marți, 12 noiembrie 2019

Ne scrie Căpitanul...

Vineri ne-am adunat pe o vreme buna, fara sarbatoriti, au absentat, dar e treaba lor. A venit in schimb ELY  cu gasca si am fost 14 oameni. Am facut alegeri cu ELY ,dar au fost ceva nemultumiri inca din primele incercari de alcatuire a echipelor. Cam greu s-a reusit intr-un final sa facem 2 echipe.
Echipa lui MITICA : BETE, BRONSON, MOTANU, BOGDAN, ANDREI, CRISTI.
Echipa lui ELY : HERCULE, STELICA, POPICU, BEBE, TUDOR.
Dupa aceste alegeri, MOTANU a fost nemultumit si a renuntat, a trecut la biblioteca. Din nou au fost niste tergiversari, aminari de inceperea meciului, chiar si cu insistente nu a vrut sa revina in teren. S-au mai propus niste formule, dar ELY nu a acceptat. Intr –un final a venit TAVI, si a jucat in locul lui MOTANU. Asa am inceput meciul, desi se parea ca o sa luam bataie rau, nu a fost chiar asa. Noi am deschis scorul, 1-0, s-a egalat, iar am condus, 2-1, am fost egalati, deci la general marcam noi, marca si ELY, totusi meciul nu parea dezechilibrat, chiar un timp am condus, eram in meci. Eu m- am bazat pe cei 2 pusti, ANDREI ,CRISTI, am reusit sa legam ceva, mai mult cu ANDREI, pentru ca CRISTI una-doua tragea la poarta si gata, se termina faza. Eu am jucat mai retras, dar chiar asa am reusit 4 goluri, mai multe decit CRISTI, asta nu sa ma laud, dar aveam pretentii mai mari de la CRISTI ...el a ratat citeva ocazii mari spre sfarsitul meciului, cind era Bebe in poarta, si un penalti la scorul de 8-8, a batut in piciorele lui POPICU. Desi ELY nu a jucat la turatie maxima nu inseamna ca se lasa batut. La noi BETE  a fost ARLAUSKIS, a aparat fenomenal. Hercule si CRISTI au avut cele mai mari ratari. Si uite asa meciul s-a incheiat 9 la 8 pentru ELY, acceptabil, frate! Motanu ne ajuta clar daca raminea in teren, asta in conditiile in care ELY a avut echipa, nu mai accepta oricum. Motanu propunea el altfel dar ELY nu s-a lasat. Nu cred ca trebuie sa ne suparam rau cind pierdem, asta e, jucam.

BONUS
Regele despre ce e ăla un lider!
(practic, e o descriere a Căpitanului)


13 comentarii:

  1. Sponsorul emisiunii13 nov. 2019, 12:38:00

    Am avut echipa trei clase peste Mititel si ne-am jucat cu el, dar nu-si da seama.Ely cel putin i-a disperat pe ai lui, pasa chiar de pe linia portii.Tudor dezastru,ca o furati si mai rau.

    RăspundețiȘtergere
  2. mitică, știi că te simpatizez, de aceea îți și răspund.
    - l-ai omis din echipa adversarilor pe tavi, despre care se știa că vine și intră la ei. în fond, ți-am creat un avantaj, zic că-i mai bine să joci cu om în plus și fără mine decât egal, cu tavi dincolo
    - meciul trecut (pe care am spus că l-am câștigat nemeritat!) am comentat echipele dar atât, se făcuseră alegeri și ely s-a păcălit. am jucat, fără probleme
    - vineri au fost o l...ă de alegeri, mai mult tocmeală în care ely a vrut să-și scoată pârleala. ia să vedem:
    a. ely e MULT mai bun ca andrei și , alături de găbiță, sunt singurii care pot juca pe cont propriu, fără vreun ajutor
    b. hercule e mai util și mai disciplinat decât cristi. în plus, mai dă și pase
    c. multă lume îl preferă pe tudor în dauna ta și pe stelică mie. n-aș fi chiar convins, dar așa gândesc oamenii
    d. bețe și dostoevski sunt portari relativ egali, cu bunele și relele lor
    e. ca să se recupereze din handicap (UNUL MARE!!!) ar trebui ca nelu+bogdan să-i rupă cu bătaia pe tavi+bebe, ceea ce nu văd
    - aștept eventuale contraziceri și teorii savante, că venim să ne distrăm, (Corect, atunci nu mă fă la buzunare și lasă-mă să respir și eu, eventual să te fac eu la alegeri și dup-aia să-ți țin teorii!), argumentele mele sunt mai sus. nu m-am certat, n-am plecat, am băut berea cu voi, dar nu-mi place să fiu luat la mișto.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vineri, chiar când începeați voi meciul eu intram la film. Cum se numea filmul? Chiar The Joker, ca în cronica precedentă! :)))
    A fost inclusiv faza evocată în comentariul meu, cu clovnul care scapă ceva pe jos și îi dă cu piciorul, doar că nu era vorba de pălărie, ci de... pistol!

    Vineri nu mai fac pauză, dar tot nu sunt apt pentru câmp, îi fac concurență lui Joker în poartă.

    RăspundețiȘtergere
  4. Era să uit: în afară de Joker al nostru, alt caz de targă e Medvedev! Sper să nu fie dezonorantă comparația :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bucuros a fost motanu ca n-a luat bătaie.Nu conteaza că n-a jucat, important e ca n-a luat cafteala.Poate iau si altii exemplu de la el si mai curatim putin garniturile că-s cam prăfuite.Ce ziceti:Bebe,Tavi,Vasea,Bogdan si,cu voia d-voastra,Mitică ? Va aduc eu cărți,sa-mi spuneti daca vreti din alea cu poze,să nu va plictisiți.Sa fiti siguri de discreția noastră, n-o sa afle nimeni ca voi prestați pe marginea terenului, asa ca va puteti prezenta in continuare ca sportivi de performanță.La sfârșitul zilei va promit ca fac cu voi o poza sa fiti mai credibili și vă dau si cate un autograf la fiecare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Am o intrebare:Ce e mai bine sa fii: poker ca mine sau popa prostu ca motanu ?

    RăspundețiȘtergere
  7. „Nu te certa niciodată cu oamenii proști. Te vor trage în jos la nivelul lor și te vor bate cu experiență.”

    Da, marinuș, așa e, cum spui tu, bobocule!

    RăspundețiȘtergere
  8. Îi răspundeam și eu unui om de bine, ceva legat de grajduri, îl rog să revină că s-a întâmplat ceva neprevăzut.

    RăspundețiȘtergere
  9. Afacerile nu-mi permit sa pierd mult timp cu voi.Multumiti-va cu puțin dar bun.Daca vreti mult si prost adresati-va lui m(mitica sau motanu), nu conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  10. Azi, daca da, unde si cand?

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce părere aveti,oare ce zic eu despre motanu poate fi interpretat ca atac rasist ?

    RăspundețiȘtergere