duminică, 28 martie 2021

Doru-Bete redivivus

                                   Cronica lui Doru- Bete

Ce cronicar?!

 

Soare , un cer fara nori, conditii foarte parte bune de joc. Ne adunam incet, fara sperante ca vom  aduna  10 oameni  si totusi:

Gabi 3: Doru – Gabi - Bogdan, Mihaita, Gabi3.

Gabita: Vasea – Razvan , Tavi-Gabita Tudor.

Echipa G3 a condus in permanenta, dar echipa GT a jucat fara Tavi aproximativ 10 min.

GT a jucat mai frumos, a combinat, a utilizat suprafata de joc mai bine, a sutat  la poarta, dar multe baloane au ocolit poarta.

G3 a fost pragmatica, a jucat pot spune la cutie, atacul a fost directionat spre poarta, au fost si ratari.

Remarc conditia fizica foarte buna a combatantilor (patru oameni de camp + patru oameni de camp ), nu este usor sa joci o ora.

“ Am gasit un cantec pe strada mea “ eu am pierdut scorul, la un moment era  4 – 3 pentr u G3. Sugestii si reclamatii mai jos


29 de comentarii:

  1. In primul rand, multumiri lui Doru pentru revenirea lui printre putinii cronicari ai fenomenului.
    Cand scrie Doru parca natura renaste si se simte miros de primavara.

    RăspundețiȘtergere
  2. Despre meci ar mai trebui adaugat faptul ca echipa craiului Gabitrei(ma refer la pozele in care apare langa "vedetele" Romaniei) a condus cu 3-0, s-a trecut prin 3-1, apoi 4-2 si 4-3 foarte aproape de egalare, dar la o faza in care unii chiar s-au oprit s-a marcat pentru 5-3, scor final. Goleadori, Gabitrei 3g, Bogdan 1g si Motanu un autogol, respectiv, Gabita, Motanu si Tavi, fiecare cu cate 1 gol.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vineri, Gabita n-a fost in apele lui!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La ce te referi, la șuturile alea la o palmă de bară?

      Ștergere
    2. Asta a fost impresia mea, parca n-a fost Gabita pe care il stiam, poate ca gresesc, scuze...

      Ștergere
  4. B.

    La restaurant:
    - Ospatar, mancarea a fost delicioasa, te rog transmite-i complimente bucatarului!
    Ospatarul se duce la bucatarie si ii spune acestuia:
    - Nea Costele, esti un barbat frumos si sortul asta te face sa arati mai slab...


    RăspundețiȘtergere
  5. Vineri, tinerii in frunte cu veteranul Mihaita au incins un meci pe cinste!

    RăspundețiȘtergere
  6. Banc fotbalistic

    Tata, ce se intampla cu un fotbalist atunci cand nu mai vede bine? intreaba Ionut.
    - Devine arbitru, raspunde tatal.

    RăspundețiȘtergere
  7. B.
    De ce te tot invarti in jurul mesei cu cana aceea in mana? o intreaba mama pe fiica-sa cea blonda.
    - Imi iau pastilele! raspunse ea.
    - Pai si nu poti sa stai locului?
    - Nu, pentru ca asa mi-a zis doamna farmacista... Una inainte de masa, una dupa masa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hai că vă scriu pe 1 aprilie, ca să nu mă luați în serios! :)
    Gabi3 a fost câine la alegeri, n-a acceptat să aleagă primul, iar eu să iau următorii 2 oameni. Puștiul Mihăiță se vede la 4 oameni în câmp, trebuia compensat cu 2 dintre Motanu-Gabi-Bețe. N-a fost posibil la alegeri om-cu-om, ba chiar am început în 3 jucători de câmp, vreo 10-15 minute, până a venit Tavi. Iar când a venit, a venit cu veleități ofensive, de a trebuit să joc mai mult fundaș. În condițiile date, posibil să nu fi fost ”în apele mele”, orice ar însemna asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vad ca te framanta expresia folosita de mine, asta e bine,esti un baiat simtitor;ai dreptate, Gabitrei a fost aprig, l-auzeam cum striga la Mihaita sa te marcheze strans daca faza il prindea pe el in alta parte, de regula el se repezea pe tine la marcaj.

      Ștergere
    2. Gabita, despre ce veleitati ofensive initiale vorbesti? Am stat 3 sferturi din meci in aparare si chiar si in poarta pana cand am vazut ca doar in doi, tu si Tudor, nu mai putem periclita poarta adversa. Scorul era parca 4-1 pentru ei. L-am rugat pe grande Sile sa reintre in poarta tocmai pentru a ajuta atacul in 3. Zis si facut. Scorul a devenit 4-3 si cu alte ocazii nevalorificat de noi. A fost o scurta perioada cu deranj major in apararea lor. Doar terminarea timpului de joc i-a salvat sa nu egalam. Cand mi-ai spus ca ai obosit alergand, ti-am replicat frumos ca poti sa faci si faza de aparare. Aceasta tactica a si dat roade. Si atunci, ce apele mele spui pe text?

      Ștergere
  9. Vorba lui Gabita, hai sa va scriu si eu ceva pe 1 aprilie,ca sa ... Azi e ziua premierului Catu care s-a nascut pe 1 aprilie 1972 si nu-i o pacaleala!

    RăspundețiȘtergere
  10. Tot azi 1 aprilie este si ziua lui Helmut Duckadam care im plineste 62 de ani. La multi ani!

    Marea Germanie este invinsa acasa de micuta Macedonie de Nord, uite ca o mai patesc si altii!

    RăspundețiȘtergere
  11. Bancul zilei: Se mai poate califica România la CM 2022?


    Intrebare la Radio Erevan: Se mai poate vorbi de calificare dupa meciul Romaniei cu Armenia?
    Raspuns: Da, de vorbit se mai poate...

    RăspundețiȘtergere
  12. https://www.urban.ro/muzeul-luvru-colectia-de-arta.../
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  13. Da, se mai vorbește1 apr. 2021, 20:27:00

    Păi nu v-am spus după meci, ce alegeri, Tavi ofensiv, apele mele, pur și simplu sunt reacțiile ulterioare ale vaccinului, acesta ne modifică genetic, au spus-o specialiștii pe toate posturile. Uite, Doru s-a vaccinat cu țui, ca portar joacă încă bine dar, în afară propriului careu nici nu mai poate să iasă darămite să mai alerge, să mai facă ceva. Așa că dacă Vasea nu a fost satisfăcut, să reclame vaccinul. Oricum văd că primului m nu-i urează la mulți ani, lui Helmut da, apoi se mai bucură mascat de pățania nemților încercând să mai panseze adormirea jenanților lui Rădoi. Eu unul nu am cum să mă supăr pe ei, dacă eu ratez singur cu Vasea, și nu numai, ce pretenții aș putea avea de la Pușcaș, Man, Aubemeyang sau vârful lui Chelsea, pe bune acum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost timorat. Stateam linistit si priveam cum niste baieti sa joaca de a fotbalul, cand vine o persoana langa mine si-mi spune:"ce bulan ai". M-am speriat. Dupa ceva timp persoana in chestiune revine "ce bulan ai" Am plecat din locul respectiv persoana revine "ce bulan ai".Am facut o PLANGERE pe tema asta la peretele WC-lui ecologic si cand taiam cepa.Noroc ca am avut budigaii legati cu sfoara. Ma gandesc cu groaza la ziua de astazi.
      Doru

      Ștergere
    2. Axiomă: nu poți avea bulan 2 etape la rând! :)

      Ștergere
    3. Era Mitica care-i placea de bulanele tale!

      Ștergere
  14. E bine ș-așa2 apr. 2021, 22:14:00

    Căpitane, gata ai soluționat divergența cu grasa și slaba, dezumflata, desigur la minge mă refer nu la Grasa de Cotnari și dopurile ei de plută sau plastic defavorabil, oricum Rață e impecabil, nu găsești mulți ca el nici măcar în filme, ține-l aproape că smartphone-uri mai găsești dar G mai greu, aproape imposibil.

    RăspundețiȘtergere
  15. B.
    - Domnule politist, cineva mi-a furat bicicleta!
    - Era inca buna?
    - Da, mergeam cu ea la lucru.
    - Ati avut clopotel la ea?
    - Nu.
    - Frana de mana?
    - Nu.
    - Faruri?
    - Nu.
    - Atunci trebuie sa platiti o amenda.

    RăspundețiȘtergere
  16. B.

    Ma duc cu masina la service, o parchez si nici nu intru bine in atelier ca imi si zice un mecanic:
    - E rupta cureaua, sa stiti...
    - Fantastic, zic. Dar cum v-ati dat seama?
    - Pai va cad pantalonii!

    RăspundețiȘtergere
  17. Daca nici macar un invingator din meciul de vineri nu se invredniceste sa scrie cateva randuri despre meci,inseamna ca blogul se apropie de obstescul sfarsit,AMIN!

    RăspundețiȘtergere

  18. Bancul zilei: Prânzul în Maramureș

    Duminică dimineața în Maramureș. Intră Maria în casă ținând în mâini o găină sacrificată:
    - Ioane, dară ce vrei să fac bun din găina asta?
    - Pălincă!

    RăspundețiȘtergere
  19. Bancul zilei: Stările unui bărbat cam trecut ce merge la amantă

    Un bărbat de vârsta a doua a mers la amanta sa. În scara, unde locuia respectiva vede următorul anunt: Liftul nu functionează”.
    Amanta locuia la etajul 15, dar omul dornic de a trăi clipe frumoase si-a zis:
    Mare lucru, pe aripile dragostei ajung și pe lună"!

    Până la etajul 3 a urcat din fugă.

    Pe la etajul 6 deja mergea la pas greoi.

    La etajul 8 a luat ceva pentru inimă.

    La etajul 12 s-a oprit, s-a așezat pe una din trepte ca să-și tragă sufletul și s-a gândit:

    "Poate am noroc să n-o găsesc acasă...."

    RăspundețiȘtergere
  20. B.

    - Mama, mi-am spus doctorul ca nu pot avea copii!
    - Este ereditar, fiule. Nici tac-tu n-a putut.

    RăspundețiȘtergere