duminică, 10 aprilie 2011

Ghinion de mare neşansă

Doar visele romantico-erotice ale unui domn cu parul alb si cu nume de fetita (Ancuta) au prevazut victoria pelicana de vineri, un 3-2 nemeritat cules cu forcepsul, cea mai mare lovitura din istoria moderna a jocurilor de noroc. Si spun acestea la mai bine de doua zile de la consumarea intamplarii (evident, nu-i cazul sa o numim eveniment...), la rece, gandindu-ma ca probabilitatea de a castiga prin trei autogoluri este nu cu mult mai mare decat aceea ca un demn reprezentant pelican, sa-i zicem Popicu, sa stie tabla inmultirii cu doi.

Totul incepuse promitator pentru maestri, Mitica slalomand printre gugustiucii visatori si inscriind cu un sut superb, pe langa un Tavi care se juca de-a bilutele domnului Arghezi. Ce a urmat insa tine de filmele horror de serie B: Catalin (ne vom ocupa de el cat de curand...) bate un corner anapoda, in plopi, singurul atacant pelican (dl. Vasea, daca nu ma insel) adormise la marginea terenului si sforaia ingrozitor, Motanu se duce sa-l trezeasca, insa mingea il loveste pe Stelica si autogol. Pupaturi, imbratisari, prima pomana pentru tristi. Mai pica intre timp si a doua; Gigel trage fenomenal de la mijlocul terenului, Animal Paulica taman ce se uita la ceas (de ce oare?) pune juma de labuta, penalti. Excesiv de milostivul Gigel ii mai iarta o data pe fazani, de aceasta data dupa ce vreo cativa dintre ei incepusera sa se miorlaie afara. Facerea de bine se intoarce imediat, indoit am putea spune: Motanu pune un lat de mare efect, nu insa si la poarta care trebuie, Somnorila se gandeste daca a venit sau nu la teren (nici astazi n-a reusit sa-si dea raspunsul) si un nou autogol in favoarea oropsitilor naturii. Nici nu mai conteaza cursa exceptionala a lui Gabita, incheiata cu gol la vinclu, mormolocii reusind sa mai impresioneze un alt pinguin de vaza, Bebe, cel de-al treilea autogolgeter al campionilor, donator in traista milogilor in urma unei devieri care-si cauta si acum legile fizicii dupa care a poposit in poarta pinguina.

Ce a urmat e bine cunoscut, dupa vechile tipare hotesti: ne doare burtica, ne asteapta soacra, ne este sete, dam ceasurile inainte, aruncam cu balonu-n tribune, ura si la revedere. Ceasul razbunarii insa se apropie!

PS: Echipele le puteti afla de la prietenu' Tavi; cunoaste mai multa lume ca mine.

PS2: O zi exceptionala la teren nu se putea incununa decat cu un final pe masura: am acceptat provocarea la table a lui Gabita, l-am tavalit (cum ar spune Gigel) i-am luat o partida si l-am lasat plecand plangand spre casa. Nu stiu insa cand si cum a reusit sa ajunga, noua masina nefiind setata inca pe pilot automat...

60 de comentarii:

  1. Aoleu, aoleu, trebuie să intervin şi la cronica lu' coechipieru ăsta, mai ceva ca la Tavi!

    - la henţul lui Paul, Gigi n-a tras totuşi de la mijlocul terenului, poate de la mijlocul terenului lor! Dar că nu i-a lăsat să moară, având în vedere că Paul simula părăsirea terenului, asta e adevărat. La 1-0, a executat penalty-ul într-o doară, dacă vrea, vă spune el mai multe...

    - eu n-am avut nici o cursă excepţională, doar m-am repezit ca un uliu pe o greşeală în apărarea adversă (a nu se înţelege că se compară cu vreunul dintre autogolurile noastre de autor: când am şutat îi aveam între mine şi poartă pe Paul şi pe portar (Sudoru, cred)

    - aia cu tablele o comentez doar aşa: într-adevăr, Motanu mi-a luat o partidă, la alte 4 şi-a dat autogoluri...

    RăspundețiȘtergere
  2. om batran, scriitor, am ajuns sa "comentez" comentarii...
    - golurile si fazele de gol pinguine sunt privite si descrise intr-o maniera hiperbolica. cat despre cuvantul "cursa", in care unii taman ce au cazut,(si stiam ca o sa cada!!!!!!!) semnificatia poate fi gasita in DEX, pag. 253: "mijloc viclean pentru a prinde pe cineva spre a demasca sau a-i face rau". ca impostorii cu pene erau demascati demult conteaza mai putin spre deloc.
    - "aia" cu tablele exprima doar adevaruri, chiar daca prin omisiune. de mentionat totusi ca nu exista o pozitie vis-a-vis de pilotul automat...

    RăspundețiȘtergere
  3. Aia nici nu merită comentată, ai uitat că am băut ceai timp de o oră şi ceva?!

    RăspundețiȘtergere
  4. hopa,pina si motanu s-a saturat de ifosele,de ;GLUMELE;(de prost gust)ale marelui,unicului,batausului ,atotstiutorului(ne referim la regulamentul de fotbal,sau ce-o crede el ca joaca),a celui care strica fotbalul de vineri mai mult ca popicu si ca gabi mare la un loc,asta ar trebui sa-i de-a de gindit,totusi este un simpla miuta,o simpla placare,o singura zi in care ne putem intilni ca niste ;FOARTE VECHI CUNOSTINTE;

    RăspundețiȘtergere
  5. placare,contre,si cum o mai vrea el,am vrut sa spun placere,ar trebuii sa fie o MARE PLACERE,dar este o mare pierdere de timp(apropo,pana si admosfera de la nea nicu nu mai este aceeasi,in ultimul timp parca mergem la priveghi,si ce admosfera era odata)

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragi prieteni pinguini, simpt că toţi pelicanii e relaxaţi şi odihniţi. Cu cine ziceţi că aţi jucat vineri? Am înţeles ca pelican n-ar fi fost decât dl. Vasea, restul însemnând o mixtură de guguştiuci, fazani, mormoloci, trişti, oropsiţi ai naturii... Unde i-aţi găsit fraţilor? Dacă şi ăştia v-au bătut, mă întreb ce s-ar fi întâmplat dacă jucaţi cu noi pelicanii, adică cu Echipa Solară .
    - Am lecturat articolul "D'ale arbitrajului" din Pronostic Sportiv. E interesant şi are foarte bine expuse regulile de joc la executarea loviturilor libere. Merită să fie citit şi cu siguranţă putem aplica măcar principiile de bază care se potrivesc şi la miuţa noastră.
    - Popi, nu pot fără tine. Vezi că îndemnurile tale la răzbunare au fost suptilizate de pinguini fără a-ţi cere acordu (ehee..s-a întors roata). Solicită despăgubiri la drepturile tale de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu de unde atita incrincenare pe domnul de dinainte. Motanu face de obicei misto de ceilalti si mai nou chiar de el iar cu Gabita pare sa se inteleaga bine mai ales ca si scrie la revista.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma refer la domnul de dinaintea lui Tavi

    RăspundețiȘtergere
  9. Uitasem, dar Tavi mi-a ridicat mingea la fileu! Ce trebuia reţinut din articolul de arbitraj este că niciodată - reţineţi, NICIODATĂ! - echipa aflată în apărare nu poate invoca faptul că a fost nepregătită la executarea unei lovituri libere! Deci încă un gol dus pe apa sâmbetei pentru pinguini. Şi mi se pare că era ăla de 1-0...

    RăspundețiȘtergere
  10. SENZAŢIEEE!!! Motanu şi Stelică pe primele 2 locuri! Sudoru - 0 puncte! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. domnule anonim, pe undeva gresiti. ma contrez destul de des cu Gabita, poate chiar in ideea ca ne apreciem reciproc (cel putin dinspre partea mea), avem pretentii unul de la celalalt si incercam sa ne impunem punctele de vedere.
    este adevarat ca m-am obisnuit sa fac misto, dar doar cu cei care simt eu ca imi permit iar, pe cale de consecinta, ii las si pe ei sa-si faca numerele. pe de alta parte, sunt intru totul de acord cu cele scrise de Luci la debutul sau pe blog si ii sunt recunoscator ca a avut curajul sa le scrie, evident, intr-una din putinele ocazii cand vorbeste serios. sunt multi "confrati fotbalisti" pe care-i simpatizez, pentru unii am si o oarecare slabiciune si incerc sa tin grupul(grupurile) cat mai unite, ca dovada cele 18 (OPTISPREZECE) numere de telefon din agenda, dintre care multe le folosesc cel putin de cateva ori pe saptamana.

    lasati ranchiuna si veleitatile absurde si incercati sa va bucurati din orice...

    RăspundețiȘtergere
  12. destul cu siropeniile! imi cer scuze fata de Stelica si-l salut cu respect pe Sudoru! nu-mi cereti de baut, ca nu curge decat apa si nu stiu daca va pasioneaza. sunt de acord ca, pana la proba contrarie, sa fiu apelat cu INTELIGENTA VOASTRA, caci mostra mai buna de talent pur nu poate fi decat faptul ca am jucat varianta castigatoare de DOUA ORI. incercati sa faceti la fel si dupa aceea putem discuta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pentru pinguini: este ( suntem in ) criza! Si noi ne uitam ca pinguinul la valiza(vezi jocul de vineri)! Daca o tinem tot asa , mai bine ne mutam in Cismigiu pe bancutele cu table si sah , dar si acolo, pe unii dintre noi s-ar pute sa ne doara capul. Va mai dau ragaz pana dupa Paste, sa aveti timp sa iesiti din astenia de primavara.
    Apropos, Motane, vineri nu am mai stiut cu cine ( contra cui ) joc si m-am ales cu mustrari de constiinta la fazele finalizate de voi. Si este de retinut ca pelicanii schiopi erau in tricouri, deci usor de distins, dar ce folos, cand printre pelicani s-au ascuns ,, cartite,, care-si dau mana la inceputul si dupa joc cu simpatizatii lor( sunt de acord, dar sa se rezume numai la asta, nu si la alte gratificatii)... Si Tavi ne simpatizeaza ( deduc eu), dar tot ne mai ,,opereaza,, incercand sa nu piarda vinerea si vad ca-i reuseste de minune de la un timp.
    Pentru ,, viteazul ,, anonim : nu sunt de acord cu tine. Nu stiu ce ,, material ,, bagi vinerea , nu stiu cine esti si cum joci, dar Gabita investeste mult suflet si nu numai si toti se simt datori sa-l contreze prin orice fel de mijloace. Oricum, nu l-am vazut de multe ori sarind calul si nu a fost aberant in ceea ce a sustinut ( asa cum altii, fara rusine, au ,, prestat,, cautand victoria cu orice pret - la ce o folosi, daca nu este corecta?). Este adevarat ca ,,arde,, mai mult decat le place altora, dar fiecare le avem pe ale noastre (calitati?), asa ca....
    Revin la tine Motane - in legatura cu clasamentul; asa cu iti spuneam, un (stra)bun de-al meu, geto-dac( n-are legatura cu tanti Geta), spunea: cand unii (implicati) se apuca de clasamente, se esxista doua motive : - ori le e frica sa nu fie clasificati de altii ( pe buna dreptate ) drept papagali;- ori le e frica sa nu ramana pe dinafara ( nebagati in seama). Cum eu nu vad vinerea fara motan de serviciu, cred ca prima varianta este valabila.
    Am zis!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  14. Pentru muritorii de rand , iata o morala:„Într-o zi, un înţelept puse următoarea întrebare discipolilor săi: - De ce ţipă oamenii când sunt supăraţi? - Ţipăm deoarece ne pierdem calmul, zise unul dintre ei. - Dar de ce să ţipi, atunci când cealaltă persoană e chiar lângă tine?, întrebă din nou înţeleptul. - Păi, ţipăm ca să fim siguri că celălalt ne aude, încercă un alt discipol. Maestrul întrebă din nou: - Totuşi, nu s-ar putea să vorbim mai încet? Niciunul dintre răspunsurile primite nu-l mulţumi pe înţelept. Atunci el îi lămuri: - Ştiţi de ce ţipăm unul la altul când suntem supăraţi? Adevărul e că atunci când două persoane se ceartă, inimile lor se distanţează foarte mult. Pentru a acoperi această distanţă, ei trebuie să strige ca să se poată auzi unul pe celălalt. Cu cât sunt mai supăraţi, cu atât mai tare trebuie să strige din cauza distanţei şi mai mari.
    Pe de altă parte, ce se petrece atunci când două fiinţe sunt îndrăgostite? Ele nu ţipă deloc. Vorbesc încetişor, suav. De ce? Fiindcă inimile lor sunt foarte apropiate, distanţa dintre ele este foarte mică.
    În final, înţeleptul concluzionă, zicând: - Când discutaţi, nu lăsaţi ca inimile voastre să se separe una de cealaltă, nu rostiţi cuvinte care să vă îndepărteze şi mai mult, pentru că va veni o zi în care distanţa va fi atât de mare, încât inimile voastre nu vor mai găsi drumul de întoarcere.”
    Deci, iubiti-va pe tunuri, pe teren, oriunde, dar nu lasati ura sa intre intre voi.
    Dixit!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  15. @all: serios, de unde aţi dedus că respectivul Anonim s-ar referi la mine?! M-am trezit că sare lumea să mă apere şi eu nici nu ştiam că sunt atacat! :) Am recitit şi cronica lui Motanu şi postările respective şi pe bune că nu m-am lămurit încotro bate... În fine, eu mă simt foarte relaxat, sper că şi voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Verificare dacă Motanu s-a săturat de glumele mele: domnu' premiant (la pronosticuri, nu la altceva!), nu cumva corect este OPTICSPREZECE?

    RăspundețiȘtergere
  17. @luci: dintre toate persoanele pe care le cunosc (nu multe, dar cred ca ma pricep cat de cat...)esti cel care mi-a produs cele mai mari revelatii. ia-o ca pe un compliment, s-ar putea sa nu mai primesti si altele.
    @gabita: ca sa parafrazez un clasic in viata, Mitica, acolo unde se termina scoala ta incepe a mea, asa ca avem viziuni diferite. oricum, trebuie sa recunosc ca m-am simtit onorat sa joc table cu campionu' national pe sector la Jocuri sub Patura, varianta 1 solist!
    @bebe:tachinarile tale mi-au purtat noroc, oricum nu credeam ca 5 rezultate de genul celor puse de mine (fara cote prea mari) te pot duce pe locul 1. mai e mult pana departe, dar ai oricand o pasa de gol de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Poate am gresit, dar asa se imtampla cand umblam cu parabole, hiperbole, s.a.
    Scuze!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  19. - Gabita:Da, asa este cu regula de joc. Tocmai pentru clarificarea metodei am readus in discutie articolul. Repet, cronica, avand ca fundal magnoliile albe, a redat faza si nu a dat verdict. In istorie sunt consemnate multe greseli post factum, de aceea, macar retrospectiv, cauzele producerii lor trebuiesc înlaturate pentru a nu mai fi repetate. De data asta greseala a favorizat pe cei mai buni, pe adevaratii campioni, cum ar zice motanu(sic).
    - Lucian: tu ar trebui sa fii incadrat ca antrenor-jucator si analist-filozof (!) in staful pinguin. Prin culise, malitiosii comenteaza ca voi aveti nevoie de toti la un loc. Desigur, cel putin in privinta jucatorilor ei gresesc. Asa este la suparare cand lipsesc rezultatele. Nu vezi, in loc sa se faca analiza critica a propriului joc, pe tablita, cu scheme si variante, folosind compasul si echerul , unii impricinati joaca table.
    Popi este un exemplu de cum trebuie sa fie o vedeta, el are atitudine, deja participa la antrenamentul de dimineata, n-a aparut pe blog.
    In rest ,
    Pe blog tunam (ca doar nu suntem fraieri)... cu amicitie .

    RăspundețiȘtergere
  20. s-a intors nea nicu. bem de la motanu

    RăspundețiȘtergere
  21. Tavi, iar te maninca pielea? Acum te trec la poezie!

    RăspundețiȘtergere
  22. Popicu n-a apărut nici la concurs, dar la cât e de meseriaş, câştigă şi cu handicap de o etapă! ;)

    RăspundețiȘtergere
  23. Saptamana trecuta, Gabi spunea ca i se pare normala victoria pinguinilor, avand in vedere valoarea echipelor. Am tacut atunci, pentru ca stiam ca va veni ziua cand voi avea posibilitatea sa-i demonstrez ca nu a avut dreptate.De altfel, victoriile pelicanilor din perioada de iarna sunt suficiente pentru a sustine ca valoarea echipelor este apropiata, iar rezultatele sunt influentate, in cea mai mare parte, de sansa.Cine vede altfel lucrurile....

    RăspundețiȘtergere
  24. Banca Religiilor11 apr. 2011, 12:07:00

    Cocoru de ce nu mai vine? A aflat ca se plateste la teren?

    RăspundețiȘtergere
  25. Mai pelican anonim, de ce nu ai curaj sa-ti dai numele? Vad ca ai inceput sa te iei de mine, ba ca stric meciurile, comparandu-ma cu Popicu sau citandu-ma. Daca ai curaj, da-ti numele, nu fi las.

    RăspundețiȘtergere
  26. ori va trebuie multa carte,ori nu aveti curaj ,ori,..,ori,..,dar nu de gabita este vorba,ci de .....cu totol altcineva,care se vede ca,,continua cu...nimicuri...este singurul care strica fotbalul de vineri si pe altii de pe terenul de vinerea

    RăspundețiȘtergere
  27. motanu (apud Virgil)11 apr. 2011, 16:45:00

    decat sa va certati, mai bine un cantec vesel sa cantati!
    ps: tot ocupandu-ma de blog, am ajuns sa ma prind aproape la zecimala de identitatea celor ce se mascheaza sub pseudonime sau se dau anonimi. macar intentiile sa va fie bune...

    RăspundețiȘtergere
  28. E bine ca se cearta gusterii intre ei. Vineri am zis ca le dam trai, acum zic de patru bucati, ca ma bag si eu.
    Tavi iar dormi?

    RăspundețiȘtergere
  29. Tavi, molusca, invata de la Virgil si Paulica cum se joaca in aparare. De acum inainte ma ocup eu sa te pun in teren.

    RăspundețiȘtergere
  30. Nu dorm stapâne, eu mă gândeam la 7, patru de la noi + cele trei inevitabile cu regim de "bufet suedez" (cu autoservire). E bine aşa?

    RăspundețiȘtergere
  31. Tavi, cine e obraznic primeste poezie de la mine. daca-ti doresti n-ai decat sa spui.

    RăspundețiȘtergere
  32. Bai...Banca Religiilor,nu vorbi cu "pacat" inaintea Pastelui! Sau esti omu lu' Mitica?Motane,prietene,bungheste-l(cum te lauzi!)si dami-l "subiect"...

    RăspundețiȘtergere
  33. Cocorule, vino tata la noi si lasa-l pe Mitica, si asa nu mai joaca nimic de zece ani. Oricum, pe Tavi il trimitem la pensie sa scrie

    RăspundețiȘtergere
  34. Bai Razvane,cam are dreptate Gabita ca si tu scrii cronica oarecum dupa ureche;cornerul batut de Cata n-a fost deloc anapoda,ci in forta la semiinaltime si Stelica,practic, s-a aplecat sa nu-l loveasca mingea(asa a spus St.);oricum eu eram in spatele lui St.,dar nu cred ca as fi reusit executia lui(de fapt Cata a centrat pt.mine).Cat despre durata meciului,voi(Gaby,in special)ati solicitat la inceput sa jucam pana la h 17,30.Razvane,sincere felicitari(dealtfel si pt.Stelica)pt.pronosticul tau;iti doresc sa ramai pe locul pe care esti acum in speranta ca poate curge sau macar picura ceva licoare...GABITA,te rog sa scoti Steaua de la pronosticuri pt.ca ma duce la faliment.Cel "atacat" de catre "anonim",cred ca este "patronul"PAUL.

    RăspundețiȘtergere
  35. Ia uite cine vorbeste, unu care doarme in izmene. Dadeai gol cu capul, piftie zburatoare?

    RăspundețiȘtergere
  36. Popicule simpaticule,vezi ca te contrazici,"caci"daca sunt o piftie zburatoare,sigur dadeam gol cu capul(ramane de vazut cu care cap...)

    RăspundețiȘtergere
  37. sigur dadeai cu capu la fereastra. da ce-mi stric eu stiul cu panaramele?

    RăspundețiȘtergere
  38. Tavi,ti-a venit randul la poeziiiie.Gresesti,platesti!Cine-l supara pe sultan, suporta consecintele.Ia asculta:

    Cine vrea sa fie mare
    Iti da mingea printre craci,
    Vrei sa spui ceva, dar taci,
    Crezi c-a fost o intamplare.

    De vrei sa castigi un meci
    Il chemi fuga pe Popicu
    Si ii spui asa :Taticu,
    Fara tine suntem terci.

    Si cand apare Popicu,
    Cum te luminezi la fata.. !
    Iti iei mersul tau de rata
    Si faci iarasi pe voinicu.

    RăspundețiȘtergere
  39. Iar a lipsit ala micu al lui Popicu de la scoala, sa-i faca muraturii de tatsu' poezii.
    Bleahhh!
    L.

    RăspundețiȘtergere
  40. Ghicitoare:
    Mai rau ca el, nici ca se poate,.
    Mai prost, desigur nu exista,
    Isi sufla mucii-n palma, ca nu are batista.

    Stiu ca a fost usor,aveti dreptate, e Lucica !!!!!

    RăspundețiȘtergere
  41. @Vasea: cornerul a fost executat într-adevăr bine, deşi nu cred că tu erai destinaţia. Oricum, tot al lui Stelică rămâne fiindcă opţiunea corectă nu e să te fereşti de minge, ci să bagi corpul, membru, orice. Cât despre Steaua, mai e puţin până la Paşti, când cică o să fie pe primul loc. Parcă aşa reţinusem... :)

    RăspundețiȘtergere
  42. Gabita,golul(auto)este clar al lui Stelica;explicatia cu feritul mi-a fost oferita chiar de catre Stelica,iar Cata mi-a spus ca vrut sa centreze pt. mine si amandoi am fost de acord ca,bine a facut Stelica cu interventia sa fara drept de apel pt.poarta voastra...

    RăspundețiȘtergere
  43. Scuze,am "mancat"un "a"...e foame mare!?!

    RăspundețiȘtergere
  44. @popi: multumesc, m-ai scutit sa-l ard eu pe tavi cu o poezie. pregateste una si pentru vasea.
    @dan c: stilul e al lui mitica, dar el nu stie sa scrie, cred ca a delegat un slujitor
    @sile: de unde stii tu ce s-a intamplat la primul autogol cand aici scrie ca sforaiai in versuri? sa-ti fie rusine, ma gandesc sa te scot din portie.

    RăspundețiȘtergere
  45. @Popi:multumesc Barosane,sa joc alaturi de fotbalisti adevarati e visul vietii mele...@Motanu:Religia Bancilor(din Cismigiu...)=Banciu R.???

    RăspundețiȘtergere
  46. Nu stiu ce e asa mare greutate sa-i dai mingea printre picioare lui Tavi. El e nevinovat cu fotbalul!

    RăspundețiȘtergere
  47. -Vasea, cum sa inteleg ”Razvane, cam are dreptate Gabita ca si tu scrii cronica oarecum dupa ureche”?
    -Sultane,papa o doza dubla de laptic inainte de culcare. Maine sa-mi spui daca ai cucerit Europa.

    RăspundețiȘtergere
  48. Lăsaţi gargara şi treceţi la treabă: au apărut meciurile din etapa următoare pe site! :)

    RăspundețiȘtergere
  49. Hai că v-am servit numai derby-uri, plus că l-am salvat pe Vasea de la faliment! :)

    RăspundețiȘtergere
  50. @dan c: multumesc pentru mail. referitor la banca religiilor, stii ca pe tine si pe vasea va respect, cel putin in ideea ca ati fost prieteni unul cu bunica, celalalt cu soacra-mea (nu mai tin minte exact ce si cum, sper ca nu v-ati bagat unul peste altul...), plus ca sa fiu pe post de portavocea lui mitica?!?

    RăspundețiȘtergere
  51. Popici - pacalici, nu ma supara ca iti blochez calculatorul si iar te bate fitu cu tastatura peste mufa, ca nu are cu ce sa faca lucrarea pentru scoala, cu titlul ,, Reguli de protectia muncii pentru tatic mocofan, ingramadit si neascultator care baga destili-n priza,, !
    L.

    RăspundețiȘtergere
  52. Lucian si Popicu, daca tot va simpatizati, de ce nu va luati? Stan si Bran ar fi invidiosi!

    RăspundețiȘtergere
  53. Tavi,intelege cum iti convine,oricum n-a fost in intentia mea sa "atac"un bun prieten si pe deasupra si coechipier.

    RăspundețiȘtergere
  54. Unui rapidist - sa inteleg ca esti si tu invidios? Te luam si pe tine ( ce zici Popi, te bagi?).
    L.

    RăspundețiȘtergere
  55. Vasea,bineinteles glumeam. Pa!

    RăspundețiȘtergere
  56. Luci(fer),trebuie sa te simti magulit ca apari in poeziile mele.Nu toti au acest privilegiu.Dar nimeni nu ma inspira mai mult ca tine.

    RăspundețiȘtergere
  57. bunicule,nu ca esti singurul care si-a dat seama despre cel vinovat de toate,esti singurul care a avut curajul sa-l numeasca

    RăspundețiȘtergere
  58. Popi, te-o inspira Lucian dar cele mai misto poezii sunt alea cu Tavi si motanu. Astept una si cu Vasea.

    RăspundețiȘtergere
  59. @motanu:Bai ALIFIE,nu fa miso de oamenii cu Km. multi,asta-i boala care se ia! Stii de cate ori te-am rugat sa-mi faci "trampa"cu soacra-ta(care era Dama bine...)si tu...CANCI.PS.vorbim pt.un Barca-Real...

    RăspundețiȘtergere
  60. @dan: acu' mi-am amintit: tu erai cu bunica-mea si dl. Vasea cu soacra-mea.le incurcasem. ti-am trimis mailurile. vorbim.

    RăspundețiȘtergere