sâmbătă, 21 mai 2016

Un set la zero, conform asteptarilor, urmat de o repriza a cronicarului

            O noua zi de fotbaldeziuacincea cu vreme buna si cu 12 combatanti stransi destul de greu si cu Virgil, 13, venit ceva mai tarziu, dar si cu cele doua terenuri din fata complet libere spre surprinderea noastra. Am jucat pe terenul mic.
            Inainte de a scrie despre fotbal, vreau sa spun ca ma ingrijoreaza starea de sanatate a lui Ely; acum cativa ani cand a venit prima oara la fotbal mi-a spus ca are probleme la coloana si eu l-am sfatuit sa mearga la medic; de catva timp are dureri in zona inghinala si de asemenea l-am indemnat sa se duca la medic si sa aiba o discutie si cu Tavi care a avut o interventie chirurgicala in acea zona, ieri a avut doua momente cand s-a sufocat pe teren, ii batea inima cu putere si a parasit terenul. Toate astea arata ca el are probleme si nu prea le constientizeaza, e prea tanar si ar fi pacat sa aiba de suferit nelandu-le in seama...
             Experimentul lui Tavi cu "tacutii". Miticul nostru, in lipsa unui jucator de talia lui Ely, a tot evitat sa faca alegeri cu acesta, sperand ca va juca in aceeasi echipa cu el, ceea ce s-a si intamplat dupa interventia lui Tavi cu propunerea de a face echipa "tacutilor" contra celorlalti asta in teorie,caci in practica a cam fost echipa celor mai slabi versus echipa celor valorosi.
            Asadar, Tacutii: Nelu-Bronson,Bogdan,Bete,Virgil, Gaby(venit din proprie initiativa pentru un oarecare echilibru), Tavi, Vasea.
                     Valorosii: Bebe, Motanu,Stelica, Popica, Mitica si Ely
            Contrar asteptarilor, pe fondul unei abordari mai superficiale din partea "valorosilor", "tacutii" au dominat la inceput si au ratat cateva ocazii, dupa care primii s-au impus incet, dar sigur, Ely marcand 3 goluri consecutiv din apropiere, doua printre picioarele lui Bronson, apoi o baga si Popica, iarasi Ely cu una boaba, pentru ca Mitica sa inchida setul la 6-0.
            Dupa esecul previzibil al experimentului cu "tacutii"(poate ca unul din sapte-opt meciuri se poate castiga si asa) se trece la asa zise alegeri "libere" intre Ely si Mitica, primul, galant, il lasa pe Miticuta sa-si aleaga 3 oameni, rezultand:
                E1. Bete, Bebe, Stelica, Virgil, Ely, Vasea.
                E2. Nelu-Bronson, Tavi, Motanu, Gaby, Mitica, Popica, Bogdan.
            Prima echipa domina si dupa o actiune pe stanga a lui Ely, acesta paseaza spre Vasea, dar se interpune pe traiectorie Gaby si mingea se duce-n bara pe coltul lung, de unde deviaza in nefericitul portar-Nelu si din el intra usurel in poarta.De aici incolo intra in actiune Vasea care inscrie de trei ori spre disperarea partenerilor de intrecere, mai ales a lui Tavi. Dupa un prim gol, sa-i zicem normal, urmeaza al doilea, care-l deruteaza complet pe Tavi: Bebe arunca o minge in careu care-l depaseste pe Tavi si vulpoiul de Vasea marcheaza cu omoplatul stanga spate in poarta lui Bronson.La acest scor de 3-0, Ely paraseste terenul cu probleme de respiratie, parca se sufoca si pentru a compensa intr'un fel plecarea lui, Bogdan trece la echipa bravului Bete care face minuni intre buturi, din acest moment jucandu-se practic la o singura poarta .Si totusi...urmeaza un penalti clar pe care-l transforma precis Prof>Bete, chiar de doua ori, c-asa au vrut partenerii. Intr'un moment de ragaz al apararii, Bebe mai trimite o centrare lunga si d'l Vasea reia fulgerator cu capul in vinclul portii aparate de Tavi, de astadata. Si uite asa se facu de 5-0 si ne cam pregateam sa parasim arena deoarece timpul se cam scursese, dar "adversarii" nostri insista sa continuam si pe fondul oboselii noastre incep sa apara si golurile din greseli, bomboana pe coliva punand-o Bogdan care si-o baga-n poarta si scorul se face 5-5.Consider ca neatentia generala de la golul lui Tavi a contribuit in mare masura la stabilirea scorului final. Sunt convins ca cel putin doi  "baieti" de la partenerii nostri de intrecere ar fi parasit terenul intr'o situatie similara, inainte de a fi egalati, c-asa-i in fotbal!
            Campion la tipat-urlat e Motanu, iar la reprosuri aproape fara pauza e Popica.Dupa un repros-urlatura se mai scapa si cate o injuratura, dovada ca iar am fost "invitati" sa mergem in spate departe de oameni...
            Am cam exagerat cu prelungirea jocului deoarece ma dor toate cele.
            La concluzii, pe pajistea englezeasca, inghesuiala mare, in afara lui Ely fiind prezenti toti cei 12 consumatori-de data aceasta, dovada ca ne-am despartit prieteni.
          PS Daca pe cineva din cercul nostru il(o) cheama Constantin sau Elena, La multi ani!

52 de comentarii:

  1. Chiar daca nu te cheama C-tin sa traiesti multi ani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Setul a facut parte dintr-un ”test de laborator” in vederea depistarii punctelor sensibile ale echipei-concept. Concluzia a fost ca trebuie sa inscri primul si asta cat mai repede. Daca se intampla asa meciul e deschis oricarui rezultat. Ambitia, increderea si combativitatea tacutilor, amplificate exponential, pot sa compenseze orice formula a celorlalti (valorosii-cum ii numeste Sile). Din pacate tacutii au dominat prima parte, au ratat, de cateva ori au avut si ghinion si astfel toate astea s-au razbunat intr-un final.
    Sile, vezi ca domn profesor Doru a jucat la tacuti si Stelica la valorosi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Meciul doi a fost de pomina, de la 5-0 la 5-5. Intr-adevar, echipa E1 trebuie felicitata deoarece a combatut cu fair-play pana la final, chiar si atunci cand evolutia scorului incepea sa fie dezastruasa pentru ei, adica de la 5-0 la 5-1, 5-2,5-3,5-4. La acest scor au mai acceptat sa se mai joace pana se da primul gol. Si l-au incasat si pe cel de 5-5. Cu ghinion (ma refer la situatia in care a fost Bogdan) dar l-au incasat si astfel n-au mai castigat. Chiar si asa, faptele de arme ale lui Vasea nu pot fi umbrita. Atat timp cat energia i-a pulsat prin tot corpul a marcat spectaculos cu lovituri imparabile aplicate cu toate partile corpului, desigur cele admise de regulament (fara maini), adica picior, cap, ceafa-spinare. A fost in zi fasta, asta e adevarul! Ave, Sile!

    Felicitari si pentru Virgil care s-a autodepasit in tot ce a facut. Revenit dupa vreo doua luni de absenta a jucat extraordinar in aparare, dar imi amintesc ca a avut si vreo doua incursiuni in fata, la una dribland extraordinar de frumos si eficient vreo trei jucatori din echipa E2. Ave!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vasea imi pare rau ca trebuie sa te dezamagesc dar iti arogi niste merite ceva mai mari decat in realitate la golurile date
    din degajarile mele precise, pe toata lungimea terenului, tu ai
    avut marele merit ca erai pe directia lor si au deviat din tine in porta. Ai uitat sa mentionezi ca la al doilea gol te-am si atentionat "Vasea mai joci?" cand ai ridicat capul mingea a ricosat din tine in poarta. La primul gol tot asa pasa a fost precisa dar nu ai dat cu capul ci s-a lovit mingea de tine ricosand in plasa. Tin sa te informez pa aceasta cale
    ca ambele au fost 'pase intentionate' pe om si nu la brodeala.
    Dupa cum am mai spus la a doua a trebuit te anunt ca iti voi
    pasa ca tu nu te uitai la mine. Nu inseamna ca nu imi retrag
    urarea de la primul comentariu, dar nu-mi pica bine sa fie
    denaturata evidenta. nu vreau sa mai intru in alte comentarii
    ca nu asta a fost intentia prezentei. Am apreciat pozitiv fap-
    tul ca te-ai bagat la cronica cand altii nu s-au inghesuit.
    Sunt de acord ca oamenii sunt subiectivi, dar ar trebui sa fie
    intre anumite limite. Eu imi dau seama ca nu mai joc ce jucam
    odata, dar ma bucur cand vad ca altii de varsta apropiata de a
    mea joaca de la meci la meci mai bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bebe iti multumesc pentru mingile,ca pase nu pot sa le numesc,mingi foarte precise de altfel si daca tu crezi ca acestea pur si simplu s-au lovit de mine si culmea s-au mai dus si in poarta sub forma de gol, atunci te las in gandirea ta...Daca ti-amintesti, acum un an sau chiar doi, jucam in balon si de asemenea mi-ai servit cateva mingi lungi din care am marcat.

      Ștergere
  5. Oda prostanacilor22 mai 2016, 22:44:00

    Constat ca ai de joaca cel mai prost vorbesc si cel mai mult. Vasea e baiat bun, dar sare mingea din el ca din gard, daca nu ma credeti puneti-l sa faca un stop, reuseste maximum unul din cinci. Bebe e acelasi carcotas, gata sa reproseze oricui la cea mai mica greseala, iar in teren trebuie sa-l pui cu mana si sa-i amintesti unde sa stea. Astia doi mai au macar scuza varstei, dar Tavi ii intrece: rasfatat, neglijent, de multe ori apatic,mu tine omul nici postul pe care "joaca", capos, neconcentrat la joc, pacat de el ca in afara terenului e un tip ok. In rest, Mitica cel milog vrea sa bata cu orice pret, era fericit cu primele echipe. Motanu a avut si el un meci in care a tacut, dar e sisi in continuare, Stelica taranusul se supara cand ia bataie, de la Bogdan nu poti sa ai pretentii. Baieti buni, ce mai!
    Si pentru cei ce se impiedica numarand, in meciul doi n-a fost niciodata 5-0.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu ce se intampla cu mn...nu ma simt prea bn.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am niste dureri foarte mari din cauza coloanei .....da nu ma pot lasa iubesc fotbalu daca nu aveam probleme cu spatele.....ar fi fost minunat.Da asta e in viata nu poti schimba niste lucruri asa a fost sa fie da jur eu nu sunt genu sa ma plang da altu nici nu se ridica din pat la durerile pe care eu le am.

    RăspundețiȘtergere
  8. Va respect foarte mult si chiar sunteti de apreciat...mai gresesc si eu da nu o fac cu intentie doar ca uneori nu ma pot controla si chiar imi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  9. Deja durerile se duc catre zona intima .....si chiar mie teama de accest lucru sper sa fie bn da nu prea cred asta mi.e si frica sa ma duc la doctor

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. Va respect foarte mult si chiar sunteti de apreciat...mai gresesc si eu da nu o fac cu intentie doar ca uneori nu ma pot controla si chiar imi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. @Elly: poate ar fi bine să te oprești vreo lună din toate meciurile tale săptămânale și să-ți evaluezi atunci starea generală. Poate nu sunt cel mai indicat să vorbesc, dar măcar știu ce înseamnă să nu te poți abține. Cumva trebuie să reușești. Nu-mi dau seama ce înseamnă să mergi la medic, că dacă ai terminat cu școala nu mai ești asigurat și te pun ăștia să plătești.

    @Vasea: cred că la pasele ”nebrodate” ale lui Bebe trebuia să bagi și tu o foarfecă, un plonjon ceva, nu doar o simplă deviere, că așa banalizezi fazele! :)

    @all: bravo că ați negociat finalul și nu s-a mai terminat meciul arbitrar!

    RăspundețiȘtergere
  14. Bebe se supara si cand bagi gol din pasele lui si cand le ratezi ! D-zeu sa-l mai inteleaga.Lasati-l in pace ca se supara si numai avem cu cine plati terenul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Mitica Drag(omir)23 mai 2016, 10:11:00

    Ce a spus Ely de a fost cenzurat ? Nu-l multumeste prima de joc ?

    RăspundețiȘtergere
  16. Ma bucur, vorba vine,ca noaptea a fost un sfetnic bun si Ely a reactionat si poate acorda atentia necesara sanatatii sale.
    @Oda prostanacilor:este clar ca el este cel mai bun, dar sa fie atent cu "o-da",s-ar putea sa o si ia de la toti prostanacii...

    RăspundețiȘtergere
  17. "Men sana in corpore barosano".
    Adica, sa traduc, cum cere nara autorul Pope: cine da cu barosu' e men si bea sana.

    RăspundețiȘtergere
  18. Popicule cit de nesimtit, neam prost sa fii sa scrii de mine si de altii cind tu esti praf . La taxa de teren m-ai rugat cu ochii in lacrimi sa-ti las 3 lei de o bere sa nu bei apa de la vestiar, sau sa nu pleci acasa sa mai stai cu noi, oricum nu te mai lipesti de nimeni de o bere. ITI PROMIT CA AI DE ALES DEACUM, intre o ciorba la cantina si taxa terenului, inainte de meci tie SI BICICLISTULUI O SA VA CER PLATA TERENULUI nu aveti va uitati. E clar ca alegerea corecta pentru tine este cantina fata de fotbal unde 2 meciuri ai fost praf. LA meciul 2 la 3-o ai gresit la o pasa trimisa de mine, si de la mijlocul terenului ai pasat inapoi si am luat gol 4-o stii ca am spus de mai multe ori in meci de ce nu l-am luat pe BOGDAN, in locul tau. Vasea sa stii ca la primul meci i-am spus lui TAVI ca nu este in regula, dar a insistat mult si pe ELY la trimis la noi . Popicule prostanacii astia de care scrii tu te-au cinstit de ff multe ori , aici ai dreptate au gresit, dar au invatat, de fapt te-ai convins . LA MECIUL 2 EROU a fost BETE care a scos citeva goluri, cred ca dupa 3- o am jucat 15 -20 minute la o poarta dar BETE SCOTEA TOT. ELY trebuie sa faca un control medical ca nu este in regula deloc .

    RăspundețiȘtergere
  19. Este abdominabil ce se-ntampla!

    RăspundețiȘtergere
  20. Vasea adu-ti aminte ca la golul al doilea am strigat la tine:
    "Vasea mai joci?" deoarece atunci cand m-am uitat cui sa-i dau
    mingea tu erai neatent ai intors capul spre mine ti-am dat mingea repede, te-ai trezit cu ea in cap, de unde a ricosat in
    poarta. Faza s-a petrecut atat de repede incat unii au inceput
    sa rada de.... Nu vreau sa mai comentez si alte faze ale tale
    din meci ca sa nu te laud. Te las pe tine sa te autoapreciezi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Tocmai ce-am văzut la Neaţa că şi-a prezentat Dani echipa campioană. Coincidenţă, chiar aseară au avut meci în ultima etapă cu echipa noastră. A fost spectacol, 5-3 pentru ei, dar la 3-3 au avut bulan de goluri din devieri gen Bebe-Vasea! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Vasea e prietenul meu, dar gaina congelata mai mare nici c-am vazut. Si uite cine ne da trei goluri!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Bebe:da, amice, mi-amintesc perfect ca ai strigat la mine, m-am trezit brusc din neatentie si am lovit mingea cu capul direct in paianjen, nu ca m-am trezit cu mingea in cap, dar nu mai conteaza, important e ca a fost gol si chiar un gol frumos. nu inteleg ce vrei sa insinuezi...e adevarat ca au fost si goluri cand pur si simplu te loveste mingea si intra in poarta, chiar si in propria poarta, dar la acest gol nu se potriveste. Eu recunosc si am facut-o intotdeauna ca sunt printre cei mai putin dotati d.p.d.v.fotbalistic, dar din cand o mai si bag in poarta;asta e si gata cu polemica care nu foloseste la nimic!
    @Motanu:am niste prieteni de pus la rana. Te crezi si tu vreun cocos, dar fara creasta.Si ca sa fie pace,nu mi-asum niciun gol, vi le ofer fara regrete.
    @pt. toti:ne revedem vinerea viitoare fara ranchiuna.

    RăspundețiȘtergere
  24. :))nea vasea chiar gandeste jocul doar ca nu prea mai poate eu il apreciez si chiar uneori a dat niste goluri de senzatie bravo nea vasea tine.o tot asa :)

    RăspundețiȘtergere
  25. Ce poate să însemne Ely în antiteză cu Popii ! Eşti grozav (la Ely mă refer), dar să înveţi că unii dintre noi, chiar super afoni în materie, pot încerca să te ajute, măcar cu sfaturi, nu mai ţine în tine că dăunează la pensie. Popii, cu părere de rău, dar şi pe teren şi pe blog (sau bloc, sau condominiu) nu faci decât să jigneşti, Stelică are păcatele lui dar... Nu degeaba te iubeşte Mitică aşa mult.

    RăspundețiȘtergere
  26. Vasea sa fii iubit. Te-am intrebat daca iti amintesti sa mai fi avut vreo reusita in acest meci. Consider ca afirmatiile lui Elly si prietenul tau Razvan incheie orice litigiu, recunosc ca prostesc, intre noi. Sa vedem viitorul de partea cui va fi.
    dem

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bebica, viitorul nostru nu poate fi decat comun.

      Ștergere
  27. Bai idiotule sa-mi aduci cartela de metrou care ti-am dat-o la
    plecare ca mai avea calatorii si nu meriti sa te bucuri de ele. O duci greu dar iti meriti soarta ca esti spurcat la gura si toti te-au parasit si o sa te mai paraseasca. Amin.

    RăspundețiȘtergere
  28. Bai, daca ma suparati va bag in poezie si rad si curcile de voi.Vi s-a urcat democratia la cap ? Asa va purtati voi cu patronii ? Sa vad cine mai scoate o vorba sa-i pun oglinda-n ochi.Eu va bag in seama si voi o luati razna?

    RăspundețiȘtergere
  29. Constat ca n-aveti simtul umorului deloc.Ce ar fi acest blog, sau bloc cum vrea Bogdan, daca n-ar fi Popicu ? Cum ar arata vinerile fara marele Popicu ? Va spun tot eu, ca-s mai destept.Ar fi dezastru.Fara culoare, fara idei, fara sare si piper. Asa ca bucurati-va ca ma aveti printre voi si rugati-va sa nu dau curs insistentelor celor care ma implora sa ma alatur lor si sa joc in alta parte.V-ati plictisi de voi, si ati ramane cu ochii-n soare uitandu-va doar doar o veni cel de va facea zilele mai frumoase.
    Mitica,degeaba ma chinuiesc cu tine, n-ai minte sa sesizezi ca eu iti dau sansa sa te mandresti ca ai avut onoarea sa-i dai o bere celui care te poate tine cat traiesti pe mancare si bautura.Ce vina am eu, daca la jaful de carciuma unde mergeti voi nu se plateste decat cu lei tramvai.Eu nu sunt obisnuit ca voi sa port maruntis prin buzunare.Daca crezi ca-ti sunt dator, treci pe la casieria firmei mele sa-ti achit toate pretentiile tale.E valabil pentru toti acei care se considera in aceeasi situatie cu mititelu.Al vostru superior, Popicu.

    RăspundețiȘtergere
  30. Vreau sa facem putina analiza pe text, sa vedeti si voi cu cine stau de vorba.Astazi o sa va arat cum a trecut Bb prin scoala, ca gasca prin apa.E din categoria lui Cristi gaz.Trecem peste vocabularul de mahala pe cere-l foloseste si analizam gramatica pe care o maltrateaza in stilul agramatilor.Nu e singurul care procedeaza astfel, dar o sa va iau pe rand.Preopinentul se ratoieste, scriind asa cum vorbeste, fara sa puna semnele de punctuatie pe care ar fi trebuit sa invete sa foloseasca din clasele elementare.Asa ca, dupa "ba idiotule" trebuia pus obligatoriu virgula.Mai departe face alta mare greseala, cerandu-i, nu stiu cui, "sa-mi aduci cartela de metrou care ti-am dat-o la
    plecare" in loc de pe care ti-am dat-o la plecare. Trec peste lipsa altor virgule pe care ar fi trebuit sa le puna si ma opresc la "toti te-au parasit si o sa te mai paraseasca". Pai daca l-au parasit toti, cine mai poate sa-l paraseasca ?
    Cand citesc astfel de texte ma bate gandul sa-i adun pe toti cei certati cu limba romana si sa procedez ca Eminescu.

    RăspundețiȘtergere
  31. Popiputza mica, imi pare rau, dar ai fost eliminat la sex-average, din cauza de lipsa de fair play(ce-o mai fi si ala).

    RăspundețiȘtergere
  32. Daca ai fi facut tu cartea pe care am fac ut-o eu n-aim fi un amarat de tarabagiu care o duce de pe o zi pe alta. Nu te-am
    nominalizat findca prefer sa-ti uit numele dar initialele tot
    pot sa ti le dau P.M. Asta ca sa-ti arat cat esti de ingrat dupa ce ca esti paduche de n-ai bani nici de metrou. Cu toate ca eram certati, si suntem, cand ai inceput sa te milogesti
    m-am oferit sa-ti dau o cartela cu mai multe calatorii, ai luat-o si ulterior mi-ai multumit pe blog. Eu sunt neducat, agramat, neinstruit dar nu sunt nesimtit ca tine. Ai o parere
    exceptionala despre tine si fotbalul tau, toti icearca sa te aduca cu picioarele pe pamant tu tot infumurat si arogant ramai. Probabil ca intrand intr-un mediu cu care nu ai nici un fel de afinitate si tangenta nu te poti integra. O sa vezi ca tinand-o tot asa o sa te autoelimini. Nu vreau sa mai intru in
    alte aspecte, caci nu ma privesc direct, dar coroborate cu comportarea de la teren explica niste consecinte pe care le suporti pe buna dreptate. Dumnezeu fie cu tine Luminatia si
    Sanctitatea Ta. Amin.

    RăspundețiȘtergere
  33. Dupa alte calitati indubitabile pe care le ai esti si papagal.
    Sunt idiot deoarece accept sa stau in acelasi colectiv cu tine,
    nu o fac de dragul tau ci datorita faptului ca nu am alta vari-anta si fiindca prietenii prefera sa indure cu masochism prezenta ta in loc sa ia masuri radicale (a se vedea cazul
    Mese).

    RăspundețiȘtergere
  34. Daca n-ai fi tu, nici eu n-as fi eu
    N-as putea iubi, n-as fi iubit nici eu
    O lume as rascoli (o lume as rascoli)
    Ca sa te stiu, sa ma stii.
    Daca n-ai fi tu, nici eu n-as fi eu
    Fara nici un drum si fara Dumnezeu
    Dar poate te-as visa (dar poate te-as visa)
    Si-astepta sa apari undeva, candva.(de la sarmale).
    D-lor, ce-ati zice de o doza(sau duza?) de umor( cu "u" nu cu "o")?

    RăspundețiȘtergere
  35. Amintiri:
    Completari Regulament:
    1. reunirea Lotului la 14.45;
    2. desfasurarea meciului 15 - 17 (nu cunosc contractul, s-ar putea sa gresesc);
    3. abandonarea "competitiei" se sanctioneaza financiar, 20 lei+taxa de joc;
    4. distanta (zidul) fata de minge la diferite lovituri 3 pasi;
    5. cererea unui jucator, (out, fault..) se onoreza;
    6. nu se injura pe teren, nu se aduc jigniri combatantilor sanctiune 20 lei+taxa de joc lei;
    7. portarul nu poate prinde cu mana mingea de la un coechipier;
    8. hentul intentionat se pedepseste cu 5 min.eliminare;
    9. cine da mingea intentionat peste gard, nevricale,este eliminat 5 min.;
    10. portarul are dreptul sa joace mingea si sa o degajeze cu mana in/din perimetrul delimitat (careul);
    11. banii din sanctiuni vor avea ca destinatie echipament sportiv.

    Doru

    RăspundețiȘtergere
  36. Parca vad ca iar imi veniti cu dulcegarii de genul : "o noua zi buna de fotbal", mimimi, bla,bla bla.
    Mai bine stati acasa ca va uda ploaia si raciti.

    RăspundețiȘtergere
  37. Luci,cand apari cu fizicul tau impozant in Agronomie?!?

    RăspundețiȘtergere
  38. S-au primit reclamatii , ca deranjati procesul de instruire de la fata locului, iar tinerii care (nu se stie de ce) vin acolo, nu-si pot etala talentele (prea)ascunse.
    De asemenea, nu-si au locul si nici nu se potrivesc timpului, efuziuni de genul : " am avut orgasm cand am dat gol cu umarul", sau : "vai, m-am pisat pe mine cand am dat pasa aia".. Lasati efuziunile si treceti pe infuzii ( de tei,sunatoare,valeriana) mai potrivite varstei pe care va-mbatosati s-o ascundeti.
    Vasea, o sa caut(in stele) raspunsul la intrebarea ta, sa vad ce spun astrele.

    RăspundețiȘtergere
  39. A, vedeti ca mai e o infuzie, mai eficienta: coada soriceoaicei.

    RăspundețiȘtergere
  40. Ai un vechi prozelit in mine dar, din pacate, nu rezoneaza cu noi. Mai am o propunere: sa dam 10 lei de la inceput, urmand ca
    la sfarsit sa ne reglam conturile, asa inlaturand posibilitatea
    ca Mitica sa iasa mereu pe minus, dac e asa are dreptate sa se vaite ca nu-i ies banii. Ar trebui sa aplice sugestia lui Doru
    cu "statul de plata (tabelul)".La banii lui Mitik nu-i nici o
    problema.

    RăspundețiȘtergere
  41. Din pacate consecintele comportarii nesportive a unora, cu carente educationale grave: (INJUARATURI,MINGI IN TARII) sunt
    suportate de toti la gramada fara ca unii sa aiba vreo vina.

    RăspundețiȘtergere