sâmbătă, 16 septembrie 2023

Țolea, Nelu și norocu'

 


În cinstea lui Marinuș, să aibă și el o bucurie...


Acesta ar fi rezumatul meciului de vineri. Țolea a prins cea mai bună evoluție a sa din ultimii ani, pendulând permanent între apărare și atac, deposedând, driblând și marcând cu lejeritate, deși avea în față un portar foarte bun, Găbiță, lăsat totuși prea expus de multe ori. Nelu, mai bun ca-n tinerețe, reflexe, plonjoane, permanent conectat la joc și foarte, foarte norocos, dacă e să numărăm de câte ori adversarii au luat la țintă barele.

Restul, băieți buni, dar fără mari sclipiri. Tanembaum s-a scos cu alegerile după care a lăsat-o mai moale, G3, autorul celui mai frumos gol, nesusținut de coechipieri și bombardieru (vorba lu Mihai Tenismanu) Bogdan, încă nepus la punct cu pregătirea fizică, sigur pot mai mult. Mă gândeam că mai mult poate și Doctoru, pe care stau mereu cu gura, da m-a tras de mânecă un nene și mi-a zis că Doctoru a dat ieri patru bucăți (bine, majoritatea hidoase) câte nu dau io într-un an calandaristic, așa că mai bine ar fi să-mi văd de lungu nasului. Ca să nu plictisim prea mult, iată echipele: 

Tomberonu Militari: Găbiță, Gaby, Matei, Gabi3, Căpitanu Zacuscă (c), Budincă

Spații Verzi Sectoru 5: Nelu, Răzvan M, Bogdan, Răzvan D, Țolea, Tanembaum(c)

Scorul final, probabil ceva de genul 11-5 pentru sectoriști, este pe undeva prea dur. Lui Țolea i-a ieșit tot, pe când atacul stelar Zacuscă-Budincă a ratat din orice poziție, memorabilă fiind faza în care au luat bara la țintă, de două ori consecutiv, din mai puțin de-un metru. La ce ghinion au, probabil compensează în dragoste.

As usual, partea cea mai plăcută a zilei are loc după meci, în boscheți, unde Tanembaum a prins o nouă evoluție de excepție, victima (în lipsa lui Marean) fiind de această dată Căpitanu Zacuscă, ușor obrăznicuț cu subsemnatul, când chiar nu era cazul, dar îl înțelegem, dată fiind pasa galben cu maro prin care trece.

În final, se cuvine să menționăm și alte distinse personaje care ne-au onorat cu prezența: Cristi și Dan Pizzaru, pe post de observatori federali, Căpitanu Panait și credinciosu său scutier, sergentu Căpșună, aflați în misiune secretă. Poate data viitoare îi vedem și-n teren.

41 de comentarii:

  1. Tolea pradatorul ne-a decimat!
    Daca mai aveai putina rabdare poate scria altcineva cronica,da la o asemenea victorie nu puteai sa ratezi ocazia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Bancul Zilei: O tânără nu se poate mărita

    - Nu am noroc cu bărbații, se plânge o tânără.- De ce?- De câte ori vreau să mă mărit din dragoste, aflu că nu are bani.

    RăspundețiȘtergere
  3. vasilică, să nu-mi spui că erai cu pixu pregătit să scrii cronica.

    https://www.flashscore.ro/meci/neXWQux2/#/video/726451

    rezumat scurt, penalti dat împotriva lui bayern, în prelungiri, la 2-1, muuuuuuuuuuuuuuuuuuuult mai ușor decât cel primit de comagno cu cefereu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am spus ca poate scria altcineva,nu eu...
      Povestea cu pixul e simpla:il port mereu la mine pentru autografe,sunt oprit des sa dau autografe,dar de cele mai multe ori,doritorii nu au pix,ha,ha,ha...

      Ștergere
    2. Nu era nimeni cu cronica pe țeavă, e bine că a scris Motanu.

      Ștergere
    3. N-am zis ca nu e bine,e chiar f.bine!

      Ștergere
  4. Bancul Zilei: O femeie merge la spovedanie

    - Părinte, sunt o păcătoasă.- Bei?- Beau, dar nu-i mai bine întâi să mă spovedesc?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe atac am cărat mingea, deci pe gustul lui Țolea care avea timp să se replieze. Matei nu e finalizator, Mitică nu mai e, Vasea prea rar, doar cu șuturile lui Gabi3, oricum ținut om la om de Țolea, era greu. Nici nu sunt sigur că am dat 5 goluri... Până la urmă, deși i-am spus de atâtea ori lui Mitică să nu se mai bage la alegeri cu jucători mai buni ca el, de data asta era greu de făcut alegeri echilibrate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scrisesem mai mult, s-a pierdut primul paragraf. Ziceam cam așa:

      Culmea e că eu n-am apărat chiar slab, deși eram deja ”recidivist”, ca de atâtea ori de vreo 4 luni încoace... Îmi reproșez cele 2 goluri la care am ieșit în afara careului, căci n-am avut șanse în duel fizic cu mingea la picior. Altfel, am luat 2 goluri după al treilea șut din fază, ceea ce e tot un fel de noroc al adversarilor! Dar am avut și noi, Sică și Doctoru șutând în bară cu poarta goală...

      Ștergere
    2. dacă erai la nivelul fizic de vinerea trecută, ne-ai fi încurcat mult dacă jucai la pomană, cu Gaby în poartă și G3 sau Matei la închidere. altfel, Țolea a fost de neatins. am vorbit cu el, jucase de TREI ori săptămâna asta, plus că a slăbit, renunțând la dulciuri și sucuri acidulate. Tanembaum n-a fost prea vioi, Nelu n-a greșit la vreun gol, din contră, io nici nu știu dacă am prins un meci bun sau nu.

      iar faptul că Mitică se bagă la alegeri nu e, paradoxal, așa rău pentru echipa lui. să zicem că alege, primul, evident, contra celui cotat numărul 2 dintre cei prezenți. înseamnă că practic e asigurat că joacă cu numărul 1 și numărul 3 coechipieri, și asta doar la început. vineri, pe lângă că l-a ratat, voit, pe Țolea, s-a păcălit și după, unde poate ar fi contat.

      Ștergere
    3. nu-i cu 1 și cu 3, ci cu 1 și cu 4. oricum, nu avem mecanică fină, ci doar intuiții

      Ștergere
    4. Vinerea trecută a fost parfum, acum nu puteam să fac chestii de bază cu stângul.

      Ștergere
    5. Dupa statistica tinuta de Cristi de pe margine,scorul a fost 13-3! Demolatoru de Tolea a marcat 9 spre 10 goluri care mai de care mai de neaparat;parca-l vad lua/recupera mingea din propriul careu de la punctul cu var si se ducea cu ea in dribling pana la celalalt punct cu var din careul advers de unde o plesnea in paianjen...Au mai dat gol,Doctoru 2si Sica 1-2g.De la invinsi au inscris Gabitrei 2g si Vasea 1g. Daca nu este asa,interveniti!

      Ștergere
    6. Sică 2 și Doctorul 4. Iar noi am dat 4 sigur, pe al 5-lea nu-l țin minte.

      Ștergere
  6. Stelemistii, se știu ei, nu aveți nimic de zis de pomana de la Constanța?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parca ar fi primul penalty cu probleme,cate am vazut si-n strainatate, in "lumea civilizata"a fotbalului...Cand Coltescu a anulat 3 goluri FCSB-ului intr'un meci cu Astra nu s-a mai facut atata caz...

      Ștergere
    2. Aoleu, Vasea, ce vă mai place să stați cu mâna întinsă și să mai și semnalizați! Am înțeles că e rândul vostru, dar măcar la astea penale ciocu mic. Și cum nu s-a făcut caz atunci, din moment ce ne amintim toți?!

      Ștergere
  7. Bancul Zilei: Trei angajate supărate pe șeful lor
    Trei colege de serviciu discutau despre şeful lor, în pauza de cafea, fiind foarte supărate pe el.Prima zice:- I-am pus sare în zaharniţă.;A doua spune:- I-am zgâriat maşina.A treia spune:- I-am înţepat cu un ac toate prezervativele din sertar.Imediat, primele două leşină!

    RăspundețiȘtergere
  8. Amigo mio, cronicarul,ce s-a gandit el ca ar fi bine sa-mi lase o amintire,un semn de la acest meci si ca atare,spre final cand scorul era net in avantajul echipei sale,a degajat cu putere,as usual,o minge departe,dar in acelasi timp m-a lovit si pe mine in degetul mare de la piciorul drept provocandu-mi un hematom...cu urmarile de rigoare...

    RăspundețiȘtergere
  9. Bancul Zilei: O femeie merge la doctor

    Doctorul:- Nu-mi place deloc cum arătaţi.Pacienta:- Ei, doctore, nici dumneata nu eşti cine ştie ce frumuseţe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Daca ieri ne intrebam:Ce a putut sa vada numai S.Coltescu,azi ne intrebam:Ce n-a putut sa vada I.Kovacs?!?:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect, cele două clanuri se luptă acum pe față. VARu e degeaba, bani aruncați.

      Ștergere
  11. nu-l halesc pe gigi, mm stoica e un infect, dar simpatizez cu steaua.
    de-a lungul timpului, au beneficiat și ei de suficiente decizii de arbitraj, dar, subiectiv fiind, țin minte nenorocirile care li s-au întâmplat, plecând de la cazul Valiza, unde prostu a pierdut un milion, pe care-l oferea unora, sa-și apere corect șansele, iar șmecherii i-au dat clanță. mai sunt și alte episoade celebre https://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/galerie-foto-kovacs-a-distrus-steaua-asa-a-invins-campioana-dupa-doua-erori-grave-de-arbitraj-13467505 sau https://www.prosport.ro/fotbal-intern/liga-1/incoltiti-steaua-a-fost-executata-in-direct-de-coltescu-la-giurgiu-trei-goluri-anulate-gresit-astra-steaua-2-0-14673609 sau roșul nedat lui onea. să nu uităm, la ultimul lor titlu n-au fost în stare să bată iașul și au avut noroc cu ghiotura, de-a furat-o asa acasă de la galațiul retrogradat.

    dincoace, cefereu e CEA MAI HIDOASĂ BUBĂ existentă vreodată în fotbalul nostru. de la măgăriile lu fabbiani și beto, primul faulta ca porcu și obținea tot el penaltiuri, la jigodismul celui de-al doilea, din meciul cu sibiul, când s-a împiedicat singur, a cerșit și a obținut anularea unui gol, la toate măgăriile lor, inclusiv cea de ieri. ca să nu pomenim insolvența, în care au dat țepe de milioane, vezi proprii lor jucători, gen maftei, au stat doi ani cuminți și acu sunt șmecheri din nou. iar cinci campionate la rând sunt la limita necuratului, cu dobitocul de gigi eternul perdant, vândut până și de regili hagi, ăl pe care-l scăpase de retrogradare.

    dușmanii lu gigi, nu puțini, pot sta linștiți, nici sezonu ăsta nu va ieși campion.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FCSB. E an electoral, bagă ciolacii capu-n poză. Deja joacă în Ghencea pe intervenție politică.

      Ștergere
    2. Am aflat acum care a fost treaba cu VARu la Cluj, cică i s-ar fi semnalat, dar Kovacs a zis că ”a controlat faza”! :))) În mod normal, n-ar trebui să mai pună fluierul în gură anul ăsta...

      Ștergere
  12. scuze, vasilică, la faza aia mi-am rupt și eu unghia de la degetu mare, îți trimit o poză.

    ps. aseară mandorlini se făcea că plouă la maciu lui, dar i-a atacat la greu pe steliști. iar balaj vine și spune c-a fost fault în atac la penaltiul petrolului. dacă gigi și mm sunt știuți ca ticăloși (ticăloși proști, că mereu pierd) la ăștia doi mă așteptam la mai mult obraz. oricum, toți banii pe cefere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Bancul Zilei: Autocar cu vârstnice la poarta palatului
    La palatul unui şeic, opreşte un autocar din care coboară un grup numeros de femei în vârstă.Şeicul se uită pe fereastră şi zice:– Of, iar vin turiştii.Servitorul lui îl contrazice:– Nu sunt turişti, v-au venit soacrele în vizită.

    RăspundețiȘtergere
  14. găbiță@: îl bănui pe kovacs capabil de anumite manevre, dar înregistrarea audio-video dată de grec îl disculpă oarecum. exact cum am zis: pare doar prost, nu și ticălos. știu, sunt subiectiv, dar există circumstanțe de penalti și la faza cu musi.
    cefereu are echipă, știu toate jocurile și anu ăsta merg pe ei. pun și 10 beri jos, că iau campionatul. dacă vrei, îți alegi contracandidata.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bancul Zilei: Bulă cere o mărire de salariu

    Bulă este angajat și se duce în biroul șefului său.– Domnule, trebuie să fiu sincer cu dumneavoastră. Știu că economia nu merge grozav, însa alte trei mari firme mă cauta și aș vrea să va cer respectuos o mărire de salariu.După 10 minute de tocmeala, cei doi ajung la o mărire a salariului cu 5%.Bulă este în culmea fericirii și dă să se ridice de pe scaun.– Apropo, zice șeful, care sunt cele trei firme care te caută?– Firma de electricitate, firma de cablu și firma de gaze.

    RăspundețiȘtergere
  16. vasilică, da tare curios mai ești. mâine batem palma, iar din punctu meu de vedere se mai pot înscrie și alți cetățeni. de exemplu, poți și tu să iei rapidu. sau dinamo.

    bou de dawa, ăl de a pierdut campionatu trecut, a comis-o iar. fundașu central e, PRIN DEFINIȚIE, cel mai primitiv băiat din echipă, dai repede și afară, da ăsta e prea prost ca să priceapă!!!

    oricum, m-a salvat de patru beri lui tanembaum. e al treilea set de pariuri care se încheie la pace.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce s- a întâmplat cu Colonelul, el scrie cel mai frumos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corect,are o caligrafie perfecta!
      L-asteptam cu interes sa revina.

      Ștergere
  18. https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/mihai-stoica-joyskim-dawa-rasism-712085.html#:~:text=EXCLUSIV,Dawa%20la%20InstaStory

    RăspundețiȘtergere
  19. Bancul Zilei: Bulă îi cumpără un cadou soției

    Bulă îi cumpără soției 20 de perechi de chiloți de aceeași culoare.Bubulina, nervoasă, ii zice:– De ce sunt toți aceeași culoare? O să creadă oamenii că nu-mi schimb chiloții.Bulă:- Care oameni?

    RăspundețiȘtergere
  20. vasilică, că cam e rându tău. dacă nu vine sicănștein cu diploma de facultate, săptămâna viitoare bem!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  21. https://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/sofya-joyskim-dawa-rasism-712098-comentarii.html

    Dacă vreți să vă amuzați, citiți comentariile. duduia și le merită. iar bărbatu e în plus la jocu ăsta.

    RăspundețiȘtergere