sâmbătă, 24 iunie 2017

Ofiţer sub acoperire în programul prima casă (by Bogdan)


Motto: presa jubilează deşi ca de obicei nu înţelege nimic


Sub soarele cald, al primăverii trecute de mult, ce-ţi mângâia melancolic bojocii şi-ţi fierbea un creier pane la comandă, 34 de grade la umbră s-au dovedit insuficiente pentru cei 15 clienţi autohtoni dornici de un grătar la iarbă verde. Acoperit sub o pălărioară albă, de o puritate copilărească în bazin sau iarbă verde, apare o figură aparent cunoscută care prelungeşte încălzirea cca 45 de minute până ce transpiraţia a dat în clocot. Să fie vorba de o nouă loţiune împotriva razelor solare, să fie doar o moţiune, să fie chiar cenzură şi îngrădirea drepturilor câştigate de ciclişti ? Aiurea, se aştepta sosirea premierului Heliportat Jumademeci sau măcar ordine preţioase în vederea inflaţiei sau deflaţiei, a achitării sau ba a datoriilor către bancă, a instrumentării sau a instrumentului, a demisiei sau a remisiei de gaze autohtone. Şi iată că decizia premierului a venit pe surse. Găbiţă să-şi termine examenele după care mai discutăm dacă-l mai primim, voi ceilalţi achitaţi urgent datoriile către bănci, indiferent de dobândă. Serbia e cu noi, eu nu-mi găsesc tenişii, frate-miu se face că plouă, eu mă fac că nu vin, dar vă veghez şi noapte şi zi.
Vicecăpitanul alcătuieşte cabinetul, rumoare, plânsete, jale, demisii în lanţ, se refac socotelile proprii dar şi cele bugetare cerute de ue şi reiese clarinetul :

Popi metalici-BB, Stelică, Tudor, Bg, Tavi, Beţe, Vasea
Luci – Nelu, Gaby, Paul, Cristi, Motanu, Ofiţerul sub acoperire în programul prima casă

Stelică face o ofertă de nerefuzat din partea băncii, ofiţerul muşcă momeala, bagă şpiţul şi cantul monezii în minge, popii se uită la luna care mai avea mult până să apară, gol pe colţul scurt, 1-0 şi casa părea să capete contur. Nu trec multe minute, puştiul Vasea dă impresia că-l doare în cur de sistem şi de acoperiţi, insistă cu tenacitate la o minge în doi cu veteranul Nelu (portar) şi fără pic de jenă egalează. Bg o ia şi el pe mirişte, primeşte pe stânga o minge de la Tudor şi o lipeşte lângă bară. 2-1. Ofiţerul şi oamenii săi se străduiesc să ţină ca şi Yellen rata dobânzii jos, motanul suit pe coşul casei egalează. 2-2. Stelică îi ignoră pe enoriaşi, trage la colţul scurt, Beţe maschează portarul, păstrează picioarele în poziţia naturală, larg desfăcute şi mingea poposeşte în plasă. 3-2. Bg adus de spate îl zăreşte cu greu printre picioarele lui Cristi pe Tudor, îi pasează în dreapta şi Tudor nu iartă. 4-2. Acoperitul începe să scuture buzunarele, corporotocraţia începea să-l izmenească, ordinul era clar, achitaţi ratele, da, da, dar 8 etape am tot achitat, până când ? Luci se supără la nişte apostrofări şi pleacă, prognoza lui inflaţionistă era dejucată de servicii halepiene. Vasea se înrolează la agent. Beţe şi Tavi zburdă în şorturi după ce la încălzire trăseseră shoturi, Tudor trage pe lângă dar aleargă, pasează mult şi mai înscrie o dată. Beţe şi Tavi au ce au cu colţul lung dar nu refuză nici scurtul, înscriu spre disperarea participantului la programul prima casă pe care dobânzile l-au istovit prematur. Inflaţia şi lacrimile îşi fac efectul razelor gama asupra anemonelor, lui Tavi i se anulează un gol perfect valabil. Bg, Tavi, Beţe, ratează pe rând, din milă pt. debitor, în lupta cu Nelu, majorarea dobânzilor împovărâtoare. Oare ce s-ar fi ales de bănci dacă popii metalici (care au protejat f. bine poarta) nu ar fi organizat şi condus atât de bine întreaga structură ? Scor final 9-2. O dobândă de 450 la sută, mai dă-o în pizda mă-sii cât ai fi tu de ofiţer cu acoperire cu tot. Da dar prima casă merită. Nu au lipsit ulauiaerea, spre deliciul copiilor şi al mămicilor rovaniano-plumbiene.

48 de comentarii:

  1. În primul rând, care Cristi? Şi în al doilea, "ulauiaerea"?! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bravo Bogdanelo,felicitari!
    Cum care Cristi? Biciclistul, evident!
    Se pare ca ofiterul sub acoperire era mai mult descoperit.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau, păi e ca şi cum panzerele ar fura-o de la cavalarie, ba încă rău de tot! Şi nici Nelu n-a mai funcţionat ca talisman...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu mari emotii,dar meritat,GETAFE revine in La Liga dupa doar un an.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. "Mai sint si unii care spun ca cel mai bun e tata.
      Baietii de la bloc - ca cea mai buna-i Geta,
      Bai, Geta-i sor-mea!"

      Pesemne Getafe e sora lu' Vasea! :)

      Ștergere
    2. Şi apropo de "cel mai bun e tata", aseară am jucat revanşa cu clasa lu' fii-miu. Nici n-ar trebui să vă spun că am întors scorul de la pauză cu 4 bucăţi, dar dacă tot am spus... :) Însă ce vreau neapărat să vă spun e că toţi ăştia care mai daţi la picioare sunteţi mici copii pe lângă nişte copii adevăraţi de 14-15 ani! Ştiţi ce nasoale sunt căzăturile pe sintetic, cu juliturile obligatorii, da? Ei bine, de la un singur fault, am julitură la genunchi (normal), la tâmplă (!!!), plus două degete umflate la mână (sunt la dreapta, Gabi, deci sunt apt pt tenis mâine :) Prefer să joc cu voi, sunteţi adevăraţi gentlemeni!

      Ștergere
    3. Desigur, după cum afirmă şi cronicarul, dacă mă mai primiţi! :)

      Ștergere
  5. câteva idei, după inimitabila cronică a lui pungu:

    1. chiar dacă patimile sunt mari pe teren, la zece minute după, cu/sau fără berea rece în față, mi se pare normal să se estompeze orice urmă de răutate. timp de șase zile, aproape fără să realizăm, tânjim unii după ceilalți, pentru ca vinerea ciclul să se reia. și asta nu neapărat din mare dragoste, ci pentru că ne suntem necesari ca să ieșim la număr.

    2. vârsta se simte inclusiv în nivelul nostru de joc. cea mai bună dovadă e "aroganța" lui găbiță, cu mitică, fă-ți echipa, chestie pe care nu și-o permitea acu câțiva ani, că pleca miorlăind. ori, și el a trecut de prima junețe, așa că problema e la noi.

    3. de aceea contează fiecare om, nivelul de concentrare, cel de enervare, norocul, până în cele mai mici detalii. ce să mai spun, că, începutul de meci ne-a prins deja montați?

    4. mi-am pus și mâinile în cap, la propriu, vineri n-a fost ziua mea. ar fi putut ieși ceva, dacă două bare timpurii s-ar fi transformat în gol, așa am fost tot timpul în urmă. presupun că fiecare, dacă e cât de cât cinstit cu sine, realizează ce-a practicat și, mai ales, CÂT DE IMPLICAT A FOST. bineînțeles, dacă s-a plecat de la ideea de implicare, pentru că talentul ne-a ocolit pe cei mai mulți.

    5. există un obicei, de fapt nărav, ca taman persoanele care nu sunt de față să fie cele vinovate de pierderea unui meci. practica asta fiind mult mai simplă decât să-i spui cuiva ce crezi, drept în față, așa că o voi evita, mai ales că nu tot poporul frecventează blogul.

    6. cel mai important. ne vedem săptămâna viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ieri,24 iunie 2017,Lionel Messi a implinit 30 de ani si parca joaca de-o viata. Este fara indoiala unul dintre cei mai mari jucatori din toate timpurile si tinand seama de faptul ca mai are inca ani buni de jucat, probabil va fi cel mai mare fotbalist.
    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si inca ceva:Getafe e o nepoata a mea.Sa n-auda Gabita.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bogdan, lasa pixul ia pana de gasca si vei castiga mult mai bine!
    Razvan, recunosc in persoana ta un politician, ai dreptate 50%, dar esti convingator 100%.

    Doru

    RăspundețiȘtergere
  9. Mitica, ar fi fost elegant (si necesar , zic eu) ca , vineri , sa fi dat pe "sarma" sa venim mai tarziu, ca avem de asteptat venirea ploii, sau a copilului ploii, ori a ploii copilului, nu stiu a cui;cert e ca am dat in clocot o ora , de geaba. Atunci m-am si taiat , ca maioneza.

    RăspundețiȘtergere
  10. UN MECI URIT
    Evorba de atmosfera din timpul jocului.Afost o infringere cam rusinoasa ,dar in niste conditii anormale.Totusi salut echipa lui Bete.Nu este ok dupa alegeri ,sa iesi din teren.S-a iesit deciteva ori partialchiar total ,am fost la un pas sa plecam detot asta e nasol.La meci suntem Draci ,la bere Frati nu prea merge sau alegem joc sau bere.

    RăspundețiȘtergere
  11. Referitor la meci,mi-am luat teapa mare cu Biciclistu,nu a jucat nimic am ajuns imreuna cu Motanu, sa ne rugam de el sa joace ceva .Motanu a lasat in aparare o gaura care treb sa o acopere Biciclistu.eu am pus baza pe el degeaba.Am luat citeva goluri cam usor in fata noi am ratat citeva ocazii bune dar ghinion nu am marcat.Luci nu evina mea am asteptat ceva timp pe Ely nu o s-o mai fac.Alta prb e greu cu alegerile nu se baga oamenii ,dar la refuzul de a juca participa.

    RăspundețiȘtergere
  12. Steaua e numai una26 iun. 2017, 10:18:00

    Lasati-ne sa ne pregatim de Liga Campionilor! mai dureaza vreo douazeci de ani.

    http://www.gsp.ro/fotbal/liga-1/exclusiv-haos-la-dinamo-nici-achizitii-nici-bani-termenul-dat-de-negoita-a-expirat-fotbalistii-rugati-sa-nu-faca-scandal-514465.html

    RăspundețiȘtergere
  13. cronicar de fotbal de maidan, de ce vreti voi26 iun. 2017, 11:43:00

    Victoria a fost a lui Popicu.Cand Popi se supara e jale mare.Asa ca nu mai faceti analize aiurea, cand il ai pe Ronaldo in echipa si el vrea sa joace, n-ai cum sa nu castigi.Am zis corect, Motanel ?

    RăspundețiȘtergere
  14. @cronicar&co: domnul respectiv face și sex de unul singur, așa că nu-i vreo mirare.
    @bețișor: iau partea bună a afirmației tale, cu atât mai mult cu cât cred în tot ce am scris.
    @mitică: nu le mai pune și tu pe toate la suflet, te enervezi (sau nu...) consumi energie și nervi, iar după meci e cu totul altceva. excelentă comparația cu dracii și frații. și foarte adevărată.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bai securistilor, lasati fotbalul vostru de doi lei si iesiti in strada s-o aparati pe zeita voastra Kovesi sufragerista. Sau va ajunge o lovitura de stat pe an?

    RăspundețiȘtergere
  16. Căpitane sub acoperire, mi-a plăcut aia, am ratat, dar n-am marcat! :)))
    Altfel, vi se pregăteşte ceva. O surpriză. Plăcută.

    RăspundețiȘtergere
  17. Celor care m-au sunat pe telefonul de serviciu(0743..) si carora nu le-am raspuns , imi cer scuze, da' am primit o scula noua si-ncerc sa-i dau de cap(ai dracu' nemti cu tehnica lor!).

    RăspundețiȘtergere
  18. Debandada totala.Ai dreptate, Mitica.Ne-au învins propriile orgolii, care, de aceasta data, au întrecut exagerat masura. Adversarii au învins prin modestie, implicare si colaborare. Cinste lor!

    RăspundețiȘtergere
  19. cred c-a biruit matei treapta și vrea să ne cinstească seniorul. să fie primit.
    acu, colegele și surorile lor or fi pentru el și mitică, dar niște mămici n-ar strica pentru subsemnatul și bogdan. din câte știu, s-ar băga și nelu cu stelică, iar dacă sunt și ceva bunicuțe libere la program, silică n-ar spune nu. numai să nu afle mama-soacră, că iar îl trece pe cotlet de ștevie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate vă cinstesc, dar nu neapărat pentru asta şi nu neapărat vineri. Altfel, fii-miu a luat 10 la mate si aşteptăm contestaţia la română, unde a luat puţin peste 9, iar el zice că e mai şmecher de atât. :)

      Ștergere
  20. Born to be wild28 iun. 2017, 11:33:00

    Al naibi smecher, Lucica ! I-au dat telefon de femeie de serviciu si scula noua ! Sa mai zica cineva ca psd n-are grija de batrani. Cred ca si anonimul care se plimba cu limba prin prejurul stiti voi cui, si-ar dori asa ceva.Sa insiste, poate-l vad aia ca-i perseverent si ia si el ceva.

    RăspundețiȘtergere
  21. Dragii mei,o perioada nedefinita, nu voi mai participa la intalnirile noastre saptamanale deoarece urmez un tratament ca urmare a spargerii unui vas de sange la ochiul stang...

    RăspundețiȘtergere
  22. Sănătate, Vasea, ţi se bate ochiul stâng, primeşti o moştenire!
    Băbăieţi, aţi auzit că vineri va fi cod roşu?! Ăia care jucaţi o să fiţi eroi, dar aveţi grijă să nu ajungeţi eroi pos-coitum... sau cum se cheamă! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hai c-am glumit, la Bucale cică nu trece de 33-34. Plus terenul de la umbră, antamat deja de căpitanul care chiar îşi doreşte să jucăm toţi sub acoperire, plus... surpriza de la mine! :) Fiindcă da, sunt mari şanse să apar.

      Ștergere
  23. Io atât vă zic: să aveţi pahare la voi! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Fiindcă tot am treabă mâine prin zona lui, am vorbit cu Stelică, îl aduc eu la teren.

    RăspundețiȘtergere
  25. BAIETI,miine e ziua barbatilor puternici.Ecald frumos dar nu imposibil si n ar fi prima data cind invingem caldura.O sa jucam in spate pe terenurile care au ceva umbra.Foarte important sa vorbim,sascriem etc etc sa nu venim 5 oameni sa stim ce facem .GAby,Bete,Lucitrebuie incercat daca nu exista terasa Olanesti,aproape si tot e ceva.Veniti la timp sa cistigam terenurile din spate.

    RăspundețiȘtergere
  26. Distractie si bere rece!
    Sunt la mare.
    Doru

    RăspundețiȘtergere
  27. cred că m-a deocheat careva (luci, marinuș sau silboa) și de vinerea trecută mă țin genunchii.bine?!? că amândoi, dar nu m-aș apleca nici după una de o sută. cred c-o să vin, obligatoriu cu o carte, și după aia mai vedem. m-a sunat în schimb virgil, ferm hotărât să combată.

    RăspundețiȘtergere
  28. Vasea,cu scuze zic:odata ai afirmat ca poti juca cu noi si legat la ochi sau cu spatele si cred asta.Motane,ma alatur lecturii tale,sper sa aduci Sv-ul lui Tudose sa avem ce discuta.Motane eu pariez pe Gabita ,pe olada de bere ca o sa cistige meciul ,sper sa nu joace ca Simona,sa venim cu pastile.

    RăspundețiȘtergere
  29. https://www.luju.ro/magistrati/dna/sclavii-lui-kovesi-bagati-in-disciplinar-pentru-rea-credinta-exclusiv-inspectia-judiciara-a-inceput-cercetarea-disciplinara-a-procurorilor-dna-jean-uncheselu-marius-bulancea-si-paul-dumitriu-pentru-exercitarea-functiei-cu-rea-credinta-cei-trei-risca-sa-fi

    RăspundețiȘtergere
  30. Aseara daca se continua cu executarea loviturilor de la 11m,Bravo era in stare sa egaleze recordul lui Duckadam sau chiar sa-l depaseasca.Regret ca marele Cr. Ronaldo n-a mai apucat sa traga si el...

    RăspundețiȘtergere
  31. Mdaa..., daca-mi trece genunchiul, pana vin de la mare, e super, altfel, am furat-o.

    RăspundețiȘtergere
  32. Aoleu, mi-am pierdut si paharul, asa ca...

    RăspundețiȘtergere
  33. Nu-mi e frica de bau-bau30 iun. 2017, 09:10:00

    Nu stiu de ce ne-am face probleme cu soarele.Nu jucam noi mereu cu soarele printre noi.Nu-i Mitica soare si nu ne-a ars niciodata ? Unii rautaciosi zic ca Mitica mai degraba e unsoare decat soare, da sa-i lasam pe ei asa cum sa-l lasam si pe anonim sa behaie cum stie el.

    RăspundețiȘtergere
  34. Mitica, te rog sa precizezi locatia întâlnirii pentru joc.

    RăspundețiȘtergere
  35. Bronson,vrem sa jucam acasa la umbra la Olanesti.Sa vedem daca avem oameni.CIne nu vine sa scrie sa stim daca venim.

    RăspundețiȘtergere
  36. Mitica, stabilește locația pentru bere! Nu jucam fotbal, jucam bere.

    RăspundețiȘtergere
  37. Am intrat pe blog sa vad daca se joaca. Nu ma-m dumirit da ori ba. Dupa prognoza o sa fie cam cald. Daca ar fi un acoperis ar
    fi bine. Si la fotbal si la bere. Cine ma lamureste? Mitica vrea la Olanesti, o fi cifrat? o fi pentru initiati. Cine ma lamureste.

    RăspundețiȘtergere
  38. Ar fi o idee sa ne prezentam, sa nu pierdem cu 0-3. Apoi sa ne
    orientam.

    RăspundețiȘtergere
  39. Ba baieti, eu ma bag! Am mai spus-o si o repet, in atare conditii de joc . . . palarioara/sepcuta/scufita si o sticla de 2litri apa plata (minerala face piatra la rinichi), acesta e minimum ce trebuie sa avem in dotare, restul e pe teren. Ave!

    RăspundețiȘtergere
  40. Veniți, băieți, veniți! Numărul de jucători pentru o partida de bere se intruneste, sigur. Veniți la Agronomie!

    RăspundețiȘtergere
  41. Vasea, îți doresc însănătoșire grabnica!
    Dorule, ai ales bine locația. Îți doresc o vacanta de vis, ca in tinerețe!

    RăspundețiȘtergere