luni, 6 februarie 2012

Ne-am focalizat pe săptămâna 100!

Nu mai enumăr participanţii, îi puteţi desluşi (destul de greu!) în poză. Care poză nici măcar n-a fost poză, ci un filmuleţ de o secundă din care s-a putut face captură la calitatea pe care o vedeţi. Când să imortalizăm şi noi momentul, ba "memory card full", ba "change batteries", başca setarea pe film în loc de foto! Pe lângă pozele cu "peisajul", cu care şi-a consumat bateriile înainte, Tavi a ţinut să cinstească evenimentul cu o foaie scoasă frumos la imprimantă. Când i-am spus în vestiar că a scris 3 ianuarie în loc de 3 februarie, a tăiat şi a scris  cu pixul! Cred că dacă aveam nevoie de o panglică pentru a inaugura cele 100 de săptămâni consecutive, până şi aia trebuia legată cu sfoară ca s-o putem tăia cu bricheta rămasă fără gaz...

Ca să nu lungim cronica mai mult decât meciul, jucăria s-a stricat când am redus scorul la 4-5. Mitică a aruncat o minge în faţă, pe sus, eu cu ochii după minge, Paul probabil la fel, ne-am ciocnit, dar nu ceva violent, doar ne-am intersectat, iar mingea a şters transversala şi a intrat în poartă. Dacă era bară nu mai cerea nimeni nimic, aşa s-a cerut fault în atac. O lege nescrisă de care eu, unul, încerc să mă ţin chiar dacă mai intru în contradicţii cu coechipierii, spune că, dacă ai echipă şi scor favorabil, nu ţii cu dinţii de fazele litigioase. În fine, au urmat gesturi şi cuvinte care nu ne fac cinste, însă în general amocul mai şi trece, cu excepţia numită Motanu. După o intrare a lui Paul, respectivul s-a încăpăţânat să iasă de pe teren, în ciuda tuturor rugăminţilor. Replica lui fabuloasă a fost "mă duceţi voi la spital?"... Domnu'  potenţial pacient, io zic că avea cine să te ducă, nu te lăsa prietenul Paulică de izbelişte, că doar aţi stat bot în bot după aia la cârciumă!

Aşadar, cam la jumatea meciului, am reuşit să facem ce am scris în titlu, doar că în loc de "o" citiţi "e"!


42 de comentarii:

  1. Și pînă la urmă, cine a cîștigat?
    L. ( exceptînd faptul că eu am ieșit în pierdere...).

    RăspundețiȘtergere
  2. A castigat sportul,fraierica! Mie-mi convine ca Corcodel pune presiune pe gusterii lui,ca-i lasa moralul.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce fata de budinca are Tavi,zici ca sta cu mana intinsa la metrou!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pacat ca ne-am suparat(unii dintre noi!)si s-a intrerupt
    meciul;era asa de frumos afara,decorul hibernal era superb...
    Ba baeti,daca eu nu ma mai ridic la nivelul pretentiilor
    voastre,pot sa renunt si sa nu mai vin,ca sa nu va incurc...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sper că nu l-ați lăsat pe handicapat să-și facă de cap, că iar o să băloșeze pe ecran, de o să trebuiască să chem sanepid-ul și iiruc-ul, să-l mai pot folosi în siguranță...
    L.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vineri după meci am plecat la treburile mele cu un gust amar. Din pacate ceea ce ar fi trebuit sa fie un moment deosebit s-a terminat complet aiurea. Aceeasi senzatie am avut-o şi dimineaţă dupa ce am citit aşa zisa cronică. Nu am ce sa comentez. Doresc doar să-mi iau liber saptamana asta, ca sa încerc să uit.

    RăspundețiȘtergere
  7. vineri erau la un moment dat cel puţin patru dintre noi cu nervii întinşi peste limită (io nefăcând parte dintre ei...) aşa că mi s-a părut mai potrivit să degajez. în privinţa lui silică, o să-l bat la cap tot timpul să vină, din cel puţin două motive. una, e prietenul meu şi e păcat să nu joace, al doilea că e bine să fie şi unii mai păcălici pe teren.

    un picuţ de răbdare, să scriu articolul pentru ăla mic, şi vine şi poezia!

    RăspundețiȘtergere
  8. la cererea preopinentului

    Terapia lui Don Balon

    La un medic eminent
    Se prezintă un pacient
    Dom' doctor, sunt impotent
    Şi în plus nu mi se scoală
    Cred că sufăr de o boală.

    Cinci secunde, nu mai mult
    A durat un scurt consult
    I-a luat sânge cu lanţeta
    Şi pe loc i-a dat reţeta

    Ce-ţi prescriu aicia ţie
    Nu găseşti la farmacie
    O să-ţi dau în schimb să bei
    Un nectar produs de zei

    Pişulică de motan
    La babe să ai bulan
    Pişu acru, de Sudor
    De gumij ştiu că ţi-e dor
    Pişuloi de la Vasile
    Şi-o s-o faci de două kile
    Pipiloi de la Mitică
    Ce pe dată ţi-o ridică
    Pepsi-pişu de Octavian
    Ca să fii un Don Juan
    Piş-piş-piş de la Lucian
    Ca să scazi din burdihan
    Piş fierbinte de la Nicu
    Ca să nimereşti buricu
    Piş-cola de la Stelică
    S-o faci strâmbă şi voinică
    Pipi aspru de la Bebe
    Un deliciu să bei Hebe.

    În final,înc-un cuvât
    Şi apoi îţi iei avânt
    Cât prieteni ai, băiete
    N-o să mori nicicând de sete!

    RăspundețiȘtergere
  9. uitasem:

    Pişulică de fetiţă
    Pentru ten, ţi dă Găbiţă

    RăspundețiȘtergere
  10. @Tavi: pauza o iei forţat, că nu te mai poţi întoarce de la Dorohoi sau unde ziceai că mergi. Bine, s-ar putea să nu poţi nici să te duci...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Bai Muhaielelor(sinonim Prieteni!),taman la etapa #100 v-ati sucarit?! Nu erau alte X ocazii pana la alt meci jubiliar?
    E bine macar ca ati facut o poza,asta va fi mai usor de vazut peste timp...cand nimeni nu va mai avea rabdare sa citeasca despre meciul asta.
    PS.Sincere si prietenesti felicitari pt.perseverenta si continuitate...cu toate ca aveti niste MECLE...!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Motane, inteleg ca iar ai fost fara extraveral.Ai ajuns sa te isterizezi mai des decat cocotele de opereta; tre' sa vin sa te tratez repede, nu de alta dar ne ajunge un nevindecabil pe capu' nostru.
    L.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pisulica de la Razvan,
    Ca sa-l scoli pe Motan!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu cine am ajuns sa joc: Motanu pishologul si Gabita scatologul! Cah!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Caprita,zi-mi si mie cum poti sa inaugurezi 100 de saptamani!

    RăspundețiȘtergere
  16. MITICA
    Gabita da- mi pe mail nr de telefon.

    RăspundețiȘtergere
  17. Invingatorul,pentru Mitica7 feb. 2012, 23:03:00

    089898989, intrebi de Maricica din partea mea.Vezi sa ai bani schimbati!

    RăspundețiȘtergere
  18. sunt prea şucărit că am pierdut un pariu pe goluri în ultima secundă ca să mai bag în seamă tot soiul de pelicani veseli şi limbologi. mă întreb însă unde o fi tarabagiul. cred că s-a deschis sezonul la costume de baie şi are vânzare mare.

    RăspundețiȘtergere
  19. Metaforele nu sunt pentru toţi decervelaţii care scriu mai mult decât citesc.

    RăspundețiȘtergere
  20. Noua ,,sută,, a început furtunos, verbal(scris). Cîtă vreme nu vă luați de păr, puteți continua, dar aveți grijă...
    L.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ba baeti,daca la fotbal ne-am focalizat pe saptamana 100,eu am atins cota 1000 la pariuri,astazi 8 febr.,chiar am 1017!

    RăspundețiȘtergere
  22. Bat la ei, ca la fasole !
    Unii chiar s-au resemnat
    Sunt la fel de bun ca Nole,
    Sarbul cela insemnat.
    Dupa atatea infrangeri
    Teama mi-e ca vor ceda
    Numai ajutati de ingeri
    Vor mai putea castiga.
    Fara ei, dragi pinguini,
    Sigur, ma voi plictisi.
    Am fost pentru ei rechin
    Si nu stiu de voi gasi
    Altii ca sa ma distreze.
    Asa cum au facut ei.
    Va fi greu sa ma tenteze
    Alte locuri, alti catei.
    Nicaieri nu pot afla
    Un Motan mai pricinos
    Si degeab-as cauta,
    Un pirat mai mincinos.
    Asa ca voi fi atent
    Ca sa nu-i descurajez.
    Am sa fiu mai indulgent,
    O sa-ncerc sa-i protejez.

    RăspundețiȘtergere
  23. Băi maimuț-escule, uite cum stă treaba cu acceptarea ta între înaripatele de vineri: metoda a fost folosită și de vechii regi, care la curtea lor aveau cîte un prostănac pe seama căruia se distrau cînd nu duceau războaie. De altfel e lucru cunoscut, prostia este mai fascinantă decît inteligența; inteligența are limite, prostia niciodată ( asta n-am stabilit-o eu, ci unul Freud,dar tu nu-ți bate mansarda, să nu-ți cadă tabla de pe ea). Și la noi este la fel: ca să aibă de cine să rîdă, te lasă să-ți bați gura, dar un lucru e sigur: să fii ascultat nu înseamnă să fii luat în serios. Și pe urmă, nu toată lumea are bani de secretară gonflabilă ( mai umflă la ea, că ai făcut bătături în palmă, ambidextrule - vezi că asta nu e o jignire, ci o calitate de mînar), iar cei dintre noi care ar vrea auto flagelare și le e rușine, apelează la tine.. Dar trebuie să ai grijă de un lucru: să nu devii anost ( adică plictisitor, muhaiauo), că o să pați ce pățeau bufonii de la curțile mari - erau maziliți!
    Capisci, paiață?
    Distrează-ne!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  24. Un baiat cam grasunel
    Dupa mecla cam tembel
    Si cu-n dest bagat in gura
    La teren dadea o tura

    Ii arunc o uitatura
    -Cum te cheama, muratura?
    -Sa traiti, nene,Lucian.
    Nu aveti sa-mi dati un ban?

    Cum ma stiti, eu sunt milos
    Il privesc pe dubios
    Si bag mana-n buzunar
    -Ia de acia un sutar

    Mars la baia comunala
    Si fa dus la pielea goala
    Nu uita sa-ti freci si puta
    Si la mine vii fuguta

    Te voi face servitor
    Pentru tine-i un onor
    Sa-mi stergi praful de pe ghete!

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu așa , loază! Ce dracu bă, nu se cunoaște că ai stat atîta printre noi și ne-ai lustruit ghetele. La noi și bășinile mustesc de inspirație iar tu nu mai atît poți, ratatule? Bagă suflet, fă frumos, dă din inimă, tîrîtură! Și vezi, nu te forța, să nu-ți cadă bubița dintre picioare!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  26. Am inteles ca e vorba de Lucian, dar cine vrea sa-l angajeze servitor n-am inteles.Descrierea se potriveste, numele corespunde,dar de ce atata mister si nu ni se spune cine l-a omenit pe Lucica al nostru cu un sutar?

    RăspundețiȘtergere
  27. Dar s-ia frecat pina la urma puta?

    RăspundețiȘtergere
  28. l-am dat afara pe Lucian8 feb. 2012, 17:35:00

    Lui Lucian zis burdihan
    Eu am vrut sa-i fac un bine
    Daca insa e ghiorlan
    Evident ca nu-mi convine

    Si-ntr-un fel la o adica
    Mult mai bun este Mitica
    Sa ma spele pe piciorul
    Cu care primeste golul

    O sa-i dau pe zi doi lei
    O sa-l duc si la femei
    Sa renunte la manuta
    Asta, daca are puta!

    RăspundețiȘtergere
  29. Paulică, ce-i cu pozele alea de mi le-ai trimis pe mail, nu ne sictireşte destul personajul?!

    RăspundețiȘtergere
  30. bă, nene, iote duel între doi bărbaţi adevăraţi, unu-n proză, altu-n versuri. mie mi se pare că Somnorilă parcă dă mai tare. are stânga antrenată...

    RăspundețiȘtergere
  31. incredibil, pierd două pariuri pe scor total la baschet la câte un punct!

    RăspundețiȘtergere
  32. Maimuțoiule, fă și tu un efort și ridică-te peste condiția ta de mazetă din spatele tarabei cu opinci de contrabandă. Ce dracu , nu o să pățești nimic mai mult decît pînă acum(le-ai pățit deja pe toate,săracu de tine).
    L.

    RăspundețiȘtergere
  33. Motane, aşa păţeşti dacă te dai cunoscător, mai bine l-ai lua consilier pe Vasea, care deja a trecut la 4 cifre! ;)

    RăspundețiȘtergere
  34. ultimul meci la care am pierdut a fost chiar dement. puteam să pariez că se dau sub 54 de puncte în ultimul sfert sau sub 58 în ultimul sfert+prelungiri. ei bine, nişte sârbi şi croaţi mi-au făcut figura: 58 de puncte în ultimul sfert, mai mult ca în NBA, la sfert de 12 minute! cu Silică n-am treabă, el joacă tiribombe...

    Luci, nu-i frumos să dai în animale mici!

    RăspundețiȘtergere
  35. Tâviţă nu ne onorează mâine, aşa că Sile poate te lipeşti de Cătălin.

    până la urmă Niculescu a pierdut în trei seturi un meci pe care putea sâ-l şi câştige. loveşte atipic şi destul de curat, nu are însă forţă de finalizare. e sufient de înaltă şi urâtă, are şi multe ţâţe, aşa că i-o recomand călduros lu ăla mic!!!

    RăspundețiȘtergere
  36. Cu atatia doctori virtuali toate bolile ar fi trebuit eradicate. Cu trimitere la recomandarile peudomedicale
    cu iz si aroma Bivolariana.

    RăspundețiȘtergere
  37. omu' mai şi pierde. s-a trezit păsărica aia de Sorana să se retragă Zvonareva în setul 3 şi mi-a umflat banii...

    ce-o mai face păcăliciu?

    RăspundețiȘtergere
  38. Un fan pelican din Botosani10 feb. 2012, 20:11:00

    Felicitari pelicanilor pentru al 4-lea val consecutiv!

    RăspundețiȘtergere
  39. Lui suler Bucian

    Tata, D-zeu sa-l ierte,
    Cand traia, mereu spunea:
    -Marinica, ma baiete,
    Ascuta de mama ta.
    Ea era femeie culta,
    Scolita la pension,
    Si si-a dat silinta multa
    Sa fiu educat cazon.
    Am avut bona nemtoaica,
    Pianul nu mi-a lipsit
    Servitoare englezoaica
    Un lacheu foarte scolit.
    Tata imi spunea mereu
    Sa nu umblu cu saracii
    -De ce? Il intrebam eu,
    -Astia sunt mai rai ca dracii.
    Nu l-am asculta si iata,
    Ce patesc eu "Domnisoru"
    Cu Lucica din poiata.
    Vrea sa-l iau cu binisoru.
    Omul simplu din popor
    Crescut fara maniere,
    Educat ca din topor
    N-are suflet, are fiere.
    Eu, cu inima curata,
    El, avand catafazie,
    De-i pui oglinda in fata
    Sigur face apoplexie
    Eu ii poftoresc s-ajunga
    Protopsalt ca-i sade bine
    Sa nu mai traga din punga,
    Ca se face de rusine.

    RăspundețiȘtergere
  40. Marinică,Marinică,nu plange ca n-ai puțică ( pe toți d-asta se oftică, că are puțica mică și nu face pipilică). Dacă ai atîția bani, dă un ban și ia ciocan, de african, să te lauzi un an, că ești cel mai tare baștan, cu secretară-n borcan.
    Și nu mai trage de ea, că rămîne tot așa; poate n-ar fi de prisos dac-ai băga-o în ipsos,să te simți Marin vîrtos ( chiar dacă ai obraz gros).
    Să trăiești, să faci frumos!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  41. dragii mosului,mai aveti putintica rabdare cu cronica,
    ca s-a inzapezit cronicarul!

    RăspundețiȘtergere