sâmbătă, 29 iunie 2013

Telegrafic, teleferic, telegondolă...

Ziua de vineri a fost o ilustrare elocventă a situației-limită în care se află fenomenul de ziua a cincea. Cu Găbiță plecat în patria lui Pinalti ( o excursie cam fără de rost, dat fiind că șanse de calificare nu prea sunt, iar vinul și domnișoarele locului, celelalte două atracții, nu par să-l atragă) și Paulică absent motivat, s-a dovedit că fiecare om contează, cel puțin la inventar.
Așa că ne-am bucurat cu toții că am reușit să numărăm până la zece, moment în care s-a purces la alegeri, Mitică cu Eli. Nu știm care a ales primul și cum, cert este comentariul lui Robert după ce și-a văzut coechipierii (Mitică, Bebe, Virgil și cu Stelică): "Mitică, ce-ai făcut, i-ai ales pe ultimii patru rămași? " Părerea lui, care n-a repetat meciul excelent din urmă cu o săptămână, aceasta poate și din cauză  că a dat prea multe goluri la vinclu pe timpul încălzirii, dar nici noi n-am debordat de bucurie. Oarecum  normal, când ne-am trezit în echipă cu frații Leșin, Văsălie și Marin, plus Ciuli accidentat la degețel și scăpat cumva pe el (n.a.: adică fugit de acasă și dat sub urmărire) și Eli plângându-se de dureri de spate.
Miticii au fost cei care au deschis scorul, chiar prin Căpitan, după care jocul a mers mai mult în favoarea celorlați, aflați mereu la trei-patru goluri diferență, în ciuda totalei lipse de disciplină tehnico-tactică a fraților, care-și regăsesc mai ușor locul într-o echipă de desene animate. Scorul final, un 14-9, este absolut meritat, iar golurile ar fi fost mult mai multe dacă s-ar fi numărat și barele. Trei (și toate trei din afara careului, două fiind transversale!) sunt pe conștiința noastră, la fel cu un fault mai accentuat la Mitică (șă știe cine e jupânul) și o pereche superbă de șorțulețe în garderoba lui Stelică. Stocul nu este încă epuizat, așa că sperăm să-i servim pe doritori și săptămâna viitoare.

43 de comentarii:

  1. Bravo Razvane-cronicare,ai percutat mai repede decat de obicei si mai ales decat m-asteptam,putoare mica ce esti!
    Important e ca miscarea s-a "executat"si meciul/cronica s-a bifat.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vorbit cu Ciuli si cu fratele Marin ca sa nu mai venim si sa joace Motanu,care se crede "jupanul",doar el cu Eli.Succes!

    RăspundețiȘtergere
  3. Nici acum nu imi vine sa cred cu cati gusteri am putut sa joc in echipa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Tot ce mai lipsea era sa vina si Tavi dar nu il lasa nevasta,ca trebuie sa puna zacusca la borcane.

    RăspundețiȘtergere
  5. s-a întors lumea cu fundu-n sus. Brazilia, Argentina, Olanda, Germania și Italia nu s-au calificat la turneul final al CM de fotbal sub 20 de ani, iar zdrențele de englezi au terminat pe locul 4 (ultimul) în grupă, după Irak, Chile și Egipt!

    RăspundețiȘtergere
  6. motanu către dom profesor30 iun. 2013, 14:10:00

    maistre, tot pișicher ați rămas. dar nu v-aș dori să intrați în gura lui Tavi.

    RăspundețiȘtergere
  7. O musca lesinata nu ma lasa sa ma odihnesc, asa ca iau in calcul alta varianta de relaxare. Imi spune si mie cineva la ce ore sunt cele doua meciuri finale de la CC.

    RăspundețiȘtergere
  8. Motanele unde s-a jucat meciul?
    Il salut pe Virgil. El apare intotdeauna atunci cand nevoia e mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tavi,cele doua meciuri sunt pe tvr1,semifinala la 9.30 si finala la ora 1,pana se termina,aproape ca se lumina!
    Meciul s-a jucat in Agronomie pe sinteticul mic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tavi,pana la cele doua meciuri fa-ti incalzirea cu o partida de pregatire a Stelei de la ora 20 pe LOOK-TV.

    RăspundețiȘtergere
  11. Merci Sile! Pentru Steaua trebuie doar sa ma uit la TV... si se vede meciul?

    RăspundețiȘtergere
  12. Cei doi de mai sus seamana cu domnii din Muppets.

    RăspundețiȘtergere
  13. ..si anonimul cu cine o semana? Tot cu un anonim...

    RăspundețiȘtergere
  14. SUPER-BRAZIL!Daca nu intervine neprevazutul,Brazilia a luat o optiune serioasa pentru titlul mondial de anul viitor.

    RăspundețiȘtergere
  15. Dupa titlul cronicii Motanului sa continuam cu continutul:telefax,telegrama,teleimprimator,telemetru,telescop,telepatic si iata ca e aproape gata telecronica...

    RăspundețiȘtergere
  16. „Nu știm care a ales primul și cum, cert este comentariul lui Robert după ce și-a văzut coechipierii (Mitică, Bebe, Virgil și cu Stelică): "Mitică, ce-ai făcut, i-ai ales pe ultimii patru rămași? "”
    Vreau sa precizez ca Mitica a facut alegerile, asa ca ma refeream la ceilalti 4 coechiperi ai sai. Printre care, deci, si eu, ca sa n-avem discutii.

    Eu unul am simtit ca ma sufoc dupa vreo 10 minute, chestie care nu mi s-a intamplat pe terenul din Tineretului. Aici a fost si lipsa totala de umbra si sistem cam dificil (4+1), deci mai mult de alergat. Si restul au risipit, parca, ceva mai putin efort, dar, parca, ceva mai mult decat mine. N-a remarcat nimeni jocul excelent al lui Stelica, fara de care mai luam vreo 7-8 lejer!

    Robert

    RăspundețiȘtergere
  17. Motanul are dreptate: vineri am venit cu un deget taiat(Vasea a putut verifica) si cam obosit. Am jucat biliard pe calculator si, la o bila taiata f. mult, mi-am taiat si degetul... A fost o partida grea, am rupt 2 tacuri si-am spart 3 bile, dar pana la urma am castigat greu , cu 10 - 0.
    Oricum , inaintea fotbalului (sau ce-a fost el), am beneficiat de specialul tratament al Profesorului, care m-a bandajat. Merci!
    Asa-i despre Stelea, cum a scris Robert.

    RăspundețiȘtergere
  18. P.S. Msr. Robert, trebuie sa ai in vedere ca pe Tineretului, chiar si dupa masivele taieri, sunt o multime de arbori mari (unii sunt seculari si din specii aparte - pe bune!) , si deci este alta atmosfera.
    Baga hidraratarea.

    RăspundețiȘtergere
  19. la Robert cred că se vede lipsa de băutură și de tutun...

    cât despre mentorul sau, aflați că e bine-merci și se bucură că a pierdut Serena la Wimbledon. ăsta era un turneu pe care putea să-l câștige Sorana.

    RăspundețiȘtergere
  20. ROBERT,baiat finut,comenteaza ca anonim,dar la sfarsitul postarii isi scrie numele,pe cand alti anonimi raman pentru totdeauna chiar niste anonimi!

    RăspundețiȘtergere
  21. am apărut acasă la sfârșitul setului 4 și m-am băgat imediat că Tecău pierde la dublu. nici ghinionul meu proverbial nu l-a mai ajutat, așa că au furat-o de la 2-0 la seturi.

    RăspundețiȘtergere
  22. M-am întors învingător (moral!) din turneu, mă grăbesc să plec la ţară ca să revineri mai repede...

    RăspundețiȘtergere
  23. Luci,ti-ai luat pastilele?2 iul. 2013, 19:27:00

    Dar nu pe toate odata.

    RăspundețiȘtergere
  24. învinsa lui Halep, belgianca Flipkens, a prins semifinala(!) la Wimbledon, la fel ca și Bartoli, varză la Roland Garros. în mod normal, Radwanska ar trebui să fluiere, dar mai știi?
    mâine voi ține cu Janowicz.

    RăspundețiȘtergere
  25. Tavi, ce ziceai de muste?
    In alta ordine, ce face juniorul, cum evolueaza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Lucian, a ”crescut frumos”, merge singur, e o zvarluga nu alta.

      Musca aia de care pomeneam, bazaie in durerte, are lesin letal in dotare.

      Ștergere
  26. Tavi asteapta bilet de voie ca sa poata vorbi.

    RăspundețiȘtergere
  27. -Mami,pot sa ma duc si eu la fotbal cu baietii?
    -Nu!Si nu mai vorbi neintrebat ca faci curent!

    RăspundețiȘtergere
  28. teatru absurd cu actori amatori...

    nu înțeleg cum Lisicki e favorită clară în fața Radwanskăi.

    RăspundețiȘtergere
  29. Motane, adica cum amatori?

    RăspundețiȘtergere
  30. Ciuli dragă, amatori de-o țuică am vrut să zic. cam așa ca matale.

    bine că nu m-am băgat la tenis feminin. finala Lisicki-Bartoli cred că avea cotă un milion! e ca și cum Vasea și cu Leșinatu ar concura în finala Mister Univers...

    RăspundețiȘtergere
  31. Asociatia pentru eliberarea lui Tavi4 iul. 2013, 22:45:00

    Doamna,lasati-l si pe Zacusca sa vina la fotbal.Oricum e nevinovat la acest sport.

    RăspundețiȘtergere
  32. Ne mişcăm şi noi azi? Bebe e la mare, Paul e-n Germania, Robert e la Deva. Rămânem de-o ciorbă?

    RăspundețiȘtergere
  33. Credeam ca amatori fraieri, asa ca Popesca..

    RăspundețiȘtergere
  34. Tavi plus Luci egal love

    RăspundețiȘtergere
  35. Daca Sile joaca, sigur vor veni o multime sa-l vada, s-au sa fie pe teren cu marele ex-pelican Universal, mit printre legende.

    RăspundețiȘtergere
  36. Asociatia pentru eliberarea lui Tavi5 iul. 2013, 12:19:00

    Tavi plus Luci plus Vasea egal love in boscheti si corijente la gramatica.S-au la limba romana!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa prins prostu! Cat de lesinat esti dupa linii si virgule. Esti letal!

      Ștergere