duminică, 17 aprilie 2011

Au meritat victoria

Pinguinii – Lucian, Bebe, Stelică, Motanu, Mitică (in fotografie), Gaby, Găbiţă, Gigi .



Pelicanii – Chirurgul (în fotografie, deşi s-ar putea identifica cu el şi alţi pelicani) , Virgil, Balaurul, Popi, Cătă, TVR-Tudor şi Milito .


Imi este destul de greu să găsesc o idee în jurul căreia să pot face cronica meciului de vineri 15.04.2011. Nu e un motiv anume, ci mai de graba o stare generală de apatie. In atare situatie, dacă învingeau pelicanii, lucrurile ar fi fost altfel? Probabil putin mai bine, dar nu îndeajuns.

Din capul locului , trebuie arătat ca victoria pinguinilor (4-1) a fost pe deplin meritată. Pe un teren în aparentă bun după ploile căzute în zilele anterioare , dar cu denivelări ascunse şi uşor alunecos în zona superficială de contact, s-a desfăşurat un meci în care pinguinii au venit mult mai motivaţi şi cu o dorinţă mărturisită de a obţine un rezultat pozitiv. Acesta trebuia să şteargă amintirea ultimelor două etape, în care arbitrajul şi apoi caznele experimentului inovator de săptămâna trecută îi aduseseră în pragul disperării. E adevărat că, prin felul cum s-au comportat în teren, pelicanii au contribuit şi ei din plin la acest rezultat .

Echipele au început meciul cu trac, la prima fază mai importantă pinguinii fiind cât pe ce să-şi automarcheze în stilul lor inconfundabil (minge respinsă în transversală) . De data asta au ratat. În schimb s-a înscris la poarta cealaltă. La o minge bâlbâită, venită după executarea unui corner, Gigel a profitat, marcând sec din apropiere. A urmat o zvâcnire de orgoliu şi Popi reuşeşte să egaleze scoţînd un chicot scurt şi subţire, de scapete fericit. Şi ceilalţi pelicani s-au bucurat, dar totul a fost doar un foc de paie. A urmat rapid golul de 2-1 după care, fie neşansa , fie lipsa de inspiraţie şi neîndemânarea pelicanilor au făcut ca replicile lor să nu se mai concretizeze cu nimic pe tabela de marcaj. Chirurgul s-a “tăiat” cu propriul bisturiu pierzîndu-şi cadenţa şi suflul, Popi s-a răcit de tot şi a vegetat zeci de minute pe unde apuca, vorbind de unul singur despre toate şi nimic, Milito neinspirat şi credem noi insuficient de bine pus în valoare, iar Cata, cu tot efortul lui extraordinar, nu a reuşit de unul singur ( Tudor a plecat pe la jumătatea meciului) să mai schimbe soarta partidei. Cam aşa a arătat spectrul neputinţei. Paradoxal, cei mai buni pelicani au fost doi fundaşi, Balaurul şi Virgil cărora nu li se pot reproşa prea multe, amândoi contribuind din plin la limitarea scorului. În partea a doua Lucian a jucat la pelicani pentru a compensa plecarea lui Tudor. Din păcate şi el a fost atras în jocul deslânat şi fără idei al noilor lui echipieri.

De partea cealaltă , cu toate stângăciile caracteristice jocului pinguin, s-a simţit un plus de ambiţie şi, cum spuneam, dorinţă de a câştiga. Pinguinii au profitat din plin de omul în plus avut în prima partea, perioadă în care s-au risipit multe din rezervele de energie ale pelicanilor. Exceptându-l pe Bebe, au urcat în atac, rand pe rand, Stelică, Motanu, Gaby... Mitică şi, dacă nu au marcat, cel puţin i-au ajutat pe cei doi agresori din avanposturi, numiţii Gigi şi Găbiţă, să-şi bifeze fiecare câte două goluri la palmares.

Cu toate că în perspectiva meciurilor viitoare trebuie să fim circumspecţi, ne bucură faptul că tandemul marcator Gi&Ga este pe calea cea buna, Cooperativa “Mâna şi Piciorul” părând că îşi face bine meseria, reuşind să-i pună încetişor dar sigur pe roate.


59 de comentarii:

  1. Tavi, esti un dragut si pe chestia asta ai trei pase de gol de la mine. si asa m-am saturat sa mizez pe "armasarul" Sile...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai gulie, pina si Mitica e mai frumos ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevărul e că am jucat mult timp crispaţi, noroc cu golul ăla plouat, de 2-1, pe care l-am dat, vorba lui Mitică, din Piaţa Matache. Odată eliberaţi, am putut băga şi dantele, cum s-a întâmplat şi la celălalt gol (lasă Tavi, pe-ale noastre le nemureşte Motanu! :)
    La voi, Popicu obişnuia să le cam înfigă cu capul, dar de data asta a ratat două din poziţii ideale. A mai fost şi Vasea cu una terestră, la fel de clară, dar proporţia se cam păstrează şi la ocazii în favoare noastră. O amintesc numai pe ultima, când am scăpat singur cu portarul iar Mitică se demarcase pe linia porţii, însă am preferat s-o ratez eu, decizie apreciată de majoritatea combatanţilor, mai puţin Mitică! :)
    La concurs, Motanu a pierdut primul loc, iar la etapă cel mai bine s-a clasat Gabi, pe 4. Salt impresionant al lui Bebe, iar Vasea s-a mai redresat, dar în etapa viitoare iar apare Steaua!

    RăspundețiȘtergere
  4. in semn de apreciere propun ca Piata Matache sa se numeasca Piata Mitica, si asa serveste el cate una mica prin zona.
    ps: uie Napoli!

    RăspundețiȘtergere
  5. Bai Tavi fata de budinca, umbli numai cu aberatii. o sa fac cheta cu baietii sa te duci vineri la cofetarie si sa ne lasi sa jucam. ia-l si pe Vasea cu tine, poate doarme pe acolo.

    RăspundețiȘtergere
  6. Razvane, nu e mai simplu cu trei autogoluri?
    Atentie la numele pietii. Complet ar cam asa: Piata Mitica Macelaru, ceea ce nu e acelasi lucru, Capitanu fiind un fin si delicat partener de joc.
    Parca se aude un zgomot ciudat,de trompe nazale infundate, nu vi se pare? Ce sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  7. TAVI,intr`adevar,victoria pinguinilor a fost meritata,dar vine ea "vinerea mare"...GABITA,m-am lecuit de Steaua!?!POPICA,mai mult decat dormi tu pe teren,chiar daca in acest timp vorbesti intruna,eu nu reusesc s-o fac nici macar in pat;oricum,felicitari pt. golul marcat.RAZVAN si MITICA,rusinica,sa va bata "armasarul"Sile la pronosticul de etapa...

    RăspundețiȘtergere
  8. @vasea: cum am avut bafta prima etapa, asa am avut ghinion la a doua. pe la 8 seara eram boier, trei rezultate exacte,cu trei puncte si ceva fata de primul de dupa mine. asteptam victoria lui napoli si egalul la rapid pe varianta buna si am luat-o in freza. ma bucur insa pentru Iancu, Poli si Gabita, in ordinea asta...

    RăspundețiȘtergere
  9. BEBE FOR EVER GREEN, GRAY, YELLOW & CO18 apr. 2011, 21:42:00

    Dupa cum se vede dupa fotbalul eclatant etalat vineri, am reusit
    sa ma afirm pregnant si brilliant la pronosticuri. Bravo mie.

    RăspundețiȘtergere
  10. domnu' tavi, sefu' tau pleaca la tara si te lasa responsabil de blog. ai grija ca popicu sa-si scoata destele din nas cand scrie, mai lauda-l pe mitica, poate-l luati la voi. de vasea ma ocup personal.

    RăspundețiȘtergere
  11. Am tot sperat, dar in zadar,
    Sa-mi dedicati o poezie-n dar,
    Care sa zugraveasca valoarea mea enorma,
    Dar nu ati fost in stare si-atunci, pe-aceasta ciorna,
    Voi incerca talentul in slujba mea sa-l pun,
    Asa ca luati aminte ce am, azi, sa va spun :
    Un fotbalist ca mine, nicicand n-ati intalnit,
    Mai inventiv, mai rafinat, mai greu de stapanit
    Ce baga spaima-n adversari, la fel ca Genghis Khan
    Si nu degeaba sunt numit, de cei destepti, sultan.
    In mare bunatatea mea, onoare v-am facut,
    Am stat cu voi sa va invat, v-am luat de la-nceput,
    Si am sperat sa reusesc sa fac din voi sportivi,
    Desi e greu sa faci ceva din cei ce nu-s nativi.
    Ma uit in urma si constat ca timpul mi-am pierdut,
    Puteam sa ma imbogatesc, cum altii au si facut.
    S-ajung sa joc de la egal cu fotbalisti parati,
    Asta-i rasplata ce mi-o dati, in asta ma tarati ?!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lui Behehe:
    Recunosti, pezevenghiule,ca esti homo.Si o spui asa direct si fara ocolisuri.Auzi la el, pregnant.Cu astea jucam, cu fetite ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci lu' Popicu nu-i ajungea o dedicaţie simplă, o mai vroia şi în dar, da? În plus, care să şi zugrăvească! Cred că Sudoru şi cu Chiftelaru l-ar rezolva, dar niciodată "în dar". Ăia nici amorsa n-o dau pe uscat!

    RăspundețiȘtergere
  14. POPICA,daca taceai,filozof ramaneai...asa ca!?!

    RăspundețiȘtergere
  15. belirium tremens vrea sa se dea bine pe langa tavi. auzi, cei destepti il numesc sultan. pai si cine-l mai numeste ghiorlan? prietenii lui, academicienii? oricum, fata de mitica, asta mai si scrie.

    RăspundețiȘtergere
  16. Razvane: Mitica la noi, Sile cu tine la nea Nicu, eu la tara, iar tu...mare si unic sef. Asta ar fi schema.

    Pe scurt(sunt inca apatic) lui Popi-Sultanul:

    Bai, esti o figura,
    Un fel de rebel,
    Bogat la gura,
    Dar nu tembel.

    Bebe, astia e pismosi pe ascendentul tau. Invata-i tu inca un rand cum e cu pregnantul ascendent ”for ever green”.

    RăspundețiȘtergere
  17. Remember ! Popi

    O DA (cui poate)
    A fost un mare jucator
    Mai putin goleador
    Despre el avea o parere buna
    Despre coechipieri nebuna
    Pe colegi ii sfatuia
    Cum ar juca el daca ar putea
    Modestia il coplesea
    In tot ce intreprindea
    Ades folosea complimente
    Iesite din complezente
    Pe colegi ii “aprecia”
    Cu invective ii gratula
    Impotenti intr-un cuvant
    Le spunea plin de avant
    Mascarea, porcaia, denigra, jignea
    De obicei cuvinte licentioase folosea
    Cand era in transa folosea eufemisme
    Dar nu agrea aceste academisme
    Exceptional organizator
    Dar nu la fel applicator
    Teoretician convins
    Practicant invins
    Ca valoare se considera 4 sferturi
    Dintr-o echipa de rebuturi
    Mortaciuni, balerini, babe, muraturi
    Gandea fotbalul genial
    Il practica lamentabi(a)l (licenta poetica)
    Aici doarme dus
    Cu fata in sus.

    Pe.se. Foaie verde de dudau
    Sufletul nu-l avea rau, zau
    Dar i se aplica vorba cu barna
    La jocul lui Srna. N-am gasit alta rima.

    Sa nu te mai lamentezi ca nu esti t ratat la
    adevarata valoare a meritelor tale cu precadere organizatorice
    fotbalistice incotestabile. In masura posibilitatilor as dori un raspuns care
    sa-ti puna in valoare eruditia si maniera mai mult decat civilizata care
    musteste mai ales din modul tau de exprimare in teren, eu te consider,
    pastrand proportiile in favoarea ta, un MARE MOURIGNO al echipei tale,
    si pe undeva si a noastre. Sa-ti fie de bine!

    RăspundețiȘtergere
  18. Stimate curajos care te disimulezi (ascunzi) sub masca
    anonimatului, Bebee care intotdeauna a avut curajul sa-si
    recunoasca ideile iscalindu-se iti atrage atentia ca pregnant
    nu e sinonim nici cu percutant nici cu penetrant asa ca
    se poate spune ca aluzia ta e incorecta si neavenita.

    RăspundețiȘtergere
  19. nu poate omu' sa lipseasca nici o clipa, ca imediat va faceti de cap.
    @popi: te cinstesc daca-i faci una bucata poezie lui vasea. oricum, stiu ca personajul te inspira
    @bebe: anonimul, mare cunoscator cu limbile, vroia sa spuna ca in engleza pregnant inseamna gravid. restu' e vrajeala...
    @tavi: am o veste buna pentru tine, dar nu stiu daca o meriti.
    pe unde o fi luci? si-o fi pierdut talonu' de pensie? i-l dau pe al meu.

    RăspundețiȘtergere
  20. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  21. Bebe:
    Bla,bla,bla,
    Bla,bla,bla,
    Bla,bla,blu(licenta poetica).

    RăspundețiȘtergere
  22. Te referi la tine ??!! Sau la Bebe ??!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Anonimule !!...Copia ta de poezie n-are valoare!! Creaza si tu daca ai vreun neuron liber!!!ha-ha-ha

    RăspundețiȘtergere
  24. Razvane, cred că ştiu. Eşti de acord sa dai 3 autogoluri in lipsa mea.

    RăspundețiȘtergere
  25. Un administrator de blog19 apr. 2011, 23:21:00

    Postarea anonimă conţinea o jignire gratuită, Dacă însă anonimul revine cu acelaşi mesaj, dar asumat (adică semnat), e altceva...

    RăspundețiȘtergere
  26. Motane stai linistit. Sunt cu ochii pe voi(mai ales pe tine, daca stau eu in poarta).
    L.

    RăspundețiȘtergere
  27. Hopaaa, azi e ziua cuiva, nu spui ţine, persoană importantă! La mulţi ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Aprilie e luna pacalicilor. Stiu si eu vreo citiva!

    RăspundețiȘtergere
  29. Gabita spune ceva de o jignire gratuita. Sint si jigniri pe bani, ca ma bag si eu?

    RăspundețiȘtergere
  30. @un rapidist: aia e vocea consiliului de administraţie!

    RăspundețiȘtergere
  31. Pentru Gigi ( si altii ca el): daca nu ne vedem vineri, la multi ani pentru onomastica!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  32. Lui Bebe:
    Motto:Lipsa simtului umorului dauneaza grav sanatatii

    Dialogul c-un om cult,
    Mă bine dispune mult.
    Dacă omu-i şi rasat
    Este tot ce am visat.
    Dacă pot vorbi în versuri,
    Să dau frazei mii de sensuri,
    Iar celălalt să-mi răspundă
    Tot în stihuri, să-şi inalte
    În metafore simţirea,
    Crede-mă, mă pierd cu firea
    Şi devin sentimental.
    Ai să zici că-i prea banal,
    Că e ceva depăşit.
    Nu-i aşa că te-am ghicit ?
    Ştiam c-ai să zici aşa
    Şi nu te pot condamna.

    Dialogul c-un om prost
    Mă irită fără rost.
    Prostul e persoana care
    În orice împrejurare
    Îţi dă sfaturi şi socoate
    Că are mereu dreptate.
    Pe prost încerc să-l evit
    Fiindcă nu e ”obosit”
    Şi-ţi înşiră verzi, uscate
    Şi-ţi bate capul cu toate.
    Spune ce-i trece prin minte
    Şi de-i spui să ia aminte
    Că nu prea are dreptate
    Ce, crezi că se dă deoparte ?
    Aş !, continuă să spună,
    Câte-n stele şi în lună,
    Ce-a văzut sau a visat,.
    Binenteles, deformat
    Îşi dă-n toate cu părerea
    Până te-apucă durerea.

    RăspundețiȘtergere
  33. pentru Lucian: dupa aspect as fi putut jura ca te cheama si Gheorghe sau macar Ion.

    RăspundețiȘtergere
  34. "Ridică-te, Gheorghe, ridică-te, Ioane!"
    Da' de unde să ştie Popicu de-astea, că el n-a făcut la politici...

    RăspundețiȘtergere
  35. Gabita, am zis sa fiu domn cu tine si te-am iertat de poezie, dar vad ca te mananca cocoasa.

    RăspundețiȘtergere
  36. unii muncesc, altii se joaca...
    la multi ani lui Gigel! tot ce pot sa-i urez e sa-i vina mintea la cap si sa se faca baiat cuminte!

    ps: Luci, ma intreaba cineva daca dormi. ce sa-i spun?

    RăspundețiȘtergere
  37. Un fun infocat al unui poet t rasat,20 apr. 2011, 21:57:00

    Lui Popi
    Ai crescut in admiratia mea la proportii cosmogonice prin modul elegant in care mi-ai
    replicat. Cu aceasta ocazie ti-am descoperit
    valente nebanuite pe care probabil le pastrezi
    pentru initiati. Nu mai continui pentru ca ti-
    rada mea sa nu degenereze intr-o cerere in casatorie. Platonica.

    RăspundețiȘtergere
  38. Popi Eu zic sa-l gratulezi si pe Gabita cu o poezie. Profita CA PE BLOG NU poate sa te piarda
    pe drum, si dedica-i una de inima albastra. Ar fi
    o polita platita pentru faptul ca pe teren va cam
    croseteaza fara pic de respect. Ce zici te incumeti?

    RăspundețiȘtergere
  39. BEBE FOR EVER GREEN peace or tea20 apr. 2011, 22:10:00

    Tavi de unde ai gasit pozele lui Mitica. balerinul, si a lui popi-licanul ca tare sugestive
    sunt. FUN-UL INFOCAT DE MAI SUS TOT EU SUNT.

    RăspundețiȘtergere
  40. -Dragilor, mi-e neclar. Sambata e Sf. Gheorghe. OK. Pe undeva se înţelege şi că ieri a fost ziua de nastere a lui Gigi. E adevărat?
    -Bebiţule,poza e facută de PelicanRaduTănase nu după meci, cum s-ar putea crede, ci în momentul când Mitică exersa "Saltul Bucuriei" la o reclamă pentru o 9 îngheţată pe băţ. Dincolo,Popi e singurul pelican care nu poate fi recunoscut în poza, din păcate. El era cu picioarele în ligheanul cu apă caldă şi făcea inhalaţii cu vapori de lăptic fierbinte.
    -Motanele, e adevărat că am ghicit vestea cea bună?

    RăspundețiȘtergere
  41. Popi, ai incercat o trepanatie ( o spun fara ostentatie). Poate scapi de aberatie si elucubratie ( te rog cu obstinatie). In rest, BB are dreptate- pe blog esti foarte vioi, dar in teren esti un ghertoi. Vineri ai aratat ca nu ai sange sub centura - ai pasat la Tavi, care era cu un picior pe linia de fund, la 1 m lateral de poarta, in vreme ce tu erai cu poarta in fata. In rest doar galagie.
    Te astept c-o imprecatie .
    Fara iritatie - L.

    RăspundețiȘtergere
  42. P.S.
    Prima era o intrebare ( nu de alta dar cine stie ce intelegi).
    L.

    RăspundețiȘtergere
  43. MOURINHO,adunatorul de trofee! Sacrifica spectacolul fotbalistic(uneori),dar castiga cand trebuie(de cele mai multe ori);acesta este pragmaticul Mourinho...

    RăspundețiȘtergere
  44. Toamna trecută, Motanu căuta partener de pariu pentru evenimentul "Mourinho ia cel puţin un trofeu în primul an la Real". N-a găsit pe nimeni, dar uite că i-a ieşit. La limită, fiindcă The Special One va rămâne cu acest trofeu, only one! :)

    RăspundețiȘtergere
  45. Lucifer,fratele lui Mitica, Uciga-l Toaca:

    Atavismu-ti da tarcoale,
    Coada ta dintre picioare
    E semnul ce te demasca.
    Esti si incitat pe lume , ca ceva congenital
    Totusi cine te priveste te crede un om normal
    Te-am luat in periplizon, in aceasta poezie
    Dar sunt sigur c-ai crezut c-a fost o apologie.

    P.S.
    Daca vrei sa nu mai rad de tine,taci!

    RăspundețiȘtergere
  46. Dragii mei, deoarece vineri nu o să ne vedem, vă doresc tuturor multă sănătate, linişte şi numai bine! PAŞTE FERICIT !
    În plus Gigele, cu ocazia zilei onomastice, să ţi se vindece cât mai repede mâna şi primeşte tot respectul cuvenit pentru toată sportivitatea de care ai dat întotdeauna dovadă. La multi ani !
    Sorine, s-o ajuţi pe tanti Geta la cozonaci şi te rugăm să-i transmiţi din partea noastră multă sănătate şi La mulţi ani ! , iar întreaga familie să aveţi un PAŞTE FERICIT !

    RăspundețiȘtergere
  47. Pe pariuri-x.ro se poate asculta la ediţia a doua a emisiunii un interviu cu câştigătorul concursului trecut. Pe la minutul 12 chiar aduce chestiunea în discuţie.

    RăspundețiȘtergere
  48. cugetand despre el insusi dupa o zi obositoare la tara: sunt cam inteligent...

    RăspundețiȘtergere
  49. Aflăm de la Google că azi este Ziua Pământului. Nu există loc mai bun pentru a o celebra decât în Agronomie! Pentru că Tavi nu serveşte astăzi, o să mă bag eu la cronică. Deci străduiţi-vă să mă impresionaţi, da?

    RăspundețiȘtergere
  50. Lui P.
    Ghertoi am zis, ghertoi ramane
    ( N-am ce sa-ti fac, ca e pe bune!
    Sunt rezultatele reale
    Ale unei analize spectrale,
    Efectuate cu procedee sublimale,
    Dupa reguli ancestrale,
    Stabilite de-ai nostri strabuni,
    Care stiau sa-i identifice pe nebuni)!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  51. Gica nu cred ca vine astzi ca trebuie sa dea de baut

    RăspundețiȘtergere
  52. Acum plec să-l iau de acasă pe Mihai Tenismanul. Deci aţi pus-o, pelicanilor, că doar nu credeţi că eu depun eforturi să-l aduc şi el o să joace la voi! :)
    Cine poate să vină mai devreme ne găseşte la o bere, la cârciuma din complex, aia de lângă intrarea în vestiare.

    RăspundețiȘtergere
  53. Pentru toti baietii ( si fetitele) din Agronomie,
    un PASTE FERICIT si LA MULTI ANI!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  54. Dragii mei colegi(coechipieri si parteneri de intrecere sportiva...)va urez voua si familiilor voastre,Sarbatori fericite si linistite de Sfintele Pasti! In alta ordine de idei,aseara am fost la meci in Ghencea(dupa multi ani);este adevarat ca atmosfera de pe stadion a fost frumoasa,insa fotbalul jucat a fost "nula la nula".

    RăspundețiȘtergere
  55. astazi am pus-o. ala mic va veni muci, Mihai o sa joace la noi, Catalin la fel, pensionarii dincolo.

    RăspundețiȘtergere
  56. Am ajuns La locul faptei. E închis!!!

    RăspundețiȘtergere
  57. va multumesc pt urari,un PASTE FERICIT pt toata lumea

    RăspundețiȘtergere
  58. se pare ca scribul de ocazie a luat-o pe ulei si si-a pierdut partitura...

    RăspundețiȘtergere