duminică, 24 septembrie 2017

Mitica si ai lui au scapat cu fata curata.

Meciul din aceasta zi de vineri a stat sub semnul intrebarii, datorita vremii capricioase. Valatuci de nori pe tot cerul, dar baietii nu au luat in serios amenintarea de ploaie si au venit in numar mare la teren - 14 jucatori.
Prezenta lui Gabita la teren a determinat din nou crearea unei echipe cat mai puternice, care sa ii poata face fata. Astfel ca s-au alcatuit urmatoarele echipe:
Echipa fortificata: Luci - Gaby, Razvan, Paul - Tavi, Mitica, Tudor.
Echipa lui Gabita: Popica - Bebe, Bete, Virgil - Bogdan, Gabita, Vasea.
Meciul a fost destul de echilibrat, desi echipa lui Gabita se poate considera ghinionista, mai ales datorita celor 2 mari ratari ale lui Vasea - suturi peste poarta de la 1 metru de linia portii.
Din echipa fortificata trebuie remarcat in mod deosebit Tudor, prin cele 3 goluri marcate si Razvan pentru inspiratia avuta la finalul meciului cand a egalat cu un sut la vinclu.
De partea cealalta s-a remarcat Gabita prin cele 3 goluri marcate, plus alte pase de gol trimise spre cele 2 extreme - Vasea si Bogdan.
In final a venit si ploaia care a intrerupt jocul cu 5 minute inainte de timpul stabilit.
Dupa meci au urmat dezbateri intr-un chiosc care ne-a ferit de ploaie.

29 de comentarii:

  1. Gabi, ai uitat titlul! Dă clic pe editare (adică pe creionul ăla de la sfârșitul textului) și adaugă un titlu.

    RăspundețiȘtergere
  2. Gaby, in privinta lui Florea Voinea,eu am dreptate.
    Acesta a facut parte din lotul U-18 care a castigat CE in aprilie 1962, organizat la Bucuresti.Dupa acest turneu a fost infiintat clubul Viitorul Bucuresti cu jucatorii din lotul castigator si a jucat in divizia A turul campionatului 1962/1963,dupa care a fost desfiintat si jucatorii au fost imprastiati pe la alte echipe.Ex.la Steaua au ajuns Suciu,Petescu, Sorin Avram, Voinea.La Dinamo,Gergely,Haidu.La Rapid, Jamaischi,Dumitriu II etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Gagy nu a uitat titlul, ci l-a pierdut, din condei nu poti sa castigi un titlu!

    RăspundețiȘtergere
  4. genul de meci după care (aproape) toată lumea ar trebui să plece mulțumită: găbiță a arătat încă o dată că este cel mai bun, tudorică a fost în șut și a muncit mult mai mult ca de obicei, pe nea vasilică îl trădează sufletul bun și s-a mulțumit cu un gol, două ratări și două beri, luci n-a făcut cadouri și s-a autorăsplătit cu trei!!! fiole, mitică și-a mai spălat din rușine, virgil a prins momentul de glorie când m-a făcut șnițel, fază la care s-a dat și gol, nea paulică e cuminte în continuare, cel puțin până nu pune mâna pe căpitan, marinuș a plecat cu traista plină,tavia jucat pentru echipă, dar cel mai mult m-a impresionat doruleț, la unul din meciurile sale de referință. mingile din careu au fost ale lui, a respins, a deposedat, a construit,a avut timp să fie și domn, numai ghinionul l-a privat de un gol. jos pălăria, mă bucur pentru el.
    una dintre fazele discutabile s-a petrecut la un șut puternic al lui găbiță, din apropiere, în mâna subsemnatului. am apreciat că până la urmă nu s-a bătut penalti, datorită lipsei de intenție și, măcar parțial, m-am revanșat la ultima fază, când bolovanul a lăsat mingea jos, deși nu era aut de poartă, i-am luat-o și n-am încercat să-i dau gol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cele trei "fiole" mi-au dat batai de cap: a trebuit sa opresc la padure, pentru descarcare si , deodata, am simtit ceva ce urca pe picior(era deja intuneric). Cand am deslusit mai bine, am dat de o matza ,jucausa si dragalasa. Am deschis usa sa o intreb pe sotie ce facem cu ea si , la lumina, au mai aparut 3 ghemotoace simparice foc si cu gura mare. Pana la urma,mi-am sporit septelul la 8 bucati-4 motani si matze la paritate. Amatorilor le spun ca le pot da la kg.

      Ștergere
    2. Felicitari pentru toate gloabele, pentru ca cei 14 care au participat vineri la miscare, au avut o contributie insemnata la spectacol.
      Multumesc Razvan.

      Doru

      Ștergere
  5. Alo, Dinamo?
    Aici,Miriuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Luci, era si Motanu printre maidanezi? Acum ai putea sa il ineci.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu mai poti sa respiri pe aici si dai numai de ptaniile si aventurile lui Mitica,de parca scaloiul a ajuns miezul din dodoasca.Daca tot va chinuiti sa-l bagati in seama, macar veniti si voi cu niste titluri calumea
    - Mitica la coafor
    - Mitica si mireasa gonflabila
    - Mitica a violat o gaina,alta decat Tavi
    - Mitica la produs,pe linia lui 41
    - Mitica, cainele si covoarele
    Ajunge.Numai eu sa muncesc cu capul pentru voi?

    RăspundețiȘtergere
  8. S-a vazut vineri cum m-a tinut Motanu "la modul serios":am dat un gol important de egalare la 2-2 din pasa lui Gabita,i-am pus o pasa lui G.din care a marcat si am ratat doua mari ocazii din pasele excelente ale aceluiasi number one Gabita, lovind mingea din bucata,dar din pacate inaltand-o prea sus, peste poarta.Ratez mult,dar ma si demarc usor.Vazandu-se condus, Motanu s-a dus in atac si a egalat.
    Motane sa-i multumesti lui Virgil pentru pasa ideala de la golul tau.
    Incepuse si ploaia,dar semnalul de plecare parca l-a dat acelasi Motan.
    Oricum,echipa lui Gabita ar fi meritat victoria.

    RăspundețiȘtergere
  9. ce să facă și nea zambilă, doarme și el la iarbă verde și când e trezit i se pare c-a dat șeful lui stingerea. uită însă că m-am dus să-l pup pe frunte, după a doua monumentală.
    interesant e că, față de acum două meciuri, nu s-au schimbat foarte multe. s-a jucat tot 7 la 7, iar câte 5 inși de echipă s-au păstrat. mitică, gabi, răzvan, tudorică, tavi, respectiv găbiță, bebe, virgil, marinuș și bogdan. s-au schimbat nelu, absent, cu luci, bețișor a trecut în locul absentului stelică, în locul său apărând paulică, dincolo s-a remarcat siliboa. practic, deci, nu prea mult și atunci nu ne rămâne decât să zicem merci că adversarii n-au avut golgeterul la ei, acu 2 săptămâni, că gaia ne lua.

    RăspundețiȘtergere
  10. Sile a "ratat" pentru ca e un destept si tine la mandel. La inceput, cand a vazut ca nu jucam impreuna, am sesizat in privirea lui CEVA, dar atunci nu mi-am dat seama CE. Acum stiu, se gandea la CE ar putea sa faca pentru a nu ma trimite in pragul disperarii cu a 10 infangere. Si a facut cu brio, a dat un gol foarte important si spectaculos ca sa arate cine e + doua monumentale pentru ideea din privirea din debutul meciului. Am zis. Ole!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu stiu daca Virgil i-a "pasat" lui Razvan care a inscris la vinclu intr-un moment foarte important al jocului, dar pot sa garantez ca acelasi Virgil a scos cu fruntea si ulterior cu umarul doua suturi tari si precise ale lui mandel care sigur prindeau acelasi vinclu perforat de motanel. Adica, bravo lui, cu felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  12. Într-adevăr, nu s-au schimbat prea mulți combatanți față de acel 6-0, dar o zi ca aia, în care să nu vă intre nimic, era imposibil să se repete. În schimb, noi puteam să dăm tot 6, de-aia simt că v-am scăpat cumva din mână (după cum bine reiese și din titlul cronicii). Dacă Vasea dădea una din alea două monumentale, dacă Doru Bețe nu nimerea bara la recentrarea lui Bogdan, dacă eu nu finalizam slalomul ăla tot în bară... În schimb sunt mulțumit de modul democratic în care am înscris golurile: din prima cu dreptul, din prima cu stângul, deviere cu capul la singura degajare bună a lui Popică! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Se vede diferenta dintre bursucul Dan Petrescu si Gurita, proaspatul antrenor a nationalei.In timp ce primul l-a citit pe Bokila,dandu-si seama ca e slabut, al doilea l-a luat in echipa si l-ati vazut si voi cat mai poate.Ma tem ca Gurita n-are ochi de antrenor.

    RăspundețiȘtergere
  14. Machidoanca,ca brazii,cu mucii pe piept.

    RăspundețiȘtergere
  15. interesantă disputa dintre trump și barosanii din sporturile americane. golden state, campioana la baschet nba, a refuzat să facă tradiționala vizită la casa albă, după ce o parte dintre jucătorii new england patriots, campioana nfl, au făcut la fel. schimburi de mesaje dure pe rețelele de socializare, s-au băgat și alți jucători sau patroni, se reacționează de voie la intonarea imnului de stat, în semn de protest.
    cu totul altfel stau alte sporturi de mare audiență, nhl și nascar, unde, ghici, numărul sportivilor de culoare implicați e nesemnificativ.

    RăspundețiȘtergere
  16. CIND TUDOR,prinde poarta.
    Am mai scris,de TUDOR ,ca are sut bun dar problema e sa prinda si poarta acuma a facut-o .Afost omul meciului pacat ca o face mai rar. Eu am jucat mai subtil precum ALIBEC ,am cautat mai mult sa pasezn nu am tras la poarta ,ma scoteam daca intra mingea data cu calcaiul , am fost aproape de gol nu o scotea POMPICU .Totusi DE LA 6-O LA 4- 4 e o schimbare .Este de remarcat ajutorul dat de jocul bun facut de BETE SI VIRGIL portarul a luat ce era de gol . Oricum trebuie sa vedem ce facem cu BRUSLEA, e belea e greu de ucis . Pompicule vad ca iara nu ai dormit de frustrarile tale fata de noi,asta inseamna ca boala evolueaza,mai bine era sa visezifrumos stii la ce ma refe, visele tale frumoase ca esti etc ... etc . Iti dau un pont am vazut ca LUCI ,IUBESTE ANIMALELE , asa ca vezi padurea aia fermecata pe unde opreste el sa se p... si ascunde-te acolo dupa care sari pe piciorul lui si sigur o sa te ia acasa, in curte la el .Iti iei cartonasele ,bidonasele de apa si sigur o s-o duci mai bine decit cu hodoroaga aia din vila de 10 metri patrati cu care iti imparti viata si netul, si orcind poti primi un alt presulet ca amintire . VAD ca iubesti tramvaiul 41 sa stii, ca tu nu trebuie sa cersesti sau sa-ti pui un afis pe piept TREBUIE DOAR SA TE URCI SI GATA VIN BANUTI DE O CIORBA ,. Mai AM UN PONT pentru tine dar nu acuma alta data .

    RăspundețiȘtergere
  17. Bravo capitane, l-ai altoit pe martafoi.

    RăspundețiȘtergere




  18. Somnul previne imbatranirea.



    Mai ales cel la volan.

    RăspundețiȘtergere
  19. Steaua e numai una27 sept. 2017, 18:29:00

    I LOVE YOU CHIAJNA!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai grijă cu declarațiile astea de dragoste, nu cumva s-aud pe aici "I love you, Sepsi".
      nea silică, să fie reci berile și vezi poate mai pui două mâine seară.
      ps: mitică, ai umor, tati. cât de curând te paște o cronică.

      Ștergere
  20. http://evz.ro/procurorii-confirmat-dezvaluirile-evenimentului-zilei.html

    #Dobitoci

    RăspundețiȘtergere
  21. Copitanul face progrese ! Exerseaza scrisul sa nu-l uite,spune lucruri care-l entuziasmeaza doar pe unul ca Motanu,intr-un cuvant poate trece in clasa a doua.Trebuie sa fie insa foarte atent, ca dintr-a doua in a treia voi fi mai exigent si nu voi mai admite sa manance litere, sa puna virgula intre subiect si predicat si multe alte greseli pentru care nu l-am trecut nici pe Tavi si l-am lasat sa repete cativa ani clasa doua.Daca as considera ca ai potential si munca mea nu ar fi zadarnica, te-as ajuta sa-ti insusesti notiuni elementare de limba romana, ca pe cele de limba romani sunt convins ca le ai.

    RăspundețiȘtergere
  22. Steaua e numai una29 sept. 2017, 10:24:00

    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/vestiarul-lui-dinamo-sta-pe-un-butoi-de-pulbere-discutii-chiar-in-aceste-zile-lasati-ma-sa-va-ajut-521883.html
    Lasati-ne sa ne pregatim pentru locul opt!

    RăspundețiȘtergere
  23. Azi nu particip din motive de inmormantare.
    Miscare placuta!

    RăspundețiȘtergere
  24. Steaua e numai una1 oct. 2017, 14:25:00

    Fara numar, pentru catelusi,javre si potai!

    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/d-aia-are-doar-fcsb-bani-inca-un-episod-din-seria-succeselor-financiare-ale-ros-albastrilor-522046.html

    RăspundețiȘtergere