marți, 17 aprilie 2018

DIN NOU 10 LA 10

S-a jucat pe noul sintetic al terenului mare. Vreme superba, teren perfect, multi combatanti.
Iata echipele;
Robert - Bebe, Gaby, Stelica , Nelu - GABITA,Mitica,Cornel - ELY, Vasea.
Bete - Popica, Razvan, Paul - Andrei, GABI3, Bogdan - ALEX, Matei2, Tavi.
Jucatorii trecuti cu majuscule au reprezentat cele doua cupluri de la care s-a plecat in alegeri.
Cuplul Gabita-Ely a decis in mare parte echipa invingatoare. S-a ajuns la un moment dat la scorul 8 la 2 si in final s-a terminat 10 la 6.
Astept comentarii.

32 de comentarii:

  1. In sfarsit a aparut cronicuta!
    Felicitari Gaby! Se pare ca cine a promis ca scrie nu avea de gand sa se tina de cuvant.Popica se tine numai de raspunsuri la comentariile altora in loc sa scrie si el o cronica pentru ca verb are...

    RăspundețiȘtergere
  2. Gabi, păi ori 10 la 10, ori 10 la 6? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-o firma de contabilitate, 4 femei in birou: sefa si 3 contabile, una bruneta, una roscata si cealalta, blonda.

    De la o vreme, sefa pleca totdeauna mai devreme de la serviciu, sub diverse pretexte. Intr-o zi, se gandesc fetele ca, daca sefa pleaca, pleaca si ele. Zis si facut. Si cum a iesit sefa pe usa, hop si ele, sa profite de 2 ore libere.

    Bruneta merge direct la sala de fitness, profitand de faptul ca are timp mai mult sa fie in forma.

    Roscata merge la cumparaturi.

    Blonda, ca o sotie cuminte si iubitoare, merge acasa, sa profite de 2 ore in plus langa sotul ei iubit. Acasa, insa, dupa ce intra, aude ceva din dormitor, si cand se uita pe furis pe usa, ii vede pe barbat si pe sefa ei... Tiptil, se strecoara afara din casa fara sa zica nimic si se duce in parc, asteptand sa treaca timpul...

    A doua zi, sefa iar dispare cu doua ore inainte de terminarea programului... Celelalte vor si ele sa plece, numai blonda statea la serviciu.




    - Haide, tu nu pleci?
    - Nu, nu plec, ca ieri era cat pe ce sa fiu prinsa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vasea, mai bine povestești cum ne-ai salvat.

      Ștergere
    2. De la 8-2 cuplul Edy-Gabita a lasat-o mai moale si adversarii au recuperat pana la 8-6.Acum a venit Vasea cu golul care a linistit apele.

      Ștergere
  4. silică, aș putea spune c-ai avut ghinion, eram chitit să te trec în istorie, văzând că nu s-a băgat altcineva la scris. rămâne pe altădată, sper să te prind în ziua potrivită. nu știu însă unde ai văzut verb la marinuș, n-are decât un pix bont, pe care-l tot mozolește, doar-doar i-o ieși ceva.

    ps: ofer două beri nerambursabile celui care recită cel mai frumos propoziția "marinuș e frumos". în limba franceză...

    RăspundețiȘtergere
  5. "NE-A SALVAT VASEA!" sunt cuvintele care mi-au mangaiat urechile si chiar mi-ar fi parut rau sa nu apara in aceasta cronica intr'un fel sau altul,mai ales ca au fost rostite de Gabita si aprobate si de Ely. Aceasta s-a petrecut imediat dupa ce am inscris acel gol interesant cand m-am trezit cu Doru-Bete plonjand la picioarele mele, dar ratand prinderea sau respingerea balonului care a ramas sub controlul meu si cu o calmitate de care nu credeam sa fiu in stare m-am intors cu fata spre poarta, am ginit coltul stang liber si cu stangul am sutat mingea in gol.Asta a fost eliberarea echipei noastre de presiunea revenirii adversarului la doua goluri si desprinderea decisiva in castigatoare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar inainte sa te trezesti cu mingea, dormeai bine? Doamne, cu cine trebuie sa joc!!

      Ștergere
    2. Mai Marinus in izmene,tu esti frustrat rau de tot, ai atata venin in tine ca poti ucide un seaman,tu chiar nu poti aprecia nimic,numai si numai cu barda, critica,critica si iar critica.Ramai in lumea ta...

      Ștergere
    3. Te obliga cineva sa joci?! Majoritatea ar jubila daca prezenta ta s-ar numi ABSENTA!

      Ștergere
  6. Executia lui Sile a fost magnifica si la momentul potrivit! Asta e adevarul.
    Iesirea din poarta a lui G3 s-a cunoscut. Au prins aripi toti din echipa lui si jocul echipei a inceput se fie mult mai consistent si eficient. Golurile au inceput sa vina si doar marele si inegalabilul Sile a putut sa taie elanul adversarilor si cursa de urmarire de pe tabela. De aceea e UNIC, grande Sile!

    RăspundețiȘtergere
  7. Explicația pentru echipele relativ dezechilibrate vine pe de o parte din faptul că de data asta eu am ghicit piatra, am oscilat între Mitică și Cornel, până la urmă optând pentru tradiție! :) Numai că, pe de altă parte, Gabi3 l-a subestimat pe Cornel, a ales pe altcineva, așa că imediat l-am luat eu. Practic, a fost ca și cum aș fi ales doi oameni din prima. Sunt sigur că dacă l-aș fi ales primul pe Cornel, Gabi3 l-ar fi luat pe Mitică, așa a făcut și data trecută, și s-ar fi jucat altfel.
    De-aia când a venit Andrei, după câteva minute, nici nu mi-am pus problema să intre la noi, în locul lui Luci, care era inițial în echipa noastră și, dacă tot eram 21 de oameni, s-a gândit să nu forțeze (mai ales că a doua zi dimineața avea tenis). I-am spus lui Gabi3 să ne dea ce om vor ei în schimbul lui Andrei, urmarea fiind că Vasea a venit cu bulan cu tot!

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau sa-i arat d-nului Piele-omul ca pot fi darnic cu laudele.Domnia sa a fost cel mai bun de pe teren, a jucat formidabil,a facut din fotbal o artă.A driblat mai ceva ca Messi,a sutat ca Ronaldo,intr-un cuvant a fost aproape la fel de bun ca mine.
    Din fericire nu stiu cine este d-nul Piele-omul ca daca as sti,tare-mi e ca n-as putea sa-i aduc atâtea laude.
    Cât despre pisoiaș,nu vreau sa zic nimic,nu-mi place sa dau in oamenii căzuți.M-as fi așteptat să recunoasca ca el a fost cauza înfrângerii echipei in care a dormit.Dar daca proceda astfel nu mai era el.

    RăspundețiȘtergere
  9. Motane, hai ca m-a pufnit rasul, vazand cum l-ai descris pe martafoi. sa-ti las adresa, sa-mi trimiti berile?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. răspuns aproape bun, da la franceza pe care-o parlesc eu parcă lipsește de-o literă. poate-o completază chiar împricinatul, iar atunci trebuie să-l servesc.

      cu alegerile la frf nu pot să spun că-mi pare bine că unul dintre ei a pierdut. ideal ar fi fost să fi pierdut amândoi, dar nu trăim într-o lume perfectă.

      Ștergere
  10. Burleanu presedinte, Securitatea a invins din nou Partidul.

    RăspundețiȘtergere
  11. Despre meciul nostru:
    -pe langa aprecierile primite de la cei doi dupa golul desprinderii am avut parte si de multe reprosuri anterioare,unele meritate.
    -fiecare echipa a folosit cate 3 portari:Luci(putin la inceput),Robert(f.bun in poarta)si Nelu, respectiv Popica,Gabitrei si Bete.
    -s-au marcat destule goluri,puteau fi si mai multe tinand seama de marimea portilor.Pianul si vioara intai au apartinut cuplului Ely-Gabita care au inscris impreuna vreo 7 goluri, Vasea 2g si Robert 1g,respectiv,Tavi 2g,Andrei 1g cu un sut superb,Popica 1g cu o reusita lovitura de cap,Bete 1g si probabil Alex 1g.
    -pe langa golul "povestit" am mai bagat unul cam cu calcaiul pe coltul lung la o pasa a lui Ely si puteam sa ma mai lipesc la inca doua,unul la un sut al lui Gabita pe scurt la care am intins piciorul sa deviez mingea, dar bine ca n-am atins-o ca nu stiu ce iesea si mai ales la respingerea in fata de catre Bete a sutului lui Gabita(cred)cand am reluat tare spre poarta, insa Bete deja plonjase ca un kamikaze spre piciorul meu si mingea l-a lovit in cap/fata salvand un gol ca si facut.
    -daca Gabitrei at fi jucat mai mult in camp,probabil ca meciul at fi fost mai strans.

    RăspundețiȘtergere
  12. Un politist este la pescuit. Pescuieste vestitul pestisor de aur, dar, fiind prea mic, il arunca inapoi in apa.

    La care pestisorul:
    - Mi-ai salvat viata, poti sa-ti doresti trei lucruri de la mine!
    Politistul cugeta ce cugeta si zice:
    - Buletinul, permisul si talonul

    RăspundețiȘtergere
  13. Sotul si sotia se cearta de vreo doua ore.

    Sotul, obosit, ii zice:
    -Gata, fie cum zici TU, asa vom face!
    -Nuuu, e prea tarziu, m-am razgandit!

    RăspundețiȘtergere
  14. Marin e Bou, raspuns corect, ce sa-l mai frantuzim pe troglodit!

    RăspundețiȘtergere
  15. După ce că nu știți să vorbiți și să scrieți corect în limba romană, acum vreti să siluiți si limba lui Voltaire.Ce zic unii dintre voi:"dacă joc fotbal deși nu știu nimic, atunci dă ce să nu o dau pă franțuzește, mânca-ți-aș ?”


    RăspundețiȘtergere
  16. Dintre limba lui Marin si limba lui Voltaire o aleg pe prima.

    RăspundețiȘtergere
  17. Băbăieți, am inaugurat ieri prima dintre zilele cu 2 ore tenis + 1 oră hidratare + 2 ore fotbal!
    Urmarea e că sunt atât de anchilozat că nici nu cred c-o să pot juca mâine.

    RăspundețiȘtergere
  18. domnu' cu "marin e bou", ați prins nuanța, nu sunteți departe, mai încercați.

    RăspundețiȘtergere
  19. Grăbită,continua cu hidratarea,este singura la care te descurci.

    RăspundețiȘtergere
  20. Imbatraneste si Tonontan, i se vad din ce in ce mai des epoletii!

    RăspundețiȘtergere
  21. Încercați si cu motanul e cretin,ca se potriveste mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  22. Anonimicule, tie ti se vede prostia.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tinere, ti-am vorbit frumos si te-am tratat cu un respect poate nemeritat. Ia de aici, pentru o usoara incalzire;
      http://evz.ro/chris-terhes-slujirea-nefertiti-dna.html
      Daca poti sa spui ceva inteligent bine, daca nu mai bine te abtii.

      Ștergere
  23. Pe mine nu ma intereseaza.Sa vad daca iti răspunde cineva.

    RăspundețiȘtergere
  24. "Pe metru pătrat"
    Desi norii pareau ca au de gand sa ne spele sansele de a juca in aer liber, ne-am decis totusi sa riscam si sa alegem ca loc de desfasurare al partidei de azi, terenul mic de langa balonul cel mare.
    Cele doua echipe au avut urmatiarea componență:
    E1:Virgil (p),Tavi, Bete, Bronson, Gabi, Gabita, Popica si subsemnatul (Matei2)
    E2:Luci (p), Paul, Bebe, Motanul, Stelica, Bogdan, Tudor, Mitica si Vasea
    Dupa deja obisnuitele intarzieri si clasicele alegeri prelungite a inceput in sfarsit jocul.
    Nu numai vremea a fost inchisa ci si jocul celor doua echipe, la inceput. Au fost inexacticati in executii si de o parte si de cealalta. Nici chiar deschiderea de scor a lui Gabita nu a dus la animarea partidei. Echipa 1 a avut mari inexactati in ceea ce priveste faza de atac, atat eu cat si tavi dand dovada atat de plasament defectuos si de finalizari imprecise, exasperandu-l pe Gabita. Nici temerarul Popica nu s-a dovedit mai inspirat insa cand a fost momentul sa si execute ceea ce ne tot explica noua celorlalti ca avem de facut.
    De partea cealalta, jocul echipei 2 nu s-a legat absolut deloc, mai ales in atac. Tudor s-a aflat intr-o stare recalcitranta complet nefolositoare echipei sale iar Mitica nu si-a putut regla deloc tirul suturilor pe poarta.
    Scorul a inceput sa ia proportii odata cu urcarea Motanului in atac,moment in care capacitatea defensiva a echipei 2 a scazut considerabil.
    Au aparut astfel tot mai multe spatii in aparare si cu ajutorui unei lovituri libere din pasa lui Gabita, nemarcat, am reluat tare pe jos in coltul stang al portii majorand astfel scorul la 2-0.
    Nu dupa mult timp scorul a devenit 3-0. Popica m-a servit excelent cu o pasa in flancul stang, l-am driblat pe Paul, am inaintat spre centrul careului si am punctact in coltul lung al portii aparate de Lucii, cu un sut plasat.
    Scorul a devenit intr-un final 4-0.
    Am reusit sa imi semnez tripla cu ajutorul lui Tavi care mi-a pasat din partea dreapta si am reluat simplu in plasa portii aceluiasi Luci.
    De remarcat:
    -Gabita a avut multe ocazii de poarta, preferand insa sa continue fazele cu mine si cu Tavi, dandu-ne noua ocazia sa finalizam fazele.
    -Exactitatea si coordonarea foarte buna a perechii Bronson-Gabi in defensiva echipei 1
    -Jocul extraordinar si forma excelenta aratata de Virgil in poarta echipei 1. Acesta nu numai ca a aparat tot ce era de aparat dar a si oferit cateva lansari periculoase atat lui Gabita cat si lui Tavi.

    RăspundețiȘtergere