sâmbătă, 13 iunie 2015

Meci strans, foarte disputat

          Premonitia mea ca ne vom strange destul de greu s-a adeverit; in cele din urma, cu chiu cu vai, ne-am adunat zece doritori de miscare, al 11-lea,adica Tavi, fiind blocat undeva in traficul bucurestean.Ne-am tot sucit si invartit ca ala in caldare, pana cand, in sfarsit, Mitica si Bete au facut pe "alegatorii"( adica cei care aleg)si au purces sa-si aleaga "supusii" rezultand:
          Echipa B.in formula, Bete, Motanu, Bogdan, Gabi si Vasea.
          Echipa M. formata din Popica, Bebe, Paul, Stelica si Mitica, urmand ca "vesnic intarziatul" Tavi sa joace, pe rand, la fiecare echipa.
          Despre meciul in sine n-ar fi prea multe de spus. Pentru cunoscatorii si mai ales pentru  participantii la fenomenul fotbalului de ziuacincea, vineri, 12 iunie 2015, a fost pentru prima data cand toti cei trei corifei,veritabili fotbalisti au lipsit in corpore de la intalnirea cu balonul. Este vorba despre Gabita care acum 13 ani, in 2002, pasea sfios pe gazonul natural din Agronomie, adus(nu de manuta) de seniorul Gabi, care, de altfel, ne-a si spus ca au trecut 13 ani de la eveniment. Apoi este vorba de Cata care ni s-a alaturat acum 7 ani, in 2008(sursa amicul Tavi) si de ultimul venit printre noi tanarul Ely, cu peste trei ani in urma, in februarie 2012, in plina iarna pe nameti cand nu prea puteam sa ne strangem de o miuta si fratele mai mare Claudiu l-a chemat pe praslea Ely, sursa blogul. Venirea lor a revigorat fenomenul si a ridicat calitatea prestatiei fotbalistice. Pacat ca din varii motive au inceput sa absenteze pe rand si vineri s-a petrecut "minunea", lipsind toti trei. Speram ca a fost o pura intamplare si incet, incet vor reveni toti pentru a duce fenomenul mai departe.
          Revenind la meci se poate afirma ca echipa B. a gestionat mai bine inceputul disputei, conducand cu 2-0 prin golurile reusite de Vasea si Motanu in urma unor combinatii in trei la care a mai participat(decisiv) si Gabi. Unde mai pui ca Vasea a primit o pasa f. buna de la Gabi, dar n-a reusit sa preia mingea si Motanu a inceput sa tipe si a mai scapat singur cu portarul care a intervenit. Pe fondul oboselii lui Vasea si nu numai, meciul se echilibreaza si Mitica reuseste sa egaleze la doi. La acest scor, Bete trece in atac si Vasea in poarta, luandu-i locul, apare in sfarsit si Tavi care va juca 20 de min. la echipa lui Mitica,trecand apoi la noi. Bete marcheaza si conducem din nou, Mitica egaleaza cu o minge deviata care ma pacaleste si se duce la colt, conducem din nou prin acelasi Bete, mai rateaza o ocazie monumentala Bogdan reluand din fata portii peste, dar suntem egalati din nou de Stelica. Bebe intra in poarta la ei,Bogdan la noi, Tavi trece la noi, fortam in atac si la a doua lovitura libera scoasa din careu, facem o schema cu Motanu la minge, Gabi putin in dreapta lui, Tavi in stanga in spatele zidului si Vasea in dreapta se infiltreaza si primeste pasa de la Motan si chiar daca loveste cam prost balonul, acesta ajunge la Tavi care inscrie luand din nou conducera cu 5-4. Pe fondul ratarilor noastre( 2 bare interioare, o bara la vinclu,cateva suturi de la distanta ale Motanului) , mult mai multe decat ale echipei lui Mitica care ne-a impuiat capul cu ratarea lui, se lupta la baioneta si Stelica egaleaza din nou. Incepe sa ploua putin mai serios ca pana atunci cand ne mai racorea cate o picatura, fapt care ne face sa punem capat intrecerii noastre sportive, mai ales ca era deja trecut de H5 si cum scorul era egal, a fost momentul cel mai bun sa incheiem.
          In concluzie, a fost o zi frumoasa pentru fotbal , de unde ne temeam de canicula, a venit deasupra un nor amenintator de ploaie care a mai scazut temperatura si a facut posibila mai usor miscarea noastra, iar dupa meci a si plouat. Pana la urma consider ca scorul final de 5-5 a fost echitabil tinand seama de disputa stransa din teren in lipsa celor trei care puteau face diferenta.
          Dupa meci, la masina , pe fondul unei mici iritari ale mele deranjat de ploaia care ma impiedica sa ma imbrac lejer, Motanu dispare ca "magaru'n ceata", la telefon ne-am lamurit ca a luat-o prin ploaie spre nea Nicu sau s-a suparat ca "vacaru pe sat", insa am inteles ca i-a trecut. In aceste conditii meteo nu m-am mai dus la nea Nicu si m-am integrat in colectiv , pe iarba sub pomi la o bere cu seminte, impreuna cu baietii, sase la numar si 3 la 3 din cele doua echipe, deci egalitate si aici. M-a mirat absenta lui Bebe, o fi avut el motive... Mitica era "f. suparat"pe Popica pe care ar fi vrut sa-l "impuste" in timpul meciului pt. randamentul sau f. slab, dar si-a dat seama ca n-avea pistol...
          PS   Atentie! Inainte de meci am fost anuntati de catre administratorul bazei ca saptamana viitoare, incepand de joi si pana sambata pana la ora 20, toate terenurile din Agronomie si Tineretului sunt ocupate de o competitie. Putem juca dupa ora 20, opt seara, dar sa-l anuntam.     

40 de comentarii:

  1. Va rog frumos sa stati la rand, nu va inghesuiti asa la comentarii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu chiu, cu vai am obtinut o remiza alba in Irlanda de Nord, care e mai buna decat o infrangere si care ne poate ajuta sa terminam grupa pe primele 2 locuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. la cum s-a jucat în seara asta, marinuș ar prinde naționala, dac-ar da mai puțin cu blend-a-med. siliboa ar avea și el șanse, doar dacă se prezintă cu trei zile înainte de meci, să aibă timp să se echipeze. bine că nu s-a-ntâlnit cu sofia loren în tinerețe, că rămânea săraca de ea virgină, până-și scotea musiu ostromentul. uite cine mă face la pariuri...

    mai multe, mâine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ce legatura e intre ostroment si pariuri?!?

      Ștergere
    2. cum zicea și cocoru, din poziție de victimă, e nașpa să te facă fraierii la pariuri. dacă te lasă vineri, să-mi amintești să te cinstesc.

      Ștergere
  4. Mitica o sa dea telefon joi la pranz. I-a promis Ionut ca ar putea sa ne programeze cu incepere de la ora 19,30-20,00. Ar fi bine ca cei amatori sa-si
    manifeste dorinta pe blog autonumerotandu-se pentru a sti daca incropim de o
    echipa. Eu ma inscriu cu nr. 1. Cine mai indrazneste sa-si dea numarul 2 si tot asa mai departe. In caz ca intervine ceva neprevazut o sa anunt in timp
    util in masura posibilitatii temporale. Ar mai fi ceva de discutat si anume posibilitatea de a muta activitatea mai spre seara doar pe perioada caniculara. Caci vinerea mai sunt meciuri seara la T.V. sa avem timp si de bere.

    RăspundețiȘtergere
  5. vineri a fost fix pe invers ca săptămâna trecută. de data asta n-am câștigat un meci pe care l-am fi meritat. n-am simțit deloc mingea, aveam impresia că dau bine și nu lua efect, probabil e vina mea. culmea, am prins două bare interioare de la distanță iar după una dintre ele am luat imediat gol pe contră. MONUMENTALĂ însă ratarea lui bogdan: pasă excelentă tavi, de pe extremă, nu prea tare, un pic peste firul ierbii, iar geniul pustiu e singur, nemarcat, la nici juma de metru de linia porții, poziție ultracentrală și dă peste și pe lângă. s-a revanșat însă, cu un gol luat de la stelică, de pe la vreo 15 metri. ăștia suntem, inclusiv subsemnatul, cu ăștia defilăm.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea pt. Motanu15 iun. 2015, 10:51:00

      Motane, referitor la minge, mai multi dintre noi ne-am plans ca este prea umflata; oricum, ca portar am simtit din plin duritatea balonului, de ma dor si acum mainile...

      Ștergere
    2. Sfatul medicului15 iun. 2015, 11:23:00

      Domnul Vasea, dati cu blend-a-med dar nu scuturati obiectul de mai mult de trei ori.

      Ștergere
  6. Spre rusinea mea m-am bucurat ca mi-am masurat fortele cu cei mai apropiati
    de varsta mea. Lista ramane deschisa asteptand numarul 2 sa INDRAZNEASCA.

    RăspundețiȘtergere
  7. Steaua e numai una14 iun. 2015, 21:21:00

    Generalul de paie Iordanescu sa-i pupe mina lui Tatarusanu! Am jucat cu cel mai mic pitic Torje, cind Adi Popa e in forma si pe Stanciu l-a plimbat degeaba. Unde nu-i cap vai de minte!

    RăspundețiȘtergere
  8. Joi ora 20.
    Am pierdut o sapca albastra, recompensa celui care a gasit-o.

    Bete Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai linistit, sapca ta albastra e la Gabi, dar partea proasta e ca el nu vine la meci.

      Ștergere
  9. Batranii sunt de incredere.
    Multumesc.

    Bete Doru

    RăspundețiȘtergere
  10. Referitor la schimbarea orei si a zilei de fotbal, propun sa vina martea cei care stiu fotbal si joia cei care au fost vinerea trecuta. Ce ziceti, sunteti de acord ?
    Avantaje:Poate si Mitica sa se dea fotbaliator,Motanu sa-si exerseze chiflele, Bebe sa se creada tanar, Tavi sa dribleze bara portii si sa nu-i zica nimeni nimic, etc.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pentru meciul de vineri ,am sa vorbesc joi , la prinz cu IONUT sa- mi dea ora de joc ,probabil va fi dupa ora 19 vedem .Anuntul nu este valabil pentru POPICU ,el poate veni la 15.30 ca- i totuna . .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Capitane, organizeaza programul si vom veni, macar 3 si tot vom juca. Eu + Bebe contra ta. Pare echilibrat, nu?

      Ștergere
  12. două doamne în vârstă (ca să nu le zic babe) stăteau la coadă să pupe niște moaște. enoriași mulți, căldură, zgomot, unii încercau să intre peste rând, așa trec vreo câteva ore, până când uneia, mai dezghețate (cred că prietenă cu siliboa) îi vine ideea genială:
    - auzi, dragă, ce-ar fi să ne pupăm între noi și să mergem liniștite acasă?

    acum, cei dintre voi ce se gândesc la marinuș pot înlocui moaștele cu (sub)poala popii, să aibă și fraieretele o dată noroc la ceva mare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Saptamana atipica si stresanta. Pana la cele cateva comentarii despre cele intamplate vineri vreau sa spun ca sunt nr. 2 (dupa Bebe) pentru etapa viitoare. Pana la urma e si un test pentru noi. Sa vedem cum e si altfel decat pana acum. Intalnirea la ora de seara vine ca o manusa la propunerea lui Doru, dar nu pentru ca asa a dorit , sa zicem, majoritatea dinter noi. Eu zic ca merita.
    Restul, maine.

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca tot se joaca seara chemati-l unul dintre voi si pe Gabita. Daca va va refuza din nou e clar insa ca puteti sa-i puneti cruce ca nu mai vine. Pacat insa ca s-a suparat ca vacarul pe sat si cred ca simtea ca ne face un rau prin plecarea lui.

    RăspundețiȘtergere
  15. dorule bine ca nu popica agasit seapca,ca papuci o facea

    RăspundețiȘtergere
  16. Tavi am pus-o de 1-1 pe inserat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu este la mine sapca albastra a lui Doru

    RăspundețiȘtergere
  18. E un noname aici care încearcă să mă muşte de fund, dar mai are de tras până la trofeu. Speculaţii psihologice pot să fac şi eu, dude: folosirea persoanei întâi plural este o pistă falsă (fără grijă exagerată la pronunţie, cum îţi vine la gură) pentru apartanenţa ta la jucătorii activi, de fapt tu faci curu mare pe canapea.

    RăspundețiȘtergere
  19. Vineri se poate juca de la oră 20 fix. Schimbarea orei de joc la general produce probleme pentru altă gasca.TAVi contra lui Bebe joc doar cu ține alfel nu ca iau bătaie.CIne vine mîine să scrie să știm din timp.

    RăspundețiȘtergere
  20. Băbăieţi, parcă m-aş băga şi eu, să văd cum mă simt mâine, fiindcă joc şi diseară. Plus că vineri are şi fi-miu serbare şi s-ar putea să-mi facă program. Şansele sunt fifty-fifty.

    RăspundețiȘtergere
  21. Fenomenul de ziua 5a18 iun. 2015, 16:53:00

    Hai, revin-o, te asteptam . . . .

    https://www.youtube.com/watch?v=nSKd-sqnMM8

    RăspundețiȘtergere
  22. O sa vii dupa ce-l vezi pe ala micu la serbare. I-ai luat coronita sau o reciclezi pe cea veche?

    RăspundețiȘtergere
  23. Insrazniti sa va inscrieti locurile is limitate

    RăspundețiȘtergere
  24. aglomerație mare... paulică nu vine, că pleacă la țară, nelu e încă la tratament, sunați-vă prietenii și iubitele care nu intră pe blog. contați pe mine ca pe ultimul om, dacă până mâine pe la 2-3 după-masă mai sunt NOUĂ inși. cu eugen cred că ne-am lămurit, se pare că e destul de inteligent ca să intre pe site, cu scrisul e mai greu.

    RăspundețiȘtergere
  25. Sunt prezent la 20...poate si cu un nou admirator al "fenomenului".
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  26. Repede..... am vorbit cu Cata. A confirmat venirea. Oricum o poate repeta si el. Aproape sigur ca-l inhata si pe Ely, doar e ”tatal” lui. Cu Sile nu e niciun dubiu, pe Dorulet e presiune, sa-l vedem. . ., pe Stelica il sun eu, acum 5min. nu mi-a raspuns (cred ca era ocupat cu galateanca) , Popi vine de la ora15, totul e sa nu raceasca pana la 20, Tudor poate fi sunat, Bogdan daca vrea-vine, Luci nu vine caci el prinde meciul-live pe digisport-4. Am scapat pe cineva? A, da . . . pe Gabita si Matei. E vin de la o serbare la alta. Ce frumos!
    Cred ca Simona joaca pe la 17, asa ca nu ne creeaza probleme.

    RăspundețiȘtergere
  27. M-a sunat Stelica. A confirmat 2 chestii. 1- a rezolvat-o pe sexi-galateanca, 2-maine e prezent !

    Dragii mei, de vineri nu-mi mai amintesc aproape nimic! Atat stiu ca mi-a fost greu in repriza 2a sa joc impotriva celor cu care combatusem ceva mai devreme. Asta inseamna sa intarzii.
    Apropo de chestia cu intarziatul si lipsa de respect fata de cei prezenti (aspect invovat de unii din cei prezenti). Mi s-a intamplat sa mai intarzii cand pe teren era un numar impar de jucatori prezenti. Atunci am fost RUGAT sa ma grabesc sa intru in joc. Pai, cum vine treaba? Unde e adevarul? Gata, am tacut.

    RăspundețiȘtergere
  28. Tavi e intr-atat de bolovan incat e greu sa inteleaga ceva, chiar daca ii desenezi, dar e fraierul nostru si tinem la el. La fel si cu Motanu, sa fie primit sa iasa la numar. Nu stiu de ce tace Vasea, probabil il alearga mama soacra cu facaletul si acum se ascunde sub masa. Nu contati pe el!

    RăspundețiȘtergere
  29. Babaieti, cati veniti in seara asta?
    Ma inscriu al 11-lea, ca prima rezerva. Nu voi plati terenul, doar sunt pensionar...

    RăspundețiȘtergere
  30. Ave Sile!
    Un aperitiv , ca preincalzire. Unul demential. O capodopera de riff si arta. Uitati-va la chitaristul din dreapta, privire de nebun cu fata de bleg si cocosat pe deasupra. Dar ce produce el pe final e magnific. Dar peste toti, pluteste fundalul, cu bateristul care mi se pare colosal.
    Dati ecranul mare, clic dreapta jos si sonorul la maxim.

    RăspundețiȘtergere
  31. Completare esentiala la comentariul anterior ;

    https://www.youtube.com/watch?v=g1T71PGd-J0

    RăspundețiȘtergere