duminică, 11 iunie 2017

Vinerea fara fotbal(9 iunie 2017)

        

          Din motive obiective(amenintarea ploii) si mai putin obiective(inapetenta unora de a servi locatia de langa Cora), vineri nu s-a jucat fotbal si ca atare nu este nici cronica.
          Ca sa avem totusi ceva de comentat am putea sa ne referim la infrangerea neasteptata a Simonei Halep in fata pustoaicei tupeiste Jelena Ostapenko,salbaticiunea inconstienta cum a caracterizat-o CTP.
          De asemenea am putea vorbi despre victoria lesilor contra lesinatilor.
          Sau NADAL-regele zgurii.

Poze de la Luci, cu moşia de la Tărtăşeşti. Sunt foarte convingătoare, mergem! :)










32 de comentarii:

  1. Victoria j.Ostapenko seamana oarecum cu prima victorie intr-un grand slem a Mariei Sarapova la Wimbledon in fata Serenei. Era pe atunci o pustoaica, avea vreo 18-19 anisori. La acea finala "a caut casa pe marea Serena" care a tinut-o minte si de atunci i-a administrat peste 10 batai nemaipierzand vreo partida in intalnirile directe. Sper sa fie aceeasi situatie si in cazul Simonei. Ce este incredibil este si faptul ca J.O. nu mai castigase vreun alt turneu WTA, fie el cat de mic ca importanta. Sa fie oare momentul aparitiei unui nou super-star feminin? Adica nivel ridicat si rezultate mari pe termen lung, precum cele ale Sarapovei, dar fara meldonium?! Vom vedea. Oricum Simona a fost extraordinara si merita respectul nostru. Glumind, dupa ce a bagat-o pe Svitolina in spitalul celor rataciti cu mintea si a batut-o pe teren pe Carolina, dupa care a ajutat-o sa-si piarda toate economiile lasand-o falita, Simona a pierdut o mare oportunitate dar nu si razboiul. Trebuie sa lupte in continuare, a facut progrese mari la mental, s-a maturizat, a luat si la capitolul forta, mai trebuie sa lucreze ceva la stopuri si astfel sunt convins ca foarte curand va reusi sa triumfe si intr-un mare slem. Pe bune, ar merita!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca va fi bine slefuita,J.O.va ajunge departe la tupeul si forta loviturilor pe care le poseda; parca loveste mai tare decat Serena.

      Ștergere
  2. Sfarsitul de saptamana a inceput prost de vineri, evident! Asta e, retete chinezesti sunt o solutie ca sa nu mai apara asemenea sincope.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că a contribuit şi faptul că terenul acoperit era disponibil doar o oră. Oricum, mi-a părut rău că nu s-a finalizat, banchetul lui fii-miu se ţinea chiar lângă mall, de la ora 5, aşa că îmi făcusem planul să vă acompaniez la berea de după.

    RăspundețiȘtergere
  4. Fratilor,m-am ologit ! Pentru ca n-am fost la fotbal vineri, unde ma mai odihneam si eu asa cum stiti,nevasta-mea m-a trimis la piata si acum numai pot de chicioare.Jur ca nu mai stau acasa niciodata, ca voi veni la fotbal si cand se joaca si cand nu ca altfel ma incaleca printesa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am iesit mai castigat ca nu s-a jucat.Am facut cateva ture cu 41 si m-am scos, am de-o ciorba toata saptaluna.Mi-au reprosat cativa clienti ca am cam lipsit de la munca si daca se mai intampla nu ma vor mai omeni, asa ca trebuie s-o las mai moale cu basica ca tot nu stiu cu ea.

    RăspundețiȘtergere
  6. Lucică, hai cu pozele alea!

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-ș cum de se făcu, da are și marinuș net, cred că s-a conectat la vreun stâlp. partea nasoală e că fraieru a uitat cum îl cheamă și se crede tot felul de alte personaje.

    RăspundețiȘtergere
  8. POKEMON ,pacat ca nu ai venit la meci vineri,ca trebuia sa-ti dau o fustita misto nu made in CHINA ,si un ruj delaCRISTI din GERMANIA.Cica asa imbracat ai sanse mai mari sa treci de vizita medicala pentru postul ala stii tu .Vezi ca FIREA,a spus ca desfiinteaza targul VITAN, si o sa faca o mare gradina ZOO dar pe tine te opreste acolo.O sa plantezecitiva pomi o banca deci esti asigurat pe timp de vara,noi o sa te putem vedea pe baza de bilet intrare .O sa vorbesc cu baietii sa venim mai des sa te vedem.Cred ca o sa ai incasari mai mari decit la vinzari de papuci.

    RăspundețiȘtergere
  9. După cum vedeţi, am adăugat pozele de la Luci. Eu zic c-ar fi loc şi de o miuţă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ultima este cu Nadia-nepoata cea mica.
      Va astept(trebuie rezolvat cu transpotul).
      La prima aveti un exemplu de "arta mestesugareasca" - niste stalpi din beton,cu scop decorativ, placati de "artisti" cu piatra trasa, peste panouri de extrudat(?!!?), care , nici ala, n-a fost macar zgariat, pentru o aderenta mai buna, drept pentru care placile de piatra au zburat dupa 10 ani.

      Ștergere
  10. Fotbal subnutrit, mingiulici si mistouri subtiri.De ce nu abordati si voi teme mai de interes national: de ce tace si se ascunde Kovesi, ce a cautat in arhiva noaptea ca hotii Macovei, de ce sint asa prosti Pesedeul?

    RăspundețiȘtergere
  11. Luci mi-a placut pisica.
    Jos sapca, Luci esti un MARE GOSPODAR.
    A trei casa va fi perfecta, asa spune constructor cand nu esti multumit de prima casa.
    Ne vedem vineri.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa sunt toţi miniştrii. Nu sunt delăsători ca subordonaţii.

      Ștergere
  12. Oare ce intele un strain care vine in Romania si afla ca:
    1. pe presedintele tarii il cheama Johannis;
    2. pe seful SRI Helvig;
    3. pe sefa anticoruptie Kovesi;
    4. pe seful ISU Arafat.

    RăspundețiȘtergere
  13. "Iubitule, azi vreau să mă iubești murdar!"
    Atât mi-a trebuit să aud, c-am înșfăcat-o și-am dus-o în cotineață la porci.

    Un tigan sa intanleste cu un sef de trib african:
    -Ma mancati-as, cum faci tu de-ti ies tancii aia negri ca io cum o dau tot cafenii ies.
    -Pai o ai asa lunga ca a mea?
    -Nu mancati-as...
    -Da` as groasa?
    -Pai nu...
    -Mi-am inchipuit eu ca asta trebuie sa fie: ... intra lumina.

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca nu inscria Lewandowski, Romania castiga!

    RăspundețiȘtergere
  15. Tot femeia scapa tara de corupti, degeaba a mers domnul presedinte la Casa Alba!
    "Acum o oră am intrat în jocul BALENA ALBASTRĂ, ca să văd cât de periculos este...��
    Ca să fiu admisa mi-au cerut numele rudelor și amicilor ��. Fără ezitare am scris: ����
    Mama: Gabriela Firea
    Tata: Călin Popescu Tăriceanu
    Sot : Victor Ponta
    Frați: Elena Udrea și Liviu Dragnea
    Bunici: Ion Iliescu și Emil Constantinescu
    Verișori: Olguta Vasilescu și Traian Băsescu
    Unchi: Dan Voiculescu și S.O.V.
    Apoi au zis să respect toate regulile sau aceste persoane vor muri!
    Imediat am abandonat jocul.

    RăspundețiȘtergere
  16. Cum incepe o reteta tiganeasca de prajituri?
    - Se fura patru oua...

    RăspundețiȘtergere
  17. În orașul meu,s-a deschis un supermarket cu adevărat special. Patronul a investit mult în acest magazin. Când treci pe la raionul de "legume-fructe", se aude susurul unui izvor și un miros de aer curat te însoțește pe tot parcursul raionului. La raionul de "Produse lactate" se aude mugetul unei vaci, iar mirosul de smântână proaspătă te îndeamnă să așezi cât mai multe produse de acolo în coș. La raionul "Ouă" auzi o găină cotcodăcind și mirosul de ouă prăjite îți îmbie nările.
    Sincer vă spun, mi-a fost teamă să merg la raionul de "Hârtie Igienică"!

    RăspundețiȘtergere
  18. Ora de geografie
    Profesoare: Ionut care este cel mai frumos tinut din lume?
    Ionut: Tinutul de p..la

    RăspundețiȘtergere
  19. Daca femeia are intotdeuna dreptate si barbatul greseste intotdeuna.
    Atunci, daca barbatul ii spune unei femei ca are dreptate...
    Barbatu are dreptate sau greseste?

    RăspundețiȘtergere
  20. Daca tigara electronica te ajuta sa te lasi de fumat...Ce face atunci vibratorul?

    RăspundețiȘtergere
  21. șezătoare curată p-aci, bună aia cu țiganu și ștremeleacu. am auzit și eu una, de la boureanu citire, către fie-sa:vorbește cu mă-ta, să te înscrie la școala de curve, dar cred că te descurci și singură, te recomandă niște colegi.

    RăspundețiȘtergere
  22. Grande organizatore comunale, o săptămână întreagă am băut doar apă, ceai, lapte. Aflând asta de pe surse, de teamă ai suspendat etapa. Acum, de 7 zile nu am mai pus gura pe apă, am fumat între 78 (vineri) şi 34 de ţigări pe zi, aşa că puteţi veni la teren fără frică. F. important, să nu vă uitaţi punguţele acasă.

    RăspundețiȘtergere
  23. Luci nu poate să vină azi, e ocupat cu organizarea meciului de baraj de sâmbătă între Dentas Tărtăşeşti şi Petrolul Ploieşti!

    RăspundețiȘtergere
  24. Răspunsuri
    1. E adevărat că tu eşti finanţatorul echipei locale? (surse) :)

      Ștergere
  25. Bnk:
    Bine ati venit la linia telefonica pentru cei cu afectiuni psihice:

    Daca sunteti obsesiv-compulsiv, va rugam sa apasati de mai multe ori tasta 1.
    Daca sunteti codependent, rugati pe cineva sa apase tasta 2 pentru dumneavostra.
    Daca aveti personalitate multipla, va rugam apasati tastele 3,4,5 si 6.
    Suferi de anxietate, depresie, nevroze sau tulburari bipolare? Nu fi trist! Te ajuta Socialin, remediul complementar de la Homeogenezis.

    Daca sunteti paranoic, stim deja cine sunteti si ce vreti. Asteptati in telefon ca sa putem sa va localizam.
    Daca sunteti schizofrenic, ascultati cu atentie si o voce va va spune ce tasta sa apasati.
    Daca sunteti depresiv, nu conteaza ce tasta apasati, oricum nu va va raspunde nimeni.
    Daca suferiti de halucinatii, va rugam sa fiti constient de faptul ca ceea ce tineti acum in mana este viu si va va musca de ureche.

    RăspundețiȘtergere