sâmbătă, 6 mai 2017

Egal, nu si amical

S-a jucat din nou la balonul de langa CORA, deoarece in Agronomie era o competitie pt. copii cu mame si alte femei, care nu suporta limbajul unora dintre noi.
A venit si Gabita care ia propus lui Mitica sa isi faca echipa cu cine vrea el.
Iata ce a rezultat:
E Mitica: Nelu - Gaby, Stelica, Razvan - Mitica, Tavi, Vasea.
E Gabita: Virgil - Bebe, Paul, Popica - Gabita, Bogdan.
In repriza a II-a Vasea a trecut la echipa lui Gabita.
Nici nu a inceput bine jocul si scorul s-a dus la 2-0 prin golurile lui Gabita.
Mitica si ai sai au replicat destul de repede si scorul s-a dus la 4-2, 6-3 pt. acestia.
Scorul putea fi si mai mare, dar s-a ratat cateva ocazii mari.
Si in partea cealalta au fost niste ocazii uriase, bare si suturi aparate de Nelu, care a facut din nou o partida foarte buna.
Totusi scorul avea sa devina 6-6, apoi Tavi a inscris pt. 7-6, insa Gabita a reusit pe contraatac sa aduca egalarea.
La acest scor 7-7, primul care a cedat fizic ( si psihic ?) a fost Razvan si astfel s-a incheiat acest meci
epuizant dpdv fizic, mai ales datorita caldurii sufocante (lipsa aerisire).
Au marcat: Gaby, Mitica, Vasea 3, Razvan, Tavi / Gabita 6, Stelica (autogol)
O parte din baieti ( plus Bete care a sosit spre sfarsitul jocului) au mers la Mall pt. hidratare cu bere.

31 de comentarii:

  1. n-am prins cea mai bună zi în atac, dar, vorba lui mitică, am dat pase, trei(!) lui zambilică, de l-am trimis la adversari cu plinul făcut la goluri și una lui tavi. bașca un gol (neprins inițial de cronicar) de mare finețe, lob peste virgil.
    partea a doua am stat în spate, puteam să pierdem, la fel de bine puteam câștiga, mi s-a părut însă mai normal un egal, cu câteva minute înainte de expirarea timpului, pe principiul "nu țin neapărat să câștig, dar mă bucur să nu pierd".

    oricum, nu țin minte să fi văzut "ratare" ca a lui găbiță, mingea a atins barele cel puțin!!! de trei ori și n-a vrut să intre.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut si noi o stea, s-au ... ciinii pe ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. Titlul ar putea fi"sapte la sapte,aproape cati am fost";daca-l punem la socoteala si pe Bete,chiar se potriveste ca data trecuta.
    Bogdane,sper ca esti atent si nu mai scrii si tu o cronica. Ramane pe saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. 12 în saună plus unul din faună

    27 de grade afară, staţionare abominabilă cotidiană în intersecţii, calea ferată menită să ne aducă aminte şi în fine sauna încarcerată. Primul blat a lui Gabi făcut cu vecinul de zonă pentru puţin fier vechi.
    Pe fundul piscinei olimpice fără pic de apă sau de aer se aliniază echipele Homar şi Enoţii Deltei menţionate de cronicar. Se intonează imnul clasic promulgat de cronicari : Dezechilibru. Jucătorilor le flutură în bătaia vântului inexistent cele trei culori tradiţionale, albul pielii, negrul sau albastrul şortului, roşul aprins sau vineţiul uscat în funcţie de vârstă şi utilizare. Toţi stau cu mâna dreaptă la piept şi cu mâna stângă în buzunarul coechipierului sau al adversarului, de la caz la caz. Din nefericire, deşi proaspăt câştigător al Ligii Campionilor Bancari şi plin de bani, în buzunarele campionului nu s-a putut găsi mai nimic deoarece până la ora începerii meciului, liderul sindicatelor fierului vechi, câştigase în instanţă dreptul de autor asupra întregii mase lemnoase din parcuri iar executarea silită accelerată a distrus echilibrul financiar al faunei.
    Meciul începe. Da de unde, liderul sindical este tot nemulţumit de cotizanţii săi, se agită continuu şi nu se lasă până nu îl vede şi pe Nelu la poarta lui. Moment prielnic pt. a mai lua o gură de aer din uşa vecinului. În fine, Gabi face două incursiuni specifice homarilor de uscat, scorul devine 2-0. Tot Gabi face 3-0 dar golul este anulat pe motiv de offside la portar care a cerut fault la bara a doua. Enoţii încep dansul sincron pe fundul piscinei, se aruncă în atac, Vasea (proaspăt uns casier şef cu drepturi depline în recompensarea indexată a cronicarilor) se dă zglobiu cu masca sa de oxigen, pasează sau înscrie, motanul dornic de pisici umede asistă şi el sau chiar o bagă, e drept ajutaţi şi de ceva gafe ale unei echipe cam statice, cu excepţia lui Bebe şiret care a pendulat tot meciul de pe stângul pe dreptul şi desigur a mea care am alergat ca un trântor tot meciul dintr-un careu în altul, finalizând într-adevăr

    RăspundețiȘtergere
  5. în bară, cu pumnii, cu picioarele şi doar de două ori cu mingea. La 3-2 pt. enoţi, Peluza Nord îşi reia locul consacrat şi începe să-şi îmbărbăteze coechipierii din spate şi pe la spate, cu o singură excepţie când i-a sărit direct în gât lui Bebe, noroc cu arbitrul pisică, care fiind aproape de fază, a intervenit prompt şi i-a despărţit, fără a scoate cartonaşele din buzunar. Enoţii îşi păstrează un avantaj de două trei goluri, atacă cu 6 oameni, se apără tot cu 6.
    La scorul de 6-4 Vasea schimbă tricoul cu partenera, spre disperarea liderului sindical care, asemeni lui Gh. Ola şi a altor antrenori celebri, retrage toată echipa în peluza sud pt. a ţine rezultatul. Paul şi Virgil încep să urce şi o fac bine, Bg. pierde uşor pe dreapta vreo 4 mingi, la Gaby, Tavi, Stelică şi la ziua de ieri mai prinde un şut cu călcâiul latului de pe dreapta, un şut în plasa laterală de pe stânga, unul pe lângă din poziţie centrală, vax albina, Vasea flutură în vânt orice balon de legământ, Gabi este faultat sau se împiedică epuizat dar îşi face datoria de maur şi înscrie sau centrează ca la biliard în faţa porţii „forţând” două autogoluri. Mingea se mai plimbă de trei ori prin spaţiul aerian închis al porţii deschise (2 Gabi, una Bg), dar fără camere de luat vederea arbitrilor. La poarta cealaltă enoţii, neadaptaţi faunei marinime, mai ratează şi ei, după ce sunt egalaţi la 6 mai preiau o dată conducerea după care egalarea survine urgent. Când mai erau cca 10 minute de joc, Motanul, fan declarat al patului la şah şi al remizei albe la table, se retrage din teren, moment excelent pt. ceilaţi care, bucuroşi că a fost prins vinovatul (nu noi, nu noi, el e de vină), se retrag rapid spre uşa dădătoare de aer. Scor final omologat 7-7, două în faţă, trei în spate, merge şi Brăila. Singurul recompensat pt. prestaţia avută, cu jumătate de sticlă de suc cald, am fost eu. În concluzie a fost un antrenament util pt. homar înaintea meciului cu viitorul de pe platourile mexicane dar, destul de istovitor pt. ceilalţi pescari care, neavând nici aer, nici apă, s-au mulţumit să culeagă roşiile din seră.
    După meci a fost continuată vacanţa epopeică de 1 mai cu bere la ţap, miel la proţap, toate deschise gratuit la prohab.

    RăspundețiȘtergere
  6. Vasea, luni trec pe la casierie, să nu găsesc grilajul tras şi afişul cu "Susov, reveniţi", că mă supăr şi îţi şutesc aparatul de oxigen omologat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. golgeterii trebuie cinstiți, nu puși să facă cinste. și oricum, silică are de achitat pasele de gol, așa că stai la (sub) coadă.

      ps. cine-i susov?

      Ștergere
  7. Popicule, cere-ti scuze de la Vasea si Bebe si zi multumesc ca a avut cine sa va desparta, ca ne faceai de ras si aici.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine ca ne-ati despartit ca-l faceam praf.

    RăspundețiȘtergere
  9. Cand am intrat in balon am crezut ca am nimerit la sauna.
    La venirea Motanului in atac langa mine am avut o strangere de inima ca o sa inceapa sa tipe la mine, sa ma apostrofeze...,dar spre surprinderea mea si probabil si a lui,intre noi s-a produs o chimie aproape perfecta si din conlucrarea noastra au rezultat 4 goluri(3 eu si 1 el),care mai de care mai altfel;unde mai pui ca au fost si cateva ratari ale ambilor, culminand cu a mea,chiar inainte de a schimba echipa si care m-a marcat in partea a doua a meciului.A fost o minge perfecta la care am pus piciorul doar sa ma atinga si s-ar fi dus in poarta,insa,probabil,a sarit putin si totul s-a terminat.
    De restul nici nu vreau sa-mi amintesc, aproape ca nu mi-a mai iesit nimic;imi pare rau ca l-am cam suparat pe Gabita;am avut,totusi, o lovitura de cap in bara la centrarea lui Gabita.
    Dupa,impreuna cu Paul si Bete ne-am tratat putin cu mici si bere la "La terasa gri" din Piata Veterani.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ți-am zis încă de lunea trecută că te bag titular, dacă ești serios. important e că ai învățat cui trebuie să dai goluri și cui nu.
      cu băutura de după, văz că lumea s-a răspândit. eu aveam oricum misiune cu listă de la coana-mare pentru cora, așa că am lins două beri cât timp făceam cumpărături.

      Ștergere
  10. Oare va fi Dinamo din nou campioana dupa 10 ani?!?

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu mai ştiu cum s-o dau când suntem impari, acum am zis să las omul în plus la adversari ca să-l am la sfârşit, când e lumea mai obosită, numai că tocmai omul ăla a fost cel mai obosit! :) Plus că, dacă mai jucam după ce a ieşit Motanu, trebuia să-l cedăm iarăşi, deci nu beneficiam de avantajul legitim până la sfârşit. Deci, teoretic, omul în plus ar trebui să joace în prima repriză contra lui Motanu.

    RăspundețiȘtergere
  12. Băbăieţi, io n-am văzut ceva mai hilar decât interviul lui Ioniţă la Dolce, pişând ochii că ia Steaua campionatu! :))) Parcă era un scheci al lui Bendeac!

    RăspundețiȘtergere
  13. Fan Fantasticii9 mai 2017, 11:49:00

    Naiv, Ionita asta ! Ii dau eu scris ca nu-l ia, asa ca sa stea linistit.
    Am asteptat sa zica si mioraitul ceva dupa irealii si atleticii dar vad ca se da lovit in haripa.Usturoi n-a mancat, gura nu-i miroase.Credeam ca are bunul simt sa recunoasca ca-i gugustiuc si sa-si puna cenusa-n cap.Bag seama ca neavand cap, n-are nici unde-si pune cenusa. Macar de ar tacea de azi incolo, ca zice numai prostii.

    RăspundețiȘtergere
  14. M-a rugat anonimul nea Mitica, intre patru ochi, sa-l bag si pe el in seama, sa-i fac si lui o poezie.Baiat subtire cum ma stiti,n-am putut ramane insensibil rugamintii lui si i-am compus ceva care i se potriveste, de fapt veti trage singuri concluzia asta dupa ce veti citi dedicatia mea catre inegalabilul capitan, asa cum il alinta emulul sau Tavi.

    Nea Mitica om nebun
    Fura pietre de pe drum
    Si le vinde la cucoane
    Si le zice ca-s bomboane.

    RăspundețiȘtergere
  15. Motanu e dus in lumea lui, dar nici pe astia de vreti tot timpul sa bateti si va suparati pe sat cind pierdeti nu va inteleg.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mulțumesc, o să-i amintesc lui silică să te cinstească.

      Ștergere
  16. Luni de zile au fost mitinguri neautorizate in Piata victoriei si nu s-a suparat nimeni.E suficent insa o singura data sa fie un conceet organizat de cateva ore in Piata Universitatii si imediat sar studentii, ca nu pot invata. #rezist#dobitoci.

    RăspundețiȘtergere
  17. Unul cu scaun la cap10 mai 2017, 12:04:00

    Anonimule,nu poti sa ne lasi cu propaganda ta de doi lei ? Uita-te la tembelizor cat vrei, dar nu ne cere si noua sa gandim ca tine, ca ne-ar fi rusine.

    RăspundețiȘtergere
  18. nu cumva printre studenți o fi și domnul marinuș? știam că studiază economia, specialitatea recuperări de portofele, dar parcă făcea practica în tramvaiul 41.

    RăspundețiȘtergere
  19. Popicule,am o bomboana buna pentru tine sa o sugi,e pentru retardati,bolnavi chiar te va ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  20. Ăl de le stie pe toate11 mai 2017, 10:39:00

    Ce striga, zilnic, miorlaitul ? Miaaau ce vreaaau, da n-am bani.
    Miorlaitule, cum e sa te uiti la tv. ca curca-n lemne ? Aseara te umflai in bojoci la 2-0 pt.atletici, nu-i asa ?
    Sper ca-i invatat si tu ce-i ala fotbal,au luat si piticii tai notite de la Isco, Modric,etc.Ar trebui sa insir toata echipa realistilor.Totusi cred c-ai retinut ce se poate face pe cm patrat.Ce a facut Benzema se poate vedea o data intr-o viata, dar nu uitandu-te la WCSB.
    Despre copitanu nu pot sa spun ca starea sa s-a ameliorat, vedeti cat e de bolnav. Va rog sa-l ajutati, daca puteti cu o bere, cu un mic, altceva nu se mai poate face cu el, doctorii nu-I mai dau nicio sansa de vindecare.Sa ne rugam pentru el,sa-i ierte Cel de sus pacatele ca are multe.Daca-l vedeti ca se cearta singur pe strada, lasati-l in zeama lui.

    RăspundețiȘtergere
  21. ce a făcut benzema aseară nu cred c-ar fi reușit pe agronomie. ar fi indecent să vorbesc de mine, dar oricare doi dintre gabi, stelică și biciclistu nu l-ar fi lăsat pe marțafoi să iasă din tușa laterală cu mingea, nu ca bolovanu de godin, care atacă pe aceeași parte cu fundașul său. dar asta e, țiganii s-au trezit copleșiți de cadouri de verișorii lor: la meciul tur un prostănac CAde de unul singur la golul doi, iar la golul trei gelatu e mai liber în careu decât prietenul meu vasilică. partea nasoală e c-ar trebui să țin în finală cu juve!

    RăspundețiȘtergere
  22. Gigi Becali:Îmi ia Talpan şi cu judecătorii lui Steaua? Nu-i nimic, iau şi eu Bamboo, că e liber. Acolo vin fotbaliştii singuri, nici nu trebuie să-i chem eu. În loc de Steaua Bucureşti, o să-i spun Steaua Bamboo, m-aţi înţeles? Să moară de ciudă Talpan cu toţi generalii lui.

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. BECALI- "E mana lui bagabontu' de Talpan, care a vrut sa distruga cele mai importante cluburi de fotbalisti din Romania, STEAUA si BAMBOO"

    RăspundețiȘtergere
  25. Participant la bairam12 mai 2017, 09:51:00

    Ba, baieti, azi unde bem bere, la Cora sau la Agronomie ? Unde jucam n-are importanta, conteaza cine scrie cronica, sa stiu si eu cui ii dau o bere sa zica de bine si de mine.Asta e, daca nu dai ceva esti omis din comentariu si lumea poate crede ca ai jucat mai prost decat Bebe, Doamne, frereste-ne de asa nenorocire.

    RăspundețiȘtergere
  26. Traian Basescu,mai 2017:
    Pentru acest esec, generat de abuzurile ultimilor trei ani, procurori, judecatori, ofiteri SRI precum Coldea, Kovesi, Selaru, Rosu, Stanciu, Dumbrava, Dragomir, Negulescu, Savin si multi, multi altii, care au confundat institutiile statului cu niste instrumente aflate la dispozitia lor pentru a acapara o putere personala nemarginita, nelegitima, pe care nu le-a dat-o nimeni, trebuie sa dispara din magistratura si din SRI. Dar nu trebuie sa dispara oricum. Ei trebuie sa raspunda in fata legii pentru compromiterea luptei impotriva coruptiei prin abuzuri, prin represiune nedreapta si implicare inadmisibila in jocuri politice nedemocratice.

    RăspundețiȘtergere
  27. Demostene Botez15 mai 2017, 21:51:00

    Niciun laudaros pe aici?

    RăspundețiȘtergere