duminică, 9 ianuarie 2011

Lirică contemporană

Unei domnisoare clorotice:

Te-am crezut cumva barbat
Ti-am tinut si-un loc la masa
Insa tu te-ai fofilat
Si-ai plecat, pe sest, acasa

Explicatia-ti hilara
Cum ca n-ai avut izmene
Am privit-o intr-o doara
Esti nesuferit, mai nene!


Unui talent nenascut:


Consatean fiind cu Dobrin
A crezut ca-i ia talentul
Din pacate, e un chin,
Pentru el, sa dea cu dreptul


Unui derbedeu:

Te-am bagat, cumva, in seama
Si acum imi pare rau
Fii pe pace, fara teama
Am uitat numarul tau


Inegalabilului:

Strange banii, plimba poarta
Insa nu-l iubeste soarta
Cand ajunge in fata portii
Se topeste de emotii

Da din maini, se panicheaza
Cade in fund sau/si lufteaza
Se ridica usor buimac
Mai c-ar merge un coniac

Paul, Gica si Motanul
Il cinstira cam tot anul
Dar acum, c-o slibovita
E si randul lui Gabita

16 comentarii:

  1. Poate folclor contemporan! Eu zic că inegalabilul ar trebui să mă cinstească pe mine, la ce pase îi furnizez!

    RăspundețiȘtergere
  2. DAN C.(Pelican de...conjunctura)9 ian. 2011, 17:26:00

    ...Ba'nene,cum zice o vorba din popor "motanu s-a nascut POIET(sic)"!@brazvan:misto!Venind mai pe pamant,dupa lirica felinei,era sa zic orfelinei,vineri s-au reunit baietii...Vremea super,fratii cu pofta de joc(se vedea la unii bucuria de a fi scapat de "obligatiile casnice" ale sarbatorilor)DAR...si cu pofta de scandal! Felicitari Pelicanilor pt.prima victorie din 2011,toti au pus umarul pt.asta,eu am pus...mana!Q.E.D.

    RăspundețiȘtergere
  3. lasa ca il pun eu pe Sorin sa ii faca o poezie lui motanu

    RăspundețiȘtergere
  4. Şorţuleţ, elevul seralist al lui Dobrin9 ian. 2011, 19:29:00

    Motanului Pastorel

    De pe Samsung te-am citit
    Şi mi-am amintit de Vigu
    Că-n zadar te-a chinuit
    Sa nu dai cu dreptu-n stângu
    ...Pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ii faci geto, ca motanu scrie numai aiureli. ultimu e mitica da pe restul nu ii cunosc. va placut micii?

    RăspundețiȘtergere
  6. pelican destoinic10 ian. 2011, 10:19:00

    bine ati raspuns, domnule Tavi, va asteptam replica si pe teren.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nesuferitule,vineri l-am dus pe Stelica la taxi...Tavi,chiar daca aveai ceva indoieli,a fost victorie din prima vinere a lui 2011.Tripleta letala formata din Cata,Mese si Vasea le-a fost fatala pinguinilor.Sfantul ghinion de care pomenea Gabita i-a pocnit pe amandoi(atat pe el,cat si pe Razvan).Sincer,imi pare rau de vitezist pt.ca a incheiat anul cu o infrangere si l-a inceput pe cel nou,asisderea.

    RăspundețiȘtergere
  8. motane, ce am cu tine e intre noi doi, dar ma bucur ca te-ai luat de papagali. m-am prins din prima ca ultimul e Mitica, apoi au reactionat Tavi si cu Vasea si s-au demascat.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu contează episoadele, anul trecut a fost pe plus, anul ăsta va fi la fel!

    RăspundețiȘtergere
  10. @Paul: ascult şi acum melodiile din '71! Uite de ce merită că s-a inventat internetul! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. vad ca am o multime de "prieteni" pe aici...
    @gabita&tavi: sunteti pe directia cea buna. s-ar putea sa va fac reducere la cursul de prozodie...
    @nea Geta@tanti Nicu: da, MIAU placut micii. Sorin sa traiasca!
    @cocoru: stiam ca esti un domn, bun prieten cu adevarul. fazanii aia cu sort si acum neaga ca a fost hent!!
    @sile: chelu-si pune mana-n cap. Paul a fost cel ce a plecat de la teren fara sa vina la carciuma. remarc totusi ca-ti pare rau de Gabita ca a mancat bataie si de mine nu. o sa tin minte...
    @anti-motanu: incantat de cunostinta, cand va fi cazul.

    RăspundețiȘtergere
  12. un motan avem si noi
    pribegit si damblagit
    si pe gerul de afara
    zace el un pic racit
    fotbalist il face mama
    la femei n-are probleme
    si isi face treaba-n iarba
    si,de nu,chiar in izmene.

    RăspundețiȘtergere
  13. "doamna" Sorina: taman ce te-ai sters singur de pe lista cu protejati...

    RăspundețiȘtergere
  14. pelican destoinic11 ian. 2011, 12:07:00

    Auzi, tripleta letala, cu Vasea in frunte. Doamne, nici nu stiu cum am batut!

    RăspundețiȘtergere
  15. domnisoara sorina,motane ca nu s-a maritat inca :)

    RăspundețiȘtergere
  16. acelasi pelican11 ian. 2011, 20:43:00

    vrem alegeri libere!

    RăspundețiȘtergere