si gata, s-a ajuns la un moment dat la scorul de 4-1. Daca luam noi avans de citeva goluri cred ca era alt meci. Tactic am gresit, nu am avut aparare, MOTANU a ramas cam singur si nu a avut ce face. Popicu a urcat cind nu avea nici un rost, trebuia sa stea linga MOTANU si era mult mai bine, se vedea. Asa, i-am ajutat pe adversari. Aveam pe CHINEZU, GABI 3, VASEA avansati, erau destui. Noi ne-am pripit, grabit si una-doua trageam la poarta cind puteam inca pasa. Am sutat mult pe linga poarta si in fundasi, iar cind prindeam poarta nu intrau, erau aparate. Ei au jucat cu 3 fundasi, noi cu un unul fix, sa zic asa. Sa nu mai zic ca de vreo 2 ori am fost prinsi pe contraatac, pe niste pase gresite de la mijloc si a fost o formalitate pentru GABITA, CRISTI SA MARCHEZE. De laudat este si CRISTI, care a prins o zi buna, a alergat, s-a demarcat bine, ne-a pierdut pe drum, de fapt nici nu prea a fost tinut. DACA alta data mai dadea cu mingea in gard, se pierdea in driblinguri, acu chiar a fost alceva. Deci pe final e clar, noi am prins o zi mai slaba, GABITA, CRISTI au fost in bulan, asta e. Noi am jucat precum FCSB, deci se intimpla si la case mai mari. Acu, vorba lui HAGI, o sa vedem, o sa analizam, o sa muncim mai mult si o sa cistigam.

9 comentarii:

  1. Cred ca am fost prinsi pe contaatac de vreo 9 ori(ca sa rimeze-dar eu stiu cel putin 4 faze cand am fost 1-2).
    Noua nu ne-a intrat nimic, dar mie mi-au intrat aproape toate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ca te-ai trezit la timp capitane si ai salvat cronica meciului de vineri 14 febr. 2020.
    Cateva completari:
    -Gabita si Gabitrei au ales:
    E1 Nelu- Bronson(f.bun), Bebe, Doru-Bete,Tavi(2 pase de gol),Bogdan,Cristi(in sut), Gabita(factotum, combinatii reusite cu Cristi).
    E2 Luci, Motanu(ramas singur in aparare, de multe ori),Popica( inter, mai mult ratacitor),Mitica, China, Gabitrei, Vasea.
    -Scorul a fost 10-6 pentru E1;s-a trecut prin 4-1, 4-3, 8-4.
    -Autorii golurilor:Gabita 5g, China 4g si Tavi1gol, respectiv Gabitrei 3g, China 2g si Vasea 1g. Daca am gresit rectificati.
    -S-a jucat afara pe terenul din dr. spate, curatat de zapada, chiar uscat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bancul zilei: Blonda angajată la circ

    La circ se dă anunţ că se angajează dresor de lei. Se prezintă un tip şi o tipă bine dotată. Directorul:

    - S-o lăsăm pe domnişoara mai întâi… Şi adaugă apoi către îngrijitor:

    - Bagă mă leul ăla abia primit din Bengal.

    Tânăra se duce în arenă, leul intră şi el, ea nu-l slăbeşte o clipă din ochi şi începe să se dezbrace. Goală puşcă se aşează în fund, desface picioarele, şi, cu degetul arătător cheamă leul către ea. Leul se apropie şi începe să-i lingă tălpile. Tânăra adresează leului câteva sunete necunoscute. Leul începe să o lingă pe picioare, din ce în ce mai sus, până ce ajunge „acolo”, unde se pune pe lins serios.

    În extaz, directorul circului îl întreabă pe celălalt candidat:

    - Ia zi, tu poţi să faci aşa ceva?

    - Sigur că da, numai scoateţi leul ăla din arenă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa si reconfortanta victoria Simonei Halep in fata lui Sabalenka, 3-6,6-2, 6-2!
    Felicitari si hai SIMONA mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  5. B.

    Oftalmologul, catre pacient:

    - Citeste aceste litere.

    - Nu pot.

    - Dragul meu, esti miop!

    - Offf! N-a fost destul ca-s analfabet, acuma mai sunt si miop.

    RăspundețiȘtergere
  6. Erata: Imi cer scuze capitanului Mitica ca i-am "mancat" golul marcat vinerea trecuta; asadar Mitica a marcat un gol, iar Tavi n-a marcat, a ramas cu cele doua pase de gol date lui Gabita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Calificare superba in finala de la Dubai, 6-2, 6-0 in dauna J. Brady.
    Felicitari SIMONA, inca o victorie si gata!

    RăspundețiȘtergere
  8. B.

    Un preot catolic, un pastor reformat si un rabin vor sa afle care e cel mai bun in meseria sa. Se duc in padure, isi aleg cate un urs si incearca sa-l converteasca.

    Ulterior, catolicul povesteste:

    - Am gasit un urs, i-am citit Catehismul si l-am stropit cu agheasma. Saptamana viitoare il astept la impartasanie.

    - Am gasit un urs si i-am tinut o predica din invataturile Domnului. M-a lasat sa-l botez, zice si pastorul.

    Cei doi privesc apoi spre rabin, care zacea pe o targa, infasurat in bandaje.

    - Poate ca nu ar fi trebuit sa incep cu circumcizia, zice acesta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Dupa un meci epic, Simona castiga a doua oara la Dubai si uite asa, cu acest titlu se facura 20!
    Felicitari SIMONA HALEP si la mai multe trofee!

    RăspundețiȘtergere