luni, 3 iunie 2013

Noaptea lui Popică

După ziua lui Virgil, trebuia să vină şi noaptea, adjudecată glorios de eroul nostru. Dar să nu anticipăm. Stelică a venit cu cei doi chiriaşi ai săi, doi studenţi din Focşani (Răzvan şi Cosmin), aşa că s-a putut juca 6 la 6. Problema a apărut la alcătuirea echipelor, neştiind ce hram poartă, cei doi au fost aleşi la ghici. La început, se pare că n-am nimerit-o...

Primul Meci

Echipa A: Răzvan, Motanu, Stelică, Cosmin, Găbiţă, Popică
Echipa B: Luci, Bebe, Paul, Mitică, Ely, Cristi

După câte se vede, Mitică n-a riscat cu studenţii şi a ales marfa pe care o cunoştea. Nu sunt prea multe de spus despre această primă partidă, în care Echipa A a zburdat vreme de juma' de oră şi a bătut cu multe goluri la 1. Cheia a fost portarul: junele Răzvan s-a dovedit a fi unul peste tot ce a văzut Agronomia până acum, inclusiv Cătălin. A scos toate tipurile de faze, şuturi tari sau plasate, plonjoane la rădăcina barelor, plonjoane la blocaj în faze de unu contra unu. I-a exasperat pe adversari, Ely ajungând să-i spună că e prea bun, n-ar trebui să joace cu noi! :)) Pe atac, eu am fost în zi de dribling, aşa că nu prea s-au dat goluri din şut (doar un penalty la un henţ al lui Paul), ci din acţiuni finalizate cu poarta goală. Cum diferenţa de scor creştea, a urmat...

Al doilea meci

Echipele au suferit o singură modificare. L-am trecut pe Mitică la noi, scăpându-l de gura bogată a coechipierilor, care îl scoteau ţap ispăşitor şi când nu era, şi l-am cedat pe tânărul Cosmin, care nu excelase la combinaţii, în ciuda calităţilor arătate. Faţa jocului nu s-a schimbat prea mult, mi-a reuşit a doua fază în care am driblat toată echipa adversă, aşa că ne-am asigurat destul de repede câteva goluri diferenţă. Dar, cum Echipa B avea doi tineri în câmp, cu timpul câştigă mijlocul terenului şi se prezintă mai des în faţa porţii, inclusiv câte doi, reuşind să înscrie şi să ţină aproape. Cristi are disputa lui cu Mitică, îl calcă şi înscrie, golul se validează, deşi Mitică ceruse fault, însă la altă fază mai puţin clară i se anulează un gol pentru că Motanu ceruse fault în locul lui Mitică. Pe acest fond, îşi intră în rol Popică... Mai întâi începe să rateze pe bandă rulantă mingile oferite în faţa porţii, rezultatul fiind că batem pasul pe loc, neputându-ne desprinde. La reproşul Motanului că îşi bate joc de echipă, ia decizia care se va dovedi fatală: intră în poartă! La început, cu Răzvan-studentul în câmp, reuşim să echilibrăm jocul la mijloc, dar atât. Totuşi aveam o marjă de două goluri avans, iar timp nu mai era prea mult. Însă Popică nu terminase operaţiunea "meciul-cadou". Bebe, proaspăt pensionar (două rânduri de bere, să fie primite!) a dat o pasă pe un culoar pe care nu s-a insinuat nimeni, aşa că mingea se rostogolea cuminte către portar. Acesta se apleacă s-o culeagă ca pe o floricică, o scapă printre mâini, dar şi printre picioare, că efortul de a pune un genunchi în pământ era prea mare pentru adevăratul pensionar! Dar numărul de magie al lui Popică nu se terminase, uite mingea la el, uite-o acum la Cristi, în careu. Ghiciţi unde e apoi: da, în plasă! Avem o ultimă zvâcnire cu care puteam câştiga partida, fac o cursă pe dreapta şi întorc mingea în centru, Răzvan alunecă în mijlocul careului şi ratează şutul, dar mingea ajunge la Mitică, un metru mai încolo, şut pe lângă... Pe fondul căderii totale, luăm şi golul înfrângerii, Răzvan reintră în poartă (prea târziu!) şi riscăm totul pe atac. Rezultatul se joacă la ultima fază, obţin un fault la marginea careului, central (obţin e un fel de a spune, pentru că faza iniţială era mai periculoasă). Zid din 3 adversari, simulez şutul şi încerc să-i trimit lui Popică în stânga, dar cineva din zid se prinde şi Ely pleacă singur spre poartă şi pune punct.

17 comentarii:

  1. Mi-am adus aminte şi de un gol al lui Popică în primul meci, unul pe care mai bine nu-l dădea, pentru că acolo i s-a consumat norocul pe tot restul meciului. La o minge aeriană, în unghi, încearcă un vole care s-ar fi dus peste gard, dar din fericire bărbiereşte mingea şi aceasta capătă o traiectorie peste Luci care închisese colţul scurt...

    RăspundețiȘtergere
  2. :))Gabitza am ras tata, super jocator, super fotbalist, superrr... Popescu:)), de fapt asta e adevarata lui valoare:))

    RăspundețiȘtergere
  3. cum în ultimele meciuri am avut bafta să joc cu Leșinatu, ajung și eu la concluzia lui Tavi. adică, mai am un pic și mă las...
    tembelu, după ce că are gura bogată, nici nu recunoaște când greșește și dă vina pe oricine, în afară de el, iar vinerea asta chiar ne-a curățat.
    iar în plus, ca să fie tacâmul complet, mi-a luat și o sută de mii la pariu pe finala cupei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si dusmanii plange...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-i asa?

    Gabimare ce mai faci? Cum merge recuperarea? Te-am sunat dar nu raspunzi.
    Sanatate si vino sa te distrezi.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  6. Chiar asa Luci, daca vii tu si cu Mitica amuzamentul e total. Nici nu ma mai duc la circ,sa dau banii degeaba pe bilet,cand am comicii langa mine.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ptolomac nu-ti dai seama ca esti in rolul principal? Esti rasul nr.1.
    Si daca se supara Bebe , iar o furi de la poarta cealalta...

    RăspundețiȘtergere
  8. chiar așa, Silică ar trebui să ia aminte de la Bebe cum se trage la poartă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Bebe, ramane cum ai stabilit? Evergeen! Da? Sa-ti fie de bine si sa serbezi neaparat pe terenul de joc si pensionarea lui Mitica. Atunci va trebui sa faca si el cinste, nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai dragilor, dupa ce ca va tine in spate, va legati de Popica. Doar se stie ca de la sublim la ridicol nu e decat un pas. De ce ar face el exceptie.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ah, motanele... cum ma inciti tu!.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu cred ca apucam noi ziua in care sa faca Mitica cinste.

    RăspundețiȘtergere
  13. Dezamăgire în competiţie, echipa de pe locul 2 s-a prezentat lamentabil, contracandidaţii noştri au câştigat şi ne-au luat faţa. Am fost tot returul pe locul 3, mai puţin o etapă: ultima!

    RăspundețiȘtergere
  14. Amicul babelor7 iun. 2013, 10:21:00

    Vreme frumoasa, sa vedem cate babe or iesi la pascut.

    RăspundețiȘtergere
  15. amice, ma ai de client...

    RăspundețiȘtergere
  16. Mosule, i-ati izmenele pentru sport si fitness, idem cu sasonii si da-i bataie, fuga la teren. O sa ai de unde alege baba preferata. Vor fi multe, le poti vedea si in miscare.

    RăspundețiȘtergere
  17. Fiind noapte(doar a fost noaptea lui Popica),a fost intuneric,n-am vazut si n-am putut scrie nimic...

    RăspundețiȘtergere