sâmbătă, 8 septembrie 2018

O noua rasturnare spectaculoasa de scor.

Vineri 7 sept. Ne adunam destul de greu in ultimele saptamani. Apelam la Gaby3 pt. a veni cu ceva in plus.Se pare ca o parte dintre ai nostri se folosesc de programele Mare pt.toti sau Mare pt.seniori, profitand de aceasta vara prelungita. In fine Gaby3 a venit cu Florin si astfel am reusit sa ne adunam 14 combatanti.
In urma alegerilor au rezultat urmatoarele echipe:
E1: Nelu - Bebe, Gaby, Paul - Mitica, Mihai, Gabita.
E2: Popica (Gabi3) - Stelica, Razvan, Gabi3 (Popica) - Bogdan, Tudor, Florin.
Echipa E1 pare a fi mai valoroasa, cu un atac f.puternic. Desfasurarea meciului a confirmat acest lucru, pt. ca scorul a evoluat intr-o singura directie pana la 9-3. Aceasta diferenta mare s-a datorat in principal celor 2 din atac - Mihai si Gabita - plus Mitica in spatele lor. De partea cealalta Florin era izolat fata de ceilalti coechipieri si prins intre Paul si Gaby.
La ora 5pm. Paul pleaca si astfel Florin scapa din acest cleste si incepe recitalul sau, care aduce o egalare nesperata la un moment dat, de catre coechipierii sai.E1 nu gestioneaza bine momentul plecarii lui Paul si ramane descoperita in aparare.Daca Mihai s-ar fi retras in aparare, poate altul ar fi fost rezultatul final.
Dupa meci s-a trecut la hidratare si comentarii. Momentul post-meci este f.apreciat, drept pt.care unii au inceput sa vina cu scaunele.






Update Motanu:Caricatura de mai sus, deja ajunsă virală, e în continuarea scandalului cu Sirina, apărătorii ei, printre care și duduia cu Heri  Potăr, spunând că e rasială și sexistă. Mie mi se pare haioasă și cu multă substanță.

23 de comentarii:

  1. Salutari de la Traian,cel mai mare barosan, si acu' si peste-un an,... taman.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bk:
    Aflat in vizita oficiala in Spania si surprins de soarele puternic de septembrie din aceasta tara, premierul Romaniei opreste coloana oficiala in dreptul primei farmacii:

    - Buna ziua, aveti ochelari?

    - Pentru soare?

    - Nu, nu, pentru mine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bravo baieti, felicitari pentru faptul ca tineti steagul sus si fenomenul deziuacincea merge mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Vineri a fost un meci frumos ,cu multe goluri cu executi frumoase, combinatii tot ce trebuia sa iasa un meci bun .Noi am dominat jocul pina in minutul 80 pina a iesit PAUL din teren . Am avut un avantaj consistent ,cred ca ne –am relaxat un pic si am fost taxati . Gabita , a fost nr 1 a facut jocul chiar daca a primit un mic repros de la MIHAI, ca nu prea paseaza.Da ce sa-i mai zici cind da gol da pasa de gol . Am gresit rau noi, ca am mai iesit la atac cind mai erau 10 minute .Era suficient ca MIHAI , sa stea in careul nostru si sigur nu mai aveam probleme.Asa a ramas GABY ,singur in aparare si nu a avut ce face .FLORIN a scapat de PAUL , si asta s-a vazut ,a marcat citeva goluri frumoase .Dar chiar si asa a fost bine s-a jucat frumos. Eu am avut un meci urat cu TUDOR ,nu ma asteptam de la el ,pentru ca eu l-am respectat si nu l-am jignit niciodata . Cred ca am sarit si eu calul, dar a fost a 3 a oara adica al 3 lea meci in care mi –a zis ce mi-a zis nu pot scrie .Am rabufnit cind a venit de 2 ori linga mine si a repetat ca imi face si drege .Nu era o vorba pe care care o mai zice GABITA , aia nu se pune e uzuala . Totul a plecat de la un fault care nu a fost, a cerut aiurea . De fapt el mai cere faulturi aiurea, dar uita ce faulturi a facut el din spate la GABITA ,MIHAI destul de nasoale . Sunt constient ca nu trebuie sa mai existe situatii similare . Eu am fost provocat alfel eu nu creez situatii dinastea.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce porcărie a ieșit la finala feminină de la US Open! Dar și ce tenis a etalat Osaka, mi-a făcut poftă, de săptămâna viitoare revin și eu în circuit. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. revenirea i se datorează în special lui gabi3, mai ambițios ca niciodată, dovadă naveta din poartă în atac. dacă am fi mâncat bătaie, n-aș fi avut de ce să fiu supărat, la cât de (sub)mediocru am jucat, doar că n-a dat mihai la cornere de lângă mine fiind cam puțin. paul am înțeles că ar fi plecat la 9-7, ceea ce-l cam contrazice pe mitică, da mai bine pleca neluțu, să se vadă c-o fată, că se rezolva problema și mai frumos.
    aproape sigur adversarul s-a deconcentrat și unii băieți ne-au privit cu ceva indulgență, se mai întâmplă chestii de astea, dar nu mai des de o dată la doi ani.

    un alt motiv de bucurie, cele două berici primite de la mihăiță, urmare a unui pariu în care susținea c-o să dau mingea peste gard. l-a costat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, la 9-7 a plecat, erați dinainte într-o revenire puternică. Dar și etapa trecută am suportat o tentativă de revenire până la -2, când am marcat și am închis meciul. De-aia zic că plecarea lui Paul a fost decisivă. Am înțeles că ar fi anunțat, însă eu n-am auzit, habar n-aveam, că altfel sunam adunarea din timp.

      Ștergere
    2. Care mai e treaba cu lichiditatile-n Agronomie;ce s-a-nchis, ce posibilitati mai sunt?

      Ștergere
  7. Bk:
    O blonda incearca sa ia permisul de conducere. La examen, politistul o intreaba:

    - Stiti cumva cum functioneaza motorul masinii?

    - Pot sa explic cu cuvintele mele?

    - Da, bineinteles.

    - Brammm, brammm, vrummm...

    RăspundețiȘtergere
  8. 2 scotieni, cu copilul intr-un carucior, merg la magazin.Lasa copilul la intrare, si merg la cumparaturi.
    Cand ies,iau caruciorul si pleaca. Sotul in mare viteza, sotia dupa el , strigand:stai ca nu e copilul nostru!
    Sotul, foarte precipitat: vino repede, nu vezi ce carucior scump?

    RăspundețiȘtergere
  9. Medicul Generaţiei de Aur, Pompiliu Popescu, vine cu o viziune interesantă despre starea de nervozitate accentuată a fostului lider WTA. Popescu susţine că ieşirile americancei pot fi interpretate în cheia neputinţei. "Văd că psihic deja a avut trei ieşiri, lucru care nu i s-a mai întâmplat ei şi, în general, jucătoarelor de tenis. Aceste rateuri psihice sunt expresia neputinţei.A ajuns în finală, pentru că are disponibilităţi fizice care îi permit aşa ceva, însă, vedeţi că mentalul, psihicul încep să cedeze. Aşa cum am mai spus, este un semn al neputinţei. Şi în fotbal se întâmplă la fel, jucătorii care nu mai pot vorbesc foarte mult în teren. Aşa şi situaţia ei, aceste ieşiri pe care le-a avut putem să le interpretăm şi în cheia neputinţei, care uşor uşor s-a produs prin trecerea timpului"

    RăspundețiȘtergere
  10. Miortane, poate ne spui si noua cand ai prins ultimul meci cat de cat bun, dar sa nu fie mai vechi de sapte ani si-o vara,ca al lui Mitica, ca nu se pune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nea blegzema, mie îmi plăcu mult meciul de acu vreo trei ture, când îl făcui franjuri pe blendi: șorțuleț, autogol ipochimenu, plus restul tacâmului. da să nu-i spui dacă-l vezi, că-l ia din nou plânsul și n-are batistă.

      Ștergere
  11. Asta o stiu de multă vreme.Uitati-va la jocul nostru.Nu vi se pare ca cei care vorbesc cel mai mult sunt si cei mai prosti ? Ei cred contrariu, dar nu părerea lor conteaza.Asa ca observatia lui Pompilica e banală.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, elocventă caricatura, s-a râs! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Steaua e numai una15 sept. 2018, 12:02:00

    Minune mare, n-au mai furat aseara catelusii trei bucati!

    RăspundețiȘtergere
  14. Te referi la aia din liga 4 ?

    RăspundețiȘtergere
  15. asemănarea dintre blendi și engleji e că nu le place var-ul, da secvența asta pare să fi fost de cartonaș. cel puțin portocaliu:

    https://www.gsp.ro/international/campionate/foto-imagine-horror-in-derby-ul-din-premier-league-jurgen-klopp-in-stare-de-soc-nu-este-in-regula-548321.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Am sa fac cu unii dintre voi cursuri de limba română.Pe miorlaitul nu știu daca sa-l iau, desi lui i-ar trebui cel mai mult.Cand ma uit cum scrie ma apuca furia pe foștii lui dascăli care au primit salarii degeaba.Daca ma gandesc mai bine poate sunt prea dur cu ei,pentru ca daca ai un elev cu capul pătrat nu prea ai ce scoate din berbec.
    Sa fii atat de incult sa zici engleji?! Bine ca nu are copii, c-ar fi ieșit la fel de....ca taticutul lor si ar fi marit numărul si asa de mare de prosti.

    RăspundețiȘtergere
  17. Desteptule, esti genial! Ai umor si pui punctul pe I.Te urmăresc cu plăcere .

    RăspundețiȘtergere