sâmbătă, 21 aprilie 2018

Pe metru pătrat (by Matei2)

Desi norii pareau ca au de gand sa ne spele sansele de a juca in aer liber, ne-am decis totusi sa riscam si sa alegem ca loc de desfasurare al partidei de azi terenul mic de langa balonul cel mare.
Cele doua echipe au avut urmatiarea componență:
E1:Virgil (p),Tavi, Bete, Bronson, Gabi, Gabita, Popica si subsemnatul (Matei2)
E2:Luci (p), Paul, Bebe, Motanul, Stelica, Bogdan, Tudor, Mitica si Vasea
Dupa deja obisnuitele intarzieri si clasicele alegeri prelungite a inceput in sfarsit jocul.
Nu numai vremea a fost inchisa ci si jocul celor doua echipe, la inceput. Au fost inexacticati in executii si de o parte si de cealalta. Nici chiar deschiderea de scor a lui Gabita nu a dus la animarea partidei. Echipa 1 a avut mari inexactati in ceea ce priveste faza de atac, atat eu cat si tavi dand dovada atat de plasament defectuos si de finalizari imprecise, exasperandu-l pe Gabita. Nici temerarul Popica nu s-a dovedit mai inspirat insa cand a fost momentul sa si execute ceea ce ne tot explica noua celorlalti ca avem de facut.
De partea cealalta, jocul echipei 2 nu s-a legat absolut deloc, mai ales in atac. Tudor s-a aflat intr-o stare recalcitranta complet nefolositoare echipei sale iar Mitica nu si-a putut regla deloc tirul suturilor pe poarta.
Scorul a inceput sa ia proportii odata cu urcarea Motanului in atac,moment in care capacitatea defensiva a echipei 2 a scazut considerabil.
Au aparut astfel tot mai multe spatii in aparare si cu ajutorui unei lovituri libere din pasa lui Gabita, nemarcat, am reluat tare pe jos in coltul stang al portii majorand astfel scorul la 2-0.
Nu dupa mult timp scorul a devenit 3-0. Popica m-a servit excelent cu o pasa in flancul stang, l-am driblat pe Paul, am inaintat spre centrul careului si am punctact in coltul lung al portii aparate de Lucii, cu un sut plasat.
Scorul a devenit intr-un final 4-0.
Am reusit sa imi semnez tripla cu ajutorul lui Tavi care mi-a pasat din partea dreapta si am reluat simplu in plasa portii aceluiasi Luci.
De remarcat:
-Gabita a avut multe ocazii de poarta, preferand insa sa continue fazele cu mine si cu Tavi, dandu-ne noua ocazia sa finalizam fazele.
-Exactitatea si coordonarea foarte buna a perechii Bronson-Gabi in defensiva echipei 1
-Jocul extraordinar si forma excelenta aratata de Virgil in poarta echipei 1. Acesta nu numai ca a aparat tot ce era de aparat dar a si oferit cateva lansari periculoase atat lui Gabita cat si lui Tavi.

35 de comentarii:

  1. m-am gândit c-ar fi bine să ne mai lărgim și noi orizonturile, iar fotbalul feminin mi se pare foarte apropiat de ceea ce credem noi că practicăm. dacă este cazul, domnișoarele n-ar spune nu unei înfrățiri, iar cea mai potrivită soluție mi se pare om la om.
    sunt probabil printre noi și domni care au alte priorități în viață, de exemplu distinșii vasilică și lucian cred c-ar opta pentru două beri reci și-un privit de pe margine. paulică și tavi intră la categoria băieți cuminți și discreți,pe care nu-i bine să-i prindă doamna, așa c-am dubii că s-ar băga. doru e supărat pe mine și nu-mi pot permite să-l ofensez, matei2 are prietenă și oricum e prea mic, bebe e cu prințesa și cu rebusul, așa că s-ar putea să rămână mai multe pentru eventualii doritori.
    stelică și bogdan, doi băieți capabili, au câte două, nelu, câte dorește inima lui, mitică ar vrea și el, dacă se descurcă cu mireasa, găbiță ar lua mai degrabă pentru matei, până la urmă ne înțelegem noi.

    ps: știam eu că uitasem de cineva, marinuș, bată-l norocul, dar momentan e în divorț de sora lui ceasu, iar mai nou colecționează bilete de tramvai folosite, așa că mai bine nu-l plictisim.

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa indicatiile "pretioase" ale coechipierilor am stat in fata celui care degaja balonul alegandu-ma cu o prima minge primita in gura de la Popica,urmata de ceva sange, pentru ca mai tarziu sa mai iau una in fata de la Gabita, dar mult mai puternica si iar cu sange in gura ,dar si cu dureri in urechea stanga la masticatie care se mentin .Cam asta a insemnat fotbalul pt. mine vinerea asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare rău, Vasea, dar trebuia să te întorci cu spatele la degajare.

      Ștergere
  3. A fost primul meci după care l-am auzit pe Mitică spunând în repetate rânduri că a jucat prost! De obicei, orice altceva era cauza, râul, ramul... :) De la două meciuri în două zile i s-a tras și lui.
    Pentru mine, un meci aglomerat era ideal la durerile musculare resimțite după ziua de miercuri, dar tot înțeleptul Bronson știe care-i treaba, cui pe cui se scoate, la câteva ore după meci eram mult mai bine.
    În ce privește alegerile, până să apară Tudor îi făcusem o ofertă sinucigașă lui Mitică, să-și facă toată echipa. Tudor a schimbat datele problemei, l-am lăsat să aleagă 3 oameni, bașca om în plus. Poate că trebuia 4, dar nu m-am simțit în stare.
    Cu cronicarul am stabilit și pentru data viitoare că la 3 goluri scrie cronica, dar dacă dă 4 scapă! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Steaua e numai una22 apr. 2018, 10:50:00

    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/exclusiv-au-batut-palma-cumparatorul-lui-dinamo-vine-la-bucuresti-nu-e-seicul-537813.html
    Cred ca i-a aratat fraierului clasamentul din playaut si i-a spus ca iese Rinamo campioana!

    RăspundețiȘtergere
  5. Rafa Nadal castiga pentru a 11-a oara turneul de la Monte Carlo si revine pe locul 1ATP.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea, revine pe locul 1, doar dacă se poate reveni acolo unde era deja! :)

      Ștergere
    2. Da, Vulpoiule, ramane pe locul 1; ideea era ca daca pierdea, Federer ar fi revenit pe 1.

      Ștergere
  6. Cotoiul iar a avut vise erotice. Se făcea ca se infratea cu niste fete tinere care abia asteptau sa fie călărite de niste hodorogi libidinosi,neputinciosi,cu cacatul in izmene.De aici iti dai seama de cât de penibil e acest Irinel Columbeanu al nostru.Nu se uita in buletin si mai ales in oglinda.Faptul ca evita sa se uite in oglinda ar avea explicație.Nu vrea sa-si strice ziua, sa vadă ce urangutan a putut naște mama sa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si va ramane pe locul1 pana la wimbledon.probabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Depinde ce face la RG. Dacă nu câștigă, revine Federer. Apoi, dacă nu câștigă Federer la Wimbledon, revine Nadal.

      Ștergere
  8. Portarii de vineri merită evidențiați, au fost foarte buni, au avut și barele la ei. Virgil trebuia să stea doar primul gol, apoi să facem cu schimbul, dar primul gol n-a mai venit, iar Virgil n-a vrut să-și strice karma și bine a făcut. Luci a făcut senzație cu intervenție cu capul cu care a deviat în corner ”capul” lui Tavi! A mai salvat un gol din poziție unu-la-unu cu mine, când mi-a oferit Mitică acea minge (că nu pot să-mi arog deposedarea! :) )

    RăspundețiȘtergere
  9. La multi ani de Sf.Gheorghe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu trageti in capitan,aste e este
    Primul vinovat de infringerea de vineri.Matei,ne-a ciuruit a fost un fleac pentru el meciul trecut,merita felicitari.Pentru noi insa e cam rusinos ,deci noi nu l-am putut tine pe Matei nu pe Gabita ,ce sa mai zici.Referitor la meci treaba e nasoala ,iese cam turca atunci cind depasim 14 oamenica formula de joc.Nu sunt spatii ,e mare aglomeratie poti gresi usor o pasa, in fata portarului ai mereu 3fundasi care pot bloca suturile.Adevarul ca nici Tudor nu a prins o zi buna,a tras si el multe afara sau in blocaj.

    RăspundețiȘtergere
  11. Doi ardeleni pe drum. Unul calca si striveste un melc.

    - De ce-ai strivit biata faptura?

    - Pai n-ai vazut ca ne urmarea de trei ceasuri?

    RăspundețiȘtergere
  12. poate dă Domnul și pierde juve campionatul, că m-am săturat de ei ca prietenul de dormit pe bancă.
    după ce i-a bătut napoli, au rămas cu un punct în față,la egalitate câștigă tot ei, numai că din ultimele patru meciuri două sunt deplasări la inter și roma, ambele cu pretenții de cl. dincolo napoli are program mai ușor, totul e să nu facă precum milan.

    RăspundețiȘtergere
  13. Si Popicu avea bara la el si-o ținea în pantaloni.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce o face anonimicul ? A scapat, e bucuros , poate face parnaie acasă in weekend.L-a ajutat idolul lui.Cand te gândești cine vorbea de corectitudine
    Imi e o scârba de ei,de cât de javre sunt.Anonimicul e nevinovat,nu-l duce capul,vrea si el sa creada ca înțelege dar nu-i iese nimic.De el îmi e mila,sărmanul.

    RăspundețiȘtergere
  15. Steaua e numai una24 apr. 2018, 11:05:00

    Militienii, tot cu ciordeala. Nu mult, decat un gol din ofsaid si un penalti nedat Timisoarei.

    RăspundețiȘtergere
  16. 3 goluri, cronica si mult entuziasm de calitate = Matei2. Bravo amice!

    RăspundețiȘtergere
  17. Revin la ”obsesia mea”, Sile, evident. Sa ai un asa varf si sa-l ti in aparare!? Mi se pare absurd ca asezare si atunci e firesc sa apara 0 la bagate. Dupa cum e firesc ca si norocul sa te paraseasca sau, pur si simplu adversarii isi prefac jocul intr-unul de mare exceptie in lipsa periculosului titan din preajmalor. Ma refer la Virgil, care a facut o partida exceptionala, dar si la Gaby, Doru si Nelutu (nasul lui Bogdan in mai toate confruntarile lor directe din timpul meciului). Vineri,Tudor+Mitica, o sabie cu doua taisuri neascutite. In asa situatie nu te poti confrunta cu un baraj precum cel de mai sus. Daca-l mai pun si pe marele Ronaldo, care desi nu a facut nimic, a contribuit decisiv la victorie, nu mai e nimic de adaugat, decat . . . AVE Sile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Petre Ispirescu25 apr. 2018, 10:12:00

      Ti-ai gresit cariera, locul tau e la Cântarea României!

      Ștergere
  18. Steaua e numai una25 apr. 2018, 12:09:00

    Derbedeii de la Cfr vor arbitrii straini doar de la campionatele cele mai tari din Europa. Ca si cum Orchestra Filarmomica din Londra ar canta la nunti de tigani!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Steaua e numai doua25 apr. 2018, 15:08:00

    Ati vazut meciul de aseara ? Oare de ce
    se mai chinuie wcsb sa intre in lc ? Ce sa faca ei acolo ? Cum mai poti vorbi de vreo echipă românească de fotbal după ce ai vazut meciul de aseara ? Doar dacă nu te pricepi la fotbal bati câmpii cu "steaua e numai una".


    RăspundețiȘtergere
  20. lu' vasilică îi miroase a berici...

    https://www.pariori.ro/2018/04/24/s-au-prabusit-cotele-pentru-titlu-fcsb-e-favorita-clara-la-un-nou-trofeu-inaintea-derby-ului-cu-cfr-cluj/

    RăspundețiȘtergere
  21. Asta înseamnă să fii echipă mare. Sa câștigi si cand joci slab.Hai,Real ! Motanul miorlaie a jale.

    RăspundețiȘtergere
  22. Motanel , pisoiasul cel naiv26 apr. 2018, 11:37:00

    E cineva binevoitor cu mine sa ma blagosloveasca cu niste leuti ca tot ce am avut i-am pierdut la pariuri.Am pariat pe bayern si, desi mărinus mi-a zis, eu,prostul de mine, nu l-am ascultat si bineinteles am rămas lefter.Nu vreau împrumut ca n-am cum sa-i dau înapoi,vreau moca, așa ca lui mitica.Multumesc,eu deja stiu cine ma va ajuta,conu marinus zis inima de aur.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A pariat pe Real, tocmai fiindcă voia sa piardă. 4 beri, parcă. Cred c-aș putea să-i dau deja două mâine! :)

      Ștergere
    2. dacă gelații nu fac vreo boacănă, șase berici sunt pe drum, de la madrid. mă gândeam să-l fac pe conu ronaldo marinuș paharnic, dar cred că taman ce-a ratat ocazia. oricum, iau realul câștigător în finală, dau și cotă. aștept provincia.
      era să uit. când faci intenționat henț cu mâna(!) n-ar trebui să te servească nenea arbitrul cu un cartonaș galben?

      Ștergere
  23. Pe vremea stapanului Basescu s-au taiat salariile si toata lumea a inghitit in sec, ca-si lua bataie. Acum au ajuns sa faca greva si unii care iau peste suta de milioane pe luna!!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ma gandesc si eu,n-ar trebui ca motanul sa ia barca câștigătoare ca tot tine cu ei ?

    RăspundețiȘtergere
  25. Nu v-am zis ca anonimicul e pe lângă subiect, ca nu înțelege nimic ? El crede că nemulțumiți sunt cei cărora li s-au marit salariile, nu cei
    carora le-au scăzut veniturile. Nu poate crede asa ceva,ca doar lărguta lor le-au spus altceva.Pot eu,la valoarea mea,sa ma cert cu unul ca el ?
    Lasati-l sa combată si el,poate s-o lumina,dar eu nu cred.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. http://adevarul.ro/locale/vaslui/spitalul-facut-publice-salariile-nete-martie-incasate-angajatii-medic-sef-legist-leafa-33167-lei-1_5ad9d4e1df52022f750b5dd9/index.html
      Mai idiotule tu si familia ta nu castigati intr-un an cat un patolog, daca sti ce-i ala. 300 de milioane vechi, cretinule, cat sase ingineri!! Si acum fac greva ca li s-a taiat din sporuri. Plang ca ipocritii ca brancardierii castiga doar 2500 pe luna, de parca banii cresc in copac . Altii muncesc din greu pentru banii astia si nici nu le pica bacsisuri. daca ai fost intr-un spital fara 10 lei nici nu te baga in seama. Sictir!!

      Ștergere