luni, 1 septembrie 2014

Ziua lui Doru (Bete)


Vineri, ca de obicei am avut o zi superba de fotbal, vremea tinand cu noi pentru a nu stiu cata oara.

Ne-am stras destul de repede si am dat drumul la jucarie la fel de repede, dar dupa ce s-au facut urmatoarele echipe :

Echipa 1: Cata, Bete, Mitica, Vasea, Popescu, Bogdan, Gabi

Echipa 2: Gabitza, Stelica, Motanu, Bebe, Luci, Paulica, Virgil

Jocul a inceput destul de bine pentru echipa 2, care a luat un mic avanjat de la bun inceput prin golurile lui Gabitza si … (nu mai imi aduc aminte). A urmat o urmarire a echipei 1, care a punctat numai la impresia artistica, pe rand Mitica si Vasea facandu-l portar pe Luci. Dupa 4-5 minute de tatonare  deschidem scorul prin Cata si prindem rosata in obraji, bineinteles de la pupaturile lui Mitica (isi facuse buzele cu ruj).  Jocul incepe sa se lege si reusim sa egalam.

Cum trebuia sa iasa si Nea Popescu in evidenta, care a avut cateva interventii bune in poarta, acesta primeste un gol superb (lob de exceptie) parca de la Motanu si echipa 2 trece in avantaj. Plumbul cade care repede in picioarele atacantului Mitica si acesta mai rateaza cateva oportunitati de a marca. Cum in echipa suntem numai Spartani, in aceasta categorie includ toti colegii , resusim sa egalam si apoi sa sa trecem in avantaj, scor 4-3.

                In acest moment meciul se termina urmand sa facem alegeri deoarece intarziatul Ely si-a facut aparitia la teren.

Echipa 1: Cata, Stelica, Bogdan, Bete, Mitica, Gabi, Popescu

Echipa 2: Ely, Gabitza, Luci, Motanu, Bebe, Virgil , Vasea

Observam ca si dupa aceste alegeri schimbarile nu au fost prea mari, doar Paul ne-a parasit urmand sa ajunga la o nunta.

Nu va grabiti sa ii urati de bine lui Doru, pentru ca nu a fost ziua lui la propriu, ci la figurat. Trebuie sa precizam de la inceput, ca Doru, a stat in poarta si a facut un meci exceptional. Au fost cel putin 3 situatii de 1-1 cu jucatorul advers si multe alte situatii in care a avut inverventii exceptionale la suturile de la distanta. Chiar daca adversarii au invocat divinitatea, acestia nu au reusit sa-l invinga (cu mici exceptii J). Scorul final in cel de-al doilea joc a fost 8-2, joc  in care Cata a marcat 6 goluri, Mitica 1 si Popescu 1,  bineinteles o contributie importanta la aceste reusite avand-o aparatorii adversi care erau melancolici J. De cealalta parte, singurul care a incercat sa faca ceva, parerea mea, a fost Gabitza, care s-a zbatut si a incercat din toate pozitiile sa marcheze reusind cu greu sa marcheze un gol, celalalt fiind marcat de Ely. Scorul este un pic cam dur fata de situatia din teren, dar meritat din punctul meu de vedere. Cand joci in atac un fundas clasic (Motanu), avandu-I in teren pe Gabitza si Ely atunci nu ai cum sa emiti pretentii.  

Trebuie sa amintim  jocul fara cusur facut de Bogdan, Gabi si Stelica, precizia de ceas elvetian a lui Mitica dar si indemnurile motivatoare ale lui Popescu (Haideti babelor! Ce joci Stelica?  Da drumul la joc mortaciune! si multe altele). Eu am facut o prezentare pe larg a celor intamplate fara sa pun accent  pe anumite momente sensibile ale jocului, daca mai aveti de adaugat cate ceva, va rog sa interveniti cu comentarii. O saptamana usoara !

37 de comentarii:

  1. In al doilea meci primele doua goluri au fost marcate de Ely din pasele mele, dupa care si-a intrat in rol( unul fabulos) longilinul Bete, iar Ely s-a stins chiar inainte de a se aprinde, eforturile singulare ale lui Gabita fiind zadarnicite si de cateva interventii excelente ale aceluiasi Doru-Bete!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie să mărturisesc că am greşit alegerile la primul meci, ar fi trebuit să-l iau pe Mitică, dar era la vestiar când făceam echipele şi pur şi simplu am uitat de el, deşi doar venise cu mine cu maşina! :) Oricum, chiar şi aşa, meciul era echilibrat, practic diferenţa era între un penalty ratat de noi şi altul marcat de adversari. Cu ocazia asta m-am hotărât să renunţ la tenişii ăştia cu care îmi forţez norocul de vreo câteva luni: le penalty a trebuit să execut cu stângul pentru că la dreptul aveam o mică accidentare de la mare, iar teneşii nu mă protejau suficient. Plus că în al doilea meci am alunecat când scăpasem spre poartă...
    Două precizări, la primul meci scorul a fost deschis de Motanu, care la al doilea n-a mai jucat în atac, iar golul ăla cu boltă a fost de fapt un autogol al... "sărbătoritului"! Dar care s-a scos cu vârf şi îndesat în al doilea meci, când efectiv n-am putut să-i dau gol, nici plasat, nici tare, nici prin surprindere, la un şut pe care nu l-a văzut... Hai că mi-am adus aminte şi m-am enervat, mă duc să-mi cumpăr ghete!

    RăspundețiȘtergere
  3. motanu către puradel ronaldo1 sept. 2014, 21:38:00

    haules-baules, am lipsit din localitate și nu știu ce-au făcut cocalarii. am auzit io că ar fi luat vreo patru bucăți, dar nu-mi vine să cred...

    există sport și fără fotbal, și încă de calitate. o fată, Andreea Chițu, are o medalie de aur, una de argint și una de bronz la europenele de judo, una de argint și alta de bronz la mondiale. în plus, și ceea ce-i mai important, MULT CARACTER.

    după dezastrul cu steaua, mă așteptam să-i vină apă la moară lui nea Nicu. din contră, a fost cuminte, bașca a cinstit și masa. asta până la meciul direct!

    RăspundețiȘtergere
  4. ia uite ce joacă unii, și le mai și iese:

    Numărul pariului Eveniment Pronostic Cotă Ora de începere Rezultat
    11771209 Aston Villa - Hull City (Tip) 1 2.40 31.08.14 14:30 (2:0) 2:1
    11784620 Tottenham Hotspur - Liverpool FC (Tip) 2 2.50 31.08.14 14:30 (0:1) 0:3
    12098594 Villarreal CF - FC Barcelona (Tip) 2 1.60 31.08.14 19:00 (0:0) 0:1
    12100294 Eintracht Braunschweig - VfL Bochum (Tip) 2 3.20 31.08.14 13:30 (1:1) 1:2
    12100418 SV Sandhausen - Ingolstadt 04 (Tip) 2 2.50 31.08.14 13:30 (0:1) 0:3
    12100496 TSV 1860 München - SV Darmstadt 98 (Tip) X 3.30 31.08.14 13:30 (0:1) 1:1
    12245827 NK Zagreb - RNK Split (Tip) 1 2.90 31.08.14 21:00 (0:0) 2:1
    Informaţiile biletului
    Data 31.08.14 09:40 Cotă 734.98
    Tipul pariului Pariu combinat Miza 10.00 EUR
    Statut Corect Câştig 7349.76 EUR

    Numărul pariului Eveniment Pronostic Cotă Ora de începere Rezultat
    11791976 US Palermo - UC Sampdoria (Tipp) X 3.20 31.08.14 20:45 (1:0) 1:1
    11791993 US Sassuolo Calcio - Cagliari Calcio (Tipp) X 3.40 31.08.14 20:45 (1:1) 1:1
    12098596 Deportivo La Coruna - Rayo Vallecano (Tipp) X 3.20 31.08.14 21:00 (1:1) 2:2
    12098732 CF Elche - Granada CF (Tipp) X 3.15 31.08.14 23:00 (0:0) 1:1
    12245732 Benfica Lissabon - Sporting CP (Tipp) X 3.25 31.08.14 20:00 (1:1) 1:1
    Informaţiile biletului
    Data 31.08.14 19:30 Cotă 356.43
    Tipul pariului Pariu combinat Miza 10.00 EUR
    Statut Corect Câştig 3564.29 EUR

    Numărul pariului Eveniment Pronostic Cotă Ora de începere Rezultat
    11773103 AC Chievo Verona - Juventus Turin (Tipp) 2 1.50 30.08.14 18:00 (0:1) 0:1
    11773851 Everton FC - Chelsea FC (Tipp) 2 2.10 30.08.14 18:30 (1:2) 3:6
    11791999 Genoa CFC - SSC Napoli (Tipp) 2 2.00 31.08.14 20:45 (1:1) 1:2
    12098594 CF Villarreal - FC Barcelona (Tipp) 2 1.60 31.08.14 19:00 (0:0) 0:1
    12100191 FC Erzgebirge Aue - Fortuna Düsseldorf (Tipp) 2 2.40 30.08.14 13:00 (0:2) 0:3
    12100418 SV Sandhausen - FC Ingolstadt 04 (Tipp) 2 2.50 31.08.14 13:30 (0:1) 0:3
    12100867 FC St. Gallen - FC Zürich (Tipp) 2 2.75 31.08.14 13:45 (0:0) 0:2
    Informaţiile biletului
    Data 29.08.14 16:57 Cotă 166.32
    Tipul pariului Pariu combinat Miza 19.05 EUR
    Statut Corect Câştig 3168.40 EUR

    Numărul pariului Eveniment Pronostic Cotă Ora de începere Rezultat
    11791976 US Palermo - UC Sampdoria (Tipp) X 3.20 31.08.14 20:45 (1:0) 1:1
    12098596 Deportivo La Coruna - Rayo Vallecano (Tipp) X 3.20 31.08.14 21:00 (1:1) 2:2
    12098732 CF Elche - Granada CF (Tipp) X 3.15 31.08.14 23:00 (0:0) 1:1
    12267293 CD Alaves - Recreativo Huelva (Tipp) X 2.95 31.08.14 21:00 (0:0) 0:0
    12267500 RCD Mallorca - Union Deportiva Las Palmas (Tipp) X 3.05 31.08.14 21:00 (1:1) 1:1
    Informaţiile biletului
    Data 31.08.14 19:20 Cotă 290.22
    Tipul pariului Pariu combinat Miza 9.52 EUR
    Statut Corect Câştig 2762.93 EUR

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai am o mica multumire pt. faptul ca pasa din omoplatul meu preluata excelent de Cata a dus la marcarea golului victoriei din primul meci; in restul timpului puteam sa stau acasa...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cataline, stiu cit de mult ai suferit cind aveai echipa mult mai slaba si mincati bataie aproape in fiecare saptamina. Vineri insa cel putin in meciul doi advresarii erau cu mult sub voi luati pe ansamblu.Gabi nu mai este cel de acum citiva ani, Eli mi se pare un copil talentat dar capricios si labil, Motanu e dezordonat iar pe restul din echipa ii simpatizez dar anii au trecut pe linga ei. Lucian si cu Bebe nu stiu daca macar se pot apleca pina la sold, Virgil si Vasea sint doi baieti admirabili dar fara prea mari legaturi cu fotbalul.
    Dincolo Stelica nu stie deloc cu mingea dar la ce se joaca nici nu ii trebuie, Doru este unul dintre cei mai utili jucatori iar Gabi D poate da lectii unora mult mai tineri. Mitica nu mai e cel din tinerete dar oricum stie cu mingea. Pe Bogdan il stiu mai putin iar Popicu nu e chiar cel mai slab de pe teren. Te stiu un baiat modest si la locul lui si ar fi cazul sa recunoastem adevarul.
    Multa bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  7. In ceea ce ma priveste, ano aproape ca a nimerit-o. Dar nu e vorba de aplecat, ci, mai ales, de mobilitate in teren. De aceea voi mai parasi poarta , din cand in cand.

    RăspundețiȘtergere
  8. Anonimule ( 99% e Cocoru ) ai dreptate, dar ce sa facem, timpul curge implacabil pentru toti.Daca toti ar intelege ca acest joc este un medicament si nu s-ar mai injura pe teren, am avea de castigat.In legatura cu analiza ta (se vede ca ii cunosti pe unii de mai mult timp), fiecare arata ce stie si ce poate, Important este ca fiecare sa joace numai ce stie si sa nu incerce sa se autodepaseasca, pentru ca acest lucru este in detrimental echipei.Iata un exemplu:In jocul de saptamana trecuta, Bogdan a incercat sa joace mai mult decat poate, iar echipa a platat cu infrangerea.In acest joc a jucat simplu si a fost de un real folos echipei.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu nu sunt de acord cu Anonimul. Doar atunci când a spus că Gabi nu mai e cel de acum câţiva ani (era vorba de mine, nu de Gabi mare). Însă în ce priveşte echipele, noi nu avem de ce ne plânge. Nu puteam să joc eu cu Ely şi dincolo Cătălin să n-aibă pe nimeni. Rezultatul disproporţionat este unul conjunctural, nu degeaba cronica are numele pe care-l are! Anonimul ne-o şti el pe mulţi dintre noi, dar meciul de vineri nu l-a văzut. Noi am avut ocazii MULTE şi MARI, dar Beţe a fost efectiv într-o stare de graţie ca portar. Una greu repetabilă, dacă am mai juca în aceleaşi formule ar sări în ochi.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dar eu intrasem pentru altceva aici: vineri, cei care am plecat ultimii de la teren am zis că ar fi bine să ieşim şi noi la un restaurant, că prea bine ne înţelegem la masă, faţă de teren unde avem chiar şi ieşiri contondente. Rămăsese pe miercuri seară, adică mâine. Virgil a recomandat restaurantul Om Bun, de la Matache, unde are el cunoştinţe. Care vreţi, ne vedem acolo, de pe la 7.

    RăspundețiȘtergere
  11. La "Om bun" incercati sarmalele cu mamaliguta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Păi hai să le încercăm împreună!

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai nu stiu daca, dupa sarmale, mobilitatea-n teren creste....

    RăspundețiȘtergere
  14. Anonimule, poti face cronica de acasa, fara sa vezi meciul.Sa-ti spuna cineva echipele, care se ma schimba si eventual scorul si-n rest stii cum s-o aduci din condei ca esti baiat destept.De exemplu:dai ca x goluri s-au inscris din nimereala,y autogoluri sau vina de portar,bagi si niste injuraturi spuse obligatoriu de Popicu si Motanu si cronica-i gata.
    Sa trecem la chestiuni mai importante. A vazut cineva meciul de aseara pentru pace, cu Papa pe post de organizator de evenimente sportive ?
    Daca da, ce parere v-a facut Maradona? E drept ca s-a jucat pe teren mare, dar daca-l tinea Luci, nu misca in front.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cine vrea sa joace fotbal pe teren cu iarba ,sa-si aduca aminte de tinerete, sa vina duminica pe la ora 13 pe Studentesc (Tei).Daca veti fi coplesiti de amintiri, va puteti retrage la umbra copacilor sau la terasele din parc si lasati fotbalul pentru alta data.Nu se percepe taxa de participare nici celor care vin la arat.Exista intelegere din partea administratiei insa atentie la picioarele adversarilor care au pretentia sa plece acasa asa cum au venit, nu cu salvarea.
    P.S. Ce noroc pe cei care n-au avut treaba cu fotbalul niciodata.! Joaca la batranete la fel ca-n tinerete, ceea ce, trebuie sa recunoastem, nu-i la indemana oricui.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pentru Anonim:
    Nu stiu daca participi la acest fenomen, dar cu siguranta nu stii foarte multe lucruri.,, In ultima vreme am mancat bataie in fiecare saptamana '' ; tin sa iti amintesc ca am fost in concediu 3 saptamani si nu am participat la joc, iar saptamana trecuta am luat bataie si nu m-am dus acasa plangand, nici inima nu m-a intepat iar pofta de mancare o am in continuare, deci nu ,,sufar''. Legat de valoarea adversarilor nostri se pare ca esti pe langa subiect: Ely - slab (imi vine sa rad), Gabitza - slab ( rad cu lacrimi), sa fim seriosi. Daca prinzi o zi mai slaba, combinata cu un ghinion care se tine scai de tine, tu spui ca oamenii astia nu stiu cu basica? Am zis eu undeva ca Popescu e slab? Am spus mereu ca Popescu e unul dintre cei mai buni oameni de combinatie, ca are el metehnele lui, asta e altceva

    RăspundețiȘtergere
  17. Stelică se mai duce prin Studenţesc, la volei. Să fi intrat şi el, în sfârşit, pe blog?! :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce bine e in CO! Scapi de "ochii" comentatorilor anonimi care fac aprecieri mai pe direct despre noi. Ma intreb: "sa fie Sile, Pelicanul Universal, pe langa fotbal?". Haida-de! Anonimule, daca stii ceva din trecut, iti amintesti cine a facut istorie pe 19.11.2010, marcand doua goluri epocale pinguinilor de atunci?

    RăspundețiȘtergere
  19. motanu dezordonat2 sept. 2014, 21:18:00

    vine nevasta lui Bulă acasă pe neanunțate și-l prinde pe fraier călare pe-o domnișoară pitică
    -Nemernicule, săptămâna trecută mi-ai promis că te lași de femei!
    -Mamă, fac și eu ce pot, nu vezi că am început să le reduc?!?


    complimentele mele celor ce scriu pe blog, oricum i-ar chema...

    RăspundețiȘtergere
  20. detergentul Omo(nymus)2 sept. 2014, 22:33:00

    Si la noi puteti sa veniti si vizionati meciul pe gratis. Pe langa cei enumerati va puteti bucura si de participarea lui Bebe Boxeru, Mitica Preacuviosu, Stelica Voleibalistu, Bogdan Adormitu, pardon asta e Lucian, Tavi Tamaie, Vasile Impiedicatu si multi altii. Puteti sa si chibitati dar aveti grija cu ciorapii!

    RăspundețiȘtergere
  21. Cataline, un pic mai mult de respect nu cred ca ti-ar strica. De Gabita am spus doar ca virsta se arata si la el si nu mai jucatorul excelent de acum citiva ani. Despre Eli am afirmat ca e talentat dar capricios asa incit cuvintul "slab" apare doar in mintea ta. Despre Popescu am amintit doar ca sa realizezisi tu ca nu conteaza doar primii doi oameni de la o echipa ci si ultimii trei iar ai tai au fost toti mai buni si inca cu mult.
    Poti sa rizi cit vrei, dar si tu te-ai inrait cu timpul. Ma pregateam sa iti spun ca esti practic cel mai bun la fotbal din garnitura actuala si ca toti ar avea numai de invatat de la tine.
    Ca sa nu te retin insa iti marturisesc ca imi placeai mult mai mult atunci cind te-a adus Tavi la teren desi pareai un simplu baiat de la tara. Te-ai inrait, te-ai ingrasat, ca tot ai pofta de mincare dar se vede pe tine ca te consumi cind pierzi. Pacat!

    RăspundețiȘtergere
  22. Banuiesc ca ano sta foarte bine la capitolul "forma sportiva". Ano (era sa-ti spun "prietene", dar nu pot sa ma declar prieten cu toti cei care , din lipsa de irigare-n instalatie, nu cuteaza sa-si dea numele), daca esti cel pe care-l cred, acu' ceva vreme erai baiat valabil si sper ca nu ai devenit unul dintre cei ce macina pe margine, mai din invidie, mai din lipsa de initiativa, sau din alte motive. Eu am o socoteala (s-ar putea s-o ai si tu) : daca eu nu sunt multumit de prestatia mea, n-am cum sa-mi permit sa-i critic pe altii.
    Oricum, si sper ca sunt in asentimentul altora (poate nu toti), esti invitat sa ne demonstrezi in practica ceea ce poti. Te astept (sper ca) cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  23. E bună şi polemica, dacă e civilizată. Eu am spus că nu sunt de acord cu Anonimul şi am adus argumentele mele. Repet, nu contest că... "trecut-au anii"! :) Aş vrea să-l văd şi eu pe ăla veşnic tânăr şi ferice. Acum, argumentul că nu contează doar primii doi, ci şi ultimii trei, e valabil, dar părerea mea este că aşa-i normal să fie, tocmai pentru a-i contrabalansa pe primii doi. Dacă vă amintiţi, nu cu mult timp în urmă, când veneam la teren eu, Cătălin şi Ely, propuneam ca ăia doi care joacă împreună să-l lase pe celălalt să-şi facă TOATĂ echipa! Nu s-a întâmplat chiar aşa, dar o dată, când am făcut alegeri cu Cătălin, am stabilit ca ăla care ghiceşte piatra să-l ia pe Ely, iar celălalt să aleagă trei. Acum nu ştiu cum dacă au avut vreo înţelegere Cătălin cu Ely, că ei au făcut alegeri la meciul al doilea.

    RăspundețiȘtergere
  24. erată: *nu ştiu dacă...

    RăspundețiȘtergere
  25. de acord cu epitetul autoasumat de razvan ceea ce denota ca are sanse de
    vindecare. de acord cu cele spuse de lucy. daca anonimul s-a referit la faza
    cand am luat golul acela printre picioare sunt de acord cu el, daca se refera in
    general e grav si nu neg ca m-a pus pe ganduri mai ales ca se coroboreaza cu
    alte intamplari.

    RăspundețiȘtergere
  26. Bebetto durul LEX sed DEX3 sept. 2014, 11:57:00

    Tin sa va spun ca eu cand parasesc terenul o fac deoarece nu mai pot sta in picioare, dovada ca nu prea s-a intamplat pana in ultimul timp. La faza in care
    am luat golul (acum 2 etape) am intrat in poarta fiind foarte obosit. Am venit cu
    bicicleta de acasa in spertanta ca voi face incalzirea pe drum dar nedozandu-mi corect efortul am obosit.
    Gabita vad ca ai inceput sa-ti cam iei avant cu epitetele la adresa mea, dupa bulangiu (cand am iesit de pe terenul din spate dupa ce iesise Cristi
    biciclistul si se dezechilibrasera echipele, lui Cristi nu i-ai zis nimic ca te injura) a urmat prost la golul luat printre picioare avand in vedere ca ai antecedente cand m-ai injurat cred ca e cazul sa-ti revizuiesti atitudinea daca nu nu e bine. Apropo de injuraturi sa ma injure cei pe care i-am injurat
    eu sau le-am vorbit urat. Atata timp cat eu respect am pretentia la acelasi tratament. Nu inseamna ca nu accept reprosurile civilizate mai ales ca si eu nu tac cum ar trebui sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  27. Bebe, văd că le ţii în tine şi asta nu e bine. Era mai bine să-mi reproşezi verbal, dar dacă tu crezi că aici e mai bine, atunci fie:
    - te înşeli cu Biciclistul, eu am fost ăla care am strigat după el până a ajuns la mijlocul terenului mare.
    - apoi am convenit că mai jucăm 10 minute, iar tu ai ieşit după vreo 3. M-am simţit nedreptăţit şi am avut acea ieşire, îmi cer scuze.
    - în legătură cu celalălt pretins epitet, ai înţeles greşit.

    În schimb, tu ai avea mai multe să-ţi reproşezi, unele pe care lumea, din delicateţe, le-a trecut sub tăcere pe blog. E de ajuns să-ţi reproşeze ceva un coechipier, că faci imediat schimb de epitete dure cu el. Totul a culminat chiar vineri, când l-ai luat la pumni pe Mitică, deşi el înjurase impersonal, nu pe tine, aşa cum ai pretins. De asta de ce nu spui nimic? Sau ţi se pare normal?

    RăspundețiȘtergere
  28. În altă ordine de idei, mi-am luat nişte ghete de care deocamdată sunt încântat, dar ele trebuie să fie ok în regim de exploatare. Sunt şanse să nu repet experienţa cu prechile anterioare, care erau exagerat de aerodinamice şi îmi provocau răni. În rest, sunt aderente pe toate părţile, abia aştept să lovesc mingea asta meseriaşă de la Germănica (nimeni n-a pomenit de ea, danke Paul). I-am luat şi lui Stelică unele identice, cei care vin diseară la cârciumă le pot vedea.

    RăspundețiȘtergere
  29. 6 oameni au fost la Omul Bun, o echipă competitivă: Beţe - în poartă, normal, Virgil şi Stelică - pe spate, Gabi şi Mitică - la mijloc, eu - la pomană.
    Apropo de pomană, am bifat sărmăluţele recomandate de Luci, dar am râvnit şi la pastrama de berbecuţ savurată de unii coechipieri. În rest, fata-n iarbă şi vărsat.

    RăspundețiȘtergere
  30. A trecut nota de plata si pe la Mitica? Sau i-a fost frica ca-l musca?

    RăspundețiȘtergere
  31. nu știu ce să înțeleg din ultima frază de la cârciumă:
    - lui Găbiță i s-a făcut rău (Doamne ferește, de la mâncare, că cu băutura nu le are...) s-a pus cu fața-n iarbă și-a vărsat. bleah.....
    - sau era o fată-n iarbă și nebunaticu a vărsat ceva pe (sau ÎN...) ea. așa mai da...

    RăspundețiȘtergere
  32. Motane, e pentru cunoscători.

    RăspundețiȘtergere
  33. A văzut cineva meciul Federer-Monfils? Motanu sigur nu, că i-am dat mesaj în decisiv, pe la 6 şi un sfert, şi nimic...

    RăspundețiȘtergere
  34. La Om Bun pe mine nu ma primea altfel poate as fi venit.

    RăspundețiȘtergere
  35. La fel pe Cata, daca ar fi dupa anonim.
    Cum il stiu eu pe Cata, el serveste LA DOI COCOSI, avand atitudine de luptator, nu de chibit anonim.

    RăspundețiȘtergere
  36. Astazi nu servesc, ca sa nu ma incurcati, doar sunt in CO, nu?

    RăspundețiȘtergere