duminică, 4 mai 2014

S-a intamplat de ziua noastra

2 Mai – Ziua Tineretului (de ziua 5-a, hai ca da bine asa),
2 Mai – Statiune pentru pensionari cu reumatism,
2 Mai – A 2-a zi dupa Armindeni (sarbatoarea continua pentru toate varstele si sexele, liniste si relaxare generala in Agronomie desi prin vestiare si in preajama lor mai misca ceva, vreme superba, mici, bere, dar nu la locul faptei) .

Pinguinii – Tavi, Motanu, Bebe, Eugen, Claudiu+Elly (fratii),
Pelicanii – Stelica, Luci, Bete, Razvan-police, Gabita, Mitica,
Absentii de marca – Vasea, Cata, Paulica, Gaby, Cristi-gaz, Nelutu, Bogdan si...fie, Popicu-lesin, constrans la autoexil de tatal Regulamentului, alias Bebeto-Lex
Intarziatii -  Robert si Cornel (la vreo 20min. dupa...),  apoi Mihai-Servici As ( cam pe la inceputul ultimei treimi ) ,
Retrasi inainte de final - Luci (la venirea lui Mihai) apoi Gabita, ambii datorita accidentarilor mai vechi, cat si Motanelul (in compensatie la retragerea lui Gabita).
Alte prezente - pe banca spectatorilor – Matei Manta, juniorul lui tata (il asteptam si pe teren, pe post de titular), precum si doua admiratoare ale „fratilor Costea” .

Ajuns relativ tarziu, am intrat ultimul pe teren si nu am prins momentul alegerilor. Imediat dupa acest moment mingea s-a si pus oficial miscare, cand eu nici nu terminasem de salutat si de dat mana cu cei care mi-au iesit in cale. In buimaceala de inceput abia am realizat ca sunt in echipa cu doua flori rare pe terenul din Agronomie, ma refer la Eugen si Claudiu. Asta da, semn ca e sarbatoare! Un alt semn asemanator a fost cand am constatat ca multe vedete lipseau, altfel nu vad ce motive ar fi avut sa procedeze asa.
Asadar, dragii mei, meciul a debutat in nota de dominare a pinguinilor care au condus inca de la inceput cu 2-3 bobite, diferenta mentinandu-se si dupa venirea lui Robert si Cornel. Ba chiar a crescut la un moment dat la 4 sau 5 goluri. S-a inscris destul de mult, cu reusite foarte frumoase de o parte si de alta. Au fost si bare, au fost si ratari, cea a lui Gabita fiind de-a dreptul monumentala. Dupa ce facuse toata apararea+portarul (Bebe), a ramas singur pe axul portii, la vreo 2m de aceasta si, inexplicabil pentru el, a trimis-o super precis in bara din dreapta. Expertii in paranormal spun ca ultima privire pe care Bebe i-a aruncat-o in clipa cand fusese depasit, l-a hipnotizat. Pai asa o fi, caci altfel nu se explica.
La scorul de 13-8 apare Mihai-servici castigator, care-l inlocuieste pe Luci. Din acest moment, pe fondul relaxarii pinguinilor, vana pelicana prinde viata si incepe o cursa de revenire care se termina cu succes pentru pelicani. Nu, nu au castigat, ar fi fost mult prea mult fata de aspectul general la partidei. Ei doar au egalat. Probabil la 16. Chiar si asa, pinguinii au avut un sentiment de frustrare, scapandu-le printre degete o victorie care mult timp parea fara dubii si care, poate ar fi meritat-o. Dar cum a fost zi de sarbatoare, s-a acceptat  si toti au fost multumiti.
Pentru pinguini au marcat: Elly-multe, Claudiu-posibil 3, Cornel-2, mandel-2+3 gafe de gol la proprie poarta, Eugen-1, Motanelul a ratat un penalty, tragand pe dreapta, in exteriorul portii aparata de tizul sau politist  (ca in cantecul celor de la Vama Veche), care altfel spus, atat cat a stat in poarta, a aparat excelent. E foarte posibil ca aceasta stare de fapt sa fi contribuit si ea la realizarea echilibrului consemnat la final pe tabela de marcaj.  
La pelicani au marcat : Gabita- destule, dar nu imi amintesc cate, Mitica-4 (mi-a soptit la sfarsitul meciului), Robert-posibil 3 (unul printr-un sut magnific tras de la distanta-ca si Elly de partea cealalta), Mihai-nu imi amintesc, Luci-1, imi amitesc pentru ca l-am incasat si ... pauza ( vid de memorie). Cam asta a fost.
            Traiasca si infloreasca zilele de 1 si 2 mai.   


PS – Sile, nu ne da palpitatii! Ce s-a intamplat ?

50 de comentarii:

  1. Vineri la 14.18 intrebam pe blog "oare cati vineristi se vor prezenta in Agronomie?"si la 14.30 cand ma pregateam sa plec spre teren, mamei soacra i s-a facut rau, a lesinat pierzandu-si cunostinta, i s-au muiat picioarele si cu greu, impreuna cu sotia am reusit s-o ducem in dormitor asezand-o pe pat; sotia a avut prezenta de spirit si dupa cateva palme si stropita cu apa si-a revenit cat de cat. Oricum ne asteptam la ce e mai rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, imi pare rau Sile, sa auzim de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Tavi, dacă la revenirea pe teren ai fost peste aşteptări, la cronică ai destule inexactităţi...
    - pentru ratarea mea ai compilat două faze ca să-ţi iasă aşa cum ţi-a ieşit! De fapt, a fost un un-doi cu Răzvan-Police care mi-a retrimis în mijlocul careului, iar Bebe era pe linia porţii când am ţintit bara. Oricum, nu neg că ratarea a fost impardonabilă. Şi încă nici nu-mi recidivase accidentarea :)
    - nu ieşirea lui Motanu a fost în compensaţie cu a mea, ci exact invers! Eu am rămas mult timp pe teren deşi întinderea la inghinali se agrava cu fiecare efort, dar dorinţa copilărească a Motanului de a rămâne neînvins m-a forţat şi pe mine să ies, pentru a da meciului şansa să continue.
    - "pelicanii" au egalat chiar la 13, după intrarea lui Mihai, Răzvan-Police n-a mai luat nici măcar un gol, compensând astfel prestaţia de până atunci. Cele 5 goluri au fost marcate astfel: Mihai - 3 (unul la colţul scurt, celelalte identice, jos, la lung, Robert - 1 (cu capul, la o ieşire pe sub minge a lui Cornel), Mitică - golul egalizator, pe care nu l-am văzut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabita, ai o inexactitate. Bravului Razvan-Police , i-am dat un gol chiar eu, pe final de joc, cu latul, la o pasa de la Elly.

      Ștergere
  4. e primul meci în care chiar n-am mai putut să joc. pe lângă kilele în plus, am luat și o călcătură involuntară de la robert, plus un genunchi osos de la mihai. mai nasol a fost când s-au răcit mușchii, de am plecat șontâc de la nea nicu. iar dacă de obicei sâmbătă dimineața eram fresh, acu încă mai merg cocoșat. așa că respect total veteranilor!

    RăspundețiȘtergere
  5. un băiat avea și el de jucat 10 euro și i-a transformat în 5000, cu două rezultate scoase în prelungiri.

    Pariu combinat de la 01.05.14 23:12
    Numărul pariului Eveniment Pronostic Cotă Ora de începere Rezultat
    10245286 1. FC Nürnberg - Hannover 96 (Tipp) 2 3.30 03.05.14 15:30 (0:1) 0:2
    10245310 Borussia Dortmund - TSG 1899 Hoffenheim (Tipp) 1 1.35 03.05.14 15:30 (3:1) 3:2
    10245360 Bor. Mönchengladbach - FSV Mainz 05 (Tipp) 1 1.90 03.05.14 15:30 (1:0) 3:1
    10245366 Eintracht Braunschweig - FC Augsburg (Tipp) 2 2.40 03.05.14 15:30 (0:0) 0:1
    10245418 Eintracht Frankfurt - Bayer 04 Leverkusen (Tipp) 2 1.75 03.05.14 15:30 (0:2) 0:2
    10245446 Hamburger SV - FC Bayern München (Tipp) 2 1.40 03.05.14 15:30 (0:1) 1:4
    10245473 SC Freiburg - FC Schalke 04 (Tipp) 2 1.95 03.05.14 15:30 (0:1) 0:2
    10245528 VfB Stuttgart - VfL Wolfsburg (Tipp) 2 2.40 03.05.14 15:30 (0:1) 1:2
    10245538 Werder Bremen - Hertha BSC Berlin (Tipp) 1 2.70 03.05.14 15:30 (0:0) 2:0
    Informaţiile biletului
    Data 01.05.14 23:12 Cotă 628.91
    Tipul pariului Pariu combinat Miza 9.52 EUR
    Statut Corect Câştig 5987.22 EUR

    dar și mai tare este unl care a vrut să arunce niște bani, căci altfel nu miza pe egaluri în meciuri de handbal(!!!) și s-a trezit cu cinci miare

    Pariu în sistem (2/3) de la 02.05.14 21:44
    Numărul pariului Eveniment Pronostic Cotă Ora de începere Rezultat
    10260794 WHC Vardar SCBT - Buducnost (Tipp) X 8.10 03.05.14 17:30 16:16
    10401524 Lemvig-Thyboron Handbold - Team Sydhavsoerne (Tipp) X 8.40 03.05.14 15:00 35:35
    10471880 FC Porto Vitalis - Sporting CP (Tipp) X 8.10 03.05.14 19:30 28:28
    Informaţiile biletului
    Data 02.05.14 21:44 Cotă 67.23
    Tipul pariului Pariu în sistem (2/3) Miza 76.20 EUR
    Statut Corect Câştig 5122.93 EUR

    RăspundețiȘtergere
  6. Bebe in pemparsi4 mai 2014, 21:20:00

    Tavi fotbalist? Ma doare capul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bune sunt comentariile. Mai clarifici una-alta.
    Bietul motanel, l-am suparat si-mi pare rau. Tacand, imi face cea mai aspra mustrare.
    Bebitu, ia spune tu acilea, sa lamurim problema, l-ai privit sau nu in ochi pe Gabita?

    RăspundețiȘtergere
  8. 2 Mai fraieri ca Tavi si Luci doar Bebe si Mitica ar putea sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  9. In Spania se joaca titlul pana in ultima etapa(inclusiv)!
    "2 Mai" comenteaza pe 4 si 5 mai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect. Daca vorbim despre 3 Mai fraieri nu trebuie sa te uit pe tine. Iar in total sunteti chiar 5, toti de calitate!

      Ștergere
    2. Mutumesc pentru includerea in top 5!
      Ma miram eu ca poti sa te abtii!

      Ștergere
  10. Bebetto LEX-DEX5 mai 2014, 12:03:00

    Vasea sa nu fi fost inscenare, chiar la ora H sa se intample? Am glumit!
    Mai bine ca nu te-a deturnat ulterior din drumul triumfal spre o victorie en
    phanphare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Admir ca lupul locul isi schimba dar naravul... Sancta simplicitas!

    RăspundețiȘtergere
  12. Popeasco, daca vrei sa castigi un ban cinstit, acolo unde te duci, intinde-ti fustele pe jos,pune fotografia ta langa tine si scrie pe ea ca mai ai nevoie de 5 euro ca sa te-ntorci acasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. In alta ordine de idei: vineri am iesit deoarece, pe langa o stare de oboseala accentuata(ceea ce s-a si vazut), ma sacaia o intindere ce se anunta o posibila ruptura, la piciorul drept .
    Sper ca nu am dat eu tonul la iesiri din teren...

    RăspundețiȘtergere
  14. Bucica, esti tare ! N-am mai auzit sa faci intindere la piciorul de lemn.
    Bai, v-am spus eu ca Regulament(imi vine sa spun sculament) e baiat destept ! Le are si cu limbile.

    RăspundețiȘtergere
  15. ATENŢIE, CHESTIUNI ADMINISTRATIVE!

    Vineri n-am ieşit bine cu banii, Claudiu plecând fără să plătească sau spună ceva cuiva (cel puţin mie nu mi-a ajuns la urechi). Le mulţumesc celor care au rămas la bere şi au dat câte 1 leu în plus.
    Despre permanenţa în Agronomie am vorbit cu Ionuţ, patronul bazei, şi am stabilit că suntem în perioadă de probă timp de o lună. Ceea ce nu înseamnă că după aia am scăpat şi putem s-o luăm de la capăt! Trebuie să înţelegem că banii câştigaţi de la noi, actualmente 400 de lei/lună, înseamnă taxa lunară de la 2-3 copii, iar de-ăştia sunt vreo sută! E la mintea cocoşului că, dacă devenim un factor cu adevărat perturbator, oricine în locul lui ne-ar ejecta fără regrete. Vineri am ieşit bine, deşi chiar Claudiu a cam făcut valuri, e drept, fără să înjure...

    RăspundețiȘtergere
  16. vineri l-am avut pe eli în echipă (cu execuții senzaționale, dar și cu ratări copilărești), am fost mai tineri ca medie și am beneficiat de accidentarea lui găbiță.
    dar: nu am avut portar (l-am chinuit pe săracul bebe) și asta contează enorm, n-am avut disciplină tactică (eugen se oferă să țină om la om și după aia uită, de trebuie să stai cu gura pe el, ne-am trezit că atacăm, deși avansul ne permitea să jucăm pe contre, copiii fac zidul la mișto, că le e frică de minge...), am fost dominați clar ca talie, ceea ce se vede mai ales la cornere, l-am pierdut pe luci, plus că m-am băgat ca fraieru să bat un penalti, eu care nu pot da într-o minge care stă pe loc.

    RăspundețiȘtergere
  17. incredibil cum de și-a putut reveni valencia, la trei zile după o catastrofă. fără golul lui frizeru gelat (să trăiești, răzvane!) culmea, barcelona devenea favorită la titlu1
    jos, e destul de nașpa pentru getafe, unii au câștigat în minutul 94, alții se bazează pe prietenii, rezultatele directe nu-i avantajează.

    RăspundețiȘtergere
  18. Marele Bolovan, absent vineri, mai are timp sa inteleaga faptul ca Regulamentul lui Bebe nu este un moft al autorului, aparitia lui fiind justificata de situatia in care s-a ajuns. Dupa cum se vede si altii au inceput sa ni-l aplice. Pericolul e mare. In principal din cauza lui (a Bolovanului, bineinteles ) putem sa o patim cu totii. Poate iesirea asta prin lume va contribui la o schimbare in modul lui de exprimare in public.

    RăspundețiȘtergere
  19. Urmeaza 6 Mai, Tavi cred ca se baga de doua ori!

    RăspundețiȘtergere
  20. Da-i ca prostu inainte. Cand ajungi la 32 Mai sa ne anunti.

    RăspundețiȘtergere
  21. Măi care a avut ideea sa numeasca echipele in halul ăsta iaca m-am trezit si pinguin(mişto) iar pt.tine motane sa sti ca nu ma deranjeaza deloc dacă ia atletico titlul dar sa ia real a-zecea (ai auzit bine da a zecea)cupa a campionilor(ma rog mai nou champions lig).

    RăspundețiȘtergere
  22. Razvane p., pinguin ai fost, pinguin ai sa ramai (pana treci la pelicani)!

    RăspundețiȘtergere
  23. Apropos' , stie cineva, laptopspiroza se face de la laptop?

    RăspundețiȘtergere
  24. Tavi, stiu ca esti nostalgic dupa denumirile consacrate, dar mai degraba trebuia sa le botezi invers pe cele doua echipe: din echipa Pinguinilor doar Motanu este veritabil, pe cand la Pelicani i-ai introdus pe Gabita si Mitica care sunt Piguini prin definitie si pe Stelica, care e pe trei sferturi pinguin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea, luna trecuta un taxi Pelican mi-a turtit aripa la bolid. De atunci mi-a cam pierit pofta de ei. Cel putin pe moment.

      Ștergere
  25. Popescu Bula Solitar6 mai 2014, 13:07:00

    Ia uite, fraierii astia se joaca fara mine. Dar si eu ma joc fara ei! Am si mentosane si ei nu are. Si am si ciunga-n par!

    RăspundețiȘtergere
  26. Mai bine pelicani si tigri ca ăstia din urma au luptat chiar ca niste tigri vinerea trecuta sa nu piarda desi totul le era împotriva Gabita s-a accidentat subsemnatul eram intr-un picior ma durea (inca ma doare) tendonul de la piciorul sting nea lucica a facut laptospiroza probabil de la laptop in conditiile astea egalul echivaleaza cu o victorie.

    RăspundețiȘtergere
  27. Pentru asta, va multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Razvan Police are numai bulan sau o avea si pistol?

    RăspundețiȘtergere
  29. Bebetto LEX-DEX7 mai 2014, 12:33:00

    Apropo de titlu sper ca te-ai referit mai ales la mine Vasea si GABI.
    raspuns probabil la ultimul comentariu: nu cred ca nu pare bulangiu.

    RăspundețiȘtergere
  30. Mister Popeskou7 mai 2014, 12:35:00

    Salutări din Luxemburg ! Am găsit, în sfârşit, nişte locuri care-mi plac.
    @Căpriţă, nu-ţi fă griji, nu vă dau afară. Doar aşa îi pot stimula pe copii să înveţe să joace fotbal.L-am auzit pe antrenor spunându-le copiilor " Bă, dacă nu vii la antrenament, ajungi să joci ca ăştia".(ca voi)
    Cum am fost eu absent, cum aţi rămas fără bani.E un apropos să mă întorc ?.Chiar dacă nu pot reveni, am să vă trimit nişte bani să vă achitaţi obligaţiile.Nu vă las, deşi nu meritaţi.
    @Botane, când vorbeşti de Ronaldo. spune-i "împăratul".Golul lui a valorat cât două, aşa că Realul a câştigat.
    @Tavi, regulamentul te învaţă să dai cu piciorul în minge ? Dacă da, atunci e bun, dar la tine nu se vede.

    RăspundețiȘtergere
  31. Bafta baietilor care au meci diseara. App. Gabitza, cate echipe retrogradeaza? M-am uitat pe clasament, liga a 2-a , echipa lui Cristi are 0% sanse sa promoveze ;).

    RăspundețiȘtergere
  32. Bebetto-LEX, dupa parerea mea, toti care poposim vinerea pe teren, suntem get-beget tineri. Mai ales voi trei. Toti ati trecut, nu demult, prin incercari dificile, le-ati depasit cu brio si acum sunteti pe teren. Si atunci, nu am dreptate?
    Hai, sa traieti!

    RăspundețiȘtergere
  33. Avem si o exceptie, Voiajorul-Popeskou, supranumit mister-Lesin. S-a transferat in Luxemburg pentru ca astia joaca in stilul lui,batraneste sau pi-loc, pi-loc. El, lingura de lemn la noi, astia, codasi in Europa. Sigur va face cariera in ducat. Sa ramana acolo!, ca doar ii vrem binele, nu?

    RăspundețiȘtergere
  34. să tăiești, nea Popescule! sper să dai lovitura și să vii mai bogat, că mai înțelept e greu. ce merge pe acolo? ciunga, agricolele, papucii? vezi să dai la oameni garanție, nu ne fă de râs. trimite-ne și nouă o poză cu taraba. te pupă băieții, și tu pe noi, cu fruntea!

    RăspundețiȘtergere
  35. Sa traim ca ne trebuim.

    RăspundețiȘtergere
  36. antonimul venetian8 mai 2014, 11:26:00

    Popeskou nu se scrie cu r la urma?

    RăspundețiȘtergere
  37. BLESTEMUL LUI POPICĂ (non-ficţiune)

    Da, aseară am avut meci în competiţie. Am zis să-i chem iarăşi pe Ely şi pe amicul lui. Iniţial, Ely a zis că vine, deşi avea o problemă la picior. Pe urmă, m-a sunat maică-sa, care mi-a zis că nu-l lasă la fotbal fiindcă piciorul arată rău, e umflat. Bineînţeles, i-am înţeles îngrijorarea şi i-am zis lui Ely să stea acasă. Cu vreo două ore înainte de meci, mă anunţă şi amicul lui Ely că nu mai vine, dintr-un motiv oarecare. Mă trezesc astfel cu număr fix de oameni, incluzându-mă aici şi pe mine, cu întinderea la inghinali abia ameliorată. Cum nu intenţionam să mă echipez decât în caz de forţă majoră, am început să dau telefoane la coechipieri să mai găsească un om pe ultima sută de minute şi să-l aducă la teren. În fine, ne trezim cu unul... nu neapărat rău, dar de o indolenţă care te scotea din minţi. Îmi venea s-o dau la naiba de întindere şi să intru aşa, în geacă şi blugi, că tot eram mai responsabil decât personajul! E lesne de ghicit că în condiţiile astea am încasat-o la scor. Care-i legătura cu Popică? Aşa îl chema pe indolent! Nu Popa, nu Popescu. Popică!

    RăspundețiȘtergere
  38. motanu către puradel ronaldo8 mai 2014, 13:03:00

    bahtalo, pirando! felicitări pentru egalul de ieri, cred că nu mai puteți scăpa locul trei cu coroniță, iar dacă barca și atletico nu mai joacă deloc o să vă dea chiar premiul intâi.
    cum îți mai merge afacerile? ești bine, că de sănătos mi-e frică să te întreb? am și io o rugăminte. îl știi pe vasea, că e sfios, dar ar vrea și el o pungă de mentosane d-alea de supt, parcă vinagra le zice. dacă poți, un pic mai multe, că cică si luci e amator.

    hai, spor la șmenozeală! te pupă tata.

    RăspundețiȘtergere
  39. Bai, nici aici nu mă lăsaţi ? Nu poate omu să călătorească prin lume că voi cu gura pe el.
    Caprita dragă, nu toţi Popicii sunt şi fotbalişti. E greu să găseşti altul ca mine !!! Cât despre înfrângere, ce-ţi faci probleme, ce e prima? Să ne anunţi şi pe noi când câştigi, să facem şi noi un chef, că de belelele tale ne-am plictisit. Asa-i când n-ai ochi să-ţi alegi echipa.Când eram ca tine jucam singur, nu-mi trebuia decât portar şi nu-mi rezista nimeni.
    V-aş spune impresiile mele de călătorie, dar mi-e teamă că vă ia somnul.Dacă vă scot din ale voastre, v-am pierdut pe drum.Ce poate intreba Botanu ? Despre bomboane agricole, ciunga, tigări, ţigări,ţigări. Botanu crede că-n toată Europa-i ca-n sectorul lui.
    Botane, n-ai incheiat subiectul cu Împăratul? Încă n-ai priceput ca-i cel mai cel ? Te uiţi la tv., ca Mitică la poarta nouă.
    Vă las, că trebuie să intru să vizitez sistemul de galerii, cel datorită cărora ducatul era aşa greu de cucerit.Botanu crede că intru-n mină, săracu de el !

    RăspundețiȘtergere
  40. Papy, sa-ncepi intai cu galeria dinamovista.

    RăspundețiȘtergere
  41. Motane iar faci arogante pe seama Realului ți-am spus si î-ți repet doar liga ne intereseaza camp.ar fi bonus pt. ca avem destule plus ca le luam cînd vrem.

    RăspundețiȘtergere
  42. @razvan polis. fratele meu mai slab (m-am îngrășat că m-am lăsat de fumat), io am vorbit chiar laudativ de real, pentru că au fost mai buni ca noi. barcelona a pierdut și la valladolid și cu valencia acasă, iar voi ați făcut egal! faza cu luatul campionatului când vreți e pe jumate corectă, adică nu când vreți voi, ci când ne plictisim noi.

    @marinuș, fratele miresei, bag seama că ți-ai găsit servici la subsol, da nu mi-ai spus dacă i-ai rezolvat cu bonboanele pe băieții ăștia doi, că nechează pe aici. să nu cumva să le încerci și tu, că nu e pentru eunuci. hai, foraibăr!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Motane, am impresia ca bomboanele alea, vinagra parca le-ai botezat,pentru care insisti atata, pentru tine le vrei!

      Ștergere