vineri, 27 ianuarie 2017

Minicronica etapei din 20 ianuarie 2017 la care nu am participat...

            Daca tot n-am fost la acest meci m-am gandit sa scriu cateva randuri ca sa ramana ceva consemnat despre aceasta etapa, mai ales ca dintre toti participantii nu s-a obosit niciunul sa spuna ceva.
            Pe surse,e adevarat ca nu din trei surse,am aflat ca totusi s-a jucat tot in cortul din Giulesti si ca au fost 14 oameni prezenti.
            Se spune ca Ely a jucat impreuna cu Gabitrei, Motanu si altii.
            Dincolo, Gabita a facut echipa cu Mitica,Gaby-mare, Stelica etc.
            Ar mai fi fost prezenti: Lucica, Bebe, Tavi, Bogdan, un tip adus de Gabitrei care a fost si data trecuta si inca doi.
            Scorul ar fi fost 9-8 pentru echipa Motanului care s-a carat din motive neelucidate.
            Asa sa ne ajute Dumnezeu!
                               P.S. In Agronomie s-au inaltat baloanele?

3 comentarii:

  1. Cei doi lipsa la apel au fost POPICA aproape sigur si Bete-probabil.Popica ar fi jucat la invinsi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ave Vasea! Azi ne vedem? Eu ma bag! La ora 15-29 sunt la usa balonului! Ole-ola!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici astăzi sa nu contați pe prezenta mea! Sunt in refacere, prin calusare. Scuza-ma, te rog, Mitica. Am spus ca vin dar e prea riscant. Sper sa ne vedem vinerea viitoare.

    RăspundețiȘtergere