vineri, 3 noiembrie 2023

Respect, Bebică! Respect, Bețișor!


articol sponsorizat





Recunosc, stând(!) pe drum și făcând socoteala, îmi ieșea cu mulți de minus. Vasilică a trecut la (pus) murături, G3 și Tavi sunt puși pe făcut bani (pe primul îl înțeleg, pe al doilea nu), Eli a fost scos din loturi și ciracii săi nu prea vin neînsoțiți, Doctoru făcuse întindere tot chiombindu-se la vecina, Colonelu e-n misiune (știu unde da n-am voie să spun, e secret!) și subalternii lui le au mai mult cu penisu (pardon, îmi tot scapă T-ul pe tastatură), Mihăiță cel Blajin și Neînțeles s-a retras precum idolul său Bjorn Bjorg, Tudorică nu-și știe programul, Bogdan poate fi-n pană de țigări, Tombi depinde prea mult de șefu său, care o fi ăla(!), Nelu s-a dovedit că ne-a trădat. 

Și atunci? Cu atât mai mare bucuria să vezi doi veterani deziuacincea reveniți la matcă și, de data aceasta (mi-am cerut scuze încă de acu două săptămâni) pregătiți să joace. Așa că, numărând subsemnatul până la zece, cifra sa magică, a băgat cartea-n ghiozdan și s-a pregătit de treabă. Inițial părea a fi un remember al vremurilor de acu opt-zece ani, cu Găbiță contra Mitică fă-ți echipa, dar apariția lui Hercule, la braț cu Tombi, a modificat schimbarea. Din câte am înțeles, alegerile au fost de genul cine-i singur dintre Găbiță, Tombi și Hercule alege primul câțiva scutieri, cert e că a ieșit o partidă mai mult decât echilibrată. Distribuțiile: 

Pitpalacii: Gaby, Răzvan M, Marean, Tudorică, Mitică, Găbiță

Botgroșii: Bețișor, Bebică, Bogdănel, Tombi, Hercule, Doctoru.

Primii au avut 4-0 relativ repede și păreau că se distrează. S-a dovedit însă că e un scor periculos, chiar mai periculos decât 2-0(!) și a fost nevoie de mult noroc, plus ceva domnie din partea adversarilor ca să putem egala în ultima secundă a timpului (supra)regulamentar de joc, scor final 9-9 după ce am avut 7-5 și, din câte-mi amintesc, și 8-7. Dacă Tombi nu făcea buba în penultimul minut (și acu îl caută echipajul medical de pe ambulanță, chemat de urgență, dar șmecherilă se pitește, că i-e frică de injecții) probabil că ai lui ar fi bătut, dar așa am plecat preteni.

Despre scor, puține de zis. Pitpalacii, în frunte cu subsemnatul, au prins o zi sub medie, dincolo Bețișor s-a scos după un început mai tulbure, Bebică, fără ceva de reproșat și, mai ales Doctoru, care m-a făcut franjuri, plus c-a dat un gol de super-atacant, au fost peste ce se aștepta de la ei. L-am mai liniștit cu un șorțuleț elegant,mărime un pic mai mică decât cel cu care l-am blagoslovit pe Hercule,  dar tot era să ne îndese în final golul înfrângerii, mai bine c-a avut și el ghinion. Vorbim însă cu vecina și se aranjează, dacă scapă cu poarta goală poate băiatu marchează!


PS: Poza de mai sus e cu dedicație pentru iubitul (unora) Ronaldo. Și-așa, să zică merci că Messi e decât (!) cu trei clase/baloane peste el...

29 de comentarii:

  1. dacă fecesebeu nu-i bate pe păsăroi beau de sting. dacă nu, poate mă cinstește vasilică. știu că are suflet bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca e buna si schimbarea orei,se innopteaza mai repede,s-a mai si racit vremea,consecinta fiind parasirea pajistei inainte de venirea intunericului,si uite asa dragul nostru Motanel a si dat drumul la cronica...Felicitari!
    In privinta bautului,nu mai juca la doua capete ca s-ar putea sa ramai nehidratat si cu banii dati...

    RăspundețiȘtergere
  3. Ministerul de Finanțe3 nov. 2023, 22:07:00

    Cine e sponsorul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Ministerul de Finanțe3 nov. 2023, 22:08:00

    Alo, cenzura?

    RăspundețiȘtergere
  5. rar mi-a fost dat să văd așa echipă scârboasă și cu bafta porcului: mue united!!!, practic 7!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! puncte câștigate în prelungirile a trei meciuri. și culmea, de câte ori am mers pe ei, papagalii nici măcar n-au dat vreun gol! nu-i nimic, pariem pe victoria cu copenhaga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai bafta ca la papagalii de la Barcelona?

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. Asta a fost mini- mini- mini fotbal! Potpalacii dacă scăpau de mitică și motanu cu Bebe și Bogdan băteau fără probleme.

      Ștergere
    2. Vad ca nimeni nu menționează medalia de aur de la minifotbal.

      Ștergere
    3. Van Basten1 nov. 2023, 01:46:00
      𝗖𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗻𝗮𝘁𝘂𝗹 𝗠𝗼𝗻𝗱𝗶𝗮𝗹 𝗱𝗲 𝗠𝗶𝗻𝗶𝗳𝗼𝘁𝗯𝗮𝗹 are loc în acest an la Ras al Khaimah, în Emiratele Arabe Unite, între 26 octombrie și 4 noiembrie, cu 32 de echipe la start.

      𝗘𝗰𝗵𝗶𝗽𝗮 𝗻𝗮ț𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹ă 𝗱𝗲 𝗺𝗶𝗻𝗶𝗳𝗼𝘁𝗯𝗮𝗹 𝗮 𝗥𝗼𝗺â𝗻𝗶𝗲𝗶, 𝗰𝗲𝗮 𝗺𝗮𝗶 𝘁𝗶𝘁𝗿𝗮𝘁ă 𝗻𝗮ț𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹ă 𝗱𝗶𝗻 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗮 𝗺𝗶𝗻𝗶𝗳𝗼𝘁𝗯𝗮𝗹𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗲𝘂𝗿𝗼𝗽𝗲𝗮𝗻, cu 6 titluri continentale și două medalii de vicecampioni, a cucerit două medalii de bronz, din trei participări, la edițiile anterioare ale Campionatului Mondial: SUA (2015) și Australia (2019).

      𝗧𝗿𝗼𝗳𝗲𝘂𝗹 𝗱𝗲 𝗰𝗮𝗺𝗽𝗶𝗼𝗮𝗻ă 𝗺𝗼𝗻𝗱𝗶𝗮𝗹ă este singurul major care lipsește din vitrina naționalei.
      România este considerată de World Minifootball Federation printre principalele 5 favorite la câștigarea trofeului suprem, alături de Mexic (campioana mondială en-titre), Azerbaidjan (campioana Europei), SUA și Ungaria.

      𝙍𝙤𝙢â𝙣𝙞𝙖 𝙫𝙖 𝙟𝙪𝙘𝙖 𝙢𝙞𝙚𝙧𝙘𝙪𝙧𝙞 𝟬𝟭.𝟭𝟭.𝟮𝟬𝟮𝟯, 𝙤𝙧𝙖 𝟬𝟴.𝟯𝟬,, pentru un loc între primele 8 echipe din lume împotriva Thailandei.

      𝗛𝗔𝗜 𝗥𝗢𝗠𝗔𝗡𝗜𝗔!

      RăspundețiȘtergere
      Răspunsuri

      vasea1 nov. 2023, 15:09:00
      Suntem in sferturi,3 meciuri sa mai castigati si este arhisuficient,sa nu incercati mai mult...
      Hai Romania,in frunte cu Bourceanu!

      Ștergere

      Van Basten2 nov. 2023, 17:41:00
      Nea' Vasea, am ajuns și în 𝘀𝗲𝗺𝗶𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗲!

      Ștergere

      Van Basten3 nov. 2023, 18:00:00
      Nea' Vasea, am ajuns și în 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹𝗮!

      Ștergere

      vasea3 nov. 2023, 21:55:00
      S-o si castigam,Colonele! Ordin!

      Ștergere

      Van Basten4 nov. 2023, 19:36:00
      Ordin executat!
      Am 𝗰𝗮𝘀𝘁𝗶𝗴𝗮𝘁 și 𝗖𝘂𝗽𝗮 𝗠𝗼𝗻𝗱𝗶𝗮𝗹𝗮!
      𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝗹𝘂 ' s-a conformat.

      Ștergere

      vasea5 nov. 2023, 14:46:00
      Felicitari baietilor!
      Suntem Campioni MONDIALI,E DREPT CA LA MINI FOTBAL,dar poate vom reusi si la fotbalul mare,odata si-o data...

      Ștergere
      Răspundeți

      Ștergere
    4. Uite ca s-a mentionat! Cele de mai sus au aparut la comentariile de la cronica anteroara pentru ca de atunci competitia era in desfasurare si tot raspundeam la "provacarile" lui Van Basten...

      Ștergere
  7. Bazându-mă pe ultimele evoluții de fundaș ale lui Popică, l-am ales pe el în locul Doctorului, ceea ce s-a dovedit eronat. Popică a greșit în apărare și ca execuție, și ca plasament, în timp ce Doctorul a fost mai activ decât lăsase să se înțeleagă că poate, cum-necum a dat vreo 3 goluri și ne-a hărțuit întruna apărarea. Dacă mergeam pe clasic, nu cred că aveam probleme meciul ăsta. Așa, în condițiile în care cel mai tânăr de la noi eram eu (!), pe final nu a mai jucat nimeni ce trebuie, așa că să zicem mersi cu egalul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai cronicare,uite ca fcsb nu i-a batut pe pasaroi,ba dimpotriva,asa ca dupa ce termini de baut,poate scrii si ceva despre autorii golurilor...

      Ștergere
  8. Îi doare fix la bascheți pe cei doi de respectul vostru

    RăspundețiȘtergere
  9. Îi doare fix la bascheți pe cei doi de respectul vostru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Regele Lear,poate sa scrie si majestatea voastra cate ceva despre meciul de vineri...

      Ștergere
  10. Bancul Zilei: Discuție între Dumnezeu și Adam

    Dumnezeu către Adam:– Hai, mă, te zgârcești la o coastă?– Nu, Doamne, pur și simplu am o presimțire rea.

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabimare varză, Motanu conopidă, Tudor pătrunjel, Mitică tăieței, Gabita poale în brâu, Sica magiun, Bogdan telemea, Bebe afumătura, doctoru pastarnac.

    RăspundețiȘtergere
  12. @vasilică: stricăm stilu, matale aveți impresia că eu sunt numărător de cornere, precum tolo&co? oricum, berile sunt mai puține decât păreau a fi, tombi a fost șmecherel.

    @Regele Laie: mi-am făcut datoria, i-am băgat în seamă pe ambii veterani, ba chiar i-am și sunat, să văd cum se simțesc. în rest, fiecare după cum îl duce mintea/sufletu. oricum, bag seama că matale sunteți bâlbâit

    @AdiC: n-am scris despre Bourceanu și băieți, credeam c-o faci tu. oricum, jos pălăria! nu mi se pare cela mai frumos sport, ba chiar are multe momente în care nu prea-i spectacol, dar medalia de aur a fost obținută în condiții dramatice, revenire de la minus 2 goluri, gol practic la ultima fază, bașca penaltiurile. bravo lor!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cronicare,pastreaza-ti stilul inconfundabil(vorba cuiva,stilul tau este lipsa oricarui stil,nu se referea la tine...),dar cateva date tehnice despre meci sunt necesare,odata aveai un carnetel in care notai tot...

      Ștergere
  13. Bancul Zilei: O femeie la psiholog

    La psiholog:– Doamnă, pe o scară de la 1 la 10, cât de curioasă sunteți?– De unde aveți scara?

    RăspundețiȘtergere
  14. Să ne trăiască toți Gabrielii şi Mihai din grupul şi fenomenul nostru!
    La mulți ani cu sănătate!💖👍🥂

    RăspundețiȘtergere
  15. Gabriela Mihaela9 nov. 2023, 12:25:00

    Plec la Paris asa că mâine am oră la coafor. Nu vin, dar am lăsat 200 de euro la butic sa beți și voi. Aveți grija sa nu va matoliti. Mitică, nu lua și acasă!

    RăspundețiȘtergere
  16. Bancul Zilei: Bulă cere o mărire de salariu

    Bubulina:– Bulă, cum a fost la serviciu?Bulă:– Am ascultat de sfatul tău, Bubulino, și i-am cerut șefului mărire de salariu.– I-ai spus cum te-am învățat eu?– Da, Bubulino. I-am zis că ești șomeră și că nu putem trăi două persoane cu salariul ăsta.– Și ce a zis?– Mi-a dat dreptate și mi-a zis să divorțez!

    RăspundețiȘtergere
  17. https://www.youtube.com/watch?v=iLJ4JPV7Nkc

    Nu știu cum se face, dar nucleul dur al suporterilor lui Munited e la fel de idiot precum cel al fanilor Ronaldo. după mintea lor, rashford nu merita roșu aseară, ba vreo câțiva spun că nici măcar galben nu trebuia dat

    ps: drum bun, prințeso! da tare mi-e că Parisu-i Periș.

    RăspundețiȘtergere
  18. Bancul Zilei: Cum a fost o femeie cucerită de logodnic

    Două femei stau de vorbă:– Este frumos logodnicul tău?– E neasemuit. De la mama lui a primit doi ochi negri minunați, iar de la tătic o splendidă mașină sport.

    RăspundețiȘtergere