duminică, 21 octombrie 2018

Cronica în tandem

Gabi3:

Buna ziua la toata lumea.Cu mic cu mare ne-am strans si vinerea asta la fenomenul numit fotbal de ziua a-5-cea.
Ne-am strans 18 combatanti,initial ne-am adunat in fata dupa care ne-am mutat in spate, fiind terenul mai lat si cred ca putin mai lung. Au inceput alegerile dintre Ely si Mitică. Nimic nu prevestea ca ultimul meci al lui Ely sa fie o victorie ca un ultim dans al lebedelor. 

Echipa lebedelor: 1 Luci 2 Bete 3 Gabi1 4 Ely 5 Hercule 6 Vasea 7 Bogdan 8 Popica si 9 Gabi3.
Echipa invincibililor: 1 Bronson 2 Bebe 3 Virgil 4 Tavi 5 Paul 6 Motanu 7 Mitica 8 Sica si 9 Gabi2.

A fost un meci frumos, viu disputat, dar dupa parerea mea putin dezechilibrat. Nu credeam ca o sa se arda Mitica la alegeri, mai rar vezi la el asa ceva. Ely saracu a plecat si el cu o victorie dulce.


Mitică:


Imi asum infringerea
Nu trageti in capitan, in general fac alegeri bune mai ales impotriva lui ELY. De data asta ca niciodata i –am facut cadou lui ELY o echipa si vreo 4 goluri, cam asa. Dupa 5 minute scorul era 3-0, meciul era jucat. Am gresit in aparare, in poarta si tot asa. Motanu nu a avut ajutor cu PAUL,VIRGIL, l-am facut fericit pe ELY si l-am suparat rau pe Gabita, stiu asta s-a vazut si in timpul meciului si dupa, sper ca pina vineri, cind o sa cistige urmatorul meci, sa- i treaca. Bronson a prins o zi mai proasta, dar ce poti sa-i reprosezi cind alteori ne –a cistigat meciul?
De remarcat la ELY șo GABI 3 a fost ca au prins o zi foarte buna. ELY a jucat pentru echipa, a pasat, a combinat, cam rar asa ceva la el, nu a mai tras in gard. GABI 3 a marcat de peste tot. Am luat 3 goluri cu capul, ce sa mai zici, au fost meseriasi. Data trecuta cu ELY am avut 3-0, daca juca la fel ca acum nu cred ca pierdeam.
Motane, deci criticile mele de data trecuta au fost folositoare. E clar ca ELY, in formula asta nu va mai fi lasat sa joace. S-a scos si el acum, la plecare, dar are ceva infringeri din alegerile cu mine si am primit destule reprosuri ca eu il fac etc, etc. Se intimpla la echipe mari, dar la noi!



Later edit: Craiova Maxima, poate cea mai valoroasă echipă de club, la concurență cu Steaua '86.

38 de comentarii:

  1. Hai și scorul, că niciunul nu l-a consemnat: 11-3!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca a fost 12-3 Dar bine nu mai conteaza scorul.forta Steaua

    RăspundețiȘtergere
  3. Atât m-a bătut Mitică la cap că m-am băgat peste el data trecută, când am făcut alegeri la piatră cu Ely, că de data asta am stat deoparte, să-și facă damblaua. QOD. Se pare că și-a pierdut abilitățile pentru care era recunoscut pe vremuri, acela de a ciupi în favoarea sa la echipe. Asta e, rămâne legenda... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. QOD ? Poate Q.E.D. QOD nu știu ce înseamnă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa e. Din păcate, comentariile nu se pot edita.

      Ștergere
  5. Felicitari Gabitrei pentru scurta, dar interesanta cronica de debut.
    O propunere pe care Matei2 a respectat-o:la orice victorie a echipei in care joci(Gabitrei)la mai mult de trei goluri, tu sa scrii cronica.Adjudecat!
    Autorii golurilor:Gabita(2)si Tavi(1)pentru echipa lui Mitica si Bogdan(1),Vasea(1),Hercule(2),Ely(2)si Gabitrei(6),eroul meciului,pentru echipa lui Ely.

    RăspundețiȘtergere






  6. Bancuri cu betivi.
    1.La o bere, toţi se veselesc, numai unul e trist.
    - Ioane, de ce eşti trist?
    - Am aflat că nevastă-mea are SIDA...
    O pauză lungă...
    - Am glumit, băieţi. Ce v-aţi îngălbenit aşa?

    2.Un beţiv rătăceşte prin cimitir. La un moment dat, vede un tip care se distrează cu două gagici:
    - Ascultă, frate, ai două, dă-mi şi mie una...
    - Da, chiar acum, răspunde ăsta ironic. Dacă-ţi trebuie, ia lopata şi dezgroapă-ţi!

    3. La o masă, într-un bar, stătea un nene care dădea pe gât pahar după pahar. De fiecare dată când termină un pahar, se uita în buzunarul cămăşii.
    Intrigat, barmanul îl întreabă:
    - De ce vă tot uitaţi în buzunarul cămăşii după fiecare pahar?
    - Am acolo o poză cu nevastă-mea. Când mi se pare frumoasă, mă duc acasă!

    4.Vine soţul acasă beat. Soţia îl aşteaptă în prag pregătită cu o tigaie în mână, la care soţul:
    - Du-te şi te culcă, nu mi-e foame!

    5.Doi prieteni stau de vorbă la cârciumă:
    - De ce să-mi cumpăr maşină dacă toţi prietenii mei au şi mă pot servi?
    - Asta i-am spus şi eu soţiei tale când m-a întrebat de ce nu mă însor...

    6.Noaptea, târziu, soţul soseşte acasă, bine ”făcut”. Deschizâd uşa, strigă:
    - Draga mea, te rog, ţipă la mine, altfel nu nimeresc patul pe întunericul ăsta.

    7. Alo! Biroul de consiliere a alcoolicilor anonimi?
    - Da.
    - Puteţi să-mi spuneţi, vă rog, la sarmale de porc cu mămăliguţă, ce vin merge, alb sau roşu?

    8. Un marinar stă în portul Marsiliei şi bea de nu se mai ţine pe picioare. Un trecător intră în vorbă:
    - Ştiţi că anual mor peste 10.000 de francezi din cauza băuturii?
    - Nu mă interesează! Eu sunt rus.

    9. - Alo, Ioane, hai la o bere la barul din colţ.
    - Păi când te-am sunat eu acum o jumătate de oră ai zis că ai o durere îngrozitoare de cap!
    - Aveam, dar a plecat la cumpărături.

    10. Un tip, rupt de beat, iese dintr-un bar. Se duce în parcare şi începe să pipăie maşinile pe plafon.
    Un sofer îl vede şi-l întreabă:
    - Ce faci, frate, ce cauţi?
    - Îmi caut maşina, zise beţivul, clătinându-se pe picioare!
    - Păi şi de ce le pipăi pe plafon, ce, nu sunt toate la fel?
    - Ntzzz! A mea are girofar...


    RăspundețiȘtergere
  7. Ok Vasea. la mai mult de 3 goluri O sa scriu eu cronica.adica la anul nou🤣🤣

    RăspundețiȘtergere
  8. se vede vârsta și la mitică. acu vreo câțiva ani te făcea la buzunare de vorbeai singur, când te uitai ce echipă și-a tras, acu a devenit mai melancolic.
    senzația pe care am avut-o vineri e la fel cu cea pe care o ai când scapi trei bile din mână și se rostogolesc pe jos: nu știi pe care s-o apuci. iar ca tacâmul să fie complet luci a fost băftos și inspirat, bețișor și gaby au respins imperial tot ce le-am propus pe sus (cam singura opțiune, pentru că mi-a fost teamă să ieșim din apărare cu mingea la picior, ceea ce adversarii au făcut cu brio)blendi a tăcut și a muncit(?!?), iar bogdănel și cu leșin au dat goluri de generic. ce să le mai faci?

    oricum, ziua lui gabi3, cred că vineri ar trebui să ne aducă bomboane. blendi ar lua și pentru acasă.

    RăspundețiȘtergere
  9. Când am vazut echipele am stiut ca va fi măcel.Cum poti castiga un meci cu Bebe,Tăvi,Miorlaitul si Uciga-l Toaca in aceeasi echipă ? Ne-am distrat cu ei,diferenta de scor nu reflectă realitatea din teren.Ar fi trebuit să arunce prosopul ca la box, dar n-au avut,ei se sterg cu diverse: la fund cu coceni,pe fata cu poalele camasei etc.Data viitoare voi refuza sa joc daca echipele vor fi asa dezechilibrate valoric.Ar fi trebuit să trec eu in cealalta echipă și miorlaitul impreuna cu ala cu coasă sa treaca in echipă lebedelor si totul era O.K.Doar ca in situatia asta echipă lebedelor s-ar fi numit echipă ciorilor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ați văzut faza cu Messi? Fractură la cotul drept, după o cădere în luptă pentru minge, fără fault, cu cotul dat ”peste cap”! Exact ce am pățit eu acum două vineri, dar măcar eu am avut norocul ghinionistului și nu mi-am rupt mâna.
    Aș fi preferat să semăn la alte chestii cu Messi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Băbăieți, nu vreau să spun mai multe, îl las pe el să se laude, dar Luci a venit azi la tenis după 6 luni de pauză și a bătut tot ce-a prins!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tot! două găini și-o rață,gata jumulite, bașca un covor. ești sigur că nu e cumva cu P?
      tu l-ai ajutat să sară gardu pe prostovanu ăla închipuit? vezi că ne scade nivelul cultural și se plâng cititorii.

      Ștergere
    2. Altfel nu aveam parte de magistrala replică a Căpitanului. :)

      Ștergere
  12. Desteptule,stim cine esti ti-am citit Cv_ul fabulos studii 8 clase copil
    abuzat,abandonat intr_un orfelinat dupa care aruncat pe scari cu un presuletmai
    grosut,actualmente ocupi o banca intr-un parc cam asta esti.Mi _ar fi rusine sa mai comentez ceva mai ales de fotbal.Tu vezi ca mai e putin si vine
    iarna asta trebuie sa te preocupe nu alceva.Daca nu te adoptam noi ce faceai erai mort de mult.

    RăspundețiȘtergere
  13. de acu înainte lu vasilică o să-i spun ronaldo, amândoi dau goluri la fel de grele și de frumoase. dincolo, ofer barcelona la pariuri cu gelații, poate mă scot, aseară am luat dinamo cu chiftelaru și m-am făcut de râs.

    RăspundețiȘtergere
  14. A fost un meci intre cea mai batrana aparare si cel mai tanar atac, ce se putea intampla?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Media de vârstă a celor 4 apărători ai noștri este puțin peste 60 de ani, în timp ce apărătorii lor, în număr de 3, au media spre 65!
      Deci jumătate din afirmație nu se verifică.

      Ștergere
  15. Banc.
    - De ce nu te duci niciodata in vizita pe la soacra-ta?, ma intreaba un amic. Ca sta doar cu doua etaje mai jos ca tine...

    - Nu ma cobor la nivelul ei, i-am raspuns.

    RăspundețiȘtergere
  16. Înainte de începerea meciului M1 şi M2 au îngenuncheat în faţa sultanului şi au pupat piatra filozofală a alegerilor aflată pe inelarul drept, în timpul meciului sultanul Găbei al treilea le-a mulţumit înscriind 7 (nu 6) goluri şi lăsând tot atâtea femei gravide şi feţe bosumflate. După meci M1 şi M2 au pupat bombeul ghetei de aur, declarându-se mulţumiţi de viaţa dulce din raiaua sultanului, exonerând însă supuşii de la orice bir ulterior. Din păcate de la ceremonia de salvgardare a prinţului moştenitor în alt regat a lipsit M3 din cauza răcelii ce îl caracterizează, dar şi a unei dureri groaznice de căciulă africană, succesoare eminentă a pestei porcine de la Islamabad din judeţul TRacţiuni pe două roţi de pachete şi rachete, re, mi fa, sol, sol,aer,sol, livrare gratuită la domiciliu, comision 0. Vă pupă gazmarderia şi vă doreşte zile frumoase,lacrimi sincere, goluri şi găuri multe în general, câtă berevoieşti, blondă sau brună, iubesc femeiaaa...

    RăspundețiȘtergere
  17. Se pare ca Madridul pierde supremația. Revin nemtii si italienii ?
    Acum sa ne întoarcem la ale noastre.Combinatia miorlaitul-mitica maidanezul e perdantă din start.Doar prezența unei minți luminate alaturi de ei, care să contracareze întunericul din capul lor, poate salva echipă de la dezastru.Lasati singuri cei doi sunt incapabili sa stie ce sa faca.Mitica,in afara de "aveti mila oameni buni de un biet amărât" nu stie altceva.Miorlaitul e pisica blândă când simte pe unul mai puternic si se da tigru față de unul mai propriu ca el dar nu prea il gaseste.Eu,fire miloasa,i-am luat sub aripa mea de vultur și i-am facut sa uite cine sunt ei.Din când în când e bine sa fie treziți la realitate asa cum s-a intamplat vinerea trecută.

    RăspundețiȘtergere
  18. Motane, de data asta te las pe tine să-l sari gardul.

    RăspundețiȘtergere
  19. am băgat io dobitocu (dex: S. n. Animal patruped domestic)înăuntru, că azi m-a prins milos. oricum, în timpul meciului mă enervează uneori cu spume, în rest însă e util și el pe post de prostu familiei, de multe ori chiar te face să râzi, ceea ce nu-i puțin lucru.

    RăspundețiȘtergere
  20. Va salut :-*de aici de peste hotare va iubesc pe toți :-* am făcut retragerea asta frumoasă datorita lui Mitica e prietenu meu :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Succes peste hotare, să te întorci ca data trecută, gras și frumos! :)

      Ștergere
  21. Dragilor,va rog sa veniti mai devreme la teren ca azi,fiind ziua lui nea Mitica,il vom sărbători pe prietenul nostru, iar el va onora masa cu seminte de floarea soarelui din producția anului acesta.Referitor la cadoul nostru, va anunt ca am gasit scaunelul pliant pe care-l cautam, foarte util sarbatoritului in activitatea umanitară de strângere de foloase, pe care acesta o desfășoară în celelalte zile ale săptămânii,in diverse intersecții din București.

    RăspundețiȘtergere
  22. apropo de poza cu craiova, dau un premiu (la alegere)celui care îl recunoaște pe penultimul jucător din rândul de sus.

    RăspundețiȘtergere
  23. Felicitari lui Marius Copil care a obtinut doua victorii senzationale in fata lui Cilic si A. Zverev, tenismani din primii zece;mai ramane sa joace finala cu Federer si sa-l rapuna si pe acesta.

    RăspundețiȘtergere
  24. Meci exceptional al lui Mariusica;nu l-a lasat pe rus (acu' nu stiu-e rus din germania sau german din rusia) sa respire. Si-a asumat riscuri (zeci de greseli nef0rtate,etc.), a presat , iar seviciul a foost demolator fizic/psihic. Traiasca, impreuna cu cel ce a crescut un asa jucator!

    RăspundețiȘtergere
  25. Răspunsuri
    1. dai click pe ea cu stânga de la mouse. vezi că premiu tău e același cu ce-ar fi câștigat vasilică.

      Ștergere
  26. @:mitică sau nu, n-ai bunghit-o.

    aș prefera un răspuns în privat, poate mai încearcă și alții și (nu) nimeresc.

    RăspundețiȘtergere
  27. Se pare ca Motanul a avut dreptate:exista 9 dosare for der fuhrer.

    RăspundețiȘtergere
  28. Exista fotbal(Barca) fara Messi?

    RăspundețiȘtergere
  29. Ca Ronaldo e un super fotbalist o stie toata lumea(mai puțin motanu dar asta nu conteaza).Ca e super de destept nu eram asa sigur pana acum.Vazand ca a plecat de la Real si ce a ajuns fosta sa echipă,îmi întărește convingerea că "gelatul" e super inteligent.

    RăspundețiȘtergere