duminică, 4 februarie 2024

Portarul de conjuctură devine consacrat! (by Găbiță)

 Mobilizare slabă în prima etapă din februarie, am intrat târziu în balon, pe la 15:30, abia când am fost siguri că ne-am strâns de o miuță, adică 8 oameni. Echipele făcute de Gabi3 și Țolea au părut dezechilibrate, și chiar așa erau...

Favoriții: Găbiță, Gabi3, Tudor, Doctoru.
Underdogii: Vasea, Țolea, Mitică, Yasin.

După o lună de refacere și recuperare, am zis să încep în poartă, la concurență cu omologul Vasea, la care deja nu mai era o conjunctură. O bună parte din meci a fost așa cum se sconta, se pare că Favoriții au avut 3-0, apoi sigur 4-1 și 5-2. În timp ce eu salvam destul situații, inclusiv 1 la 1, Vasea era învins de ai lui, Țolea și Mitică deviind în poartă la niște atacuri care oricum aveau potențial să se termine cu gol. După ce am luat gol am mai făcut schimb în poartă, ba cu Gabi3, ba cu Doctoru, dar primul a ”beneficiat” de vreo 3 șuturi numai la bară sau în vinclu, iar al doilea le-a făcut Underdogilor un cadou perfect când pleca la ”construcție” cu mingea la picior. Dar asta nu ar fi trebuit să fie o problemă dacă Favoriții marcau într-un ritm măcar la jumatea celui de până atunci... Numai că Vasea a început să atragă șuturile ca un magnet sau să le dirijeze pe lângă, tot ca un magnet! N-a fost chip să-i mai înscriem, asta pentru că nici Favoriții n-au mai fost inspirați la finalizare, să recunoaștem. Astfel că, pe nesimțite, s-au trezit conduși cu 6-5, prima și singura dată în meci, dar oare și ultima?! Atunci s-a petrecut un moment care putea să lipsească dar... #nusevrea

Finalul (deși nu era chiar final, începuserăm târziu, mai aveam de jucat minute bune) a devenit tensionat, Gabi3 a vrut să bată penalty la o minge șutată în cotul lui Vasea, a cedat în urma protestelor (de altfel, întemeiate), iar apoi Gabi3 a încheiat brusc meciul odată cu golul egalizator. Faza a fost curioasă, cu mingea șutată violent în bară, mutând poarta la 45 de grade, apoi lovindu-l pe Vasea în picior, după care s-a oprit în spatele lui, după linia porții. A fost gol valabil fără niciun dubiu, deși contestat aiurea de Underdogi. Sau poate ei credeau că odată cu poarta se mută și linia porții! 😄

Golurile nu prea le știu... Cred că fiecare din cei 4 Favoriți au dat câte un gol + cele două autogoluri (ba chiar 3, fiindcă și ultimul tot așa ar trebui considerat!), iar pentru Underdogi fiecare jucător de câmp câte două.

În ce mă privește. Nu a fost cea mai bună revenire, dar nu mă grăbesc cu concluziile, e totuși primul meci după o lună. Sunt ca un cort care și-a pierdut unul din cârligele de ancorare, fără ca asta să însemne că se prăbușește la orice vânt, dar nici că mai rezistă la furtună ca înainte. Scopul e să întăresc suficient celelalte ”corzi”, să nu pleznească la suprasolicitări rezonabile, dacă îmi permiteți alăturarea. 💪 Mai vedem, dar oricum de acum încolo voi fi prezent la ceea ce a mai rămas din fenomenul de ziua5.

10 comentarii:

  1. In primul rand vreau sa multumesc cronicarului pentru titlul ales,pentru aprecierea evolutiei mele intre buturi,dar atentie sa nu-l suparam pe inegalabilul Nelu-Bronson...
    In al doilea rand,o sa revin mai incolo...

    RăspundețiȘtergere
  2. * Motanu,veni,vidi si-a tulit-o...
    *La goluri,eu cred ca Tolea a marcat 3g,toate cu bara,Yasin 2g si Mitica 1g.iar de la Favoriti,probabil este asa cum a scris Gabita,insa eu la ultimul gol habarn-am cum s-a intamplat...eram presati si putin inainte de ultima faza i-am zis lui Mitica ca "nu mai pot"(in sensul ca nu mai rezist in poarta),el mi-a raspuns "mai stai putin" si indepartandu-se de mine a mai zis ceva(in stilu-i caracteristic...),ceea ce n-am auzit...,asadar la ultima faza,nu stiu cine a tras,stiu doar ca mingea m-a atins in picior si cand m-am intors cu fata la poarta,balonul era dincolo de linia porti,dar in afara cadrului portii,asta am vazut eu...
    *Referitor la timp,dupa meci eram cu Mitica si ne echipam,am scos telefonul si arata 16,50...
    *Oricum,iesirile nervoase din final mi s-au parut exagerate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să nu faci ca la VAR, Vasea! :)) Care cadru al porții, ăla din plan sau ăla din spațiu? Ăla din spațiu se deplasase, ăla din plan (adică ăla virtual) era în spatele tău. Îl excludem pe ăla deplasat, că doar nu alergam după poartă să-i dăm gol! La hochei e regulă că se oprește faza dacă zboară poarta, dar la noi a fost aceeași fază, n-a mai șutat nimeni în minge, din bară a venit în tine și s-a oprit cuminte dincolo de linia porții, aia inițială! Nu avea cum să fie în afara cadrului porții, că ar fi însemnat să fie... corner! Adică departe de tine, care erai aproximativ pe linie... Păi încep și eu ca Gicanu, ce ești tu, girafă? :)

      Ștergere
    2. Eu n-am facut decat sa relatez ce am vazut la ultima faza,cea cu golul egalizator,necontestand golul. Apropos de Gicanu,nici sa fiu de acord cu tot ce a spus el nu pot fi...

      Ștergere
  3. Bancul Zilei: O tipă se duce la medic cu nasul umflat

    O tipă se duce la medic cu nasul umflat. Medicul o întreabă:- Albină?- Da.- S-a pus pe nasul dv.?- Da.- V-a înţepat?- N-a avut timp, pentru că soţul meu a şi lovit-o cu lopata.

    RăspundețiȘtergere
  4. https://ziare.com/bloc/anunt-scara-blocului-motan-pisici-1851363#:~:text=Anun%C8%9B%20care%20a,din%20sectorul%202%E2%80%9D.

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Aveți grija cu Vasea portar sa nu pățească ceva.

    RăspundețiȘtergere
  7. Bancul Zilei: Bulă își conduce soția la gară

    Unde mergi Bulă?- O conduc pe soția mea la gară.- Și de ce ești supărat?- Dacă mă vede vesel nu mai pleacă.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bancul Zilei: Culmea șofatului

    O blondă care abia și-a luat permisul de conducere se urcă la volan.Conduce câțiva kilometri, timp în care aproape că provoacă zece accidente.Disperat, GPS-ul îi spune:- În 50 de metri trage pe dreapta, că eu cobor.

    RăspundețiȘtergere