sâmbătă, 20 mai 2017

Cronica lui Doru-Bete

PREFATA UNEI ZILE  CU FOTBAL
Cum uneori uitam mai repede decat ne dorim, va prezint echipele:
Echipa Fratii:Nelu-Bebe, Virgil, Popicu-Bogdan, Sica si Florin.
Echipa Gabita: Paul -Gabi, Razvan, Doru-Mitica, Gabita-Vasea, Tavi  (1/2 din meci).
Scorul: 7-7
Jucatorul meciului: NELU, a aparat excelent.
De la E.G. merita apreciat Gabita care a incercat sa lege echipa.
E.F. a fost superioara prin combinatii (Bogdan- Sica-Florin) si prin pasele precise ale dlui. Popica (ce bine ar  fi daca  ar tine gura inchisa).
E.G. o compar cu o echipa germana care vine peste tine pe durata meciului. Remarc cel mai bun portar de la E.G. Vasea (Paul si  Doru au fost si ei in poarta).
Golurile E.G. : Mitica 2 buc., Doru 2 buc.,1 autogol (realizat prin cooperare),  Gabita  2 buc.
E.F. : Sica 1 buc. Bogdan 1 buc. Restul golurilor, autorii lor vor rog sa-i nominalizati.
La sfarsitul meciului ne-am clatit gura, dupa epitetele cu care ne-am rasfatat, cu bere si cu probele de analiza nepredate la policlinica ale dlui. Nelu.
P.S. Astept detalii ! Descrieri pentru ratari, goluri...

Luci te asteptam.

38 de comentarii:

  1. Mi-a gasit fiica mea pistolul, cotrobaind prin sertarele mele.

    Cand a venit cu el indreptat catre mine, am inghetat! Bine ca nu l-am lasat plin cu apa, ca fleasca ma facea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă dai o bere, îi facem noi rost de câteva gloanţe şi nu mai rişti să te uzi.

      Ștergere
  2. La autogol, cel mai mult si decisiv a "colaborat"BEBE.
    Golurile celorlalti au fost marcate chiar de frati.

    RăspundețiȘtergere
  3. Steaua e numai una20 mai 2017, 20:51:00

    Mare echipa Dinamo asta! Cu putin efort cred ca ar bate si selectionata Agronomiei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Doar unul am dat, şi ăla din deviere! Altul l-a dat Motanu, din terenul nostru, tot deviat (Bronson deja se culcase pe minge când un fundaş i-a dat înălţime). Am fost total neinspirat la finalizare, am şutat de multe ori cu ciudă, tare, fără să gândesc, deci multe mingi s-au dus pe portar, care a scos totuşi şi unele incredibile, una din ele de lângă bară, mascat fiind! Am ratat şi penalty, pe care l-am dat tot tare, la ce-o ieşi. Dacă sunt mulţumit de ceva e că am avut răbdare şi încredere că putem întoarce, chiar şi la 0-4. Beţe a dat două goluri frumoase, unul cu călcâiul din pivotare, iar Mitică a dat unul la sacrificiu, s-a aruncat pe jos ca s-o împingă în poartă.
    Atmosfera n-a fost deloc ok, pe lângă alea ştiute ale noastre, cei doi fraţi au fost foarte enervanţi, mai ales cel nou venit, care pe de o parte nu recunoştea faulturi, iar pe de alta cerea henţuri cu un tupeu absolut enervant (unul la Paul, care spunea degeaba că mingea l-a lovit în piept, altul care a stricat sfâşitul meciului, când voia penalty la Motanu care avusese braţul lipit la un şut direct pe corp, deci oricum mingea n-ar fi trecut).

    RăspundețiȘtergere
  5. dacă e un meci în care să nu fi meritat ceva, cam ăsta e. neluțu e în continuare pe felie, frații s-au descurcat foarte bine, ne-au lăsat tot timpul cu om în plus, a trebuit pusă un pic de presiune pe ei, ca să le mai tăiem din aplomb, chestie care a funcționat.
    culmea, siliboa cel viclean ne-a ținut în meci, cu câteva intervenții de portar de handbal, asta probabil și pentru că se mobilizează exemplar când joacă la șeful lui în echipă.
    merite egale și lui bețișor, golurile lui n-au fost neapărat grele, dar sunt mulți care nu le-ar fi dat. îl aștept cu o cinste, mai ales că eu îl laud de fiecare dată când merită și el ia din golurile unui biet fundaș.
    ultima fază a fost la gabi, nu la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Halal profesor, aşteaptă să-i sufle elevii, eventual studenta din prima bancă. Tavi a jucat 80-90% din meci, Virgil a jucat super, Sică a dat 4 goluri plus unu, dacă nu Florin 2 (data trecută a dat 3, scorul a fost 6-5), tu mai bine rămâneai în poartă să ne cotonogeşti pe toţi decât să ieşi la atac şi să te faci de râs în văzul lumii. Profiţi de oferta lui Nelu şi îţi înfigi mingiile în poarta noastră aproape neprihănită de două ori, doar ca să-i ştergi lacrimile căpitanului, căci doar o data nu îţi ajungea, moş bătrân şi nesătul. Uăă ! După meci, în loc să-l omeneşti pe Nelu, te-ai făcut mangă cu analizele lui, iar în tramvai ai jucat tenis cu Mitică, pe post de minge, dar şi de rachete, fiind chiar vatmanul aflat la slujba (de pomenire). Ehe...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saptamana viitoare voi avea in dotare si coasa.

      Ștergere
    2. Vino şi cu ciocanul ca să putem reface stema.

      Ștergere
  7. Regret de aproape ca imi pare si rau ca l-am mai dezamagit inca o data pe Gabita cu ratarile mele.Noroc ca m-am mai scos in postura de portar in care,de altfel, ma simt destul de vulnerabil si in care ma sfatuieste sa si raman sau mai direct spus pot sa mai stau si pe acasa sa nu mai incurc lumea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A fost doar o confirmare a faptului că ai mai stat şi altădată în poartă cu rezultate bune. Nici Bronson nu era consacrat ca portar, dar acum trăieşte a doua tinereţe pe acest post. Practic, foarte rar pierde echipa din care face parte, o halcă mare din merit fiind a lui.

      Ștergere
    2. Gabita, a fost asa un fel de gluma sa mai destindem atmosfera;cat pot sa ma mai misc nu scapati de mine...
      Ati vrea voi,dar nu ma las.

      Ștergere
  8. In seara asta am vazut un jucator(si ce fotbalist e L.Suarez) care a ratat mai mult decat mine.
    Felicitari Real Madrid pt.titlu,dupa 5 ani de seceta!

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai cu bancul! Cum iti merg afacerile? - Prost. Caut un contabil. - N-ai angajat saptamana trecuta unul? - Pe el il caut.

    RăspundețiȘtergere
  10. ce vioi e siliboa!
    lasă prostiile și bagă viață sportivă. vineri s-ar putea să fii titular, că-mi place cum te-ai mișcat în ultimul timp.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Titular ca portar la Hotel Intercontinental?

      Ștergere
    2. fața te recomandă mai mult pentru hotel marna, schimb de tură cu marinuș.

      Ștergere
  11. Voua nu vi se pare ca Bendei ala e chiar mai prostanac decat Bebe al nostru?

    RăspundețiȘtergere
  12. BANC
    Dupa un oribil accident de autocar intrega echipa de fotbal a Romaniei ajunge in fata portii Raiului.
    - Doamne, zice Sfantul Petru, eu zic sa-i primim pe toti.
    - Cred ca glumesti, i-am auzit mereu injurand.
    - Au injurat, Doamne, dar nu au batut pe nimeni
     

    RăspundețiȘtergere
  13. Egalul de vineri este just. Daca bateau fratii era nedrept pentru noi cei care am revenit de la 0-4 si fara sa mai punem nenumaratele ratari, destule cu ghinion (nu mai vorbim de cele scoase magistral de Nelu), iar daca bateam noi ar fi ar fi fost iar incorect pentru ca ”fratii” au jucat si ei bine, nu mai punem ca au avut si om mai putin pana la final. Eu am intrat ca om in plus pe la 0-3 sau 0-4 si am jucat tot meciul in echipa lui Gabita. Noi nu am condus niciodata. De asta nu s-a pus direct problema trecerii unui jucator la frati.

    RăspundețiȘtergere
  14. Daca Nelu i-a salvat pe frati, atunci putem spune si ca Sile ne-a tinut in meci. In ultima parte a meciului s-a jucat pe contre. Noi ne apropiasem la un gol, e posibil sa fi si egalat prima oara pe la 6, dupa care imediat am primit gol si la un minut dupa asta Sile a avut o interventie cat un meci nepierdut. Daca se duceau la doua goluri, eram pierduti. Grande Sile nu se dezminte, daca nu da, atunci nici nu ia, asta e unul din secretele acestui unic ”Agronom de ziua 5-a” !

    RăspundețiȘtergere
  15. Ca sa inchei triada, rostesc o vorba foarte buna si meritata cu varf si indesat de Bogdan. A jucat exceptional, a facut jocul la mijloc si in atac de la egal la egal cu cei doi frati, legitimi si in acte. S-a vazut ca astia doi au jucat fara prejudecati si vazandu-i eficienta si nu lipsa de eleganta in joc l-au jucat pana cand baiatul nostru care raspunde la chemarea de Bg a dat tot ce e mai bun din el si ne-a chinuit ingrozitor pe toata durata meciului. Basca golul de generic pe care l-a administrat cu finalizare. Am zis!

    RăspundețiȘtergere
  16. Auzi la el,gol administrat cu finalizare!Si lui Mitica i-ar fi rusine cu o asa exprimare.Dar ce sa faci, bietii parinti il trimiteau la scoala iar lui ii placea sa se duca cu vaca la pascut, ca-i vindea laptele pe sest si isi cumpara omboane si ciunga de la aprozarul din sat.

    RăspundețiȘtergere
  17. Miine nu are rost sa riscam, vremea nu tine cu noi . Am ARANJAT SA JUCAM PE TERENUL DE LINGA CORA de la ora 16-17.30 cred ca este ok .Berea se poate bea la MALL CU 3 LEI PAHARU ,super ce mai trebuie... decit seriozitate atit .Si uite asa toata lumea -i multumita .Mai nou terenul este aerisit .

    RăspundețiȘtergere
  18. Mitica, tu tot incerci sa ne tragi la tine acasa. Nu puteai sa astepti pana maine dimineata? Si data trecuta te-ai grabit si s-a jucat in sauna.

    RăspundețiȘtergere
  19. Nu mai este sauna exista ventilatie .Daca nu vreti o lasam balta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ave Capitanul! Balta noastra mai trebuie, de parca n-ar fi suficiente cele de la mama natura. Cu putin efort din partea fiecaruia dintre noi s-ar putea sa rezolvam cu resurse proprii problema ozonarii aerului. Avem solutii la orice ! Ole-Ola!

      Ștergere
  20. e cu dus și întors, mâine probabilitatea de ploaie apare ca fiind 10%, și eu mă gândesc c-am fi putut aștepta, dar poate era riscant să nu mai găsim liber. sile dă din coadă de bucurie,
    virgil zice că vine "în Dubai", după cum s-a exprimat, stelică n-are amintiri plăcute de acolo și oscilează, o să-i mai abordez pe paulică, bebe și poate pe marinuș. doru sper să citească pe blog, să-l sune pe bogdan și să confirme amândoi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Da, si tu ai dreptate! Deliberarea e pana maine la ora 13-30.

    RăspundețiȘtergere
  22. m-a sunat mitică și s-a schimbat oarecum modificarea. funcție de timp, cum a zis și tavi, hotărârea finală se va lua după 13.30, rămând ca atunci să stabilim și cum îi anunțăm pe cei ce nu servesc blogul.
    personal îmi place mult mai mult în agronomie, mâine însă m-ar fi coafat și-un cora, mai ales că mi-a făcut coana-mare listă de cumpărături.
    ps: am înțeles de la paul că nelulu nu servește mâine.

    RăspundețiȘtergere
  23. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  24. e o chestie de bun-simț ca doritorii (de ce nu și nedoritorii?) de mișcare să-și anunțe prietenii cu privire la intențiile lor, ca să nu ne trezim ca idioții, că nu se iese la socoteală.
    știu că-i mai comod să stai pe margine și să te legi de bietul mitică, de altfel un tip admirabil în privința organizării și, mai ales, a coeziunii de grup, dar poate se face un mic efort.

    ora 16.00!!! cora.

    RăspundețiȘtergere
  25. Cireaşa veselă26 mai 2017, 14:04:00

    Nu vin, mi-e teamă de Doru, başca că sunt răcit, dar totuşi cald.

    RăspundețiȘtergere
  26. Poate cineva sa imi spuna de ce n-au iesit oamenii in strada cind li s-au micsorat salariile si ies acum, cind li se maresc?

    RăspundețiȘtergere