sâmbătă, 20 martie 2021

Un meci fara POPICA...

           ...cum rar s-a intamplat, nu stim care a fost motivul absentei sale, oricum ii uram multa sanatate oriunde s-ar afla. Chiar si fara  Popica am "reusit"sa ne ciondanim intre noi si sa jucam mai putin de 50 de minute, hei, asta e probabil in gena noastra. Eram 11 prezenti in balon cu Tavi anuntat ca soseste, cand acesta isi face aparitia in acelasi timp cu Tudor, neanuntat si din nou motiv de ciondaneala la alegeri efectuate de catre Mitica si Ely.

            M. Luci, Motanu, Tavi, Sorin-China(3g), Mitica(2g), Gabita(1g).

           E.  Doru-Bete, Gaby, Tudor, Bogdan,Andrei(2g), Ely(1g), Vasea(2g).

           S-a convenit ca omul in plus,Vasea, sa treaca la cealalta echipa la jumatatea meciului. 

          Chiar daca Gabita si China jucau impreuna,echipa cu omul in plus a inceput mai bine si a inscris de trei ori la rand prin Ely, Andrei si Vasea, moment cand a inceput galceava ca sa treaca dincolo Tudor  ca asa nu se mai poate...Vasea a zis "stati putin fratilor ca scorul se poate schimba repede" si n-au trecut decat cateva minute si China a perforat de doua ori poarta adversa si putin mai incolo s-a facut 3-3, apoi 4-4 si din nou E. preia conducera cu 5-4 cand Vasea trece la M, noua sa echipa egaleaza prin Mitica la o recuperare a lui Gabita in propriul teren,avansare pe partea dreapta de unde paseaza in  fata portii si Mitica mai rapid o vara in poarta, minge pe care o asteptam si eu. China mai marcheaza o data pentru 6-5, care va fi si scorul final deoarece la o disputa intre Mitica si Ely acesta se supara si paraseste arena impreuna cu fratine-su si astfel partida se incheie mai devreme.  A mai fost o faza in prima parte a meciului cand Vasea a primit o minge de la Luci care a crezut ca un coechipier va repune mingea in joc, dar Vasea,gentleman, n-a marcat ci i-a returnat balonul lui Luci.

            A mai urmat pret de cateva minute o miuta la centrul terenului, 3 la 3: Luci, Vasea, Gabita vs Tavi, Bogdan, China, scor 1-0, gol Gabita cu stangul din intoarcere la radacina barei si o ocazie a lui Vasea, milimetric pe langa bara.

            Si uite asa am mai bifat o vineri de miscare fotbalistica, pacat ca nu valorificam tot timpul avut la dispozitie, pierzandu-ne in discutii sterile si inutile...

18 comentarii:

  1. Vasea,gentleman, mingea a fost ceruta pentru degajare,deci am dat la degajare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Odă lui Popică

    Stai acasă,
    Fă-te bine,
    E scandal
    Și fără tine!

    RăspundețiȘtergere
  3. De data asta, Vasea, mi-ai suflat tu cronica, și chiar aveam ceva tare de zis! Mă reorientez mâine. Deocamdată, doar corectură de la scor, au fost 2 goluri diferență, că nu ieșea Ely la -1. Mai pui un gol la mine și-ți iese! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Și încă una mică: egalarea după ce ai trecut la noi a venit de la China, imediat ce am început mingea, cu șut pe jos de la jumate, care a trecut printre toți și i-a sărit peste picior lui Bețe. Practic, repriza a doua a început de la scor egal.

      Ștergere
  4. Asa am avut si eu impresia initiala, da nu mai eram sigur care a fost primul gol, al lui China sau al lui Mitica, oricum nu mai conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  5. Am auzit c-au furat-o cainii la Popou.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun, fac un rezumat a ceea ce s-a întâmplat, poi vin cu o propunere de rezolvare.

    Ne-am luat de la întârzierea lui Tudor, care mai era și om în plus. Intrat oriunde, deregla echilibrul, dar mai ales la noi! Aveau dreptate Gabi și Bețe să nu le convină trecerea lui Tudor la noi la jumatea meciului. Eu și China îl aveam la suport pe Mitică, în timp ce Ely și Andrei l-ar fi avut pe Tudor. Dacă îl luam și el, rupeam meciul. Propunerea lui Motanu era să treacă Tudor la goluri multe în plus pentru ei, iar la diferență mică Vasea. A mea a fost să treacă Vasea, indiferent de situație. Se pare că am evaluat bine, dar și cu ghinionul golului egalizator descris mai sus, practic o pasă la portar. Paranteză aici: Dorule, dacă cedezi nervilor, îți piere cheful de fotbal și nu mai joci nici bine, nu te mai bucuri de joc. I se întâmplă lui Ely frecvent, mi se întâmpla și mie în anii trecuți, mă tot străduiesc să nu depășesc o limită. Dar li se întâmplă și multora dintre veterani, parcă din ce în ce mai des.

    Și atunci? Haideți să eliminăm măcar motivul ăsta al întârzierilor care pot încinge spiritele încă de la început. Cum? Printr-un set de reguli mult mai ușor de respectat decât a veni toată lumea la timp. Astfel, am creat un grup de WHSATSAPP în care veți fi adăugați săptămâna asta.

    Regula numărul 1 (pentru cei de pe grup): cine întârzie anunță obligatoriu pe grup, astfel încât cei care fac alegerile SĂ ȘTIE!

    Regula numărul 2 (pentru cei care nu au whatsapp sau nu sunt pe grup): Anunță pe cineva de pe grup, iar respectivul îl ANUNȚĂ obligatoriu printr-un mesaj.

    Observație: cei care nu au smartphone sau nu fac parte* din grup au două opținuni, fie aplică Regula 2, fie... NU ÎNTÂRZIE!

    *nu vor face parte din grup cei care vin rar (de exemplu, dacă Gabi3 vine cu Mihăiță, Vlăduț sau băiatul ăla blonduț, pur și simplu scrie: ”aduc n oameni”.

    Astfel, stabilim că dacă apare cineva după începerea meciului fără să respecte Reg. 1 sau Reg 2, ori NU JOACĂ, ori joacă numai dacă suntem toți de acord (suntem impari, dezechilibrați etc).

    BENEFICIU IMPORTANT: ne putem anunța etapă de etapă pe grup, astfel încât să știm din timp pe cine contăm (e util mai ales când suntem puțini)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am inventat apa caldă, mulă lume funcționează așa, am făcut și eu parte din 2 grupuri, am și grup de tenis. Chestia e că la noi suntem cam eterogeni și sunt și destui fără whatsapp. Dar cu puțină bunăvoință, rezolvăm. Deja sunt 2 veterani pe care i-am convins să-și instaleze aplicația.

      Ștergere
  7. Eu sunt de acord cu propunerea lui Gabi sunt Eli ar fi mai ok asa

    RăspundețiȘtergere
  8. Si îmi cer scuze pentru ieșirea de data trecuta era un meci tensionat si nu mi am dat seama de ce fac .Chiar îmi pare rau

    RăspundețiȘtergere
  9. B.

    Culmea lenei: sa te scoli la 6 dimineata ca sa ai mai mult timp de stat degeaba.

    RăspundețiȘtergere
  10. B. Inca o culme

    Culmea ghinionului: sa cazi in carul cu fan si sa-ti intre acul in fund.

    RăspundețiȘtergere
  11. B.
    - Aveti o nevroza endogena, zise medicul. Cum va petreceti timpul liber?
    - Stau acasa mai tot timpul...
    - De ce nu va gasiti o femeie sa iesiti cu ea in oras, sa va distrati? Nu v-ar placea?
    - Ba da, mi-ar placea!
    - Si atunci de ce nu o faceti? Sunteti timid?
    - Nu, dar nu ma lasa nevasta-mea!

    RăspundețiȘtergere
  12. B.
    - Mosule, cand e mai bine sa ma insor, mai devreme sau mai tarziu?
    - Mai baiete, mai devreme sau mai tarziu, tot o sa iti para rau.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu puțin noroc, mâine avem dreptul să jucăm afară. Vremea ajută fenomenul!

    RăspundețiȘtergere
  14. B.

    Un ardelean si un chinez se intalnesc intr-un tren.
    Chinezul, fiind politicos, se prezinta:
    - Ian Kun Khoy!
    La care ardeleanu':
    - Vasile, cu doua

    RăspundețiȘtergere
  15. B.

    Doua prietene:
    - Hei, cum e maritata?
    - Un pic mai rar ca inainte!

    RăspundețiȘtergere
  16. B.

    Daca vrei sa uiti de toate problemele pe are le ai, poarta o pereche de pantofi care te strang.

    RăspundețiȘtergere