duminică, 21 decembrie 2014

Schimbare majora

Odata cu investirea in functie a presedintelui ales a avut loc o schimbare si in fenomenul de ziua a cincea. S-a propus ca alegerile sa fie facute de oameni cu mai multa experienta (in fotbal), pentru a nu mai aparea fel si fel de discutii in legatura cu componenta echipelor. Sper ca acesta regula sa dainuiasca destul de mult. Alegerile au fost facute de Bebe si Vasea rezultand urmatoarele echipe:
Echipa B : Bebe, Tavi, Cata, Popi, Luci si Gabitza (portar)
Echipa V: Vasea, Ely, Claudiu (batranul), Motanu, Paul si tanarul Luca (un baiat de clasa a 8- a)
Fiind un novice la acest capitol, Vasea avea o rugaminte  inainte de inceperea meciului ,, Pot sa vin eu la voi si sa treaca Luci la ei ... :))''.
            Remarcam lipsa capitanului Mitica, care are o problema destul de complicata la unul din genunchi. Ii dorim sa se faca bine si sa se intoarca cat mai curand J.
            Jocul a inceput foarte bine pentru echipa B, care a preluat conducerea inca din primele minute prin golurile lui Cata si Popescu. De partea cealalta echipa V s-a facut remarcata prin golurile batranului Ely.
Trebuie sa precizam ca tanarul din echipa V, Luca, este abitios, talentat si foarte bataios. Chiar daca varsta frageda si fizicul nu l-a ajutat foarte mult, acesta a primit o nota destul de mare din partea coechipierilor, fiind omul de legatura de la mijlocul terenului. Diferenta de 2-3 goluri de la inceputul meciului a fost pastrata pe tot parcursul meciului datorita interventiilor foarte bune ale lui Gabitza dar si  cu largul concurs al portarului advers J.
O prestatie destul de stearsa a avut-o si Claudiu de la care Ely a avut oare ce pretentii.
Accidentarea, lispa de experienta, oboseala dar se pare si o mica accidentare a acestuia au facut ca echipa B sa domine pe faza de aparare. Toate defectele lui Claudiu au fost acoperite spre surprinderea multora de tanarul Luca, care a avut o prestatie exceptionala.
Scorul mare si efortul depus m-au solicitat destul de mult, astfel nu am putut sa retin prea bine evolutia lui si diferenta de goluri.
Am presupus ca rezultatul final a fost de 17-12, in favoarea echipei B, la care a contribuit pe rand pentru echipa B: Cata (8 g), Tavi (4-5g), Popescu  (3-4g), Bebitza (1g), pentru echipa V: Ely (6-7g), Luca (3-4g), Claudiu (1g), Motanu (1g). Daca am omis pe cineva sau l-am trecut pe lista  marcatorilor fara sa fi contribuit…..mii de scuze.
Tot jocul de vineri a scos la iveala jucatori cu talent pe posturi pe care nu ii vedeam niciodata: Gabitza (portar de nationala), Tavi (atacant pur-sange), Popescu (mijlocas de creatie), Luci (aripa veritabila), Bebe (libero cu experienta), la echipa adversa putem sa ii dam o coronita tanarului Luca si o mentiune batranului Ely.
O saptamana usoara .


33 de comentarii:

  1. Salut Cata. Vad ca ti-ai reparat calculatorul. Eu tot asteptam sa-mi trimiti materialul. Ave!
    Altele.. . maine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Luci a dat un gol. Am luat o caruta de goluri si puteau fi chiar mai multe, daca Cata nu ridica, din cand in cand, piciorul dupa pedala de acceleratie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Moş Cătălin a ales să fie generos, probabil pentru că se apropie Crăciunul. De fapt, s-au dat multe goluri pentru că, în lipsa unor fundaşi consacraţi, apărările au fost vraişte. Eu am fost varianta de portar fără plonjon, deci luând unele goluri relativ parabile. Ba chiar, la 11-8, m-am trezit că vreau să dau o pasă prin Puştulică, mingea ricoşând în plasă. Alte pase de-a latul terenului între fundaşi s-au transformat în goluri pentru adversari, în timp ce Tavi încerca obsesiv să-l dribleze pe Ely, motiv pentru care am mai încasat vreo două boabe! Totuşi, Tavi a fost şi omul de sacrificiu încasând 3 ştachii în plin: Motanu - cu şpiţu', Puştulică - şutulică neaşteptat de zdravăn, Ely - no comment.

    RăspundețiȘtergere
  4. În Ajun de Crăciun, un sfert de veac de la Revoluţia Română , a oferit un meci mai putin tensionat (nervos) , o partida destul de animată , cu un castigator care a condus tot timpul.
    Un mesaj pt voi :
    Cu ocazia sfintelor sarbatori de Craciun, guvernul Romaniei aduce la cunostinta cetatenilor introducerea impozitului special pe Sarbatori!

    RăspundețiȘtergere
  5. Tin sa le multumesc lui Cata si Gabita ca au decisiv la stabilirea scorului.
    In primul rand Cata care a prestat munca de Sisif ce facea el in atac stricam noi in aparare,dar ce am apreciat cel mai mult la el a fost rolul de anihilare a
    lui Ely care mie mi s-a parut cheia succesului. Dl, P.M. s-ar fi uitat si ar fi spus "v-am spus eu sa-l tineti pe Ely. Bravo Cata! Gabita a luat unele goluri
    care mi-au adus aminte de unele faze ale mele cu o saptamana in urma cand am avut (ne?)inspiratia de a-l schimba pe Gabi in poarta. Am castigat
    si atunci.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am mancat inaintea lui "decisiv" pe "prestat" pe primul rand.
    Asa cum v-am spus la vestiar, la final, dupa ce i-am ales pe Cata si Gabita
    am fost sigur de victorie. Mi-am zis suntem: deja patru zmei eu cu mine si cu ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu a fost chiar asa cum se scrie pe aci; o data sau chiar de doua ori scorul a fost egal si o data chiar am condus cu 8-7, dar de fiecare data Cata a marit strocul si a facut diferenta.
    La inceput am solicitat un schimb cu Luci deoarece n-aveam portar; refuzul a dus la intrarea mea in poarta cu degetul mare de la mana dreapta cam luxat si rezultatul s-a vazut.

    RăspundețiȘtergere
  8. Şi nici nu prea va mai fi, pentru că eu am stat în poartă fără un motiv întemeiat, altul decât acela de a evita situaţia de data trecută. Aşa că vineri va trebui să inventăm altceva. Hai, că poate vor apărea Tenismanu sau Claudiu, dar pe termen lung problema va rămâne.
    Apropo, vineri e zi de joacă oficială, suntem aşteptaţi în balon. Hai să ne anunţăm. Dacă ne strângem, eu vin la teren direct de la ţară. Alţii?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu inteleg cum l-a anihilat Cata pe Ely, daca ultimul a dat 7 goluri ? Si cum, Doamne iarta-ma, poti sa-l gratulezi pe Bebe cu calificativul de "fundas cu experienta" daca poarta echipei lui a fost perforata de 12 ori, in situatia in care in afara lul Ely, inaintasii adversi erau de cascadorii rasului. E ceva ce nu inteleg.Poate Cata a vrut, cu ocazia sarbatorilor, sa fie dragut in aprecieri. Alta explicatie nu vad.

    RăspundețiȘtergere
  10. Craciun fericit tuturor pelicanilor si pinguinilor(si invers)!

    RăspundețiȘtergere
  11. Vineri, nume importante lipsa la apel - Mitica, Gaby, Stelica, Nelu Bronson/racit, Bogdan/accidentat a asistat spre final de pe margine. Cei care au venit cu gand de joc s-au grupat destul de anemic pe teren. Acesta a fost motivul pentru care vreo 5 dintre noi au incins o preincalzire (nu la sticla) cu niste pusti care se antrenau pe teren. La final, cand cu greu am inceput adevaratul meci, a ramas dintre ei Luca , tanarul de 13 ani care ne-a impresionat prin evolutia lui ulterioara.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dorulet Betisor, iarta-ma, pana la urma nu te-am uitat. Evident si tu esti cu brio in galeria personalitatilor. Din pacate in grupul care a lipsit. Poate vineri....ei?

      Ștergere
  12. Te-am scos din mocirla pricinosule.

    RăspundețiȘtergere
  13. Despre cele intamplate imi amitesc ca am inceput destul de greu si neconvingator partida, avand parca un sentiment de supersiguranta si relaxare cand ma stiam in aceeasi echipa cu cei doi granzi ai fenomenului, Cata si Gabita. Rar prinzi intr-o viata de-a noastra asa ceva. Cred ca si ceilalti echipieri au avut cam aceeasi stare, mai ales ca de la inceput am condus cu 2,3 goluri. In aceasta perioada am facut greseli majore in aparare toti cei care ne-am perindat pe aceste posturi. Acesta a fost si motivul principal pentru care nu ne-am distantat mai multe goluri. Gabita nu a gresit, a aparat foarte bine, desi a luat un gol de circ, care cu greu poate fi uitat. Piti-Luca i-a aplicat o ceafa castigatoare aproape de vinclu. In schimb Cata a gresit atunci cand marcand gol dupa gol, ne-a intretinut aceasta stare de blegeala si lipsa de concentrare. Ce e drept si Popescu a gresit de vreo doua, trei ori marcand din neatentie la combinatii scurte cu acelasi Cata dar si cu Luci.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pe treimea de mijloc s-a jucat echilibrat, Ely si Luca (!), sustinuti din spate de Motanu si Paul au strans scorul (are dreptate Sile cand a afirmat cele de mai sus) si chiar au condus pentru cateva fractiuni de secunda. Si asta pentru ca in fata Popescu a inceput sa-si revina si ratarile lui au curs garla, in timp ce adversarii ciupeau cate un gol de ici, altul de dincolo. Nu sunt sigur, dar cam pe finalul acestei perioade, Claudiu, accidentat ceva mai inainte, a parasit terenul si Luci i-a luat locul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ultima treime de joc a fost prolifica pentru noi. S-a intamplat ca Popescu sa oboseasca cu ratarile si s-a retras in aparare. Atunci, fiind cu om in minus si cu bietul Cata ramas singur intre ”inamici”, mandel (rog sustinatorii sa ma ovationeze) a inteles pericolul iminet si a decis sa schimbe registrul, sa-si creasca la maxim nivelul de joc si de eficienta si sa iasa la joc, de la centru in sus. Lui Cata nu i-a trebuit mult sa-si dea seama de situatie si astfel tot ce a urmat a fost fabulos. Cascada de combinatii si faze spectaculoase (urale, va rog), goluri cu nemiluita (iar ovatii si chiote de satisfactie, va rog) .Dupa circa 10-15 minute adversarii au aruncat prosopul. Ce nu e adevarat in ce am scris?
    Hai sa va spun ce e adevarat : Cata a fost extraordinar, iar Luca a fost mai bun decat mine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tavi, dar ce era mai important, vineri vii?

    RăspundețiȘtergere
  17. Propunere:
    Vineri: 26.12.2014 ora 10;

    Vineri: 02.01.2015 ora 10

    RăspundețiȘtergere
  18. Da, vin fara vin vineri. As respecta totusi ora de dupa amiaza, deoarece unii nu vor citi pe blog despre modificare. Plus ca s-ar putea sa fie program de la gazde si pentru teren Poate ca pe la 14.30 sau 15 ar merge. Ieri cand m-am despartit de Cata ( e racit cobza) spunea ca vine negresit. Oricum el ne poate spune sigur care e situatia. La fel Nelutu Bronson, refacut dupa o raceala asemanatoare, mi-a spus ca vine.
    Asteptam pe cat mai multi. Vineri nu e totusi prima zi de Craciun.
    Apropo, la toti prietenii nostrii, combatanti sau cititori-comentatori, le doresc un CRACIUN FERICIT!

    Pe vineri!

    RăspundețiȘtergere
  19. Doru Beţe, sper să poţi şi la ora obişnuită, pentru că eu, unul, nu sunt în Bucureşti dimineaţă.
    În rest, la cei enumeraţi de Tavi adaug pe Mitică, Vasea, Bebe, poate şi Paul, probabil o să vină şi Ely, deci ne cam strângem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. L-am uitat tocmai pe Motanu, care mi-a confirmat pentru o parte din cei de mai sus.

      Ștergere
  20. Acestea fiind zise, vă urez Crăciun Fericit!. Am plecat.

    RăspundețiȘtergere
  21. Scuze, am revenit! :) Trebuie să fac un anunţ important: vineri o să aduc nişte ţuică veche de... 14 ani!

    RăspundețiȘtergere
  22. Poate va abtine-ti pana dupa meci sa mai apuc si eu tuica nu ca data trecuta.
    Noroc cu remake-ul de la Nick's bar.

    RăspundețiȘtergere
  23. Pana la urma la cat ne vedem?

    RăspundețiȘtergere
  24. Nasterea Domnului sa va aduca pace-n suflet.
    Craciun Fericit!
    Tuturor partenerilor de intrecere din fotbaluldeziuacincea si cititorilor acestui blog.

    RăspundețiȘtergere
  25. Da, ca sa incepem pana la 3.

    RăspundețiȘtergere
  26. Din pacate nu pot sa va onorez cu prezenta, nu ma simt bine, am ameteli din zona cervicala, fac tratament cu Betaserc si, probabil, o perioada o sa lipsesc din peisajul fotbaluluideziuacincea.

    RăspundețiȘtergere
  27. Vasea, ia-o uşor. Eu m-am întors, la două jumate voi fi la teren. Mai vorbim acolo.

    RăspundețiȘtergere
  28. Nu fi pesimist Vasea. Tu stii ce trebuie facut , iar noi te stim pe tine cat de tenace esti si cata vointa ai. Multa sanatate !
    M-am cocosat de ras la bancul ala cu DNA-ul

    RăspundețiȘtergere